Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.090-0019-C01
Project Name "Centers for long-term care, new social services in the Municipality of Veliko Tarnovo"
Beneficiary 000133634 Veliko Tarnovo Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 04.07.2022
Start Date 01.08.2022
End Date 01.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение има за цел да създаде възможност за независим и достоен живот на лицата с умствена изостаналост и възрастни хора в невъзможност за самообслужване, посредством предоставяне на качествени, достъпни и ефективни интегрирани социално-здравни услуги за дългосрочна грижа, съобразени с реалните потребности на целевите групи. Идентифицираните целеви групи обхващат пълнолетни лица с умствена изостаналост и техните семейства;  възрастни хора в невъзможност за самообслужване и техните семейства; служители на доставчици на социални и здравни услуги. Проектът ще осигури подкрепа на целевите групи чрез разкриване на 4 бр. социални услуги от резидентен тип - Център за грижа за лица с
умствена изостаналост и 1 бр. Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване. Четирите центъра ще бъдат разкрити в новопостроени едноетажни сгради, а единият в ремонтирана двуетажна сграда по Проект по ОПРР, с капацитет от по 15 места всеки. Изпълнението на проекта ще продължи 14 месеца. Предоставянето на резидентните услуги ще се осъществява за период от 10 месеца и ще отговаря на нуждите на 60 потребители с умствена изостаналост и 15 потребители в невъзможност за самообслужване. Очакваните резултати са създаване на нова форма на социална услуга - ЦГЛУИ,  която ще има за цел взаимодействието на лицата с умствена изостаналост и средата в общността; формирани умения за живот на база индивидуалните възможности на хората, които ползват услугите; променени обществени нагласи към хората, които срещат затруднения, поради наличието на умствена изостаналост. В резултат изпълнението на проекта, ще бъде изграден капацитет за предоставяне на резидентна грижа за лица с умствена изостаналост. Също така очаквани резултати са и създаването на ЦГВХНС, чрез който ще бъдат предоставени интегрирани социално-здравни услуги за възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване в специализирана среда.
Activities
  • Activity: Закупуване на обзавеждане, оборудване за "Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване": За изградената социална инфраструктура по ОП РР 2014-2020 и стартиране на социалните услуги е необходимо закупуване на обзавеждане и оборудване за Центровете както следва: В рамките на изпълнение на дейността ще бъде закупено, доставено и монтирано оборудване и обзавеждане, съгласно приложената към проектното предложение остойностена техническа спецификация – Приложение III. Оборудването и обзавеждането е съобразено изцяло със спецификите и изискванията за предоставяне на социални услуги от резидентен тип, предвидени за разкриване в резултат от изпълнението на проектните дейности. Чрез предвиденото обзавеждане и оборудване ще бъдат постигнати конкретните цели разписани в проектното предложение за предоставяне на качествени и достъпни социални услуги за целевите групи по проекта. Закупуването на необходимото обзавеждане и оборудване ще допринесе за дообзавеждане и дооборудване на помещенията в които ще бъдат предоставени услуги на лицата в Центровете за грижа. За нуждите на Центровете, ще бъде закупено, доставено и монтирано: - за помещенията на персонала: работни бюра работни столове стелажи посетителски столове метални шкафове за документи спешни шкафове медицинска кушетка Метални гардероби за персонала преносим компютър Манипулационна количка - за помещенията на потребителите: Олекотени завивки /двойни зимни/ Възглавници Долни чаршафи цветни Пликове цветни Калъфки Хавлии големи Хавлии средни Хавлии малки Странични прегради за болнично легло - комплект Мобилен лифт за повдигане на пациенти Рингови инвалидни колички Проходилки Комбинирани столове за тоалет и баня Болнични паравани патерици Стойки за инфузия - обзавеждане, оборудване и поддръжка на сградите, кухня майка и дворните пространства: стелажи с 4 рафта за кухня от неръждаема стомана професионална картофобелачка професионална зеленчукорезачка професионален пасатор прахосмукачки ютия дъски за гладене хигиенни колички за почистване платформена количка работни маси за работник поддръжка винтоверти акумулаторен панери за хляб комплекти кухненски ножове ренде мултифункционално рендета обикновени лъжички чинии вилици лъжици решетъчна лъжица Чаши яйцеразбивачка дъска за рязане пластмаса - комплект+стойка щипки метални ръкохватки /термоустойчиви/ иноксови черпаци Табли за сервиране - пластмаса външни изтривалки гумирана изтривалки гумирани за баня разпределители за прибори баки за пренос на храна Тави за пренос на храна капаци за тави за пренос на храна легени Тави за готвене за конвектомат по гастроном Количка за гастрономи 15 нива Комплекти за почистване на под Кофи комплект Сушилници за чинии и чаши Кошове Тигани Тенджери Сушилници за дрехи хоризонтален градински чадър градински столове Щори вътрешни (различни размери) сокоизтисквачка , Contracted Amount: 65 109.14 , Reported Amount: 54 430.05
  • Activity: Подготвителни дейности за подбор и наемане на персонал за "Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" и разработване на вътрешни правила за дейността на услугите : В "Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" ще се гарантира предоставянето на качествени социални услуги, чрез осъществяване на подбор и наемане на лица с различна професионална област на компетентност. За целта ще бъдат назначени и наети следните лица: За ЦГЛУИ - Управител, соц. работник, касиер/домакин, мед. специалист, трудотерапевт, раб. поддръжка, шьофор, санитар, готвач, пом. готвач, градинар; ЗА ЦГВХНС - соц. работник с ръководни функции, соц. работник, мед. специалисти, санитари, раб. поддръжка; За осъществяване на подбора и наемането на лица по проекта, ще бъде разработена и утвърдена "Процедура за подбор на персонал на ЦГЛУИ и ЦГВХНС" в Община Велико Търново". Целта на процедурата е да гарантира предоставяне на качествени социални услуги за целевите групи по проекта и прозрачна конкурсна процедура, изградена на принципа на конкуренция въз основа на професионалните качества на кандидатите. Процеса на кандидатстване оценка и класиране на всички кандидати, ще се извърши без ограничение на правата им или привилегии, основани на раса, етническа принадлежност, пол, произход, сексуална ориентация, религия, политическа принадлежност, лично и обществено положите или имуществено състояние. Подбора на персонала ще се извърши в два етапа: етап I - подбор по документи и етап II - индивидуално интервю с кандидатите. Успешно преминалите подбора лица ще бъдат класирани в списък и с одобрените кандидати по длъжности, ще бъдат сключени трудови договори, съгласно разпоредбите на трудовото законодателство в РБ. С одобрените кандидати ще се сключат трудови договори. При започване на работа в Центровете за грижа всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност; ценностите и философията на която е основана тя; отговорностите и задълженията които трябва да спазва; организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Тези изисквания, ще са детайлно описани в ДХ, която всеки служител получава при сключване на трудовия договор. Ще бъдат сключени 51 бр. ТД по КТ за срока на изпълнение на Проекта. Поради реална възможност за отпадане на някое от назначените лица (постъпване на работа при друг работодател или настъпване на друго обстоятелство) и необходимостта от назначаване на друго лице за предоставяне на услуги, дейността по назначаване е заложена за целия период от изпълнение на проекта. За гарантиране мултидисциплинарният подход и качеството на предоставянето на услугите, ще бъдат разработени Вътрешни правила за функциониране на "Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост" и Вътрешни правила за функциониране на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"., които ще регламентират функционирането на новосъздадените социални услуги. Вътрешните правила за работа в Центровете ще имат за цел детайлно описване на условията при които следва да функционират новосъздадените социални услуги Центрове за грижа. За осигуряване на качествено предоставяне на резидентните услуги за хора с умствена изостаналост и за възрастни хора в невъзможност за самообслужване , Община Велико Търново ще възложи управлението на Центровете за грижа на Дирекция "Социални дейности и здравеопазване". Екипът за управление на проекта, съвместно с Дирекция СДЗ, ще проведат работна среща с представители на ДСП В.Т. за да бъдат уточнени стъпките, предприети за настаняване на лица от целевите групи в центровете, както и ангажиментите на всяка от страните в процеса на подбор и настаняване. Ще бъде уточнено и извършването на настаняването на лицата в центровете с оглед предоставяне на възможност за адаптация както на персонала, така и на самите потребители. Подготовката на потребителите на новите услуги за настаняването им, ще бъде съобразена с изготвената индивидуална оценка на потребностите и план за грижа., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разкриване и предоставяне на социалната услуга "Център за грижа за лица с умствена изостаналост": С разкриването на четири "Център за грижа за лица с умствена изостаналост" Община Велико Търново ще предоставя нови социални услуги за грижа на лицата оценени от мултиинституционален екип от специалисти по Етап 1 – на процедура BG05M9OP001-2.038 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания” с конкретен бенефициент Агенция за социално подпомагане. След преместване на потребителите в новите форми на услуги, същите ще получат възможност за независим живот чрез предоставяне на качествени, достъпни и ефективни междусекторни услуги за дългосрочна грижа, съобразени с реалните потребности и индивидуалните нужди на потребителите. Проектните дейности ще се реализират в изпълнение на заложените мерки в Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа, приет с РМС № 28/19.01.2018 г. Потребителите с умствена изостаналост ще ползват съпътстващи услуги дневна форма от създадените на територията на Община Велико Търново, Центрове за социална рехабилитация и интеграция, както и ще имат възможност да ползват и услугите на Проект "Разкриване на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения" с. Церова кория, Процедура BG05M9OP001-2.062 - Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения по оперативна програма РЧР. В центровете за грижа ще се осигури възможност за настаняване в среда, близка до семейната – оказване на съдействие за постигане в максимална степен на самостоятелност, в комбинация с други социални, здравни, образователни и други подкрепящи услуги в съответствие с потребностите на настанените лица. В новите центровете за грижа ще бъдат настанени както лица от закриващите се специализирани институции и други специализирани институции, така и лица от общността. Капацитетът на всеки един Център за грижа, съгласно функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата по ОП РР, е 15 лица. Общо за четирите центъра за грижа се предвижда предоставяне на социални услуги за 60 лица. Обученията и супервизията на персонала целят изграждане на знания и умения относно спецификата при предоставяне на социалната услуга за лицата от целевите групи по проекта, както и подпомагане на персонала за мотивация и подобряване качеството на работа. Обучението цели да представи спецификите, нуждите и подходите на работата с лицата от целевата група по Проекта. Обучението цели да подкрепи персонала в установяването на подхода си съобразно изискванията на предоставяната услуга и груповата динамика в процеса на работа. Супервизията цели повишаване на професионалната компетентност, снемане на напрежение в трудни работни ситуации, създаване на пространство за изява и преработка на чувствата. Екипната Супервизия и при необходимост индивидуалната са насочени към членовете на екипа. Супервизията цели да предостави възможност на всеки специалист от екипа да анализира своята работа, усещания и чувства, да изясни ролите и очакванията си във връзката с ползвателите на социалната услуга., Contracted Amount: 796 878.73 , Reported Amount: 434 657.03
  • Activity: Разкриване и предоставяне на социалната услуга "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване": С разкриването на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване", Община Велико Търново ще предостави нов вид иновативна социална услуга за грижа на възрастни хора над 65 годишна възраст с ограничения или в невъзможност за самообслужване, както и на техните семейства. След настаняване на потребителите в новите форми на услуги, същите ще получат възможност за ползване на качествени, достъпни и ефективни комбинирани социално-здравни услуги за дългосрочна грижа, съобразени с реалните потребности и индивидуалните нужди на потребителите. Проектните дейности ще се реализират в изпълнение на заложените мерки в Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа, приет с РМС № 28/19.01.2018 г. В центъра за грижа ще се осигури възможност за настаняване в специализирана среда за оказване на съдействие за постигане на качествена грижа, в комбинация с други социални, здравни и други подкрепящи услуги в съответствие с потребностите на възрастните хора на 65 годишна възраст в Община Велико Търново. В новия центрър за грижа ще бъдат настанени както лица от специализирани институции, така и лица от общността. Капацитетът на Центъра за грижа, съгласно функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата по ОП РР, е 15 лица. Обученията и супервизията на персонала целят изграждане на знания и умения относно спецификата при предоставяне на социалната услуга за лицата от целевите групи по проекта, както и подпомагане на персонала за мотивация и подобряване качеството на работа. Обучението цели да представи спецификите, нуждите и подходите на работата с лицата от целевата група по Проекта. Обучението цели да подкрепи персонала в установяването на подхода си съобразно изискванията на предоставяната услуга и груповата динамика в процеса на работа. Супервизията цели повишаване на професионалната компетентност, снемане на напрежение в трудни работни ситуации, създаване на пространство за изява и преработка на чувствата. Екипната Супервизия и при необходимост индивидуалната са насочени към членовете на екипа. Супервизията цели да предостави възможност на всеки специалист от екипа да анализира своята работа, усещания и чувства, да изясни ролите и очакванията си във връзката с ползвателите на социалната услуга., Contracted Amount: 199 219.68 , Reported Amount: 120 421.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "Comsis Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 336.00
  • Contractor: Bulgarian post EAD, Contracted Amount*: 371.13 , Reported Amount**: 371.13
  • Contractor: "Calypso" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 300.73
  • Contractor: "Energo Pro - Sales" AD, Contracted Amount*: 48 203.34 , Reported Amount**: 48 203.34
  • Contractor: "Kiltex" EOOD, Contracted Amount*: 26 400.81 , Reported Amount**: 26 400.81
  • Contractor: ET "Mira - Anelia Zografova", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 177.30
  • Contractor: Petrol AD, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 887.52
  • Contractor: Korekt -D Ltd, Contracted Amount*: 9 994.30 , Reported Amount**: 9 994.30
  • Contractor: "Perfecta - 2000" Ltd., Contracted Amount*: 4 383.52 , Reported Amount**: 4 383.52
  • Contractor: "Orel - Kaloyan Hristov" Ltd., Contracted Amount*: 3 437.37 , Reported Amount**: 3 437.37
  • Contractor: "NSU GROUP" LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 27 120.00
  • Contractor: "Radkov Consult Engineering EOOD, Contracted Amount*: 703.00 , Reported Amount**: 703.00
  • Contractor: Dani Med SDI Ltd, Contracted Amount*: 402.22 , Reported Amount**: 402.22
  • Contractor: "Iamp;B Ltd. , Contracted Amount*: 249.48 , Reported Amount**: 249.48
  • Contractor: Veriga Domino EOOD, Contracted Amount*: 1 309.74 , Reported Amount**: 1 309.74
  • Contractor: "EMG Benefits Ltd., Contracted Amount*: 8 180.00 , Reported Amount**: 8 180.00
  • Contractor: "Kroki 2011" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48.70
  • Contractor: "Technomarket Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 956.67
  • Contractor: "Disinfection Station VT" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 800.00
  • Contractor: Panda Cooperation, Contracted Amount*: 1 778.83 , Reported Amount**: 1 778.83
  • Contractor: "Channel Optima BT Ltd., Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 8 400.00
  • Contractor: "Hygienic Medical Industry" Ltd., Contracted Amount*: 4 914.42 , Reported Amount**: 4 914.12
  • Contractor: "Medica Trading" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 13 770.00
  • Contractor: "Stilbo" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 238.50
  • Contractor: "Denik Lift Ltd, Contracted Amount*: 336.00 , Reported Amount**: 336.00
  • Contractor: "Rado Milev" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 382.00
  • Contractor: "Grand 2003" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 17.00
  • Contractor: Autochoice Ltd, Contracted Amount*: 64.80 , Reported Amount**: 64.80
  • Contractor: Overgas AD, Contracted Amount*: 7 076.55 , Reported Amount**: 7 076.55
  • Contractor: "Laktima" EAD, Contracted Amount*: 705.98 , Reported Amount**: 8 281.99
  • Contractor: "Trans Co 04 EOOD, Contracted Amount*: 6 628.98 , Reported Amount**: 6 628.98
  • Contractor: "Bis" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 963.20
  • Contractor: "VIK Yovkovtsi" Ltd., Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 2 204.22
  • Contractor: ET "Mira-N", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 15 641.14
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants aged over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 66.00
Indicator 2 Участници над 18 г., получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция и от психиатрични болници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 66.00

Financial Information

Total Project cost 620 019.84 BGN
Grant 620 019.84 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 620 010.56 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 5.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка и монтаж на различни мебели и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка"., Estimated Amount: 370 628.72
  • Differentiated position 1: "Доставка и монтаж на различни мебели и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка".
    Contractor: "Trans Co 04 EOOD
    Contract total funded value: 6 628.98
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново“, Estimated Amount: 3 100 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново“
    Contractor: "Energo Pro - Sales" AD
    Contract total funded value: 48 203.34
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“, Estimated Amount: 133 500.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“
    Contractor: Veriga Domino EOOD
    Contract total funded value: 1 215.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции", Estimated Amount: 591 400.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Contractor: Panda Cooperation
    Contract total funded value: 1 778.83
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Contractor: Veriga Domino EOOD
    Contract total funded value: 52.74
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Estimated Amount: 73 960.82
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Contractor: Veriga Domino EOOD
    Contract total funded value: 42.00
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадни води за нуждите на Община Велико Търново“, Estimated Amount: 947 724.16
  • Differentiated position 1: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадни води за нуждите на Община Велико Търново“
    Contractor: "VIK Yovkovtsi" Ltd.
    Contract total funded value: 3 500.00
Procedure 8 Subject to due process: „Доставка на природен газ за нуждите на Община Велико Търново и второстепенни разпоредители, находящи се в град Велико Търново“, Estimated Amount: 1 043 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Велико Търново и второстепенни разпоредители, находящи се в град Велико Търново“
    Contractor: Overgas AD
    Contract total funded value: 7 076.55
Procedure 9 Subject to due process: „Доставка на хранителни продукти за обектите към „Център за социални услуги“ при Община Велико Търново, по обособени позиции: Обособена позиция № 2: Млечни произведения“., Estimated Amount: 498 499.15
  • Differentiated position 1: № 2: Млечни произведения“
    Contractor: "Laktima" EAD
    Contract total funded value: 705.98
Procedure 10 Subject to due process: „Източване на септична яма и извозване със специализиран камион за нуждите на Центровете за грижа за лица с умствена изостаналост, село Церова кория, Община Велико Търново“, Estimated Amount: 72 000.00
  • Differentiated position 1: „Източване на септична яма и извозване със специализиран камион за нуждите на Центровете за грижа за лица с умствена изостаналост, село Церова кория, Община Велико Търново“
    Contractor: "Channel Optima BT Ltd.
    Contract total funded value: 8 400.00
Procedure 11 Subject to due process: „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, по обособени позиции”:, Estimated Amount: 366 333.33
  • Differentiated position 1: Сервизно обслужване на служебни автомобили с тонаж до 3,5 т., включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях
    Contractor: Autochoice Ltd
    Contract total funded value: 64.80
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България, Estimated Amount: 1 258 001.33
  • Differentiated position 1: Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България
    Contractor: Petrol AD
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново, Estimated Amount: 647 244.50
  • Differentiated position 1: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Contractor: "Hygienic Medical Industry" Ltd.
    Contract total funded value: 4 914.42
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за обекти към "Център за социални услуги" към Община Велико Търново“, по обособени позиции, Estimated Amount: 5 773 115.00
  • Differentiated position 1: Хляб и хлебни изделия за обекти към "Център за социални услуги"
    Contractor: Korekt -D Ltd
    Contract total funded value: 8 559.34
  • Differentiated position 2: № 2: Риба за обекти към "Център за социални услуги"
    Contractor: Korekt -D Ltd
    Contract total funded value: 1 434.96
  • Differentiated position 3: № 3: Месо и месни продукти за обекти към "Център за социални услуги"
    Contractor: "Kiltex" EOOD
    Contract total funded value: 7 677.08
  • Differentiated position 4: № 4: Млечни произведения за обекти към Център за социални услуги;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: № 5: Зеленчуци и плодове за обекти към Център за социални услуги;
    Contractor: "Orel - Kaloyan Hristov" Ltd.
    Contract total funded value: 3 437.37
  • Differentiated position 6: № 6: Други хранителни и бакалски стоки, варива и яйца за обекти към "Център за социални услуги"
    Contractor: "Kiltex" EOOD
    Contract total funded value: 10 111.19
  • Differentiated position 7: № 7: Замразени продукти и сладолед за обекти към "Център за социални услуги";
    Contractor: "Kiltex" EOOD
    Contract total funded value: 2 862.20
  • Differentiated position 8: № 8: Консерви за обекти към "Център за социални услуги"
    Contractor: "Kiltex" EOOD
    Contract total funded value: 5 750.34

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN