Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0734-C02
Project Name Hand in hand with Handy
Beneficiary 130547955 Handy-Tel Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 11.08.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 01.06.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проект „Ръка за ръка с Хенди” цели разкриване на 50 нови работни места в сферата на търговията на дребно с телефонни апарати и други устройства за далекосъобщения. 
Дейността по организация и управление обхваща техническото и финансовото управление и отчитане, имащи за цел успешната реализация на проекта. 
Дейността по закупуване има за цел да обезпечи новите работни места в администрацията с необходимото оборудване. 
Дейността по информиране и публичност има за цел да запознае обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането, като в резултат от нея се очаква да бъдат изработени и поставени/ тиражирани плакати, стикери и платени публикации. 
Дейността по наемане на безработни и/или неактивни лица има за цел да осигури човешки ресурс за търговските обекти и администрацията на дружеството и включва наемането на 45 служителя на длъжност Помощник, магазин (52490002), 1 Икономист, финанси (26316024), 1 Аналитик, бази данни (25216001), 1 Асистент, офис (33433011), 1 Продавач, Интернет търговия (52440002) и 1 Чистач/ Хигиенист (91120004), интегрирането им в трудовия процес и оказването на подкрепа за придобиване на практически умения и трудов опит.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Цел: успешна реализация на проекта. Дейността включва: •Техническо управление на проекта, включващо планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, в т.ч. изготвяне на изисквания за подбор на представители на целевата група, организиране на информационна кампания и консултиране на дружеството в процеса на селекция, ръководене на подбора на кадри и осъществяване на комуникация с представителите на целевата група и всички заинтересовани страни по проекта; изготвяне на документи, оформяне съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране; •Финансово управление на проекта, включващо осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. Тъй като дейността е насочена към създаването на необходимите предпоставки за успешното протичане на останалите дейности по проекта и в обхвата ѝ попадат освен поддържащи и подготвително-заключителни операции, а и планираният брой нови работни места е голям, тя е предвидено да започне преди останалите и да приключи малко след изтичането периода на субсидирана заетост., Contracted Amount: 29 000.00 , Reported Amount: 32 097.27
  • Activity: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Цел: обезпечаване на новите работни места в администрацията с необходимото оборудване. Дейността включва закупуване на 4 броя преносими компютри с инсталирани операционни системи за работните места на новите служители в администрацията, за които не е налична свободна техника в дружеството., Contracted Amount: 3 600.00 , Reported Amount: 3 560.00
  • Activity: Информиране и публичност: Цел: запознаване на обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането му в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността включва: •Изработване и поставяне на 50 броя плакати с размер минимум А3; •Изработване и поставяне на 4 броя стикери; •Подготвяне и отпечатване на 3 броя платени публикации., Contracted Amount: 644.00 , Reported Amount: 538.60
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел: осигуряване на допълнителен човешки ресурс за търговските обекти и администрацията на дружеството. Дейността включва наемане на 50 безработни/ неактивни лица, които да работят в сферата на търговията на дребно с телефонни апарати и други устройства за далекосъобщения на следните новоразкрити длъжности: 1.Помощник, магазин (52490002), който да подпомага продажбата на телефонни апарати и други устройства за далекосъобщения в магазина, в който работи; да подпомага продажбата на специализирания застрахователен продукт „Handy Guard”, както и на останалите продукти на Handy Broker; да подпомага работата на останалите си колеги и поддръжката на магазина в изряден вид; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 2.Икономист, финанси (26316024), който да отговаря за намирането на източници на финансиране, подготвянето на документацията за и воденето на преговорите; да извършва финансово-икономически анализи и изготвя финансови прогнози; да осъществява финансов контрол; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 3.Аналитик, бази данни (25216001), който да отговаря за извършването на анализи на информация, извлечена от базите данни на дружеството; да подпомага извършването на финансово-икономически анализи и изготвянето на финансови прогнози; да подпомага поддръжката и развитието на базите данни на дружеството; да оказва съдействие при решаването на проблеми от неговите компетенции; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 4.Асистент, офис (33433011), който да отговаря за организацията на работни срещи, пътувания, кореспонденция и други административни задачи, свързани с висшето ръководство на дружеството; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 5.Продавач, Интернет търговия (52440002), който да отговаря за поддръжката и развитието на електронния магазин на дружеството и осъществяването на продажби през Интернет, както и да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 6.Чистач/ Хигиенист (91120004), който да отговаря за поддържането на чистотата в административната сграда на дружеството. На първата длъжност ще бъдат назначени 45 служители, а на останалите по 1., Contracted Amount: 403 008.00 , Reported Amount: 453 526.67

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Svetoslav, Contracted Amount*: 15 000.00 , Reported Amount**: 23 097.27
  • Contractor: JAR Ltd, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 3 560.00
  • Contractor: Logo Design Ltd, Contracted Amount*: 644.00 , Reported Amount**: 538.60
  • Contractor: PHONE TRADE LTD, Contracted Amount*: 14 000.00 , Reported Amount**: 9 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 106.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 50.00

Financial Information

Total Project cost 436 252.00 BGN
Grant 349 001.60 BGN
Self amount 87 250.40 BGN
Total actual amounts paid 281 053.32 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Деловодство и финансово управление, Estimated Amount: 14 000.00
  • Differentiated position 1: Деловодство и финансово управление
    Contractor: PHONE TRADE LTD
    Contract total funded value: 14 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване, Estimated Amount: 3 600.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване
    Contractor: JAR Ltd
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 3 Subject to due process: Изработване и поставяне/ тиражиране на информационни материали, Estimated Amount: 644.00
  • Differentiated position 1: Изработване и поставяне/ тиражиране на информационни материали
    Contractor: Logo Design Ltd
    Contract total funded value: 644.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN