Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1071-C03
Project Name Employment without borders
Beneficiary 115015016 BIBUL KOMERS LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 21.11.2016
Start Date 21.11.2016
End Date 21.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
"Бибъл Комерс" ООД е развиваща се и амбициозна компания в сферата на търговия на едро с напитки. От юни 2015 г. фирмата е ситуирана в собствена материална база състояща се от административна част /офиси/ на площ от 400 кв.м. и функционална складова база с площ 4000 кв.м. Развитието на компанията и увеличеният брой клиенти доведе до разрастване и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните търговски взаимоотношения с клиентите. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране както на младежи до 29 г., така и на безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 15 лица на длъжност Търговски агент. Предвижда се 10 лица да бъдат на възраст до 29 години и 5 лица на възраст от 30 до 53 г.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъдат закупени 4 броя леки автомобила, които ще се ползват от новоназначените търговски агенти за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 8 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение, чрез подбор между лицата от целевата група.
Планираните по проекта дейности включват: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Организация и управление и Информиране и публичност.
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда. 
Activities
  • Activity: Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане., Contracted Amount: 28 826.00 , Reported Amount: 20 620.00
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Бибъл Комерс" ООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места за Търговски агенти. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 15 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъдат закупени автомобили за обезпечаване на новоразкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица на посочената длъжност Търговски агент ефективно да изпълняват своите задължения , от една страна, а чрез сключването на трудови договори с тя, се обезпечават пълните им трудови права. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Бибъл Комерс" ООД, Contracted Amount: 178 567.20 , Reported Amount: 154 891.99
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на товарни автомобили за търговските агенти. Компанията разполага с надежден автопарк- контролиран с GPS, което е предпоставка за бързи доставки до клиентите. Същият не е достатъчен за ново разкритите работни места и това налага необходимостта от покупката на още 5 броя товарни автомобили, които ще обезпечат 8 заети лица от проектното предложение. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползват новозакупените автомобили с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства., Contracted Amount: 80 000.00 , Reported Amount: 80 000.00
  • Activity: Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 650 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в складовата база на компанията., Contracted Amount: 2 900.00 , Reported Amount: 2 900.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Spring-dizain Ltd, Contracted Amount*: 3 750.00 , Reported Amount**: 3 750.00
  • Contractor: SLAVA, Contracted Amount*: 10 656.00 , Reported Amount**: 3 904.00
  • Contractor: JORDANKA, Contracted Amount*: 3 996.00 , Reported Amount**: 3 996.00
  • Contractor: EURATEK AUTO LTD, Contracted Amount*: 80 000.00 , Reported Amount**: 80 000.00
  • Contractor: MILENA, Contracted Amount*: 13 320.00 , Reported Amount**: 11 870.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 21.00

Financial Information

Total Project cost 290 293.20 BGN
Grant 290 293.20 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 232 234.56 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Липса на устойчивост 100.00 80 000.00 0.00 80 000.00 ЕУРАТЕК АУТО ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 854.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: Spring-dizain Ltd
    Contract total funded value: 850.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,0 от 75 к.с.- 5 броя, Estimated Amount: 80 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,0 от 75 к.с.- 5 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,0 от 75 к.с.- 5 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,0 от 75 к.с.- 5 броя
    Contractor: EURATEK AUTO LTD
    Contract total funded value: 80 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта., Estimated Amount: 10 656.00
  • Differentiated position 1: Координатор проект
    Contractor: SLAVA
    Contract total funded value: 10 656.00
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта., Estimated Amount: 3 996.00
  • Differentiated position 1: Счетоводител проект
    Contractor: JORDANKA
    Contract total funded value: 3 996.00
Procedure 5 Subject to due process: Осигуряване на мерки за информиране и публичност, Estimated Amount: 2 900.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на мерки за информиране и публичност
    Contractor: Spring-dizain Ltd
    Contract total funded value: 2 450.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN