Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.022-0072-C01
Project Name Improving the quality of the jobs at CORPOREX BG INSURANCE BROKER Ltd. by providing specific training
Beneficiary 200181588 CORPOREX BG INSURANCE BROKER Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 26.04.2018
Start Date 26.04.2018
End Date 26.11.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът "Подобряване на качеството на работните места в "КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР" ООД, чрез осигуряването на специфични обучения" има за основна цел "Да се повиши производителността на труда в "КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР" ООД, чрез предоставяне на възможност за специфични за фирмата и работните места обучения и създаване на устойчива заетост на настоящия и новонаетия персонал".
За постигането на общата цел са формулирани следните Специфични цели:
1. Да се осигури възможност за формиране на нови специфични знания и умения на общо 26 служители в "КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР" ООД в перспективна област за професионална реализация, каквато е застраховането.
2. Да се осигурят условия за устойчива заетост и професионална реализация на 2 младежи до 29 г. в областта на застраховането.
Тези цели ще се постигнат, чрез реализирането на следните дейности:
1. Провеждане на обучение за работа със специализиран застрахователен софтуер
2. Осигуряване на устойчива заетост на безработни/неактивни младежи до 29 години.
С реализирането на тези дейности ще се постигнат следните резултати:
1) Един от водещите застрахователни брокери в гр. София ще повиши специфичните умения на служителите;
2) Общо 25 лица - 23 от настоящия персонал и 2-ма новонаети, заемащи 2 от длъжностите във фирмата ще преминат през едно специфично обучение - Обучение за работа със специализиран застрахователен софтуер.
3) В резултат от изпълнението на дейностите по проекта ще осигури устойчива заетост и по- голяма конкурентоспособност на заетите лица на пазара на труда, отговарящи на нуждите на бизнеса в сферата на застраховането.
Activities
  • Activity: Провеждане на обучение за работа със специализиран застрахователен софтуер: Целта на дейността е повиши производителността на труда на служителите заети във фирмата и новонаетия персонал, чрез осигуряването на обучение със специализиран софтуер. То ще обхване общо 25 лица, от които 23 лица от настоящия персонал и 2 новоназначени лица от следните длъжности: Помощник брокери и Отчетник уреждане на застрахователни полици. Обучението е специфично, тъй като фирмата е застрахователен брокер, предлагащ множество застрахователни продукти на различни застрахователни компании, за целта има изградени и внедрени вътрешни системи (индивидуален софтуерни приложения) за работа. Обучението е наложително за брокерите и отчетниците в компанията. Работата с множество софтуерни приложения, създава предизвикателства и трудности при работа с тях. Преминаването от един към друг софтуерен продукт затруднява служителите, което е предпоставка за обърквания и грешки, бавна работа с приложенията, постоянно допитване до заетите с повече опит и нарушаване на нормалния работен процес на всички служители. Това обучени е съобразено с работата на застрахователния брокер и отчетника, уреждане на застрахователните полици и актуалните приложения на партньорските застрахователни компании. Не се предлага подобно обучение на пазара. Допълнителната квалификация, която ще получат заетите в компанията лица за работа със специализирани застрахователни софтуери ще им осигури на целевата група: - специфични умения свързани с заеманата длъжност в компанията; - запазване на работните места от заетите; - устойчива заетост, работа на по-добри работни места, отговарящи на актуалните нужди на фирмата от една страна и от друга конкурентоспособност на пазара на труда. Обучението се предвижда да бъде проведено в гр. София. Обхватът на обучението ще засегне следните модули: * Запознаване и работа със застрахователните продукти на Сирма; * Запознаване и работа с индивидуални програми на всички застрахователи: - платформа INSIS; - система за управление на автомобилни застраховки IMS; - Приложение за издаване на електронни полици за ЗК „Уника“ PIEGO; - платформа на „ОЗК Застраховане“ OZKINS; - други WEB- базирани системи. Общата продължителност на настоящото обучение ще бъде 378 учебни часа, разпределени по модули в учебната програма и план графика за разпределението на учебните заниятия. Избраната обучителна организация ще трябва да изготви предварително план-график за разпределението за провежданите занятия, като това трябва да бъде предварително съгласувано и одобрено от екипа по управление Планираните етапите за изпълнение на дейността са следните: 1) Подготвителен етап, включващ следните подетапи: - Подготовка на процедурата за избор на изпълнител; -Избор на изпълнител; -Сключване на договор за извършване на услуга за провеждане на обучение. 2) Подготовка за обучението: Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график. Учебната програма трябва да е съобразена с изискванията нуждите на работодателя за съответната длъжност и заложените по проекта критерии. В обучителната програма, трябва да бъдат предвидени повече часове за практика, като с предимство ще бъде избрана обучителна организация, която използва дистанционна форма на обучение, която предлага най-нови и актуални обучителни методи и съдържание съобразени с най-високите стандарти за практикуване в това професионално направление. 3) Провеждане на обученията по утвърдения учебен график, съобразен с местоработата на заетите и разпределението им по групи. В този етап избрания обучителна организация, изцяло ще трябва да организира реализирането на обученията, за да получат адекватно и ефективно обучение включените в дейността лица. 4) Провеждане на изпит върху проведеното обучение и връчване на Сертификати., Contracted Amount: 74 900.00 , Reported Amount: 82 529.00
  • Activity: Осигуряване на устойчива заетост на безработни/неактивни младежи до 29 години: За изпълнението на настоящата дейност ще бъде осигурена несубсидирана заетост на 2-ма безработни/неактивни младежи до 29 години на длъжност - Отчетник, уреждане на застрахователни полици (с код 4312 2010). Целта на дейността да предостави възможност на представителите от целевата група (безработни/неактивни младежи до 29 години) да усвоят специфични знания и умения в сферата на застраховането, чрез което да им се осигури устойчива заетост в КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР ООД за период от 3 месеца и 13 дни. Представителите на целевата група ще трябва да отговарят на профила и на нуждите на фирмата от една страна и от друга да отговарят на нуждите на целевите групи. Планирането и разпределението на необходимия брой лица от целевите групи е направено, според наличните възможности и фирмената стратегия на КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР ООД и интензитета на дейността. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни/неактивни младежи до 29 г. За набирането на безработни/неактивни лице ще се използват различни методи: - Изискванията за безработните/неактивните кандидати ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция; - ще бъдат публикувани обяви в сайтове за набиране на кандидати в Интернет мрежата; - при необходимост ще се използват услуги при необходимост и на лицензирани посреднически агенции на пазара на труда С тях ще бъдат сключени срочни трудови договор при непълно работно време (2/4 часов работен ден), спрямо Българското Законодателство. На лицата ще бъдат осигурени месечни възнаграждения, съгласно Минималния осигурителен доход при непълно работно време и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период от 3 месеца и 13 дни. Заплатите ще бъдат на база МОД за съответната длъжност и ще бъдат поети от работодателя, а осигуровките за негова сметка за непълно работна време са заложени като разход по проекта. На новоназначените лица ще бъдат разработени длъжностни характеристики, с които ще бъдат регламентирани задълженията им за длъжностите за периода на заетост. За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд. Лицата, които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможност да прилага своите ново придобити знания и умения от преминатото специфично обучение за работа с различните застрахователни софтуери в работния процес и ще се учат допълнително чрез опита си. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите младежи ще има и екипа по управление на проекта, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите задължения. Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността са: - Разпространение на информация за свободните работни места; - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии; - Провеждане на интервю с безработните кандидати, отговарящи на формалните критерии за целевите групи; - Избор на одобрените кандидати и сключване на договори за несубсидирана заетост, по време на която ще бъде включен в специфично обучение, което работодателя ще реализира за помощник брокерите и отчетниците, уреждане на полиците си главно. По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане и изплащане на данъци и осигуровки на новонаетите лица. Отговорност за това ще носи счетоводителя на проекта. Фирмата си поставя за цел да запази поне 50% от новонаетите лица (1 лице) за още 6 месеца след приключване на дейностите по проекта. , Contracted Amount: 423.87 , Reported Amount: 232.98

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Harmonia 1, Contracted Amount*: 74 900.00 , Reported Amount**: 74 900.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници, придобили квалификация при напускане на операцията, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 23.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници до 29 г., които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници до 29 г., които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 4 Заети лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 23.00
Indicator 5 Безработни и неактивни участници до 29 г., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 82 856.26 BGN
Grant 74 570.63 BGN
Self amount 8 285.63 BGN
Total actual amounts paid 74 478.42 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Обучение за работа със специализиран застрахователен софтуер“ , Estimated Amount: 75 000.00
  • Differentiated position 1: „Обучение за работа със специализиран застрахователен софтуер“
    Contractor: Harmonia 1
    Contract total funded value: 74 900.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN