Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0032-C01
Project Name New services for the children of Mezdra and their families
Beneficiary 000193371 Municipality of Mezdra
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 13.12.2017
Start Date 13.12.2017
End Date 12.02.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Мездра, гр.Мездра

Description

Brief description
Предвидено е преустройство на съществуваща сграда за предоставяне на две нови социални услуги – Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа  на деца с увреждания и техните семейства, които ще обхванат като целева група - деца в риск и техните семейства, деца с увреждания и техните семейства, както и деца увреждания, ползващи резидентни услуги. Ще бъде осигурена подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за предоставяне на нов вид съпътстващи услуги в общността. За потребителите на Дневния център -деца на възраст от 3 до 18 години, ще се предоставя комплекс от социални услуги, който осигурява условия за обслужване през деня, отговарящи на потребностите им от рехабилитация, образование, психологическа подкрепа, логопедично консултиране и терапия, организация на свободното време, лични контакти и социални умения в приятелска и близка до реалната среда. А чрез Центъра за обществена подкрепа ще се подобри качеството на живот на децата в семейна и социална среда, като предостави качествени социални услуги, които да отговарят на потребностите и да са достъпни за всяко дете в риск и неговото семейство.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще се осъществяват от екип за управление (ЕУ), включващ 4 експерта: Ръководител, Координатор, Експерт Инвеститорски контрол и Счетоводител. Всички експерти са с изискващото се образование и компетенции в областта на управлението и отчитането на инфраструктурни проекти. Функционирането на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, организацията и провеждането на процедури за избор на изпълнители, докладването и отчитането на дейностите по проекта, осъществяването на мониторинг и контрол, финансово управление на проекта и документооборота. , Contracted Amount: 12 235.09 , Reported Amount: 7 696.73
  • Activity: Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Изготвяне на документации за провеждане на процедури за избор на изпълнители по планираните за външно възлагане дейности по проекта: - Инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) на сградата, обект на интервенция по проекта. - Извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта - Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане - Провеждане на мерки по публичност и информираност за проекта Обявяване и провеждане на процедурите, сключване на договори за изпълнение., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) : Дейността включва: - Изработване на инвестиционен проект във фаза - работен и съпътстващи документи, необходими за получаване от Възложителя на разрешение за строеж, включително осигуряване на съпътстващи разрешения и съгласувания; - Изпълнение на строително/монтажните работи, включително доставки на материали, строителство и монтажни работи в съответствие с одобрените проекти и изготвяне на екзекутивна документация; - Въвеждане в експлоатация, включително осигуряване на инструкции за експлоатация и поддръжка, обучение на персонала, единични и общи изпитвания, суровини за приемни изпитвания; - Отстраняване на дефекти, констатирани през периода за съобщаване на дефекти., Contracted Amount: 504 500.00 , Reported Amount: 453 751.69
  • Activity: Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта: Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвен като комплексен доклад от лицензирана фирма-консултант /независим строителен надзор/ Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите , съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обекта за въвеждане в експлоатация., Contracted Amount: 25 225.00 , Reported Amount: 7 560.00
  • Activity: Въвеждане на обекта в експлоатация: Сформирана комисия със заповед по смисъла на ЗУТ с представители на Възложителя и строителния надзор, ще извършат необходимите административни и процедурни действие за подготовката и разписването на документите по ЗУТ за въвеждането на сградата в експлоатация., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осъществяване на мерки по публичност и информираност: Проектът предвижда изпълнение на комплекс от мерки в съответствие с чл. VI от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност. Мерките включват: 1. Организиране и провеждане на информационни събития – 2 броя. - Начална пресконференция – даване официален старт на проекта и популяризирането му сред местната общност с участието на регионални и местни медии - Финална пресконференция – откриване на двете нови социални услуги – Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца с увреждания и техните семейства и официално представяне на постигнатите резултати и ефекти. 2. Публикации в местни издания - 1 бр. публикация в местни издания за напредъка на проекта. 3. Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели – 1 бр. постоянна табела. 4. Подготовка и отпечатване на информационни брошури за проекта - 50 бр. Брошурите ще бъдат размер А4, пълноцветни, двустранни, и ще съдържат информация за поставените цели, дейностите по проекта и постигнатите резултати, както и снимков материал. На заглавната страница на брошурата ще се съдържа: логото на ЕФРР; логото на Оперативната Програмата; името на проекта; изречението “Този документ е създаден в рамките на проект „.......................”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от ............. и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” 5. Публикуване на съобщение на уеб-сайта на общината, което съдържа кратко описание на проекта, включително и неговите цели и резултати, като ще бъде откроена финансовата подкрепа на Европейския съюз., Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 492.00
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Предвидена е доставка на подходящо оборудване и обзавеждане, което да гарантира предоставянето на ефикасни социални услуги. Към момента на подаване на проектното предложение в сградата, в която ще бъдат ситуирани Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за деца с увреждания и техните семейства (ДЦДУТС) няма никакво оборудване и обзавеждане. Планирано е оборудване и обзавеждане за всички помещения, които ще се обособят, за да отговарят на функционалните изисквания и да работят ефективно услугите. Доставките са съобразени с естеството на новите услуги, свързани с цялостното обслужване на целевата група, задоволяване на ежедневните, здравните и рехабилитационните потребности, организация на свободното време, лични контакти и др., Contracted Amount: 81 429.69 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: GID - G CONSULT LTD, Contracted Amount*: 13 320.00 , Reported Amount**: 7 560.00
  • Contractor: SLAVI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PARSEC GROUP LTD, Contracted Amount*: 557 130.00 , Reported Amount**: 453 751.69
  • Contractor: BMB LTD , Contracted Amount*: 36 573.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TEODORA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IVALINA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 43 301.81 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PERFECTA AGENCY Ltd , Contracted Amount*: 660.00 , Reported Amount**: 492.00
  • Contractor: ROZALINA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors
  • Subcontractor: ARK DIZAYN EOOD, Contracted Amount*: 555.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 190.00 , Reached amount: 190.00

Financial Information

Total Project cost 398 883.91 BGN
Grant 398 883.91 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 398 883.91 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 3 960.00 0.00 3 960.00 ГИД - Г КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 55 713.00 0.00 55 713.00 ПАРСЕК ГРУП ЕООД
Липса на добро финансово управление 0.00 26 180.68 0.00 26 180.68 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, Estimated Amount: 81 429.69
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка и монтаж на обзавеждане и мебелировка във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0032 „Нови услуги за децата на Мездра и техните семейства“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 25 496.33
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Доставка и монтаж на специализирано оборудване за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0032 „Нови услуги за децата на Мездра и техните семейства“
    Contractor: BMB LTD
    Contract total funded value: 36 573.60
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Доставка на черна и бяла техника във връзка с изпълнението на проект BG16RFOP001-5.001-0032 „Нови услуги за децата на Мездра и техните семейства“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 17 805.48
Procedure 2 Subject to due process: Извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта, Estimated Amount: 25 225.00
  • Differentiated position 1: Извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта
    Contractor: GID - G CONSULT LTD
    Contract total funded value: 13 320.00
Procedure 3 Subject to due process: Инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) на сградата, обект на интервенция по проекта, Estimated Amount: 504 500.00
  • Differentiated position 1: Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на сграда в гр. Мездра, обект на интервенция по проект BG16RFOP001-5.001-0032 „Нови услуги за децата на Мездра и техните семейства“
    Contractor: PARSEC GROUP LTD
    Contract total funded value: 557 130.00
Procedure 4 Subject to due process: Инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) на сградата, обект на интервенция по проекта - прекратена., Estimated Amount: 504 500.00
Procedure 5 Subject to due process: Провеждане на мерки по публичност и информираност за проекта, Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на мерки по публичност и информираност за проекта
    Contractor: PERFECTA AGENCY Ltd
    Contract total funded value: 660.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN