Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.101-0178-C02
Project Name "Krasno Selo District - Closer to Citizens - Patronage Care"
Beneficiary 0006963270526 Krasno selo Disttrict Sofia Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 22.06.2020
Start Date 16.03.2020
End Date 15.09.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Description

Brief description
Пандемията от COVID-19 създаде извънредни обстоятелства, изискващи спешни мерки от страна на Столична община и нейните районни администрации за подкрепа и защита на най-уязвимите в здравен и социален аспект групи от населението.
Настоящият проект дефинира именно такива целеви групи: Възрастни хора над 65г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване; Хора с увреждания и техните семейства; Служители на доставчици на социални услуги; Възрастни в риск.
Заложените дейности по проекта са следните: Подбор и наемане на персонал - служи за обезпечаване на необходимия персонал, предоставящ услуги за преодоляване на последиците от епидемията; Материални доставки - осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и комуникация, доставка на технически пособия, необходими за извършване на предвидените услуги и посрещане на транспортните разходи по предоставянето им на крайните потребители; 
Предоставяне на услуги, подбор на потребители и оперативна координация- наетите сътрудници в Дейност 1 ще обезпечават Под-дейност 1, като непосредствено контактуват с целевите групи и им предоставят услугите по проекта, съобразно техните специфични потребности и подадените заявки,  по отношение на закупуването на храна и лекарства, заплащане на битови сметки, и оказване на други услуги със средства на  нуждаещите се лица на територията на район “Красно село”, или с други средства, различни от тези по настоящия проект. В Под-дейност 2 ще действа диспечерски център с горещ телефон. В Под-дейност 3, ще се осъществява процедура по провеждане на информационна кампания и набиране на потребители и оперативната координация на извършваната дейност, вкл. и с помощта на диспечерски център с горещ телефон. Чрез изпълнението на горните дейности, район "Красно село" ще реализира следните резултати 230 представители на целевите групи ще получат необходимата помощ и подкрепа през времето на мерките във връзка с COVID-19 и районът ще разшири дейността си като доставчик на социални услуги
Activities
  • Activity: Подбор и наемане на персонал: Тази дейност има за цел да обезпечи наемането на необходимия персонал, който да предоставя услуги за преодоляване на последиците от епидемията от COVID-19 с по следващите проектни дейности. При това е необходимо да бъдат подбрани и наети лица с необходимата мотивация и с базова компетентност по отношение на предстоящите действия, за които район “Красно село” се явява гарант пред целевата група по проекта и пред конкретните получатели на дейността. Във връзка с това, дейността ще протече на следните поддейности: 1.1. Формиране на комисия за подбор на персонала от трима души членове, със заповед на кмета на район “Красно село”; 1.2. Публично оповестяване на процедурата за набиране на кандидати; 1.3. Определяне на критерии за подбор на кандидатите от страна на комисията; 1.4. Подбор на кандидатите, съобразно приетите критерии; 1.5. Сключване на договори с одобрените кандидати; 1.6. Провеждане на първоначален инструктаж на наетите кандидати., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 72 446.90
  • Activity: Материални доставки : В рамките на тази дейност от район “Красно село” ще бъдат закупени и осигурени материалните средства, свързани с необходимите мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд за сътрудниците, техническите пособия, необходими за предвидените услуги, и транспортните разходи във връзка с дейността по самото доставяне на съответните продукти/услуги до целевите групи. Включените артикули ще бъдат придобити по текущи пазарни цени. Тъй като оценките за стойността на предвидените артикули не превишават праговете определени според Закона за обществените поръчки, за тяхната покупка не се предвижда провеждането на тръжни процедури., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 24 086.12
  • Activity: Предоставяне на услуги, подбор на потребители и оперативна координация: В рамките на тази дейност ще бъдат осъществявани всички планирани цели по проекта, които да обезпечат различните потребности на целевите групи обхванати в него. Наетите сътрудници в Дейност 1 ще обезпечават дейността в частта по Под-дейност 1, като непосредствено контактуват с включените членове на целевите групи и им предоставят услугите, предвидени по проекта, съобразно техните специфични потребности и подадените заявки, по отношението на закупуването на храна и лекарства, плащането на битови сметки, и оказване на други услуги със средства на идентифицираните нуждаещи се лица на територията на район “Красно село”, или с други средства, различни от тези по договора. В рамките на Под-дейност 2 на тази дейност ще действа диспечерският център с горещ телефон, в който ще бъдат заети 4 лица. Центърът ще бъде организиран и ръководен от служители на район “Красно село”, назначени по изпълнението на дейностите по проекта, които да осигуряват текущата оперативна координация, контрол и ръководство на сътрудниците по Под-дейност 1. Центърът ще работи за ефективно и балансирано изпълнение на посочените в проекта дейности, а именно: проверка и контрол навременното и качествено осъществяване на услугите по Под-дейност 1; финансов контрол на средствата предоставени от получателите на услугата. Съставът на центъра ще включва: Отговорник диспечерски център, Функционални експерти/Организатори на основни дейности по проекта – 3 души. По Под-дейност 3 на тази дейност се включва процедурата за подбор на потребители от целевите групи по проекта, на които да бъдат оказвани услугите. Тя съдържа следните етапи: Информационна кампания за набиране на потребители стартира с публикуване на обява с информация за настоящия проект с призив към гражданите на района да се свържат с администрацията на район „Красно село“ при нужда от подкрепа. Обявлението се публикува на интернет страницата на районната администрация и на фейсбук страницата на район „Красно село“ – Столична община. Обявлението се разпространява и чрез управителите на Етажните собствености. Район „Красно село“ възнамерява информационната кампания да продължи през целия срок на реализиране на проекта, предвид продължаването на борбата против разпространението на COVID 19. Във връзка с достъпа до единната система на карантинираните лица се идентифицира необходимост от предоставяне на заложените в проекта услуги на лица попадащи под карантина. Още един начин за разпознаване на другите две целеви групи са възрастни лица, попаднали в ситуацията на „Рискова група“, както и хора над 65 години с невъзможност за самообслужване, тази информация ще се допълва и чрез регистрираните председатели на Етажна собственост по смисъла на Закона за упрaвлeние на етажната собственост. За целевата група на хората с увреждания и техните семейства, районната администрация на Красно село ще ползва както информацията от председателите на Етажните собствености, така и данни от Личните асистенти, които не попадат в същата функционалност на дейностите по проекта (в чийто задължения не попада пазаруване и доставка на храни и лекарства). Включването на потребители в проекта става след изрично съгласие от страна на потребителя, изразено след тяхно обаждане на „Горещия телефон"; чрез обаждане от страна на екипа на диспечерския център към лицата попадащи в целевите групи по проекта, или чрез подадено заявление на електронния адрес на диспечерския център, специално предназначен за такива комуникации: grija@krasnoselo.net., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 255 850.48

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: YURDANA, Contracted Amount*: 5 580.00 , Reported Amount**: 6 242.07
  • Contractor: Rostislav, Contracted Amount*: 8 680.00 , Reported Amount**: 9 709.54
  • Contractor: Sevinch, Contracted Amount*: 1 634.55 , Reported Amount**: 1 828.51
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants aged over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 230.00 , Target amount: 230.00 , Reached amount: 362.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 1.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Участници над 18г., вкл. с увреждания, получаващи грижа във връзка с пандемичната ситуация, Measure Unit: Брой, Base Value: 230.00 , Target amount: 230.00 , Reached amount: 362.00
Indicator 4 Number of providers of services for social inclusion with extended coverage of their activity., Measure Unit: Брой, Base Value: 1.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 361 378.84 BGN
Grant 361 378.84 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 361 376.70 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Конфликт на интереси 610.47 0.00 610.47 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN