Identification

UMIS Number BG16RFOP002-3.001-0376-C01
Project Name Improving the energy efficiency of company WOODEX Ltd.
Beneficiary 117613126 Woodex Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 21.08.2017
Start Date 21.08.2017
End Date 29.11.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Сливо поле, гр.Сливо поле

Description

Brief description
УДЕКС” ЕООД е предприятие за производство на дървени палети и скари.
Предприятието е разположено върху терен от 12 133 m2 плюс прилежащи други 2 (два) парцела с обща площ от 5,28 дка. Общата застроена площ възлиза на 3 613 m2, в т.ч. на производственото хале - 2 989 m2 и помощни помещения (точиларно, администрация и битова част) с площ от 624 m2.
Поради настъпилата икономическа криза през последните 4 – 5 години и свитото потребление на дървени палети и скари доста от малките /занаятчийски/ производители редуцираха или преустановиха дейността си. Така „УДЕКС“ ЕООД получи шанс да поеме голяма част от поръчките в региона, което обослови нуждата от нови инвестиции. Стремежът ни е да повишим конкурентоспособността на предприятието с оглед на неговото трайно налагане на пазара. Убедени сме, че чрез пускане в производство на нови продукти и увеличаване на ефективността ще успеем да  гарантираме работните места и да утвърдим предприятието, като водещ производител на палети в региона на Североизточна България. Всичко това ни мотивира да участваме с настоящият проект по процедура „Енергийна ефективност за малките и средни предприятия“.
Същността на проекта се свежда до закупуване на нови машини и оборудване, които ще доведат до повишаване на енергийната ефективност, което от своя страна ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция, ще допринесе за въвеждане и развитие на екологосъобразни производства, повишаване на устойчивостта и  конкурентоспособността на предприятието.

Activities
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване, необходимо за изпълнението на мярка Смяна на енергоносител метан и електроенергия с топлинна енергия, добита от изгарянето на отпадъчна дървесина от производствения процес (дейността ще бъде извършена чрез закупуване на котел, работещ с отпадна дървесина - 1 бр.): Котелът, които възнамеряваме да закупим при одобрение на настоящият проект, ще се използва изцяло за покриване собствените нужди на предприятието. Той ще осигури замяна на досегашните енергоносители (метан и ел.енергия) при производството на топлинна енергия необходима за постоянна работа на сушилните. Отпадната дървесина ще се раздробява (рециклира) и ще се използва като енергиен източник (референтно гориво) - дървесен чипс, които ще се изгаря в котел за топла вода. Произведената топла вода ще се използва само за собствени нужди на „УДЕКС“ ЕООД и ще замени енергията получавана от изгарянето на метан за нагряването на въздуха на едната съществуваща сушилна камера и ел. енергията за нагряването на въздуха във втората съществуваща сушилна камера Влагането на отпадната дървесина (дървесен чипс) за производство на топлина при сегашни съпоставими цени на метан, ел.енергия и газьол ще доведе до съществени икономии при натоварване на пълна мощност на котела. Преминаването на биогориво от собствена отпадна дървесина (рециклирана) ще намали значително разходи за сушене на дървесината. Като се вземе предвид заложеното значително увеличение на количествата изсушена дървесина, както и изискването час от нея да е с изходна влажност 8% - 12%, а не както до сега, при процеса на термична обработка и сушене на палети, само до 22% – 24%, това определено ще доведе до снижаване на производствените разходи, намаляване на себестойността на продукцията и повишаване на нейната конкурентоспособност. Ще се постигне и опазване на околната среда в унисон със световната тенденция за икономия на използвани фосилни горива и ел.енергия. Икономията на емисии CO2 ще е в резултат на намалянето на разхода на нафта за транспортиране на отпадна дървесина, както и от отпадането на метан и ел. енергия ползвани като енергоносител за нагряване на сушилните. Към настоящият момент разполагаме с 2 броя сушилни и сме в процес на закупуване на нова 200 м3 сушилня. На по – късен етап възнамеряваме да закупим поне още една сушилня, основно за дълготрайно сушене на дървесина с изходна влажност на материала до 8% – 10 %. Тази дървесина ще е необходима суровина за въвежданото ново производство на рамки за картини, ламперия, дюшеме и други елементи. Така общият обем на сушилните камери ще достигне около 400 – 500 м3. Ако този обем на сушилните камери продължи да се захранва на метан и ел.енергия, то разходите в енергийно и финансово изражение ще са много по – високи в сравнение с въвежданото биогориво от рециклирана дървесина – дървесен чипс. С реализирането на проекта и закупуване на котел фирмата ще изпълни дейността препоръчана в енергийният одит, а именно смяната на енергоносител метан и електроенергия с топлинна енергия, добита от изгарянето на рециклирана отпадна дървесина от производствения процес. Стъпки за реализация: 1.Избор на изпълнител – от 1-ви до 5-ти месец вкл.; 2.Сключване на договор – от 6-ти до 8-ми месец вкл.; 3.Доставка на актива и подписване на приемо – предавателен протокол – от 9-ти до 12-ти месец вкл.; 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация - 13 -ти месец вкл. 5.Подписване на финален приемо – предавателен протокол - 14 -ти месец вкл.; , Contracted Amount: 179 800.00 , Reported Amount: 168 200.00
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване, необходимо за изпълнението на мярка Подмяна на технологично оборудване (дейността ще бъде извършена чрез закупуване на компресор – 1 бр.) : Фирма „УДЕКС“ ЕООД в момента изпълнява проект по процедура „Подобряване на производствения капацитет в МСП”, с чиято помощ ще закупи нови машини и оборудване, а именно: нова поточна линия за хидравлично коване на палети с нестандартни размери; машина за производство (рязане) на блокчета; автоматизирана стифираща машина, високопрецизна четиристранно рендосваща и профилираща машина с 5 глави; машина за изработване (прорязване) на канали и машина за производство (коване) на дървени „крака“ /„ски“. С изпълнението на настоящият проект фирмата ще закупи и машина за полуавтоматично коване на палети за еднократна (краткотрайна) употреба. Всички тези машини работят с компресиран въздух. Наличните два компресора, с които разполага предприятието са амортизирани, освен това капацитета им не е достатъчен за да покрие нуждите на гореизброените нови машини. Именно това обуславя необходимостта от нов енергоефективен и по производителен компресор, които ще подсигури работата на машините и ще гарантира качество на производствените процеси. Компресорът ще осигурява нужните обем и степен на компресия на подавания въздух към наличните и нововъведените машини и ще способства за по – висока прецизност, ефективност и икономия на ел. енергия. Освен това новият енергоикономичен компресор окомплектован с 1000 литров ресивър ще захранва машините ритмичното и с еднакъв, като степен на налягане, сгъстен въздух. Със закупуване на новият компресор „УДЕКС“ ЕООД ще изпълни освен препоръчената в енергийният одит мярка – „Подмяна на технологично оборудване“, а така също и дейността по проекта - Придобиване на ново производствено оборудване. Стъпки за реализация: 1.Избор на изпълнител – от 1-ви до 5-ти месец вкл.; 2.Сключване на договор – от 6-ти до 8-ми месец вкл.; 3.Доставка на актива и подписване на приемо – предавателен протокол – от 9-ти до 12-ти месец вкл.; 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация - 13 -ти месец вкл. 5.Подписване на финален приемо – предавателен протокол - 14 -ти месец вкл.; , Contracted Amount: 46 000.00 , Reported Amount: 38 000.00
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване, необходимо за изпълнението на мярка Подмяна на технологично оборудване (дейността ще бъде извършена чрез закупуване на електрокар – 1 бр.) : По – високият обем на производство през последната 1 – 2 години и очакваното увеличение през следващите изисква допълнителна подемно – транспортна техника, която ще се използва само за нуждите на предприятието и конкретно вътре в производствените халета на фабриката. Целият вътрешен транспорт на заготвените елементи, предвижването на готовата продукция (палети и скари) за зареждане на сушилните, нейното изваждане и складиране, а впоследствие и товарене на камионите, понастоящем се осъществява с два мотокара. И двата са закупени като нови, но след дългата им употреба вече са силно амортизирани и дават доста по – висок разход на гориво и моторно масло, отколкото в началото. Поради увеличаващият се обем на производство и честата поява на аварии при мотокарите се опитваме да подпомагаме, предимно товарната дейност на готовата продукция, с наличния челен товарач MANITOU 735. Той обаче е с по – големи габарити, по – ниско маневрен и със собствено тегло, което не позволява неговото ползване в производственото хале, тъй като бетонната плочата няма такава товароустойчивост. Освен това, той също е с висок разход на гориво, защото е на много моточаса. Предвид на гореописаните аргументи, и най – вече като следствие на препоръката в енергийният одит, възнамеряваме, при реализация на настоящият проект, да заменим един от двата мотокара с нов електрокар имащ товароподемност от 3 тона. Вторият мотокар ще остане в резерв, като ще се използва само за товаро - разтоварна дейност извън производствените халета. Така ще се избегне и неприятното замърсяване на въздуха във вътрешно фабричното пространство с изгорели газове. Със закупуването на електрокар ще спестим изцяло разхода на нафта и ще намалим себестойността на товароподемните разходи. Освен това, след осъществени инвестиции, сме затворили максимално производствените халета, с цел постигане на по – благоприятни температура за работа през студените месеци на годината. Практиката показва, че ползването, особено през зимата, на мотокарите увеличава значително замърсяването с димни газове на работните помещения. Това означава, че търсенето на възможност за повишаване на температурата в производственото хале, чрез затваряне с ролетни врати, трябва обезателно да се съчетае със закупуване на електрокар, който да не замърсява въздуха в затворените работни помещение. „УДЕКС“ ЕООД така или иначе се нуждае от допълнителна подемно – транспортна техника (виличен повдигач) и това трябва да бъде именно електрокар, а не мотокар. Стъпки за реализация: 1.Избор на изпълнител – от 1-ви до 5-ти месец вкл.; 2.Сключване на договор – от 6-ти до 8-ми месец вкл.; 3.Доставка на актива и подписване на приемо – предавателен протокол – от 9-ти до 12-ти месец вкл.; 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация - 13 -ти месец вкл. 5.Подписване на финален приемо – предавателен протокол - 14 -ти месец вкл.; , Contracted Amount: 60 000.00 , Reported Amount: 59 900.00
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване, необходимо за изпълнението на мярка Промяна на технологично оборудване – замяна на ръчно коване на палети с пистолети с машина за полуавтоматично коване (дейността ще бъде извършена чрез закупуване на Машина за полуавтоматично коване на палети – 1 бр.) : В досегашната си практика фирма „УДЕКС“ ЕООД произвежда основно два вида палети и скари: а) За многократна употреба, към които основно се отнасят EPAL палети или така наречените ЕВРО палети с различни размери и конфигурации, както и други подобни; б) Палетите и скарите с различни размери и конфигурации за еднократна употреба, които до момента се произвеждат ръчно. Ръчното производство е трудоемко и нископроизводително и то изисква: а) предварително изготвяне на калъпи за всеки вид палет или скара, който се полагат върху метални маси; б) ръчно зареждане на съответните блокчета, гредички и дъски; в) ръчно коване с пистолети; г) след заковаването им от едната страна те се обръщат (отново ръчно) и се зарежда друга страна с дъски; д) коват се отново ръчно с пистолети; ж) след пълното им сковаване двама работника ги взимат и стифират в купчини (стифове); На двете метални маси за коване се работи с 6 – 7 ръчни пистолета, обслужвани от 6 – 7 работника. Процесът освен бавен и трудоемък е и енергоемък. Производителността на ден достига средно около 200 – 210 броя палети и скари на маса или около 400 – 420 броя общо. Това разделено на 6 – 7 работника означава дневна производителност за един работник в рамките на 60 – 70 броя палети или скари за еднократна употреба. Този вид палети и скари са търсени, защото са по – ефтини и наличието на добър пазар ни насочи към търсене на машина, която да осигурява по – висока производителност, по – добро качество (при машинното коване гвоздеите се забиват на точно определеното място и с точно определена сила), по – малко заети за производството на готова продукция работници и икономия на ел.енергия. Производителността на този вид машина е около 80 – 90 броя на час или около 600 – 700 броя на смяна при 1 – 2 ма работника. Това на практика означава близо 10 пъти по – голяма производителност и два пъти по – малко разход на ел.енергия за производство на сгъстен въздух, захранващ пистолета за коване. Със закупуването на машина за полуавтоматично коване на палети „УДЕКС“ ЕООД ще изпълни препоръчаната мярка в енергийният одит – „Промяна на технологично оборудване“ – замяна на ръчно коване на палети с пистолети с машина за полуавтоматично коване, а от там и дейността - придобиване на ново производствено оборудване. Стъпки за реализация: 1.Избор на изпълнител – от 1-ви до 5-ти месец вкл.; 2.Сключване на договор – от 6-ти до 8-ми месец вкл.; 3.Доставка на актива и подписване на приемо – предавателен протокол – от 9-ти до 12-ти месец вкл.; 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация - 13 -ти месец вкл. 5.Подписване на финален приемо – предавателен протокол - 14 -ти месец вкл.; , Contracted Amount: 83 650.00 , Reported Amount: 83 500.00
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване, необходимо за изпълнението на мярка Оползотворяване на отпадна топлина – (дейността ще бъде извършена чрез закупуване на оборудване за оползотворяване на отпадна топлина от компресор – 1 бр.) : Оползотворяването на отпадна топлина предоставя възможност за намаляване на потреблението на ел.енергия, а също и за отопление. Излишък от топлина, които се произвежда при работата с компресора остава неоползотворена. По принцип огромният потенциал на използване на излишъка от топлина трябва да се оценява не само в повишената ефективност, но също така и в контекста на намаляване на въглеродните емисии, ресурсната ефективност на електрозахранването и потенциал за значително намаляване на потреблението на първична енергия. Предвид на това ръководството на фирмата взе решение да изпълни препоръчаната мярка в одитния доклад и включи към настоящият проект такъв вид инвестиция, а именно закупуване на оборудване за оползотворяване на отпадна топлина при работа на компресора. Точиларното е помещението, където се помещават машините за точене на дискове, ленти и други работни инструменти. Там непрекъснато има по 1 или 2 - ма работника. Към настоящият момент то се отопля с 2 калорифера. След въвеждането в експлоатация на новия компресор, които ще бъде монтиран / инсталиран на външната стена на точиларното помещение, ще беде закупено специално оборудване, чието предназначение е оползотворяване на отпадна топлина. С неговото въвеждането в експлоатация, т.е. с изпълнение на дейността - „Придобиване на ново производствено оборудване“ ще се постигне оползотворяване на отпадната топлина от компресора. Тази топлина ще се прихваща със специално оборудване и отвежда до помещението и ще се оползотворява за отопление през студените месеци, заменяйки досега ползваните калорифери. Стъпки за реализация: 1.Избор на изпълнител – от 1-ви до 5-ти месец вкл.; 2.Сключване на договор – от 6-ти до 8-ми месец вкл.; 3.Доставка на актива и подписване на приемо – предавателен протокол – от 9-ти до 12-ти месец вкл.; 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация - 13 -ти месец вкл. 5.Подписване на финален приемо – предавателен протокол - 14 -ти месец вкл.; , Contracted Amount: 3 500.00 , Reported Amount: 3 450.00
  • Activity: Придобиване на ново производствено оборудване, необходимо за изпълнението на мярка Въвеждане на система за мониторинг и контрол на енергопотреблението – (дейността ще бъде извършена чрез закупуване на система за мониторинг на енергийните потоци – 1 бр.) : В предприятието на „УДЕКС“ ЕООД няма система за контрол и мониторинг на енергопотреблението. Това се осъществява само чрез заплащане на текущите сметки за ел.ток, метан, нафта и вода. Отсъствието на такава система е предпоставка за повишен разход на енергопотребление. Предвид на това, възползвайки се от ОП Конкурентоспособност, а именно чрез осъществяването на проекта ще бъде изпълнена настоящата дейност, която е следствие на препоръката на енергийният одит. Ще бъде въведена такава система във фирмата, посредством която ще се извършва мониторинг и контрол на потреблението на енергия. Тя ще отчита прецизно изразходваната енергия влагана за производство на единица продукция. Стъпки за реализация: 1.Избор на изпълнител – от 1-ви до 5-ти месец вкл.; 2.Сключване на договор – от 6-ти до 8-ми месец вкл.; 3.Доставка на актива и подписване на приемо – предавателен протокол – от 9-ти до 12-ти месец вкл.; 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация - 13 -ти месец вкл. 5.Подписване на финален приемо – предавателен протокол - 14 -ти месец вкл.; , Contracted Amount: 9 600.00 , Reported Amount: 9 500.00
  • Activity: Консултански услуги за въвеждане на енергиен мениджмънт в предприятието – (като част от дейността ще бъде извършени следните услуги: въвеждане на стандарт ISO 50001) : За изпълнение на дейността ще бъдат извършена следната услуга - въвеждане на стандарт ISO 50001. Консултанските услуги са необходими за предоставяне на експертна подкрепа за привеждане в съответствие на действащите системи с принципите на стандарта. Въвеждането на Стандарт ISO 50001 ще помогне на „УДЕКС“ ЕООД чрез систематично управление на енергията: - да подобрят енергийните характеристики, включително енергийната ефективност, използването и потреблението на енергията; - да намалят енергийните разходи. Стъпки за реализация: 1.Избор на изпълнител – от 1-ви до 5-ти месец вкл.; 2.Сключване на договор – от 6-ти до 8-ми месец вкл.; 3.Консултация, внедряване и сертификация – от 9-ти до 12-ти месец вкл.; 4. Тестване и пускане в експлоатация - 13 -ти месец вкл. 5.Подписване на финален приемо – предавателен протокол - 14 -ти месец вкл.; , Contracted Amount: 4 000.00 , Reported Amount: 3 900.00
  • Activity: Консултански услуги за сертифициране на енергиен мениджмънт в предприятието – (като част от дейността ще бъде извършени следните услуги: сертифициране на предприятието по стандарт ISO 50001) : За изпълнение на дейността ще бъде извършене следната услуга - сертифициране на предприятието по Система за управление на енергията по ISO 50001. Сертифицирането на фирма „УДЕКС“ ЕООД по стандарт ISO 50001 ще доведе чрез систематичното управление на енергията: - да се постигне подобряване на енергийните характеристики, включително енергийната ефективност, използването и потреблението на енергията; - да намалят енергийните разходи. Стъпки за реализация: 1.Избор на изпълнител – от 1-ви до 5-ти месец вкл.; 2.Сключване на договор – от 6-ти до 8-ми месец вкл.; 3.Консултация, внедряване и сертификация – от 9-ти до 12-ти месец вкл.; 4. Тестване и пускане в експлоатация - 13 -ти месец вкл. 5.Подписване на финален приемо – предавателен протокол - 14 -ти месец вкл.; , Contracted Amount: 4 000.00 , Reported Amount: 3 700.00
  • Activity: Публичност и визуализация : След изпълнението на всички дейности по проекта ще се пристъпи към изпълнение на мерките за информиране и публичност – на всяка една машина и оборудване ще бъде поставени стикери, а на входа на предприятието ще се постави информационна табела. Тази дейност ще бъде реализирана при спазване на „Единния наръчник на бенефециента за прилагане на правилата за информация и комуникация“. Стъпки за реализация: 1.Избор на изпълнител – от 12-ти месец вкл.; 2.Сключване на договор – 13 - ти месец вкл.; 3.Изработка на стикерите и табелата и тяхното поставяне – 14-ти месец вкл.; , Contracted Amount: 200.00 , Reported Amount: 190.00
  • Activity: Извършване на енергиен одит : През последните няколко години с внедряването на нови машини и оборудване в предприятието започна да се повишава и потреблението на електроенергия, метан, нафта и вода. Внедряването на мерки повишаващи енергийната ефективност без финансова помощ на оперативна програма е непостижимо за малките и средни фирми. През 2016 година (в много подходящ момент) бе обявена процедура „Енергийна ефективност за малките и средните предприятия“ и ръководството на „УДЕКС“ ЕООД взе решение да кандидатства. Най – важната задача за нас бе да се извърши енергиен одит, за да се констатира какви инвестиции ще са необходими на фирмата за да може да повиши енергийната си ефективност и конкурентоспособност, да намали разходите за ел. енергия, метан, нафта и др. Този вид дейност е извършена предварително преди входиране на проекта по програмата. Процедурата по възлагане на изпълнението е проведена. Избран е правоспособен одитор, включен в регистъра на енергийните одитори. Стъпки за реализация, които са извършени са следните: 1.Избор на изпълнител; 2.Сключване на договор; 3.Извършване на енергиен одит; 4.Предаване на енергийният одит и подписване на финален приемо – предавателен протокол.; , Contracted Amount: 7 000.00 , Reported Amount: 7 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: LL-C Sertification Bulgaria Ltd , Contracted Amount*: 3 330.00 , Reported Amount**: 3 700.00
  • Contractor: Ecotechproduct Ltd, Contracted Amount*: 58 450.00 , Reported Amount**: 83 500.00
  • Contractor: "ANGEL KANCHEV" University of Ruse, Contracted Amount*: 6 650.00 , Reported Amount**: 9 500.00
  • Contractor: Miro design, Contracted Amount*: 171.00 , Reported Amount**: 190.00
  • Contractor: Euromarket kari AD, Contracted Amount*: 41 930.00 , Reported Amount**: 59 900.00
  • Contractor: Kammarton Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 26 600.00 , Reported Amount**: 38 000.00
  • Contractor: FOREST BG LTD, Contracted Amount*: 117 740.00 , Reported Amount**: 168 200.00
  • Contractor: BEC AD, Contracted Amount*: 6 300.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: Prestizh 95 DM Ltd, Contracted Amount*: 2 415.00 , Reported Amount**: 3 450.00
  • Contractor: AS - EUROCONSULT LTD, Contracted Amount*: 3 510.00 , Reported Amount**: 3 900.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 GHG reduction, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 236.60 , Reached amount: 236.60
Indicator 2 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Expected energy savings in enterprises as a result of completed projects, Measure Unit: MWh/y, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 200.31 , Reached amount: 1 200.31
Indicator 4 Energy audits performed, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 397 750.00 BGN
Grant 281 465.00 BGN
Self amount 116 285.00 BGN
Total actual amounts paid 267 096.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Извършване на енергиен одит , Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на енергиен одит
    Contractor: BEC AD
    Contract total funded value: 6 300.00
Procedure 2 Subject to due process: Консултантски услуги за въвеждане на стандарт ISO 50001, Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Консултантски услуги за въвеждане на стандарт ISO 50001
    Contractor: AS - EUROCONSULT LTD
    Contract total funded value: 3 510.00
Procedure 3 Subject to due process: Подобряване на енергийната ефективност на фирма „УДЕКС“ ЕООД, Estimated Amount: 183 300.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Закупуване на котел, работещ с отпадна дървесина – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Закупуване на оборудване за оползотворяване на отпадна топлина от компресор – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 1: Закупуване на котел, работещ с отпадна дървесина – 1 бр.
    Contractor: FOREST BG LTD
    Contract total funded value: 117 740.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 2: Закупуване на оборудване за оползотворяване на отпадна топлина от компресор – 1 бр.
    Contractor: Prestizh 95 DM Ltd
    Contract total funded value: 2 415.00
Procedure 4 Subject to due process: Подобряване на енергийната ефективност на фирма „УДЕКС“ ЕООД: Обособена позиция 5: Закупуване на оборудване за оползотворяване на отпадна топлина от компресор – 1 бр., Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 5: Закупуване на оборудване за оползотворяване на отпадна топлина от компресор – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Подобряване на енергийната ефективност на фирма „УДЕКС“ ЕООД: Обособена позиция 6: Закупуване на система за мониторинг на енергийните потоци – 1 бр., Estimated Amount: 9 600.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 6: Закупуване на система за мониторинг на енергийните потоци – 1 бр.
    Contractor: "ANGEL KANCHEV" University of Ruse
    Contract total funded value: 6 650.00
Procedure 6 Subject to due process: Подобряване на енергийната ефективност на фирма „УДЕКС“ ЕООД: Обособена позиция 1: Закупуване на котел, работещ с отпадна дървесина - 1 бр., Estimated Amount: 179 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Закупуване на котел, работещ с отпадна дървесина - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Подобряване на енергийната ефективност на фирма „УДЕКС“ ЕООД: Обособена позиция 2: Закупуване на нов компресор – 1 бр., Estimated Amount: 46 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: Закупуване на нов компресор – 1 бр.
    Contractor: Kammarton Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 26 600.00
Procedure 8 Subject to due process: Подобряване на енергийната ефективност на фирма „УДЕКС“ ЕООД: Обособена позиция 3: Закупуване на електрокар – 1 бр., Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3: Закупуване на електрокар – 1 бр.
    Contractor: Euromarket kari AD
    Contract total funded value: 41 930.00
Procedure 9 Subject to due process: Подобряване на енергийната ефективност на фирма „УДЕКС“ ЕООД: Обособена позиция 4: Закупуване на машина за полуавтоматично коване на палети – 1 бр., Estimated Amount: 83 650.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 4: Закупуване на машина за полуавтоматично коване на палети – 1 бр.
    Contractor: Ecotechproduct Ltd
    Contract total funded value: 58 450.00
Procedure 10 Subject to due process: Публичност и визуализация – закупуване на 12 бр. стикери и 1 табела, Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Публичност и визуализация – закупуване на 12 бр. стикери и 1 табела
    Contractor: Miro design
    Contract total funded value: 171.00
Procedure 11 Subject to due process: Разходи за консултантски услуги за сертифициране на стандарт ISO 50001, Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Разходи за консултантски услуги за сертифициране на стандарт ISO 50001
    Contractor: LL-C Sertification Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 3 330.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN