Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0500-C03
Project Name New employment opportunities for the unemployed, through creation of new jobs in the company VEEDIK Ltd.
Beneficiary 831671642 'Veedik" LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 03.11.2016
Start Date 03.11.2016
End Date 30.10.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Фирма Веедик ООД е основана през 1990 г. и в продължение на 25 години успя да се утвърди като лидер на пазара на професионалната хигиена.От април 2015 г. е пълноправен член на IGEFA/INPACS и по този начин затвърди позициите си на комплексен доставчик в областта на хигиената.Предлагайки продукти на водещи компании и осигурявайки поддържането на най-високи хигиенни стандарти при минимални усилия, средства и време, фирмата значително увеличи обема на работа и търсенето на предлаганите от нея услуги.В желанието си да продължим да задоволяваме очакванията на клиентите на фирмата, предлагайки висок професионализъм и индивидуален подход към всеки,с  настоящият проект целим да инвестираме в разкриването на нови работни места във фирма Веедик ООД, като се даде възможност за постоянна 12 м. трудова заетост и шанс за реализация на безработни лица, в т.ч. до 29 г. възраст вкл.В рамките на проекта, за ново разкритите работни длъжности ще бъде осигурено подходящо за работният процес оборудване и обзавеждане.Включването на безработни лица в активна трудова заетост ще допринесе за повишаване на техният опит, трудов стаж и жизнен стандарт.От друга страна привличането на нови служители във фирмата значително ще подобри работният процес,по отношение на компетентно, навременно и коректно обслужване на настоящи и бъдещи клиенти на фирмата.В резултат от изпълнение на проектните дейности ще се разкрият 5 нови работни места, на длъжности продавач - консултанти, търговски представител и техници на електронна техника,като 3 от тези длъжности ще бъдат заети от специфична категория целеви групи: безработни младежи до 29 г. вкл.
След приключване на проекта за 3 длъжности, работното място ще е устойчиво и през следващите 12 м., което ще повиши броя на заетите лица в региона.Чрез изпълнението на проекта ще се повиши и информираността на местната общност относно възможностите на ОП „РЧР” 2014-2020 г. за подкрепа на трудовата заетост на безработни лица, в т.ч.  млади хора до 29 годишна възраст.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Фирмата разполага с офиси и складове в София, Варна и Слънчев бряг и извършва регулярни доставки до обекти на клиенти, както и техническо обслужване и поддръжка със собствени техници. Към момента във фирмата основният числен състав на персонала се състои от 10 човека, наети по трудови правоотношения. Предлагайки продукти на водещи компании и осигурявайки поддържането на най-високи хигиенни стандарти при минимални усилия, средства и време, фирма Веедик значително увеличи обема на работа и търсенето на предлаганите от нея услуги. В желанието си да продължим да задоволяваме очакванията на клиентите на фирмата, предлагайки висок професионализъм и индивидуален подход към всеки, за целите на проекта фирмата ще разкрие 5 нови работни места, които представляват нетно увеличение на броя на персонала на фирмата в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца. По този начин ще осигури реална непрекъсната 12 месечна заетост на безработни лица, активно участие в пазара на труда, трудов стаж и стабилност на доходите им. В рамките на дейността ще се извърши подбор на подходящ персонал за заемането на длъжности, с който да отговорим на засиленото търсене на предлаганите от нас услуги и дадем шанс за трудова реализация и развитие на професионалните умения и компетентности на ново назначените лица. Новоназначените служители на фирмата в рамките на проекта ще заемат длъжностите: - техник на електронна техника със степен на средно специално образование - 2 лица, Код по НКПД 31143007 с основни задължения да извършват сервизна дейност на професионално кухненско и перално оборудване доставяно от фирмата или от друг доставчик, както и ще изпълняват дейности по регистрация в мрежата на доставчиците и на специализирани сайтове за резервни части с цел поръчване на частите, изтегляне на схеми с резервни части, електро схеми на платки, актуализация на софтуери на работни програми на конвектоматите и други уреди. - търговски представител - 1 лице за извършване на директни продажби на продуктите на фирмата, с Код по НКПД – 33223003. - продавач- консултант със степен на средно образование- 2 лица, Код по НКПД 52232001,които директно работят с клиентите на фирмата, като изготвят подходящи оферти към клиентите, поддържат постоянна кореспонденция, онлайн обучение с търговската система на фирмените партньори производители, работа с интернет сайтовете на фирмите производители и др. дейности. От тези 5 лица, 3- ма ще бъдат представители на специфични категории целеви групи: - Безработни младежи до 29 г. вкл. - 2 ма продавач - консултанти и 1 търговски представител . Назначените по проекта служители ще работят в централния офис гр. София. Основните отговорности и задължения на лицата ще бъдат в съответствие с изискванията на заеманата длъжност и длъжностните характеристики., Contracted Amount: 43 496.64 , Reported Amount: 46 911.27
  • Activity: Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо в работата на част от новоназначените служители: В изпълнение на основните си задължения по извършване на сервизна (ремонтна дейност) на професионално кухненско и перално оборудване за техниците на електронна техника е необходимо закупуване на оборудване, с което да бъде обезпечена ежедневната им работа. Също така са необходими бюра с лаптоп за да извършват работа по регистрация в мрежата на доставчиците ни и на специализирани сайтове за резервни части с цел поръчване на частите, изтегляне на схеми с резервни части, актуализация на софтуери на работни програми на уредите.Ще бъде закупено оборудване и обзавеждане от следните артикули: Клещи, Пинсета, Ключ раздвижен, Отверки, Избивач, Комплект шестограми, Нитачка, Комплект мечици, Екстрактори комплект, Ножица за ламарина, Предпазни очила, Комплект гаечни ключове, Френски ключ, Комплект лули, Комплект звездогаечни ключове, Комплект гедоре, Ръкохватка за нитове, Комплект ел .отверки 1000 V и комплект часовникарски отверки, Луфтомер, Чук, Чук гумен, Комплект избивачи, Център, Пила кръгла, полукръгла и плоска, Шабър, Комплект малки пили, Метална четка – малак и голяма, Кербовачни клещи с накрайници, Комплект накрайници с клещи, Ножовка малка, Мултицет, Дистанционен термометър, Комплект битове, Гедоре, Поялник, Скоба за лагери, Ключове автоматични комплект, Глухи ключове комплект, Еврейска звезда комплект, Стяга, Шублер, Огледалце с телескоп, Поялник малък, Скоба за трудни места, Стелаж неръждаема стомана, Ножовка – комплект, Флекс малък и голям, Отверка механична комплект, Тръбен ключ, Раздвижен малък и голям ключ, Компресор –малък, Плашки – комплект, Стелажи за винтове и гайки, Фезомер отвертка, Замби комплект, Ключове здездогаячни, Прахосмукачка, хващач магнитен, Обратни метчици, Пистолет за горещ въздух, Работна маса - мобилен тезгях, Менгеме, Шмиргел, Газ анализатор, Газова горелка, Табло за инструменти, Лампа над маса, Кербовъщи клещи, Лампа за насочване, Дискове за флекс за метал и за не метал, Макетен нож, Настолна бормашина, акумулаторен винтоверт, Удължител- 20 м., Фенер LED,Телена четка –комплект, Ролетка, Пистолет за силикон, бутилка газ, Ръкавици, Лупа , Бургии за метал, Клещи чираци, Динамометричен ключ, рецепция, лаптоп – 4 бр., стол – 5 бр., секция за документи - 1 бр., бюро – 2 бр. и мобилни телефони – 2 бр. , Contracted Amount: 18 793.00 , Reported Amount: 17 711.10
  • Activity: Информационна и публична дейност : Реализацията на тази дейност има за цел да се промотират проектните дейности в публичното пространство и приноса на ОПРЧР 2014 - 2020, като се осигурява осведоменост и прозрачност за хода на изпълнението на проекта. Ще бъдат изготвени 2 бр. информационни табели поставени пред централния офис и склад в гр. София и стикери за закупеното оборудване и обзавеждане. В интернет страницата на фирмата ще бъде публикувана периодична информация за реализацията на проекта и снимков материал. Във всички отпечатани материали за популяризиране на проекта ще се отразява, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОПРЧР 2014-2020, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз, като ще съдържат задължителните елементи на визуализация, съгласно Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На интернет сайт на фирмата ще бъде публикувана периодична информация за реализацията на проекта, снимков материал, описание на реализираните дейности, постигнати резултати., Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 582.00
  • Activity: Дейности по организация, управление и техническо изпълнение на проекта: За успешната реализация на проектните дейности в рамките на тази дейност ще бъде сключен договор за услуга с ръководителя на проекта. Неговите основни задължения ще бъдат да следи за спазване на договорените срокове, постигане на заложените индикатори за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществяване на непосредствен мониторинг. Същият ще работи в тясно сътрудничество със счетоводителя на кандидата и представители на УО и осъществява непосредствен мониторинг върху работата на избраните външни фирми доставчици и контрол върху качеството на работата на наетите служители. В рамките на дейността си ръководителят на проекта ще участва в провеждането на процедури за избор на външни изпълнители и доставчици - изготвяне на запитвания за оферти с фирми за изпълнение на информационната дейност на проекта, за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане; поддържа и съхранява необходимата документация съгласно изискванията и при поискване предоставя наличната документация на УО, извършва мониторинг и контрол по изпълнение на дейностите, постигане на заложените цели и резултати на проекта, изготвя периодични междинни и заключителен технически доклади за текущото изпълнение на реализираните дейности, степента на постигнатите индикатори и работи в тясно сътрудничество със счетоводителя на фирмата за изготвянето на периодични междинни и заключителен финансови доклади за изразходени средства от бюджета на проекта. Всеки месец той ще изготвя отчети за отработените часове и извършени дейности за одобрение пред управителя на фирмата., Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 5 997.19

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Euromarket, Contracted Amount*: 3 936.65 , Reported Amount**: 3 936.66
  • Contractor: INTEGRAL-K, Contracted Amount*: 3 964.00 , Reported Amount**: 3 964.00
  • Contractor: VALERII Samp; M GROUP YSCo, Contracted Amount*: 461.38 , Reported Amount**: 461.38
  • Contractor: STANKOVI, Contracted Amount*: 6 108.12 , Reported Amount**: 6 108.12
  • Contractor: GAMA AND TRADING EOOD, Contracted Amount*: 582.00 , Reported Amount**: 582.00
  • Contractor: GLOBAL-TEST, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 1 080.00
  • Contractor: FALEZA OFFICE 2000, Contracted Amount*: 2 160.94 , Reported Amount**: 2 160.94
  • Contractor: PLAMEN, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 5 997.19
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 68 889.64 BGN
Grant 68 889.64 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 68 888.44 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо в работата на част от новоназначените служители по 7 обособени позиции., Estimated Amount: 18 793.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1 "Доставка на дребни инструменти";
    Contractor: VALERII Samp; M GROUP YSCo
    Contract total funded value: 461.38
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2 "Доставка на ръчни инструменти";
    Contractor: STANKOVI
    Contract total funded value: 6 108.12
  • Differentiated position 3: Об. позиция 3 "Доставка на ръчни електрически и други инструменти";
    Contractor: Euromarket
    Contract total funded value: 3 936.65
  • Differentiated position 4: Об. позиция 4 "Доставка на Лаптопи и мобилни телефони";
    Contractor: INTEGRAL-K
    Contract total funded value: 3 964.00
  • Differentiated position 5: Об. позиция 5 "Доставка на оборудване и мебели";
    Contractor: FALEZA OFFICE 2000
    Contract total funded value: 2 160.94
  • Differentiated position 6: Об. позиция 6 "Доставка на Стелаж"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Об. позиция 7 "Доставка на Газ анализатор"
    Contractor: GLOBAL-TEST
    Contract total funded value: 1 080.00
Procedure 2 Subject to due process: Отпечатване на информационни табели и изготвяне на информационни стикери , Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване, доставка и монтиране на информационни табели и изготвяне на информационни стикери.
    Contractor: GAMA AND TRADING EOOD
    Contract total funded value: 582.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN