Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0067-C06
Project Name "Providing hot meals municipality Berkovitsa 2016."
Beneficiary 000320559 Municipality of Berkovitsa
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 24.08.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Берковица, гр.Берковица

Description

Brief description
На 60 крайно нуждаещи се лица от община Берковица ще бъде подсигурен топъл обяд за периода септември 2016г. - декември 2019г. Дейностите ще се извършват в сградата на Домашен социален патронаж, гр.Берковица, ул.Мусала №6А. Сградата е разположена в поземлен имот със застроена площ 419 кв.м., на един етаж. ДСП разполага с необходимото оборудване за приготвянето на храна за "Обществена трапезария".
  Домашен социален патронаж разполага с 15 броя персонал, от които един готвач и двама помощник готвачи.
  Всяка седмица ще се прави меню, което ще включва различна храна всеки ден. При дневния порцион ще има месни продукти в супата или в основното ястие.
Ще се следи от управителя на ДСП хранителните продукти, които се доставят от фирмата изпълнител да бъдат с необходимите данни: – наименование, съставки, количество, срок на трайност и условия, при които трябва да се съхраняват, нетното количество на предварително опакованите храни, име/фирма , седалище и адрес на производителя или на лицето, което пуска храната на пазара, държавата на произход при храни внос, маркировка за обозначаване на партидата, указания за употреба. Обекта, в който ще се приготвя и съхранява храната ще се поддържа чист в добро състояние с нужната дезинфекция, за да се извършват всички дейности при хигиенни условия.
Горепосочените обстоятелства ще се доказват с документи, издадени от компетентни държавни органи –РИОКОЗ,ДВСК,БАБХ и др.
Лицата, които ще се включат в дейностите на проекта ще бъдат: лица и семейства на месечно  подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане ; лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "Социално подпомагане"; семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи : В предоставянето на топъл обяд ще бъдат включени следните целеви групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - 17 лица 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; - 17 лица 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си - 26 лица , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти : Дейността на трапезарията ще стартира на 12.09.2016г. и ще приключи 31.12.2019г. Ще се предоставя топъл обяд през месец септември 2016 г. - 14 работни дни ; октомври 2016 г. - 21 работни дни ; ноември 2016 г. - 22 работни дни; декември 2016 г. - 21 работни дни; януари 2017 г. - 22 работни дни; февруари 2017 г. - 20 работни дни; март 2017 г. - 22 работни дни; април 2017 г. 18 работни дни.: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017 г. – 18 работни дни; през 2018 г. – 249 работни дни; 2019 г. – 252 работни дни Общият брой лица е 40/четиредесет/ лица до 15.12.2017г. и 60 лица от 18.12.2017г. до 31.12.2019г. 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - 17 лица 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; - 17 лица 3. Ссемейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си. несвързани с трудова дейност; -26 лица За закупуването на хранителните продукти за нуждите на трапезарията ще бъде проведена процедура съгласно изискванията на ЗОП. Типовете хранителни продукти , които ще се доставят: 1.Хляб и хлебни изделия; 2.Различни хранителни продукти; 3.Месо и местни изделия; 4.Консерви; 5.Плодове и зеленчуци; 6.Мляко и млечни продукти; Хранителните продукти ще отговарят на изискванията съгласно Закона за храните , Наредба №5 от 25.05.2006г. за хигиена на храните , Наредба №9 от 16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните и Наредба за специфичните изисквания към мазнините за мазане. Храните ще бъдат етикирани съгласно нормативните изисквания, ще са първо или по-високо качество, да имат съответния срок на годност, да бъдат придружени с необходимите документи за качество и гаранция,да отговарят на санитарните , ветеринарно санитарните , хигиенните и други норми , установени от действащото законодателство на Р.България и /или издадени от специализирани държавни контролни органи / РИОКОЗ, ДВСК, БАБХ и др./, Contracted Amount: 106 198.98 , Reported Amount: 67 578.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд : Дейностите ще се извършват в сградата на Домашен социален патронаж, гр.Берковица,ул.Мусала №6А. Сградата е разположена в поземлен имот със застроена площ 419 кв.м., на един етаж. ДСП разполага със следното оборудване: печка електрическа с 6 плочи , фурна и отоплител; електрическа пекарна с три фурни-2 броя; газов котлон с 2 горелки и отворен шкаф; тиган електрически обръщателен; планетарен миксер 10 литра за теста с 3 накрайника; зеленчукорезачка-3000-2500-комплект с 5 ножа; картофобелачка и бойлер 200 литра 2 броя; електрическа скара, газова печка с 5 газови горелки, хладилник – 1брой, фризер с чекмеджета – 3 броя, ел.печка с 6 плочи и фурна -2 броя. Домашен социален патронаж разполага с 15 броя персонал, от които един готвач и двама помощник готвачи. , Contracted Amount: 5 309.95 , Reported Amount: 43 961.40
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки : Мерките ще се предоставят от служители на общинска администрация.Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране за балансиран режим на хранене , за управление на семейния бюджет , за подпомагане до здравни и образователни услуги, ползването на административни общински услуги. Ще получават информация за предоставяните социални и административни услуги на територията на община Берковица. Консултациите ще бъдат протоколирани, като в Протокола ще бъде описана темата, по която е бил консултиран потребителят на услугата, трите имена на консултираният, трите имена на консултиращия и неговата длъжност, както и дата и час на провеждане на консултацията., Contracted Amount: 5 309.95 , Reported Amount: 5 311.40

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "INTER''EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "KRID" OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "REFRESH 2015" EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "ZARIA-2000"EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 98.00

Financial Information

Total Project cost 116 818.88 BGN
Grant 116 818.88 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 116 818.88 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Неприложимо., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – „Хляб и хлебни изделия”
    Contractor: "ZARIA-2000"EAD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – „Различни хранителни продукти”
    Contractor: "KRID" OOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 – „Месо и месни изделия”
    Contractor: "INTER''EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 – „Плодове и зеленчуци”
    Contractor: "REFRESH 2015" EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5 – „Мляко и млечни продукти
    Contractor: "KRID" OOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция № 6 – „Хранителни продукти включени в списъка по чл.30 от ЗИХУ
    Contractor: "KRID" OOD
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN