Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.003-0009-C08
Project Name Renovation and modernization of education infrastructure at the University of Architecture, Civil Engineering and Geodesy
Beneficiary 000670616 University of Architecture, Civil Engineering and Geodesy
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 19.09.2016
Start Date 19.09.2016
End Date 06.11.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Основните потребности на Университета по архитектура, строителство и геодезия (УАСГ) са свързани с:
-Лошото състояние на материално-техническата база, в това число и на физкултурния салон;
-Задълбочаващата се демографска криза и отворените пазари на висше образование, които оказват все по-голямо отрицателно въздействие върху броя на студентите;
-Липсата на спец. пригодени санитарни възли за хората с увреждания в сградата на Ректората;
-Липсата на достатъчно добра технологична база за провеждане на практическата подготовка на студентите.
Основната задача на настоящото проектно предложение е да удовлетвори именно тези потребности на студентите. В процеса на подготовка на проекта бяха идентифицирани следните 4 целеви групи: 
-Студенти, редовна форма на обучение;
-Студенти, задочна форма на обучение;
-Чуждестранни студенти;
-Студенти с увреждания.
Главната цел на настоящото проектно предложение е създаване на условия за модерни образователни услуги в сферата на висшето образование в УАСГ. Други цели са повишаването на привлекателността на УАСГ сред учащите и осигуряване на равен достъп за всички до висшето образование в УАСГ. Очакваните резултати, които ще постигне настоящото проектно предложение са:
-Подобряване на материално-техническата база в УАСГ;
-Спиране на негативните тенденции за намаляване броя на студентите от приоритетното направление;
-Подобряване на условията за достъпна среда за хората с увреждания;
-Подобряване на връзката между бизнеса и висшето образование чрез подобряване практическото обучение на студентите.
Освен дейностите Управление на проекта и Информиране и публичност, проектът ще включва следните основни дейности:
1. Извършване на ремонт на Блок 11–Западно крило (Ректорат) и ЦНИЛХИ;
2. Извършване на преустройство и ремонт на Физкултурен салон със сервизни помещения;
3. Подобряване на прилежащото дворно пространство към обектите на интервенция;
4. Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на образователния процес в УАСГ.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Управлението на проекта ще бъде в съответствие с всички съвременни изисквания, методи и пособия за управление на проекти. Целта на управлението на проекта ще бъде да се създадат условия за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултати, заложени в проектното предложение. Дейността предвижда: - Балансирана координация и мениджмънт; - Изготвяне на план за мониторинг; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно приложимото законодателство (ЗОП/16.04.2016 г.); - Управление на комуникацията в проекта; - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности, - Провеждане на десет срещи на екипа за управление (на всеки три месеца). Университетът по архитектура, строителство и геодезия ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, надзора върху екипа за управление на проекта, докладване на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж" за настъпили извънредни ситуации в изпълнението, финансовото управление и контрола на бюджета, подготовката на заявки за верифициране на извършените разходи и др. Екипът за управление на проекта ще приложи утвърден подход за управление от своята практика, който ще бъде доразвиван и усъвършенстван в процеса на изпълнение на всяка конкретна дейност. Организацията за изпълнението на проекта, взема под внимание специфичните изисквания по настоящата процедура, с цел осигуряване на ефективни резултати в оптимален времеви план за изпълнение на проекта. За изпълнението на настоящият проект, кандидатът предвижда изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите. Ще бъде създаден екип за управление на проекта, който ще бъде съставен от експерти, които ще отговарят за организацията и управлението на дейностите по проекта: - Ръководител на проекта; - Координатор на проекта - Счетоводител на проекта; - Експерт тръжни процедури; - Юрист; - Експерт инвеститорски контрол; - Технически асистент. Екипът за управление на проекта ще подходи към планирането и управлението на изпълнението на дейностите в проекта като единен и непрекъснат процес, интегриращ планирането, изпълнението и мониторинга в единна система, чрез която да се постигне адекватно на нуждите и съобразено с изискванията на настоящата процедура управление., Contracted Amount: 45 188.78 , Reported Amount: 16 625.83
  • Activity: Информация и комуникация по проекта: Съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Точка 13 „Допустими дейности” в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, проектът предвижда дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от ЕФРР, чрез ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г. Всички дейности за информация и комуникация по проекта ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността за информация и комуникация има за цел да оповести проекта, неговите цели, дейности, резултати и финансираща институция. За целта ще бъдат реализирани следните дейности: - Провеждане на две пресконференции (за стартиране на проекта (20 присъстващи) и в края на проекта (20 присъстващи). Двете пресконференции по проекта ще се проведат в Ректората на УАСГ, както следват: Организиране и провеждане на информационно събитие по повод стартирането на проекта, при спазване на приложимите изисквания за организиране на събития; Организиране и провеждане на заключително събитие за представяне на постигнатите резултати от проекта (2 х 400 лв. = 800 лв.); - Публикуване на 2 съобщения в регионални медии с информация за проекта, при стартирането и приключването му (2 х 800 лв. = 1600 лв.) - На интернет сайтa на бенефициента - УАСГ (http://uacg.bg/) ще бъде налична цялата информация за проекта (снимки, публикуване на резултатите за проекта, информация за финансовата подкрепа на проекта от ЕФРР, чрез ОП "Региони в растеж" и др.) Дейността е задължителна за реализирането на проекта и е насочена към повишаване обществената осведоменост, относно целите и резултатите от проекта, неговото финансиране, както и постигнатите индикатори за изпълнение и резултат по проекта. - При стартирането на СМР на обектите на интервенция по проекта ще извършена една официална церемония "Първа копка". - Изработване и монтаж на два билборда с големи размери с информация за проекта по време на неговото изпълнение. Билбордовете ще бъдат монтирани до обектите на интервенция по проекта - Блок 11–Западно крило (Ректорат) и ЦНИЛХИ и Физкултурен салон със сервизни помещения (2 х 1000 лв. = 2000 лв.). - Изработване и монтаж на две постоянни обяснителни табели след приключването на проекта, поствени на входовете на обектите на интервенция - (2 х 500 лв. - 1000 лв.). - Изработване на вътрешен ролбанер, 0.80 х 2.05 м., с информация за проекта - 1 брой, който ще бъде поставен в сградата на Ректората на УАСГ и използван за пресконференциите (1 х 120 лв. = 120 лв.); - Изработване на дипляни (формат - A4, двустранен пълноцветен печат, гланцова хартия с двойно покритие) - 150 броя (150 х 1,50 лв. = 225 лв.); - Изработване и доставка на брандирани химикалки - 150 броя (150 х 2,50 лв. = 375 лв.); - Изработване и доставка на меки,хартиени, брандирани папки - 150 броя (150 х 2,80 лв. = 420 лв.) , Contracted Amount: 5 232.00 , Reported Amount: 5 712.00
  • Activity: Извършване на ремонт на Блок 11 – Западно крило (Ректорат), Централна научноизследователска лаборатория за хидравлични изследвания (ЦНИЛХИ), прилежащото дворно пространство и извършване на преустройство и ремонт на обект „Физкултурен салон със сервизни помещения": Цел на дейността е цялостно обновяване на Блок № 11 – Западно крило (Ректорат) и Блок № 11а – едноетажна сграда (ЦНИЛХИ). Обектът на интервенция се намира в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", ул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София. Сградата се състои от две части - Ректорат и лаборатория ЦНИЛХИ. Частта, в която се помещава Ректората е изградена на четири основни етажа, един сутеренен и един подпокривен етаж. Главният вход е от ул. Христо Смирненски. Към източната фасада има обособен вътрешен двор. На север сградата на Ректората е долепена на калкан към Софийска гимназия по строителство, архитектура и геодезия. В сутерена се помещават кафене и пицария. Останалата площ е заета от учебни зали, лаборатории, преподавателски кабинети, лекторски зали, на първия етаж се намира учебна аула, санитарни помещения и други, съобразени с предназначението на сградата помещения. ЦНИЛХИ е хале с частичен сутерен и частично второ ниво, като в източната си част е на калкан. Външните ограждащи стени на сградата са от тухлена зидария и монолитни стоманобетонни колони. Налични са пукнатини по фасадата на сградата. Няма поставена топлоизолация. Дограмата е подменена в по-голямата си част с PVC и алуминиеви профили, остъклени със стъклопакет. Неподменената дограма е дървена двукатна и метална единична, в недобро състояние, което е причина за голяма инфилтрация. Покривът на сградата е скатен, с гредоред и допълнително излята стоманобетонна плоча, без положена топлоизолация и във видимо лошо състояние и се нуждае от ремонт. В секция "Допълнителна информация" е представено описание на наличното лабораторно оборудване в ЦНИЛХИ. Цялостния ремонт на сградата предвижда и СМР в помещения със стопанска дейност, описани в отделна индикативна сметка и посочени в бюджета като недопустими разходи, които кандидатът ще самофинансира, при одобрение на проекта. Другат цел на настоящата дейност е постигане на цялостното обновяване на образователната инфраструктура, използвана от студентите от приоритетното професионално направление, чрез извършване на преустройство и ремонт на обект "Физкултурен салон със сервизни помещения". Обектът на интервенция се намира в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", ул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София. Изборът Физкултурния салон със сервизни помещения за обект на интервенция по проекта е направен на база анализ на ръководството на УАСГ. Чрез избора му ще бъдат облагодетелствани всички студенти от приоритетното направление "Архитектура, строителство и геодезия". Сградата е построен в периода 1970-1972 г. и се състои от физкултурен салон и сервизни помещения (предверия, съблекални, тоалетни и душови помещения). Сградата е едноетажна, със стоманена носеща конструкция, стените са от стоманени топлоизолационни панели, а покривът е подобен с ламарина, налице са течове и нарушена хидроизолация. Дейността ще бъде изпълнена чрез възлагане на инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство), а обновяването на обекта на интервенция ще доведе до цялостно подобряване на учебния процес в УАСГ. Бъдещият инвестиционен проект ще включва: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят най-малко клас на енергопотребление "C"; - най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас "C" енергопотребление; - всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г.за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата., Contracted Amount: 2 071 258.77 , Reported Amount: 2 602 624.79
  • Activity: Осъществяване на строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ за обектите на интервенция Блок 11–Западно крило (Ректорат), ЦНИЛХИ, прилежащото дворно пространство и Физкултурен салон със сервизни помещения и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите, обект на интервенция по проекта: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите за обектите на интервенция по проекта: Блок 11–Западно крило (Ректорат), ЦНИЛХИ и Физкултурен салон със сервизни помещения. Дейността им за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; - Изготвяне на окончателен доклад и паспорт на обектите. Настоящата дейност включва и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите, обект на интервенция по проекта. Тази дейност е задължителна, с оглед на качественото и законосъобразно изпълнение на обектите и въвеждането на ремонтираните обекти в експлоатация., Contracted Amount: 49 800.00 , Reported Amount: 49 800.00
  • Activity: Доставка на оборудване, необходимо за подобряване и модернизация на образователния процес в Университета по Архитектура, строителство и геодезия: Дейността е насочена към закупуването на оборудване за нуждите на УАСГ, с цел подобряване образователния процес на приоритетното професионално направление. Оборудването ще бъде доставено и монтирано в обекти на интервенция Блок 11 - Западно крило (Ректорат) и физкултурен салон. То ще се използва изцяло по нестопански начин и с ненаучни (лабораторни) цели. Оборудването ще служи за обучение на студентите и модернизация на работния процес в УАСГ. Доставката на оборудването ще доведе до подобряване качеството на образователните услуги и цялостната модернизация на Университета, посредством внедряване на високоскоростна интернет връзка и високотехнологични сървъри, компютри и други активни и периферни устройства. Оборудването може да бъде разделено в няколко категории като единствено всички категории (заедно) постигат комплексния ефект на цялостно обновяване и подобряване на образователния процес в УАСГ, те са: 1. Пасивни компоненти: Към пасивните компоненти спадат кабели, розетки, свързващи букси и панели. Те се използват за доставяне на електрическия сигнал до различните потребителски устройства в УАСГ. Пасивните устройства в мрежовата система осигуряват точка за свързване без да променят или модифицират сигнала; 2. PVC канали: Те са необходими за полагане и закрепване към сградата на пасивните компоненти, предимно окабеляване, от сървърите до всеки един краен компютър или до безжичен рутер в УАСГ. Предназначението на каналите и тръбите е да скрият и предпазват от външни влияния окабеляването на компютърната мрежова система; 3. 19" комуникационен Рак: Комуникационният рак (шкаф) е необходим за съхранение и експлоатация на предвидените по проекта сървъри. Комуникационният рак е шкаф, в който се помещават сървърните компютри на мрежовата система. Съвременните сървърни системи се полагат в сървърен шкаф, защото това улеснява значително тяхното обслужване и работа; 4. Оптични кабели: През последното десетилетие оптичната връзка в компютърните мрежи и системи се е наложила технологично с предимствата си, които предлага пред медното окабеляване, а именно: по-ниска цена; по-малък диаметър; липса на електрическа връзка и електромагнитна интерференция и голям капацитет, който могат да поемат при преноса на данни; 5. Активно оборудване: Активните устройства служат да усилват или преобразуват сигнала от компютърната мрежа. Към тях спадат адаптери, суичове, рутери и др. Активните устройства преработват сигнала в мрежовата система и го представят на крайния потребител в УАСГ във вид, готов за директна употреба; 6. Сървъри: Те са необходими за функционирането на компютърната мрежова система в сграда "Ректорат". Сървърите ще приемат, обработват и препращат информацията до останалите сървъри (налични в момента) или до крайните клиенти в учебните зали, работните компютри на преподавателите и администрацията в Ректората. Интервенцията ще повиши значително скоростта на трафика на данни и бързодействието на крайните компютри в сравнение с текущото положение; 7. Компютри за учебни зали: Те са необходими за обновяването и модернизацията на съществуващия хардуер в учебни зали 407 и 408. Съществуващите в момента компютри в горепосочените зали са произведени през 2009 г. и са технологично остарели за нуждите на обучението. В тези зали се обучават студенти от специалността "Геодезия" към Геодезическия факултет на УАСГ. В горепосочените зали се провежда практическо обучение по дисциплините "CAD системи", "Информационни системи на кадастъра", "Проектиране и изграждане на информационни системи" и др. 8. Във физкултурния салон ще бъдат доставени шкафове, закачалки, пейки, шведски стени, баскетболни табла, стойка за волейболна мрежа и мрежа за волейбол. За източник на информация за всички цени служи извършено пазарно проучване. Пълен списък на цялото оборудване, в това число брой и спецификация, са описани в Приложение Б - Индикативен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане, неразделна част от настоящото проектно предложение., Contracted Amount: 192 003.98 , Reported Amount: 193 815.18
  • Activity: Одит на проекта: Конкретната проектна дейност включва провеждането на задълбочен финансов одит на проекта по време на цялостното му изпълнение. Целта на одита е да се провери и потвърди, че финансовото изпълнение на проекта е проведено в съответствие с одобрения бюджет на проекта и според изискванията на настоящата процедура за подбор на проекти, в съответствие с приложимите стандрати и законодателство. Основната цел на дейността е да одитира извършените разходи по проекта и да предоставя констатации за законосъобразност и допустимост на извършените и отчетени разходи. Допустимостта на разходите се определя като целесъобразно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът трябва да потвърди, че: - Всички разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на националното и европейското законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: - Одитът следва да потвърди, че всички документи на база на които са извършени разходите са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - Неправомерно изплатените суми (ако има такива) са възстановени по надлежния ред: одитът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - Счетоводните системи и осчетоводявания са изрядни: одитът трябва да провери дали УАСГ поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Дейността ще започне същинското си изпълнение след първото направено плащане по проекта и след избор на изпълнител., Contracted Amount: 7 700.00 , Reported Amount: 9 240.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BSG - BOYANA, Contracted Amount*: 2 612 745.24 , Reported Amount**: 2 596 624.79
  • Contractor: SMART SYNERGY CONSULT, Contracted Amount*: 9 450.00 , Reported Amount**: 3 812.83
  • Contractor: Radost, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 8 130.00
  • Contractor: DIAS SPORT LTD, Contracted Amount*: 10 867.20 , Reported Amount**: 10 867.20
  • Contractor: BALPEX, Contracted Amount*: 6 278.40 , Reported Amount**: 5 510.40
  • Contractor: INFRAPRO Plc, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: UNI - ARCH, Contracted Amount*: 28 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ABACUS AUDITING, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 240.00
  • Contractor: LINK-IMOBILIARE-2017, Contracted Amount*: 49 800.00 , Reported Amount**: 49 800.00
  • Contractor: Kontrax PLC, Contracted Amount*: 219 537.58 , Reported Amount**: 219 537.58
  • Contractor: Efektiva Ltd, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: IMOBILIARE Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: BOYANA ARCHITECTURAL STUDIO LTD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 3 039.00 , Reached amount: 5 150.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 111.00

Financial Information

Total Project cost 2 517 697.18 BGN
Grant 2 517 697.18 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 517 697.18 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 121 669.50 0.00 121 669.50 БГС - БОЯНА ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 54 884.40 0.00 54 884.40 КОНТРАКС АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на технологично оборудване за нуждите на Университета по архитектура, строителство и геодезия, във връзка с изпълнението на проект "Oбновяване и модернизация на образователна инфраструктура", Estimated Amount: 203 414.55
  • Differentiated position 1: "Доставка на технологично оборудване за нуждите на Университета по архитектура, строителство и геодезия, във връзка с изпълнението на проект "Oбновяване и модернизация на образователна инфраструктура"
    Contractor: Kontrax PLC
    Contract total funded value: 219 537.58
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на спортно оборудване за нуждите на Университета по архитектура, строителство и геодезия, във връзка с изпълнението на проект "Oбновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г., Estimated Amount: 9 056.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за длъжност "Експерт тръжни процедури" по проект "Обновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г., Estimated Amount: 9 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за длъжност "Експерт тръжни процедури" по проект "Обновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г.
    Contractor: Radost
    Contract total funded value: 9 000.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за длъжност "Координатор на проекта " по проект "Обновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г., Estimated Amount: 7 875.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за длъжност "Координатор на проекта " по проект "Обновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г.
    Contractor: SMART SYNERGY CONSULT
    Contract total funded value: 9 450.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на одит на изпълнението на проект "Oбновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г., Estimated Amount: 8 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за извършване на одит на изпълнението на проект "Oбновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г.
    Contractor: ABACUS AUDITING
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на оценка на съответствието и осъществяване на строителен надзор на обекти: Блок 11–Западно крило (Ректорат), Блок 11а - Централна научноизследователска лаборатория за хидравлични изследвания (ЦНИЛХИ) и прилежащото дворно пространство, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София; Физкултурен салон със сервизни помещения, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изготвяне на оценка на съответствието и осъществяване на строителен надзор на обекти: Блок 11–Западно крило (Ректорат), Блок 11а - Централна научноизследователска лаборатория за хидравлични изследвания (ЦНИЛХИ) и прилежащото дворно пространство, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София; Физкултурен салон със сервизни помещения, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София
    Contractor: LINK-IMOBILIARE-2017
    Contract total funded value: 49 800.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на проект "Oбновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г., Estimated Amount: 2 223 363.18
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР за обект Блок 11–Западно крило (Ректорат), Блок 11а - Централна научноизследователска лаборатория за хидравлични изследвания (ЦНИЛХИ) и прилежащото дворно пространство, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР за обект Физкултурен салон със сервизни помещения, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на проект "Обновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г., Подобект № 1: Блок 11–Западно крило (Ректорат), Блок 11а - Централна научноизследователска лаборатория за хидравлични изследвания (ЦНИЛХИ) и прилежащото дворно пространство, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София; Подобект № 2: Физкултурен салон със сервизни помещения, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София, Estimated Amount: 2 223 363.18
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на проект "Обновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г., Подобект № 1: Блок 11–Западно крило (Ректорат), Блок 11а - Централна научноизследователска лаборатория за хидравлични изследвания (ЦНИЛХИ) и прилежащото дворно пространство, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София; Подобект № 2: Физкултурен салон със сервизни помещения, намиращ се в УПИ I, кв. 59, м „Лозенец – III част", бул. „Христо Смирненски „ № 1, гр. София
    Contractor: BSG - BOYANA
    Contract total funded value: 2 612 745.24
Procedure 9 Subject to due process: Обследване за енергийна ефективност на Блок 11 - Западно крило на Ректорат и ЦНИЛХ , Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Обследване за енергийна ефективност на Блок 11 - Западно крило на Ректорат и ЦНИЛХ
    Contractor: INFRAPRO Plc
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 10 Subject to due process: Обследване за енергийна ефективност на физкултурен салон и сервизни помещения към него, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Обследване за енергийна ефективност на физкултурен салон и сервизни помещения към него
    Contractor: Efektiva Ltd
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 11 Subject to due process: Обследване и съставяне на технически парпорти за сградите на Блок 11 - Западно крило на Ректорат, ЦНИЛХ и физкултурен салон с прилежащите му сервизни помещения, Estimated Amount: 24 000.00
  • Differentiated position 1: Обследване и съставяне на технически парпорти за сградите на Блок 11 - Западно крило на Ректорат, ЦНИЛХ и физкултурен салон с прилежащите му сервизни помещения
    Contractor: UNI - ARCH
    Contract total funded value: 28 800.00
Procedure 12 Subject to due process: Осигуряване на информиране и публичност по проект "Oбновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г., Estimated Amount: 5 232.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информиране и публичност по проект "Oбновяване и модернизация на образователна инфраструктура в Университета по архитектура, строителство и геодезия", финансиран от ОПРР 2014-2020 г.
    Contractor: BALPEX
    Contract total funded value: 6 278.40

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN