Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.017-0003-C02
Project Name Creating a Crisis center in Yambol Municipality
Beneficiary 000970496 Municipality of Yambol
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 02.09.2020
Start Date 02.09.2020
End Date 04.04.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Ямбол (BG343), Ямбол

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е конкретен проект по инвестиционен приоритет "Социална инфраструктура" за реализиране на  Инвестиционната програма на община Ямбол. Обектът попада в Зона с преобладаващ социален характер от Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Ямбол. С изпълнението на проекта ще се създаде Кризисен център, който впоследствие ще осъществява дейности по предоставяне на социални услуги за деца и лица, пострадали от насилие, трафик или друга форма на експлоатация в община Ямбол.  Предвидените дейности, заложени в създаването на Кризисния център ще се извършат с цел изграждане на подходяща социална инфраструктура, облагородяване на  прилежащото дворно пространство, въвеждане на енергоефективни мерки на сградата и осигуряване на достъпна среда.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Бенефициентът ще бъде изцяло и пряко отговорен за цялостното административно управление на проекта.Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. Тази дейност ще осигури механизмите за изпълнение, управление, координация и контрол на проектните дейности, вътрешна оценка и мониторинг на напредъка, както и предприемане на корективни мерки при необходимост. По време на изпълнение на дейността ще бъдат спазвани изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има ръководителят на проекта. Екипът ще докладва периодично за напредъка по проекта пред Екипа за управление на Инвестиционната програма на град Ямбол. В разходите за организация и управление са включени работни заплати на членовете на екипа, които се предвижда да бъдат служители от Община Ямбол. Заложени са индикативни часове за екипа за управление: - за ръководител проект: 340 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 3 740 лв., съгласно щатното разписание за длъжността; - за инвеститорски контрол: 200 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 1 200 лв., съгласно щатното разписание за длъжността; - за финансов експерт: 330 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 2 310 лв., съгласно щатното разписание за длъжността; - за координатор проект: 350 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 2 800 лв., съгласно щатното разписание за длъжността; - за юрист: 190 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 1 520 лв., съгласно щатното разписание за длъжността;, Contracted Amount: 11 570.00 , Reported Amount: 11 568.26
  • Activity: Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор и въвеждане на обекта в експлоатация : Дейността включва проектиране и изпълнение на строително-ремонтни дейности и упражняване на авторски надзор. Предвидените разходи за изпълнение на дейността са в размер на 499 659.00 лв. без ДДС и се основават на изготвено обследване за енергийна ефективност на сградата и валидни сертификати за енергийни характеристики на сградата, както и обследване за установяване на техническите характеристики на сградата, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ в съответствие с изискванията на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Въз основа на изготвеното обследване за енергийна ефективност и сертификати към него и други приложими документи, ще бъде възложено изготвянето на инвестиционен проект за обекта на интервенция. Изготвеният и изпълнен проект ще даде възможност за осигуряване на икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, намаление на енергопотреблението. Предвижда се изпълнението на следните мерки: - всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност; - всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване; - най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление; - всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Като част от дейността е и упражняването на авторски надзор от проектантите на инвестиционния проект по време на изпълнение на предвидените СМР. Други съпътстващи разходи са тези за въвеждане в експлоатация, договори с експлоатационни дружества и други, които са предвидени в бюджета на проекта и възлизат на 6000 лв. без ДДС. , Contracted Amount: 505 659.00 , Reported Amount: 637 337.11
  • Activity: Изготвяне на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор: Дейността включва изготвяне на доклад за оценка на съответствието на изготвения инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и последващо осъществяване на строителен надзор на предвидените СМР след издаване на разрешението за строеж. Строителния надзор ще има за задача да осигури през цялото времетраене на СМР контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-ремонтни дейности съгласно предвидените в инвестиционния проект качествени, количествени и технически параметри и показатели. Планираните разходи за оценката на съответствие са 450 лв. без ДДС, а за Строителен надзор - 5 167.05 лв. без ДДС, съгласно Обосновка на разходите., Contracted Amount: 5 617.05 , Reported Amount: 3 861.00
  • Activity: Дейности за информация и комуникация: Дейностите по информация и публичност се предвиждат, с цел осигуряване на широка публичност и популяризация на проекта, както и на финансовата подкрепа от ЕФРР и ОПРР, и ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с изискванията, подробно описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Планираните мерки са изцяло съобразени с размера на финансирането на проектното предложение и с тях ще се повиши информираността на целевите групи относно възможностите предоставяни от Общността, както и ще се повиши общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите., Contracted Amount: 1 150.00 , Reported Amount: 110.40
  • Activity: Извършване на одит на проекта: Осъществяването на независим финансов одит на проекта има за цел да гарантира, че извършените по проекта разходи са законосъобразни и съответстват на правилата за допустимост на разходите по ОПРР. Одитът дава допълнителна увереност на бенефициента и на всички контролни органи, че извършените дейности са реализирани съгласно приложимата нормативна уредба и принципите за ефективност, ефикасност и икономичност при осъществяване дейността на публичните организации. Извършването на одит на проекта е задължително съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема., Contracted Amount: 2 167.00 , Reported Amount: 2 580.00
  • Activity: Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП: Изпълнението на дейността включва разработването на необходимата документация и образци на процедури за възлагане на обществени поръчки, от екипа за организация и управление на проекта. Процедурите за избор на изпълнители ще бъдат разработени съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки, като се предвижда разработването на следните тръжни документации: 1/ Изпълнение на инженеринг – проектиране и изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор; 2/ Изготвяне на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор; При провеждане на процедурите за избор на изпълнители ще се съблюдават изцяло изискванията на Закона за обществените поръчки, както и изискванията на УО. Предвиденият ред на възлагане за избор на изпълнители на дейностите за информация и комуникация и одит на проекта е съгласно чл. 20, ал. 4, т.3 от ЗОП, чрез договори и/или първични документи. В тази връзка се предвижда за: 3/ Извършване на одит на проекта; 4/ Дейности за информация и комуникация., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на оборудване и обзавеждане: Доставка на оборудване и обзавеждане: За изпълнението на тази дейност бенефициентът планира да обяви процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване, обзавеждане и инвентар за Кризисния център с капацитет 12 места, съгласно приложената към проектното предложение остойностена техническа спецификация. Предвид естеството на социалната услуга, която ще бъде разкрита в последствие, екипът по разработване на проектното предложение е предоставил списък с базовото оборудване и обзавеждане, необходими за нормалното функциониране на Кризисния център. Оборудването и обзавеждането, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност включват най-общо: - Кухненско обзавеждане, оборудване и кухненски инвентар; - Обзавеждане на спални помещения включително легла, матраци, шкафове за лични вещи на ползвателите; - Оборудване и обзавеждане на общите помещения, включително трапезария, дневни, складови помещения; - Оборудване, обзавеждане и аксесоари за санитарни възли; - Оборудване и обзавеждане за офисите на управителя и персонала; - Оборудване и обзавеждане на залите; - Специализирано оборудване за хора със затруднена мобилност. Предвидените количества и видовете обзавеждане/оборудване са съобразени с изискванията, заложени в "Методическо ръководство за условията и реда за предоставяне на социалната услуга "Кризисен център", утвърдено със Заповед №РД01-391 от 29.03.2012 г. от Министарство на труда и социалната политика и Агенция за социално подпомагане. , Contracted Amount: 62 046.00 , Reported Amount: 71 434.13
  • Activity: Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики: Дейността включва извършено обследване за енергийна ефективност, изготвен сертификат за енергийни характеристики и техническо обследване на сградата предвидена за Кризисен център., Contracted Amount: 1 950.00 , Reported Amount: 2 340.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: FINANS ODIT KONSUL OOD, Contracted Amount*: 2 580.00 , Reported Amount**: 2 580.00
  • Contractor: BG INTERNESHANAL GRUP, Contracted Amount*: 8 805.54 , Reported Amount**: 8 806.25
  • Contractor: STREAM SECURITY SISTEMS, Contracted Amount*: 7 199.00 , Reported Amount**: 7 199.00
  • Contractor: NOV STANDART 2012, Contracted Amount*: 563 333.33 , Reported Amount**: 630 170.11
  • Contractor: “PGM 28 CONSULT” Ltd, Contracted Amount*: 3 744.00 , Reported Amount**: 3 861.00
  • Contractor: LIDER KONSTRUKT, Contracted Amount*: 29 853.53 , Reported Amount**: 29 853.53
  • Contractor: ERGO KONSULT , Contracted Amount*: 2 340.00 , Reported Amount**: 2 340.00
  • Contractor: Kooperacia Panda, Contracted Amount*: 13 245.35 , Reported Amount**: 13 244.15
  • Contractor: „Overgas Mrezhi” AD, Contracted Amount*: 1 084.00 , Reported Amount**: 522.00
  • Contractor: Reklamna kuchta ASSA , Contracted Amount*: 110.40 , Reported Amount**: 110.40
  • Contractor: RZI YAMBOL, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 50.00
  • Contractor: TECHNIKA BG - GRUP EOOD, Contracted Amount*: 12 331.20 , Reported Amount**: 12 331.20
  • Contractor: Elektrorazpredelenie Yug EAD, Contracted Amount*: 6 480.00 , Reported Amount**: 6 595.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Population covered by improved social services, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 100.00
Indicator 2 Брой на модернизираните обекти за социални услуги, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 632 372.29 BGN
Grant 632 372.29 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 632 372.29 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 187.20 0.00 187.20 ПГМ 28 КОНСУЛТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 28 148.27 0.00 28 148.27 НОВ СТАНДАРТ 2012 ЕООД
Липса на добро финансово управление 781.54 0.00 781.54 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейности за информация и комуникация, Estimated Amount: 1 150.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на климатици, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Техника БГ-Груп ЕООД
    Contractor: TECHNIKA BG - GRUP EOOD
    Contract total funded value: 12 331.20
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на медицинско оборудване., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Кооперация Панда
    Contractor: Kooperacia Panda
    Contract total funded value: 13 245.35
Procedure 4 Subject to due process: Доставка и монтаж на офис техника, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Стрийм секюрити системс ООД
    Contractor: STREAM SECURITY SISTEMS
    Contract total funded value: 7 199.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане, Estimated Amount: 62 046.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане
    Contractor: LIDER KONSTRUKT
    Contract total funded value: 29 853.53
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на електрическо оборудване
    Contractor: BG INTERNESHANAL GRUP
    Contract total funded value: 8 805.54
  • Differentiated position 3: Доставка и монтаж на климатици
    Contractor: TECHNIKA BG - GRUP EOOD
    Contract total funded value: 12 331.20
  • Differentiated position 4: Доставка и монтаж на медицинско оборудване
    Contractor: Kooperacia Panda
    Contract total funded value: 13 245.35
  • Differentiated position 5: Доставка и монтаж на офис техника
    Contractor: STREAM SECURITY SISTEMS
    Contract total funded value: 7 199.00
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на одит на проекта, Estimated Amount: 2 167.00
  • Differentiated position 1: Извършване на одит на проекта
    Contractor: FINANS ODIT KONSUL OOD
    Contract total funded value: 2 580.00
Procedure 7 Subject to due process: Изготвяне на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор, Estimated Amount: 5 617.05
  • Differentiated position 1: Оценка на съответствието на проектна документация и упражняване на строителен надзор на обект "Проектиране , изграждане и упражняване на авторски надзор на обект "Реконструкция на сграда , дворно пространство и ограда в УПИ VI77,в кв.84 с отреждане "Обществено обслужване за Кризисен център"
    Contractor: “PGM 28 CONSULT” Ltd
    Contract total funded value: 3 744.00
Procedure 8 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор, Estimated Amount: 499 659.00
  • Differentiated position 1: Проектиране, изграждане и упражняване на авторски надзор на обект"Реконструкция на сграда ,дворно пространство и ограда в УПИ VI-377,в кв. 84 с отреждане "обществено обслужване за "Кризисен център"
    Contractor: NOV STANDART 2012
    Contract total funded value: 563 333.33
Procedure 9 Subject to due process: Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характиристики, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: ООбследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характиристики
    Contractor: ERGO KONSULT
    Contract total funded value: 2 340.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN