Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.019-0034-C02
Project Name Ready for the world
Beneficiary 000875920 OBSHTINA TARGOVISHTE
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 16.11.2021
Start Date 16.11.2021
End Date 09.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Търговище (BG334), Търговище, гр.Търговище

Description

Brief description
С изпълнението на настоящото проектно предложение се продължаване на процеса по деинституционализация на грижата за деца и осигуряване на качествена алтернативна грижа за деца и младежи в риск, вкл. с увреждания и техните семейства в община Търговище, гарантираща им живот в семейна среда и равен достъп до услуги за социално включване, чрез разкриване и функциониране на 3 нови социални услуги:
- Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства - капацитет 30 + 60;
- Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст - капацитет - 8;
- Наблюдаванo жилищe за младежи от 18 до 21 годишна възраст - капацитет 4;
За управлението бенефициента предвижда опитен екип, а за услугите ще се проведе подбор на персонал, който ще изготви задължителната документация и ще предоставя грижа. За децата и младежите, преди настаняването, ще бъде осигурена адаптация, чрез предварителна подготовка и провеждане на опознавателни срещи. Дейностите включват подбор и наемане на персона, закупуване на специализирано транспортно средство и оборудване и обзавеждане (извън това по ОПРР), както и материали за функциониране на 3 те нови соц услуги. Предвижда се общата продължителност на проекта да е 23 месеца, от които 19 месеца реално предоставяне на услугите и 4 месеца - подготвителни
 Услугите предвидени в проектното предложение са заложени в Областната и Общинска стратегии за развитие на социалните услуги, което гарантира устойчивост на резултатите. Проектът отговаря на заложеното в редица стратегически документи: Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в РБ” и План за действие, Националната стратегия за намаляване на бедността и насърчаване на соц. включване 2020 г. Изпълнението на мерките ще допринесе за постигане на основната цел на Национална стратегия за детето за осигуряването на условия за ефективно упражняване на правата и подобряване качеството на живот на децата като условие за свободното и пълноценното им личностно развитие.
Activities
  • Activity: Закупуване на специализирано транспортно средство.: Закупуване на специализирано транспортно средство за потребителите на новите социални услуги.: Основната цел на дейността е осигуряване на подходящи условия за ефективно предоставяне на новите социални услуги в общността. С цел осигуряване на достъпност на услугите /дневна и консултативна грижа/ за децата и техните семейства, дейността включва закупуване на специализирано транспортно средство за ползвателите на новите социални услуги, адаптирано за превоз на хора с увреждания в т.ч. и за хора в инвалидна количка. Предвижда се микробусът да бъде оборудван с автоматична, хидравлична платформа, което спомага за по-лесното качване на децата със затруднено или невъзможно придвижване да бъдат транспортирани от и до Центъра.Минимални характеристики: Автомобил, новопроизведен, в серийно производство, за Специализираният транспорт ще бъде използван по предварителна заявка, като децата ще имат възможност да се придвижат от и до новите центрове, лечебни заведения, институции, културни събития и др. придружени от техните близки или от персонала, предоставящ услугите. Ще обслужва деца в инвалидни колички и с тежки заболявания на опорно-двигателния апарат, незрящи и други, които не мога да ползват стандартните транспортни услуги или страдат от тежки увреждения, които не позволяват използването на прогоден обещствен транспорт. Осигуряването на транспортно средство ще подпомогне разширяване достъпа , улесняване на молибността и придвижването на децата и техните семейства до сградаата на Дневния център и по този начин ще постигане целите на проекта. Предвиденото за закупуване на специализирано транспортно средство ще бъде изцяло за нуждите на потребителите на новата социална услуга, като по този начин се дава възможност до достигане на много от лицата в нужда., Contracted Amount: 75 000.00 , Reported Amount: 75 000.00
  • Activity: Подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги за деца и младежи: Вида и числеността на персонала ще бъде съобразен с Методиката за определяне на длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД-01-864//30.10.2012 г. на министъра на труда и социалната политика. При промяна в нормативните документи до стартиране на дейностите по проекта ще съобразим вида и числеността му, според актуалните изисквания. Длъжностите и числеността на наетите служители ще обезпечи предоставянето на включените в проекта три нови услуги. Подборът на кандидатите ще се осъществи съобразно тяхната професионална квалификация, опит в социалната сфера и мотивация за работа.Ще бъдат разработени правила за подбор, които осигуряват избор на подходящи служители,предоставящи грижи за здравето, сигурността и благополучието на потребителите. Подбора на персонала ще бъде съобразен с изискванията на българското трудово законодателство. Със заповед на Кмета на Община Търговище ще се сформира комисия от вътрешни/външни за кандидата експерти, която да извърши подбора на кандидатите. Същата ще разработи процедура за подбор на кандидатите, с ясни критерии за оценка, включващи степен на образование, опит в сферата на хуманитарните дейности, социална работа, работа по проекти. Тя ще включва подбор по документи и интервю за установяване на мотивацията и нагласите за работа, както и на степента на съответствие между притежаваните професионални компетенции и профила за съответната длъжност. Комисията ще провежда интервю с кандидатите. Съответния кандидат се оценява индивидуално от всеки член. Комисията изготвя списък на оценените кандидати с брой точки, според получената от формулярите средно аритметична индивидуална оценка, подредени по низходящ ред. Одобрените от Комисията за подбор на персонала лица сключват трудов договор с Кмета на община Търговище. Според спецификата на всяка социална услуга са идентифицирани следните видове длъжности ръководител, психолог, социален работник, кинезитерапевт/рехабилитатор/ерготерапевт/, логопед, специален педагог, възпитател, хигиенист, шофьор и др. Структурата и съставът на персонал са съобразени с обхвата на проектното предложение, поставените цели спецификата на целевите групи и капацитета на планираните три нови услуги. При определяне на конкретния брой и видове специалисти ще бъдат взети предвид общите принципи на Методиката за определяне на длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Преместване на децата и младежите от целевата група и настаняването им в новоразкритите услуги от резидентен тип: Основната цел на дейността е да бъде извършена подготовка на децата и младежите, настанени в специализирани институции на територията на страната, за тяхното преместване и настаняване в новите резидентни услуги. Преходът трябва да бъде извършен плавно, с цел негативните последствия от промяната да бъдат сведени до минимум. Дейностите са свързани единствено с подготовката на физическото преместване на децата и младежите, както и самото преместване. Информация за потребителите на "Преходно жилище" и "Наблюдавано жилище" ще бъде осигурена от Агенция „Социално подпомагане“. След получаване на данните за децата и младежите, подходящи за настаняване в новите резидентни услуги, служители от екипите им ще извършат предварително наблюдение за опознаване и анализ на нуждите и особеностите на бъдещите потребители. В рамките на дейността, персоналът ще осъществи по една опознавателна среща за 8 потребителите на "Преходно жилище" и по 1 среща 4 за "Наблюдавано жилище"/ с определените за настаняване в услугите деца и младежи. На тези срещи екипът на резидентните услуги ще им презентира условията, в които предстои да заживеят, с което ще подпомогне адаптацията им към предстоящите промени. За всяка проведена среща ще се води протокол. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 648.00
  • Activity: Предоставяне на услугата Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства: Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства ще представлява комплекс от целодневни или почасови социални услуги за стимулиране развитието на децата, осигуряване на цялостна грижа за тях, задоволяване на техните образователни потребности, двигателна и логопедична рехабилитация, организация на свободното време и др. Капацитета на центъра ще бъде 30 деца дневна грижа и 60 деца консултативна услуга. Ще бъда разработена програма, насочена към подкрепа на личностно развитие, рехабилитация и кинезитерапия за деца, чрез ЛФК/физ. упражнения. Програмата ще бъде съобразена с индивд. възможности и физиолиг. потребности на децата и ще цели рехабилитация чрез движение, раздвижване на тялото, укрепване на мускулатурата, подобряване на дишането и цялостно укрепване на имунната система, в зависимост от вида, локализацията, степента на увреждането. Ще бъдат разработени и програми за работа насочени към постигане на самостоятелност при осъществяване на ежедневни битови дейности и автономно функциониране на децата, подобряване на когнитивното и емоционално развитие, както и подобряване на сензорното, емоционалното и социално функциониране, намаляване на стреса, повишаване на самочувствието. Предвидената логопедична програма включва диагностика, превенция, рехабилитация и консулатитивна дейност на езиково-говорни нарушения. Продължителността на функциониране на Центъра в рамките на проекта ще бъде 19 месеца, като се предоставят следните услуги: 1/ Дневна грижа за деца и младежи с тежки множествени увреждания, свързани с: цялостно обгрижване на потребителите през деня; придружаване в процеса на обучение, групово или индивидуално; предоставяне на храна; развитие на различни навици и умения за живот, като създаване на хигиенни навици и грижи за тялото, психологична диагностика, консултация и оценка на ресурсите на детето; медицинска и двигателна рехабилитация – индивидуална и групова, ЛФК за подобряване на общото физическо състояние на ползвателите с физически увреждания, пасивна и активна гимнастика, масажни процедури; логопедична терапия, включваща диагностика, превенция, корекция, рехабилитация и консултативна дейност на езиково-говорни нарушения; музикотерапия за разтоварване и стимулиране на сетива и емоции; сензо-моторна терапия и обучение за придобиване на социални умения и дейности по включване, вкл. умения за общуване и работа в група. Центърът ще осигури условия за провеждане на терапевтични занимания с потребителите, свързани със създаване или възстановяване на навици, трудо, арт и монтесори терапия, социална терапия и интегрирано обучение и други. 2/ Почасови специализирани услуги, включващи работа със специалисти: психолог, логопед, рехабилитатор. 3/ Мобилна социална услуга. За децата със затруднение при придвижване ще бъде осигурен специализиран транспорт за придвижване от и до центъра за получаване на специализирана терапевтична помощ и необходимата грижа.На родителите ще бъде оказана подкрепа за подобряване на грижите за детето с увреждания. На екипа ангажиран с предоставяне на услугите в центъра ще бъде оказвана методическа помощ от асоциираните партньори МТСП, МЗ, МОН, ДАЗД и АСП, за осигуряване качествена алтернативна грижа за децата, гарантираща им живот в семейна среда. За обезпечаване дейността на Центъра ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи, осигуряващи нормалното протичане на работния процес, както и лични предпазни средства нужни за изпълнение на ежедневните задължения на екипа - ръкавици за еднократна употреба, маски с ластик, престилки с къс ръкав, работни чехли, дезинфекционни и почистващи препарати. За оказване на необходимата здравна помощ ще бъдат закупени лекарствени средства от първа необходимост. Ще бъдат закупени канцеларски консумативи - тонери, копирна хартия, папки, класьори и др. за обезпечаване дейността на екипа, свързана със събиране на информация, изготвяне на документация, досиета на потребителите, индивидуални планове и архив., Contracted Amount: 482 705.00 , Reported Amount: 411 643.53
  • Activity: Закупуване на обзавеждане и оборудване за новите услуги: По приключилият проект по ОПРР за 3 те жилища и дневния център е осигурено оборудване, което е детайлно представено в секция "Комуникация" предвид ограничението на символи в т. 7 от ФК и невъзможността да бъде добавян нов текст- представен файл, формат .xls с наименование "Списък със закупено оборудване по ОПРР" в него по видове услуги е посочено оборудването закупено за всяка една от тях. ЗА ДЦДУТС: по настоящия проект ще е необходимо е да се закупят 8 бр. климатици , предвид това, че ДЦДУ е разположен на два етажа с обособени по 10 помещения на етаж, РЗП - 550 кв на етаж; -бактерицидни лампи с циркулация на въздуха и рециклиран кислороден концентратор за преработка на атмосферния въздух в помещенията и произвеждане на чист кислород:Капацитет на вентилатора: мин. 100m3 / h, Бактерицидни пури/тръба : мин. 8000 часа живот, Елементът излъчва UV-C излъчване: 2 x 30W . -Клетка на Роше 1бр.; пълно оборудване за клетка на Роше 1бр. - Клетка на Роше Д/Ш/В - 200/200/203 с пълно оборудване - пътека за бягане - минимални изисквания Скорост: 1-15 км/ч.;Бягаща повърхност: 121 х 46 см.;Програми: 12; Ключ за аварийна спирачка. Компютър показващ: време, разстояние, калории, пулс и скорост. Ед. цена климатик 9000btu - 990,00 лв. Ед. цена клетка на Роше с пълно оборудване - 2568,00 лв. Ед. цена бактерицидни лампи - 1140,00 лв. Ед. цена пътека за бягане - 3000,00 лв. , Contracted Amount: 16 908.00 , Reported Amount: 25 478.00
  • Activity: Предоставяне на услугата "Наблюдавано жилище": Предоставяне на нови резидентни услуги - Наблюдаванo жилищe за младежи от 18 до 21 годишна възраст с капацитет до 6 места: Целта на услугата е реинтеграция на младите хора в обществото чрез повишаване на образованието и професионалната им квалификация и придобиване на основни умения за самостоятелен живот в среда близка до семейната. Капацитетът на наблюдаваното жилище е 4 човека. В него ще могат да бъдат настанявани младежи от 18 до 21 г., с възможност да бъдат изведени от специализирани институции, преходни и защитени жилища. В наблюдаваното жилище младежите ще водят самостоятелен начин на живот, като ще бъдат подкрепяни и от специалисти чрез психологическо, социално, правно, трудово и друго консултиране. В наблюдаваното жилище ще бъде назначен обучен за целта наставник, който да напътства младежите в извършването на ежедневните дейности и да ги подпомага в тяхната самостоятелност. Услугите ще бъдат основани на социална работа, при прилагане на индивидуален подход и съобразени с конкретните потребности на всяко прието на обслужване лице. Всички дейности ще бъдат насочени към формиране на умения за самостоятелен живот у младежите и девойките: консултиране, подкрепа и придружаване на потребителите с оглед успешна социална интеграция и професионална реализация в прехода към самостоятелен живот. Продължителността на функциониране на наблюдаваното жилище в рамките на проекта ще бъде 24 месеца. В рамките на социалната услуга на младежите ще се предоставят социални и психологически консултации, свързани с: 1. Подкрепа за самостоятелен живот на ползвателите на услугата чрез: • Консултиране - психологично, социално: формиране на увереност и личностен растеж; развитие на умения за жизнено планиране; развитие на умения за себеразбиране и адекватна самооценка; пълноценно осмисляне на свободното време чрез развитие на самопознанието. • Професионално ориентиране, свързано с изследване и актуализиране на професионалната ориентация; мотивиране за правилен професионален избор; професионално консултиране за търсенето и предлагането на пазара на труда; развитие на умения за търсене на трудова заетост; развитие на умения за самопредлагане на пазара на труда; индивидуална подготовка за явяване на интервю – изготвяне на автобиография и мотивационно писмо; информиране и посредничество за образователни и стажантски програми за професионална квалификация в страната и чужбина; установяване на контакти с дирекции “Бюро по труда”; установяване на контакти и сътрудничество с: работодателски организации; водещи бизнес-организации; малък и среден бизнес. • участие в изработването на индивидуален план за напускане на наблюдаваното жилище; • идентифициране на потребителите, които след напускане на институцията ще се нуждаят от място за живеене и подкрепа за придобиване на самостоятелност 2. Консултиране, подкрепа и придружаване на потребителите с оглед успешна социална интеграция и професионална реализация в прехода към самостоятелен живот: • на потребители, които са приети в мястото за живеене; • на потребители в риск от общността, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на услугата "Преходно жилище": Предоставяне на нови резидентни услуги - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст (с капацитет 8 места).: Преходно жилище за деца и младежи е социална услуга от резидентен тип, в която ще се предлага комплексна грижа за непълнолетни лица от уязвими групи, както и за такива с дълъг институционален престой, за които към момента няма възможност за реинтеграция в семейна или близка до семейната среда. Услугата цели подпомагане на младежите в тяхното израстване като независими възрастни, подкрепа за усвояване на умения за самостоятелен живот и успешна социална интеграция. В преходното жилище потребителите на социалната услугата ще бъдат стимулирани да развиват личните си умения и навици, да се чувстват сигурни и готови за предприемане на следваща стъпка към интеграция в общността. Капацитет на Преходно жилище е 8 места за деца и младежи от 15 до 18 годишна възраст. Услугата има дългосрочен характер: от 6 месеца до навършване на пълнолетие, но не повече от 20 г., ако лицето продължава образованието си. Настаняването ще се извършва планово по преценка на социално-педагогическия екип. Услугите ще се основават на социална работа, при прилагане на индивидуален подход и ще бъдат съобразени с конкретните потребности на всяко прието на обслужване лице, с акцент подготовка за самостоятелен живот. Продължителността на функциониране на Преходното жилище в рамките на проекта е 24 месеца. За реализиране целите на социалната услуга ще бъдат изработвани програми за предоставяне на услуги в краткосрочен и дългосрочен план, като: 1. Социално и психологическо консултиране; 2. Здравни грижи. Консултации с личен лекар и лекари- специалисти. Набавяне на необходими медикаменти. Изготвяне на план за здравни грижи (при необходимост). 3. Образователни услуги и информация: осигуряване на съдействие за участие в образователна програма в съответствие с възрастта и личния избор на потребителите; осигуряване на достъп до информация. 4. Организация на свободно време и лични контакти. осигуряване на възможност на потребителите от „Преходното жилище" за самостоятелно организиране на свободното си време; осигуряване на възможност на потребителите за лични контакти със семейството, приятелите и с други лица; планиране на културни, спортни и други дейности и насърчаване на потребителите да участват в тях; различни видове трудотерапевтична дейност; 5. Ежедневни дейности по задоволяване на потребностите- храна, поддържана жилищна база, санитарно-битово обслужване; 6. Работа по Годишен обучителен план, в който са включени разработени програми. На потребителите на новата услуга ще бъде осигурена месечна помощ за всеки ученик. За осигуряване на удобство на неговите обитатели, както среда близка до семейната ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VALI COMPUTERS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10.80
  • Contractor: Bash-Nai-Po, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 115.50
  • Contractor: SIGO 2006, Contracted Amount*: 997.26 , Reported Amount**: 1 093.48
  • Contractor: SOPHAMASI 25 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.99
  • Contractor: Education and New Technologies, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 369.00
  • Contractor: SIMA OIL, Contracted Amount*: 829.46 , Reported Amount**: 719.54
  • Contractor: EURO PEST EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 420.00
  • Contractor: ELEI - BISERA TRAIKOVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 145.25
  • Contractor: ARESGAZ EAD, Contracted Amount*: 8 018.59 , Reported Amount**: 8 018.59
  • Contractor: LIFTKOM SERVICE, Contracted Amount*: 2 754.00 , Reported Amount**: 1 413.00
  • Contractor: „GRIFFIN STUDIO” LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 160.00
  • Contractor: PAVI 2012, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 876.29
  • Contractor: Information Services , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 234.00
  • Contractor: ALLIANCE AUTO VARNA LTD., Contracted Amount*: 75 000.00 , Reported Amount**: 75 000.00
  • Contractor: COM IDI Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 96.00
  • Contractor: KONE EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 684.00
  • Contractor: EKZOTIK - BM, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 58.74
  • Contractor: Nomad energy company Ltd, Contracted Amount*: 6 814.63 , Reported Amount**: 6 814.62
  • Contractor: VIVAVET DDD, Contracted Amount*: 294.00 , Reported Amount**: 294.00
  • Contractor: VODOSNABDIAVANE I KANALIZACIA, Contracted Amount*: 1 408.88 , Reported Amount**: 774.66
  • Contractor: PLAMEX - 70 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48.00
  • Contractor: RAJALAND OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 548.83
  • Contractor: RUSE SPORT-K EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 568.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 169.31 , Reported Amount**: 169.31
  • Contractor: FAVORIT SPORT BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: ENERGO-PRO SALES AD, Contracted Amount*: 2 468.78 , Reported Amount**: 2 468.78
  • Contractor: OFFICE TRADE, Contracted Amount*: 131.40 , Reported Amount**: 131.40
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI, Contracted Amount*: 4 538.20 , Reported Amount**: 4 411.14
  • Contractor: LOVEC-01 EOOD, Contracted Amount*: 2 568.00 , Reported Amount**: 2 444.00
  • Contractor: RADEVI OOD, Contracted Amount*: 16 490.00 , Reported Amount**: 16 490.00
  • Contractor: Electrohold Trade EAD, Contracted Amount*: 2 520.93 , Reported Amount**: 2 520.93
  • Contractor: Termola, Contracted Amount*: 520.80 , Reported Amount**: 520.80
  • Contractor: TDPZ, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 530.00
  • Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP", Contracted Amount*: 155.86 , Reported Amount**: 155.86
  • Contractor: TRANS KO EOOD, Contracted Amount*: 1 264.39 , Reported Amount**: 1 264.38
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Children and youth in institutional care, covered by the deinstitutionalization measures, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Children and youth receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 40.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 537 190.50 BGN
Grant 537 190.50 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 537 190.50 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 100.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти към Общинска администрация Търговище“ - договор No РД-Д-40 / 25.02.2022 - 103533691 ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Estimated Amount: 3 177 323.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти към Общинска администрация Търговище“
    Contractor: ENERGO-PRO SALES AD
    Contract total funded value: 1 957.13
Procedure 2 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА НЕТНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ И ИЗБОР НА КООРДИНАТОР НА БАЛАНСИРАЩА ГРУПА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ“, Estimated Amount: 1 872 671.00
  • Differentiated position 1: ДОСТАВКА НА НЕТНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ И ИЗБОР НА КООРДИНАТОР НА БАЛАНСИРАЩА ГРУПА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ
    Contractor: Electrohold Trade EAD
    Contract total funded value: 2 520.93
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчика от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на Община Търговище“. - договор No РД-Д-240 / 27.08.2021 - 103533691 ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Estimated Amount: 560 403.20
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчика от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на Община Търговище“.
    Contractor: ENERGO-PRO SALES AD
    Contract total funded value: 511.65
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка чрез покупка на нови моторни превозни средства, по обособени позиции за 2022 г. “ , Estimated Amount: 184 166.66
  • Differentiated position 1: Закупуване на ново специализирано транспортно средство, категория М1 (микробус)
    Contractor: ALLIANCE AUTO VARNA LTD.
    Contract total funded value: 75 000.00
Procedure 5 Subject to due process: 2023 година - Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Estimated Amount: 57 950.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 2 802.52
Procedure 6 Subject to due process: 2023 година - Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администр. и второст. разпоредители с бюджети към Община Търговище, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администр. и второст. разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Contractor: OFFICE TRADE
    Contract total funded value: 70.80
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“, Estimated Amount: 54 800.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 1 735.68
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Estimated Amount: 15 180.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Contractor: OFFICE TRADE
    Contract total funded value: 60.60
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище - договор РД-Д-108 / 25.07.2022 - 205606662 Номад енерджи къмпани ЕООД, Estimated Amount: 1 915 725.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище
    Contractor: Nomad energy company Ltd
    Contract total funded value: 6 814.63
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище, Estimated Amount: 1 155 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище
    Contractor: ARESGAZ EAD
    Contract total funded value: 7 398.09
Procedure 11 Subject to due process: Доставка чрез покупка на горива за транспортните средства на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Estimated Amount: 1 632 692.00
  • Differentiated position 1: Доставка чрез покупка на горива за транспортните средства на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Contractor: SIMA OIL
    Contract total funded value: 829.46
Procedure 12 Subject to due process: Доставка чрез покупка на материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище по 8 обособени позиции, Estimated Amount: 1 045 000.00
  • Differentiated position 1: Електрически материали
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 108.47
  • Differentiated position 2: Железария и ВиК материали
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 60.84
Procedure 13 Subject to due process: Доставка чрез покупка на санитарни материали и консумативи за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка чрез покупка на санитарни материали и консумативи за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Contractor: TRANS KO EOOD
    Contract total funded value: 434.44
Procedure 14 Subject to due process: Доставка чрез покупка на санитарни материали и консумативи, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Estimated Amount: 54 900.00
  • Differentiated position 1: Поръчката включва периодични доставки по предварителни писмени заявки на санитарни материали – стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище.
    Contractor: TRANS KO EOOD
    Contract total funded value: 829.95
Procedure 15 Subject to due process: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Търговище по обособени позиции, Estimated Amount: 52 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Застраховка „Гражданска отговорност на автомобилиста””; „Застраховка „Автокаско””; „Застраховка „Злополука на местата в МПС””
    Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP"
    Contract total funded value: 155.86

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN