Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0032-C05
Project Name Providing hot meals Municipality of Glavinitsa.
Beneficiary 000565380 Municipality of Glavinitsa.
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 25.07.2016
Start Date 25.07.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Силистра, Главиница

Description

Brief description
Топлият обяд ще се предостави на 200 на брой потребители в 23- те населени места на Община Главиница, чрез транспортиране с транспортно средство  регистрирано по  Закона за храните. Всеки желаещ да ползва услугата ще подаде заявление кьм Община Главиница и ако отговаря на изискванията на проекта ще получава безплатен топьл обяд. Храната ще се готви в Домашен социален патронаж гр. Главиница. Община Главиница предоставя услугата "социален патронаж" на цялата си територия и всички населени места в Общината, като храната се разнася по селата с 2 бр. автомобили. Домашен социален патронаж гр. Главиница разполага с нужния капацитет за да предоставя топьл обяд на нуждаещите се, отговарчщи на целевата група по проекта. Сьщо така и разполага с нужнищ административен капацитет за реализирането на проекта.
Activities
  • Activity: "Осигуряване на топъл обяд": Топлият обяд ще се предостави на 200 потребители, живеещи в 23- те населени места на Община Главиница – с. Калугерене, с. Ножарево, с. Падина, с. Подлес, с. Листец, с. Вълкан, с. Зебил, с. Звенимир, с. Зарица, с. Осен, с. Стефан Караджа, с. Черногор, с. Сокол, с. Суходол, с. Дичево, с. Зафирово, с. Богданци, с. Косара, с. Долно Ряхово, с. Малък Преславец, с. Коларово, с. Бащино, гр. Главиница. След приготвянето на храната, същата ще се разнесе по насалените места в Община Главиница с 2 бр. автомобили, собственост на Община Главиница и предоставени на Домашен социален патронаж /ДСП/ гр.Главиница. Потребителите от гр. Главиница могат да се хранят в столовата на Домашен сациален патронаж или да им се разнесе храната до адрес. Ако се окаже, че част от храната не е получена и отговаря на сроковете ще се предостави на лица от допълнителната целева група. Сумата, необходима за изпълнението на дейността е в размер на 5 % от преките разходи, а именно 20 158.17 лв. Тук са включени разходи за разнасяне на храната, за съхранение на продуктите и др., Contracted Amount: 20 080.05 , Reported Amount: 94 508.75
  • Activity: „Предоставяне на съпътстващи мерки“: Ще се предостави психологическа подкрепа от нает психолог на работа в Община Главиница. От месец декември 2015г. Община Главиница предоставя психологическа подкрепа по проект "Предоставяне на комплексни социални услуги на територията на Община Главиница" на одобрени потребители и нуждаещи се от този вид дейност. Тук са включени и разходи за администриране на дейностите по проекта. Ще се осигури и публичност и информативност на проекта. За целта ще се изготви и разлепи във всяко населено място на територията на Община Главиница Обява с информация за целевата група, дейностите на проекта и целта на процедурата. В ръководството е описано, че финансирането на съпътстващите мерки е в размер на 5 % от Преките разходи 403163.41 лв.*5% = 20 158.17 лв. Тези финансови средства са необходими за предоставяне на съпътстващи проекта дейности - предоставяне на психологическа подкрепа на потребителите. Тук се включват разходи за предоставянето на тази услуга както и за администрирането на проекта., Contracted Amount: 20 080.04 , Reported Amount: 20 333.75
  • Activity: "Закупуване на хранителни продукти": Община Главиница ще обяви в периода 27-30.06.2016 обществена поръчка за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж гр.Главиница. След одобряване на настоящият проект и подписване на Договор с АСП гр. София, със заповед на кмета на Община Главиница ще се ползват цените на хранителните продукти като ще се спази изискването за 2,30 лв. на храноден. Безплатен обяд ще се готви ежедневно за за 150 представители на целевите групи за периода от 01.07.2016 г. в рамките на общо 121 работни дни и 200 представители на целевата група за периода от 21.12.2016 г. в рамките на общо 760 работни дни. Разпределинето на дните за целия проект е както следва: за 2016 г. - 121 дни - 150 представители на целевата група до 20.12.2016г. за 2016 г .- 7 дни - 200 представители на целевата група до 31.12.2016г. за 2017 г. - 249 дни - 200 представители на целевата група; за 2018 г. - 252 дни - 200 представители на целевата група; за 2019 г. - 252 дни - 200 представители на целевата група; Общо дни – 881 работни дни. Наличната материална база на Домашен социален патронаж гр. Главиница представлява кухня, зала за хранене с капацитет 400 бр. места и складови помещения - 3 стаи. Кухнята разполага с голяма фурна на три нива, голяма печка на твърдо гориво, електрически котлон - 4 бр., електрически обръщателен тиган, зеленчукорезачка, картофобелачка, фритюрник, съдомиялна и съдове за хранене - сифертаси. Склада е от три стаи за съхранение на хранителните продукти. Оборудван е с големи хладилници и фризари двукрилни с по 1500 л. вместимост. Домашен социален патронаж гр. Главиница разполага със следният персонал: - Управител; медицинска сестра, домакин, калкулант снабдител, събирач на такси, главен готвач, готвач, помощник готвач, шофьор - 2 бр.; домашен санитар - 5 бр. Описаните служители ще бъдат ангажирани с изготвяне на седмично меню, приготвянето, разпределянето и раздаването на храната. Сумата необходима за извършване на дейността е изчислена по следният начин - 2,30 лв. на храноден, 150 човека потребители, общо 121 дни и 200 лица, 2,30 лв. храноден за 89 дни. 2,30лв. * 150 човека * 121 дни = 41 745 лв. 2,30 лв. * 200 човека * 89 дни = 40 940 лв. общо 82 685 лв. до 30.04.2017г. За периода от 01.05.2017г. - 2,5 лв. х 200 човека х 668 дни = 334 000 лв. Приспадат се разходи в размер на 62,50 лв. поради реализирани икономии и стойността е 333 937,50 лв. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00368-2017-0004, и № на договори с избрани изпълнители - № 418, №419, №420, №421, №422 И №423 от 08.03.2018г. , Contracted Amount: 401 600.91 , Reported Amount: 332 500.00
  • Activity: „Определяне на целевите групи": Подбора на потребители на услугата ще бъде съобразено със списъка, предоставен от Дирекция "Социално подпомагане" гр. Тутракан, филиал Главиница. Целевата група ще бъдат лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП - 15 лица; лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "СП"; самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии и пенсии несвързани с трудовата дейност; скитащи и бездомни деца - информация за тях ще се потърси от "Социално подпомагане" и У "Полиция" гр. Главиница. Също така Община Главиница ще изготви и списък с лицата, които отговарят на изискванията за допълнителната целева група от Ръководството. Т.е. Община Главиница ще разполага със списък на лицата от Основната целева група и друг списък на лицата от допълнителната целева група. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: tangra i zefir - 2009 EOOD, Contracted Amount*: 72 450.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "TANGRA AND ZEFIR-2009" Ltd., Contracted Amount*: 144 900.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Liki Sis , Contracted Amount*: 72 450.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "DZZD PUBLIC FOOD", Contracted Amount*: 217 350.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Argo eood, Contracted Amount*: 72 450.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 200.00 , Reached amount: 414.00

Financial Information

Total Project cost 441 761.00 BGN
Grant 441 761.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 441 753.45 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 724.97 0.00 4 724.97 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Периодична доставка на хранителни продукти за детските градини, ДСП, Защитено жилище за лица с психични разтройства, ЦВН, ЦНСТ - Малък Преславец., Estimated Amount: 199 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Периодична доставка на хранителни продукти за детските градини, ДСП, ЦСТНД - с. Малък Преславец, СУПЦ гр. Главиница. , Estimated Amount: 204 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция № 2 "Мляко, млечни продукти, яйца и яйчни продукти"
    Contractor: "DZZD PUBLIC FOOD"
    Contract total funded value: 72 450.00
  • Differentiated position 2: Позиция №3 "Пресни и сухи плодове и зеленчуци"
    Contractor: "DZZD PUBLIC FOOD"
    Contract total funded value: 72 450.00
  • Differentiated position 3: Позиция №5 "Шоколадови,захарни изделия, подправки и други"
    Contractor: "DZZD PUBLIC FOOD"
    Contract total funded value: 72 450.00
  • Differentiated position 4: Позиция №1 "Месо, месни продукти и риба"
    Contractor: "TANGRA AND ZEFIR-2009" Ltd.
    Contract total funded value: 72 450.00
  • Differentiated position 5: Позиция №6 "Хляб и хлебни изделия"
    Contractor: "TANGRA AND ZEFIR-2009" Ltd.
    Contract total funded value: 72 450.00
Procedure 3 Subject to due process: Периодична доставка на хранителни продукти за детските градини, ДСП, ЦСТНД - с. Малък Преславец, СУПЦ гр. Главиница. , Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1 - Месо, месни продуктии риба.
    Contractor: Argo eood
    Contract total funded value: 72 450.00
  • Differentiated position 2: Позиция № 2 - Мляко и млечни продукти, яйца и яйчни продукти.
    Contractor: Liki Sis
    Contract total funded value: 72 450.00
  • Differentiated position 3: Позиция № 3 - Пресни и сухи плодове и зеленчуци.
    Contractor: tangra i zefir - 2009 EOOD
    Contract total funded value: 72 450.00
  • Differentiated position 4: Позиция № 4 - Консервирани хранителни продукти и напитки.
    Contractor: tangra i zefir - 2009 EOOD
    Contract total funded value: 72 450.00
  • Differentiated position 5: Позиция № 5 - Шоколадови, захарни изделия, подправки и други.
    Contractor: Liki Sis
    Contract total funded value: 72 450.00
  • Differentiated position 6: Позиция № 6 - Хляб и хлебни изделия.
    Contractor: tangra i zefir - 2009 EOOD
    Contract total funded value: 72 450.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN