Identification

UMIS Number BGCULTURE-2.001-0115-C02
Project Name STAGE AT THE END OF TOWN
Beneficiary 126004416 Drama- Puppet Theater "Ivan Dimov"
Funding EEA FM ==> Cultural Entrepreneurship, Heritage and Cooperation
Date of the Contract/Order 08.12.2021
Start Date 08.12.2021
End Date 04.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България
  • Исландия

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение СЦЕНА НА КРАЯ НА ГРАДА е разработено в пълно съответстие с целите на ФМ на ЕИП 2014-2021 за изграждане на широко сътрудничество между организации от страните донори и България, чрез които да се намалят икономическите и социални различия в Европа. Приемайки културата като двигател за местно и регионално развитие, организации от България и Исландия се обединяват, като поставят акцент върху развитието на международното културно сътрудничество и насърчаване на разнообразието в културата и изкуството, посредством развитието на публики и ангажирането на хора в различни културни, образователни и информационни дейност. Предвидените за изпълнение дейности включват провеждането на разнообразни артистични и творчески събития, фестивали, пърформанси и инициативи,с цел  да привлекат и ангажират нови публики, което ще съживи периферните пространства и вдъхнат живот в по- малки населени места, в т.ч.
1.  План за привличане на публики и обучение на експертния персонал на ДКТ "Иван Димов" и Сдружение "АРСР", като по този начин се гарантира устойчивото развитие на публики и разширяване на спектъра хора, участващи в културните събития на театъра;
2. Студентски театрален фестивал „П.П. Театър, обичам те!“ -  първото по рода си събития в сферата на театралните изкуства;
3. Художник на сцената - Форум и обмен на опит за културни оператори и визуални артисти от България и Исландия;
4. АРТ-шоп - обучение по културно предприемачество;
5. Рок-зона 29 на път или турнето на репетиционната, в рамките на която ще бъде създадена нова музикална постановка с главни герои младежи на възраст до 29 години с интереси в сферата на изкуството. 
Предвидени са и дейности за организация и управление на проекта, както и мерки за информация и комуникация, насочени към информиране на широката общественост и заинтересованите страни относно развитието на проекта, както и създаването на продукт свързан с характеристиките на проекта, неговата устойчивост и резултати.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Добрата организация и компетентното управление е предпоставка за положителния резултат от изпълнението на проекта и постигане на заложените индикатори. Функциите на членовете на екипа за управление ще включват следните задължения: подготовка на документите, необходими за извършване на плащания и за верификация на разходите, мониторинг и докладване, изпълнение на мерки за информация и комуникация, съхранение на документите по проекта, дейностите по подготовка и възлагане на обществени поръчки, координация на дейностите по проекта. Дейността включва следните задачи: - сформиране на съвместен екип по проекта; - утвърждаване на принципи за вътрешна и външна комуникация, координация и мониторинг върху изпълнението и разходването на средствата; - организиране на регулярни срещи на членовете на екипа за осъществяване на контрол върху техническия и финансов напредък на проекта, отчитане на постигнатите резултати и разрешаване на проблеми, възникнали в процеса на изпълнение; - поддържане на постоянна комуникация с Оператора на Програмата, с цел осигуряване на прозрачност на проекта, докладване на нередности и разрешаване на проблеми, изискващи намесата на Оператора; - управление и наблюдение на експертите и въшните изпълнители като биват използвани общи техники за скрининг като: редовни срещи, посещения на място, задържане на плащания при незадоволителна работа или забавяне във времето; - приключване на проекта и архивиране. , Contracted Amount: 36 857.81 , Reported Amount: 32 955.43
  • Activity: Публичност и информация: Настоящата дейност има за цел да запознае обществото с реалните промени в живота на хората, които постигаме благодарение на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2014-2021, популяризираме възможностите, които Инструментът предлага, както и резултатите, които постигаме, работейки заедно за по-зелена, по-конкурентна и по- приобщаваща Европа. С предвидените за изпълнение мерки ще се постигне повишаване на обществената информираност, привличане на обществения интерес, насърчаване към участие в проектните дейности, разясняване на възможностите и ползите от проекта, осигуряване на прозрачност и откритост при неговото изпълнение. Фокусът ще попада върху предоставянето на информация, свързана с характерните черти на проекта, неговата устойчивост и резултати. Целта е да се принесе информацията до обществеността и заинтересованите групи, посредством използването на многостранен подход като по този начин шансът за успех ще бъде оптимизиран. При подготовката и изпълнението на комуникационните мерки е изключително важно да бъде отчетена степента на информираност на отделните заинтересовани страни. Базовите фактори, въздействащи на решенията, които ще бъдат прилагани обхващат: използване на позитивно "говорене" и лесно разбираеми посланията; обръщане към хората в тяхната местна среда, като се използват предпочитаните от тях медии, местни канали за информация и разбираем език; търсене на активна обратна връзка от целевите групи; изграждане и затвърждаване на разпознаевомостта на екипа; наблюдение и оценка на информационните и комуникационни дейности с цел проверка на техната ефективност, ефикасност и релевантност. Изпълнението на дейността е в пълно съответствие с критериите, разписани в Наръчника за комуникация и дизайн на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2014- 2021 и с тези, заложени в Регламента за изпълнение на ФМ на ЕИП 2014-2021 г. Всички информационни и комуникационни материали, свързани с НФМ ще бъдат изготвени следвайки изискванията, описани в Ръководството за комуникация и дизайн, съгласно описаните подробно техническите изисквания за използването на логата, информационните табели, плакатите, публикациите, присъствието в интернет пространството и аудиовизуалните материали. В рамките на дейността ще се създаде 1 обща двуезична уебстраница страница на проекта, 2 пресконференции - встъпителна и заключителна, 3 мащабни събития с концерти за широката общественост, където ще се предоставят печатни информационни материали с информация за проектните цели, участниците, дейностите, резултатите и източниците на финансиране. , Contracted Amount: 7 385.10 , Reported Amount: 7 305.64
  • Activity: План за привличане на публики и обучение за персонала: Основната цел на настоящата дейност е чрез провеждане на изследване на навиците, търсенето и поведението на аудиторията, взаимодействието с нея и въвеждането на успешни маркетингови и мениджмънт инструменти в работата на културните организации, да се предизвика дългосрочен ангажимент на целевата аудитория и разработените културни продукти. В тази връзка в рамките на дейността се предвижда разработване на план за събиране и привличане на публики, както и обучение на експертния персонал на ДКТ "Иван Димов" и Сдружение "АРСР" с оглед на повишаване на професионалните им компетентности и умения, като по този начин се гарантира устойчивото развитие на публики и разширяване на спектъра хора, участващи в културните събития на театъра. С цел разработването и прилагането на успешен план за развитие на аудитория и привличане на нови публики за дейността на ДКТ "Иван Димов", ще бъдат засегнати следните основни компоненти: - Изучаване на аудиторията, в т.ч. набиране и анализ на количествени и качествени данни за вече привлечени и потенциални публики; - Разработване на иновативни механизми за привличане на нови аудитории и повишаване на качеството на работата на културните организации чрез прилагането на разнообразни мениджърски и маркетинг инструменти; - Разработване на механизми за работа с публики на база различни показатели- пол, възраст, етнос, образование, др.; - Развиване на интерактивна комуникация с публиките и приобщаването им към дейността на организацията; - Популяризиране на културните продукти и услуги, предмет на настоящото проектно предложение; - Разработване на методи и механизми за мониторинг на публики, чрез които да се отчетат тенденциите и изменения на аудиторията във времето; - Провеждане на обучение за привличане на нови публики, включващо теоретични и практически занимания за персонала на ДКТ "Иван Димов" и членовете на партниращата организация "Алианс за регионално сътрудничество и развитие" с оглед повишаване на професионалните им компетентности и умения във връзка с организацията и провеждането на проявите на изкуство и култура, както и предвид привличането на публика на заловените в проекта събития. В обучението, което ще се проведе в град Хасково ще бъде включен и гост-лектор на FRUMLITIR EHF с необходимите компетентности. Обучението ще обхване следните теми: 1) прилагане на политики за привличане на нови публики; 2) придобиване на умения за прилагане на творчески подходи за привличане на нови публики; 3) въвеждане на иновативни и интерактивни методи в процеса за привличане на публики; 4) иновативност в процеса на съвместната работа на различните специалисти и създаването на общ продукт. , Contracted Amount: 12 027.76 , Reported Amount: 11 965.42
  • Activity: П.П. Театър, обичам те!: Дейността е свързана със създаването, организацията и провеждането на нови събития за култура и изкуство в сферата на театралните изкуства и предвижда реализацията на първия по рода си Студентски театрален фестивал „П.П. Театър, обичам те!“, насочен изцяло към младата аудитория в град Хасково в рамките на 7 дни през месец май. В рамките на фестивала ще се проведат пърформанси и представления на открито, театрални работилници и срещи за кариерно ориентиране. Да вземат участие във фестивала ще бъдат поканени всички завършващи класове от ВУЗ-овете, които имат специалността „актьорско майсторство“, специалността „актьорско майсторство за куклен театър “на НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ , както и по-малките класове които също имат готови представления. А именно НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“, Театрален колеж „Любен Гройс“, Нов български университет, Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ и Югозападен университет „Неофит Рилски“. Спектаклите ще са с вход свободен срещу предварително заявени покани за резервиране на място. Всяко от представленията ще се стриймва в реално време. Част от фестивала ще се проведе на открита сцена извън центъра на града в местността Ямача, където досега не са се провеждали културни или творчески събития. За целта ще се закупи оборудвана мобилна външна сцена и 200 сгъваеми стола. За всички участници ще се организира уъркшоп, в който ще им се постави за задача да представят 30- минутен стрийт-пърформанс в градско обществено пространство като се стараят да привлекат възможно най-многобройни зрители. Пърформансите ще бъдат записани и публикувани в социалните мрежи и страницата на проекта. Като гости на фестивала ще бъдат поканени директори и представители на театри и културни институти, включително от провинцията, които биха имали интерес да видят всички завършващи студенти с цел да бъдат назначени и да имат реализация в професията. По време на фестивала ще се организират срещи за кариерно ориентиране между младежите от Хасково и преподавателите на гостуващите ВУЗ, които ще дадат информация от първо лице за кандидатстването, подготовката, учебния процес и възможностите за реализация в сферата на сценичните изкуства. Участниците във фестивала (за 7 представления) ще бъдат следните: - Актьори – 7 класа по 15 човека от общо 5 ВУЗ-а (Актьорските класове в НАТФИЗ са по два всяка година плюс кукления клас) = 105 човека; - Технически екипи – 1 Осветител, 1 Озвучител, 3 Сценични работници, 1 Режисьор, 1 Сценограф, 1 Директор на учебен театър или ръководен кадър от ВУЗ-а, 2 Шофьори, 1 Помощник режисьор, общо по 11 човека за 7 спектакъла = 77 човека; - Директори на театри и представители на културни институти - 25 човека; - Организацията и провеждането на фестивала ще се възложат съгласно нормативните изисквания като изпълнителят трябва да предостави екип от 1 Артистичен директор, 1 Организатор и медиатор на срещи за кариерно ориентиране, 2 лектори за театрални работилници; 2 Фотографи за заснемане на спектаклите и пърформансите; осигуряване на онлайн стриймване на представленията; 2 Сценични работници за обслужване, монтаж и демонтаж на открита сцена. В обхвата на поръчката ще се предвидят изработка и разпространение на рекламни материали - покани, флаери, афиши, рол-банери, трансперанти и уеб-банери, удостоверение за представянето на участниците във фестивала. За обезпечаване на програмата с фестивалните събития на откритата сцена на края на града изпълнителят трябва да осигури и необходимата осветителна и озвучителна техника. В рамките на проекта ще се реализират две фестивални издания - едно през 2021 година и едно през 2022 година., Contracted Amount: 225 010.14 , Reported Amount: 192 171.38
  • Activity: Художник на сцената - Форум и обмен на опит за културни оператори и визуални артисти : Форумът ще се организира в Рейкявик, Исландия и ще има за цел да се покажат съвременните тенденции във визуалните изкуства (мултимедия, светлини, костюм, грим, декор, графика, анимация и пр.) и приложението им при реализиране на различни форми сценични изкуства и културни събития - концерти, постановки, презентации и пр. Предвидени са да презентират дейността си и добри практики на исландски творци с опит в културни проекти. Идеята на събитието е да се подчертае добавената стойност от взаимодействието на различни изкуства при създаването на културни продукти. Затова за да обменят опит и идеи ще се съберат на едно място творци и визуални артисти (художници, фотографи, аниматори и пр.) с представители на културни институти - артистични директори на театри, опери и пр. Като част от дейността с включените лекции ще се подготвят уебинари, които ще се предоставят за разпространение в YouTube-канала и платформата за обмен на знания в сайта на проекта за да достигнат до широк кръг аудитория. , Contracted Amount: 34 112.81 , Reported Amount: 28 766.59
  • Activity: АРТ-шоп - обучение по културно предприемачество: Дейността е свързана с обучения по културно предприемачество и ще се реализира в два етапа. Първият етап е свързан с обучение за 5 обучители от България, които ще участват в 3-дневен тренинг в Рейкявик, Исландия. Предвидено е в дейността да се включат лектори и модератори от Исландия. В рамките на обучението ще се развият теми като: Защо да инвестираме в култура и изкуство; Икономика на културата в Европа; Развитие на креативни промишлени клъстери, творчески инкубатори и цифровизацията на културното съдържание; Откриване на пазарни ниши с по-висока стойност в отдалечени региони; Създаване на успешни партньорства и участия в мрежи за реализиране на културни инициативи; Работа с медиите и социалните мрежи; Маркетинг и реклама; Специфики в съставянето на успешен бизнес план за развитие на културно предприемачество. Във втория етап преминалите обучението участници ще бъдат включени като обучители в предоставянето на 3-дневно обучение (12 часа теория/12 часа практически упражнения) за 5 групи с 9 стартиращи културни предприемачи в България. Като част от дейността с включените лекции ще се подготвят уебинари, които ще се предоставят за разпространение в YouTube-канала и платформата за обмен на знания в сайта на проекта за да достигнат до широк кръг аудитория., Contracted Amount: 35 482.89 , Reported Amount: 29 826.10
  • Activity: Рок-зона 29 на път или турнето на репетиционната: Създаване на нова музикална постановка от професионалисти за непрофесионалисти с участието на младежи на възраст до 29 години с интереси в сферата на изкуството. Музикалната постановка допринася за развитието на дейността на АРСР по отношение на оказваната подкрепа за развитието на млади таланти и поощряването на децата и младежите да се занимават с изкуство. Сдружението успешно реализира проект за създаване на репетиционно студио, в което да се срещат и да създават собствени рок-групи като ежегодно се провежда фестивал за младежки рок. Техните истории ще стоят в основата на бъдещия музикален спектакъл, техните отношения със сблъсъците на характери и разочарованията, очакванията и желанието да продължат да бъдат рок-банда и заедно да преследват мечтите си. Действието ще се развива в Зоната на репетиционната, а главни герои ще бъдат младежите от рок-бандите. На база изготвения сценарии, на професионален композитор ще се възложи да създаде музиката и аранжиментът, да направи записи на новата музика и да участва в подготовката на постановката. Отделно ще се подготви сценографията и съответните реквизити свързани със костюми и декори, ще се ангажират от режисьор, осветител, озвучител, и сценични работници. Създаването, организацията, премиерното и гостуващото представяне ще се възложат съгласно нормативните изисквания като изпълнителят трябва да осигури професионален екип - професионалисти (композитор, аранжор, режисьор, сценограф, музикални педагози, хореограф, озвучител, осветител, сценични работници и пр.) за реализацията на спектакъла като предвиди всичко необходимо за обезпечаване на представлението, включително да осигури и необходимата осветителна и озвучителна техника. В обхвата на поръчката ще се предвидят изработка и разпространение на рекламни материали - покани, флаери, афиши, удостоверения за участие в продукцията. Участниците в музикалния театър в състав от 30 младежи (непрофесионалисти) ще бъдат подбрани с кастинг. Подготовката им ще продължи 9 месеца (от м.октомври до м.юни). В процеса на създаване на младежкия музикален спектакъл ще бъде включен ментор с необходимия професионален опит и компетентности от Исландския партньор, който ще проведе 3-дневни консултации с подбрания екип. Планират се 5 представления на новата продукция като премиерата ще бъде в град Хасково (община Хасково, област Хасково), след което ще се осигури турне на представлението в град Димитровград (община Димитровград, област Хасково), в град Ивайловград (община Ивайловград, област Хасково), село Минерални бани (Община Минерални бани, област Хасково) и в читалището на село Татарево (община Първомай, област Пловдив)., Contracted Amount: 39 078.24 , Reported Amount: 39 674.22
  • Activity: Екип за реализация на проекта: С цел успешната реализация на планираните събития и дейности, се предвижда и сформиране на екип от външни експерти, притежаващи определени компетенции- знания, умения, поведение и не на последно място, мотивация за професионалното и успешно изпълнение на поетите ангажименти. Ясно дефинираните задължения и отговорности на отделните членове от екипа за изпълнение на проекта, както и високото ниво на компетентност са от изключително значение за постигане на целите и очакваните крайни резултати в рамките на определения срок. В рамките на проекта се предвижда превличането на следната експертиза: 1) по Дейност 3: План за привличане на публики и обучение за персонала: - 1 гост-лектор (Исландия) в 4-дневно обучение за привличане на публики - 1 преводач от и на английски език в 4-дневно обучение за привличане на публики 2) по Дейност 4: П.П. Театър, обичам те!: - 4 ментори от Исландия 3) по Дейност 5: Художник на сцената - Форум и обмен на опит за културни оператори и визуални артисти: - 2 модератори на форума и уебинарите - 3 лектори на форума - 1 преводач от и на английски език в 3-дневен форум 4) по Дейност 6: АРТ-шоп - обучение по културно предприемачество: - 2 модератори от Исландия на семинара за обучители и уебинарите - 3 лектори в тренинга за обучители; - 1 преводач от и на английски език в 3-дневен тренинг за обучители - 5 лектори в 3-дневно обучение по културно предприемачество 5) по Дейност 7: Рок-зона 29 на път или турнето на репетиционната - 1 ментор (Исландия) в 3-дневни консултации - 1 преводач от и на английски език в провеждане на консултации с ментор от Исландия, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 160.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Alliance for Regional Cooperation and Development, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 40 664.07
  • Partner: Frumlitir ehf, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 34 113.10
Contractors
  • Contractor: ÞYKJÓ ehf., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 114.78
  • Contractor: DVK, Contracted Amount*: 505.42 , Reported Amount**: 505.42
  • Contractor: ET ALI MYUMYUN ALI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 840.00
  • Contractor: DAGATA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 516.35
  • Contractor: Hedy Computers EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 725.60
  • Contractor: D amp; M SENERGY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 700.00
  • Contractor: Kolbeinn Arnbjörnsson, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 858.04
  • Contractor: ET DZHEMAL ALI- ESEN TUR, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 240.00
  • Contractor: Friðrik Friðriksson, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 743.20
  • Contractor: Patrik Ontkovic, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 858.04
  • Contractor: Chetirite slona Ltd, Contracted Amount*: 4 441.42 , Reported Amount**: 4 446.42
  • Contractor: Studio Elín Hansdóttir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 928.98
  • Contractor: Margrét Bjarnadóttir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 928.98
  • Contractor: IGUASI EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 836.00
  • Contractor: Pette Sezona EOOD, Contracted Amount*: 26 988.00 , Reported Amount**: 28 488.00
  • Contractor: TOKRIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 798.40
  • Contractor: Lyubomir, Contracted Amount*: 4 889.50 , Reported Amount**: 4 889.50
  • Contractor: EUROPCAR ICELAND, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 681.45
  • Contractor: TANO - NIKOLAY TRAILOV, Contracted Amount*: 8 031.80 , Reported Amount**: 8 031.80
  • Contractor: Ivo, Contracted Amount*: 258.17 , Reported Amount**: 258.17
  • Contractor: ET Behi- Behide Chausheva, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 109.31
  • Contractor: Martin, Contracted Amount*: 258.17 , Reported Amount**: 258.17
  • Contractor: ET Inviktus- Slavyan Kostov, Contracted Amount*: 975.84 , Reported Amount**: 975.64
  • Contractor: "NEOPROFIT" Ltd., Contracted Amount*: 516.00 , Reported Amount**: 516.00
  • Contractor: DREAM TEAM VISION, Contracted Amount*: 23 450.00 , Reported Amount**: 26 300.00
  • Contractor: NORTH CONSULTING ehf., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 23 548.05
  • Contractor: S. M. T. 2017, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 760.00
  • Contractor: Brúðuheimar, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 928.98
  • Contractor: Yoan, Contracted Amount*: 1 253.00 , Reported Amount**: 1 367.58
  • Contractor: Malega-M EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 984.00
  • Contractor: Selsaugu, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 620.81
  • Contractor: SK TEMIDA HASKOVO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 482.13
  • Contractor: GE-MA HRANINVEST LTD, Contracted Amount*: 8 596.00 , Reported Amount**: 8 596.00
  • Contractor: PIP ELEKTRONIKS, Contracted Amount*: 71 508.00 , Reported Amount**: 71 508.00
  • Contractor: Sómi þjóðar, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 571.34
  • Contractor: Netto, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 215.14
  • Contractor: Stefana, Contracted Amount*: 258.17 , Reported Amount**: 258.17
  • Contractor: UKRABUL-MC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 922.20
  • Contractor: MERIDIAN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 76.77
  • Contractor: ZELISTO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: HASIENDA OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: Dorothée Kirch, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 561.48
  • Contractor: LIDL BULGARIA EOOD amp; CO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 85.96
  • Contractor: BETA_P OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 547.22
  • Contractor: Valpers Consult EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: CommonNonsense, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 928.98
  • Contractor: Team contract, Contracted Amount*: 3 063.20 , Reported Amount**: 3 124.00
  • Contractor: OREIND, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 38.34
  • Contractor: Neli, Contracted Amount*: 2 182.40 , Reported Amount**: 2 182.40
  • Contractor: VIZIA MAX, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 340.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Share of employees of cultural players who report enhanced capacity related to cultural entrepreneurship, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 90.00
Indicator 2 Брой разработени и изпълнени планове за привличане на публика, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Брой изпълнени артистични събития (с изключение на пътуващи събития, турнета), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00
Indicator 4 Брой хора, посещаващи културни дейности (вкл. онлайн събития), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5 500.00 , Reached amount: 7 900.00
Indicator 5 Брой изпълнени артистични пътуващи събития (пътуващи събития, турнета), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 6 Брой обучен професионален персонал (разделено по пол), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 40.00

Financial Information

Total Project cost 343 506.23 BGN
Grant 343 506.23 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 343 506.23 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: ДОСТАВКА НА ПОДВИЖНА СЦЕНА ЗА ПРЕДСТАВЛЕНИЯ НА ОТКРИТО, Estimated Amount: 59 650.00
  • Differentiated position 1: ДОСТАВКА НА ПОДВИЖНА СЦЕНА ЗА ПРЕДСТАВЛЕНИЯ НА ОТКРИТО
    Contractor: PIP ELEKTRONIKS
    Contract total funded value: 71 508.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN