Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2396-C01
Project Name My new workplace in "METRON"AD
Beneficiary 831581732 METRON EAD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 29.11.2017
Start Date 29.11.2017
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412), Божурище, с.Пролеша

Description

Brief description
"МЕТРОН" ЕАД е една от водещите български мебелни фирми. В последните години фирмата разшири продуктовата си гама и търсенето на продукцията й постоянно расте, което е довело до решението за разширяване на производствения капацитет на предприятието. Това би се реализирало успешно най-вече чрез субсидираната заетост от оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", като се предвижда да се открият 22 нови работни места, които фирмата има намерение да запази дълготрайно.
Проектното предложение обхваща три целеви групи - продължително безработни и неактивни лица, безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. включително.
Основната цел на проекта е осигуряване на възможности за заетост и за повишаване на доходите от труд чрез активно включване на пазара на труда, като подцелите са разкриване на нови работни места на лица от гореспоменатите целеви групи и чрез тяхната реализация да се спомогне за постигането на целите по Приоритетна ос 1 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места. Основната дейност в проекта е: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца, като очакваните резултати от нейното изпълнение са създаване на устойчиви работни места, осигуряване на заетост и доходи, предоставяне на възможности за професионално развитие. Предвидено е закупуване на необходимо оборудване за новооткритите работни места.  Като цяло реализацията на настоящия проект ще допринесе за подобряване адаптивността на безработните лица и ще увеличи конкурентоспособността на трудовия пазар в София и региона.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността пряко кореспондира със заложените в проекта цели - създаване на нови работни места и подобряване на достъпа до заетост. Фирмата ще разкрие 22 нови работни места, както следва: - монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - 8 работни места;. - административен секретар - 1 работно място; - производител, мебели - 4 работни места; - организатор, производство - 3 работни места; - търговски представител - 2 работни места; - общ работник - 4 работни места. Средствата, заложени за тази дейност са за възнаграждения на наетите лица, които са в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. Предвидени са и средства за разходи за прослужено време; за извънреден труд, който се налага при спешни поръчки; за неизползван отпуск; за обезщетения за временна неработоспособност, които са за сметка на работодателя., Contracted Amount: 148 200.00 , Reported Amount: 110 269.91
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. В случая ще се обособят: 8 работни места за монтажник на мебели от дърво и други подобни материали, за които се предвижда да бъде закупено необходимото за работата им оборудване: - 4 акумулаторни винтоверта, 2 потъващи циркулярни триона, 2 водещи шини за ПЦТ, 2 прободни триона, 2 прахосмукачки, 2 перфоратора, 2 циркуляра с наклонен диск, 2 ъглошлайфа, 2 комплекта: отвертки, стеги, нивелир. 4 работни места за производител на мебели, за които се предвижда да бъде закупено необходимото за работата им оборудване: - пробивна машина с локална аспирация и 4 комплекта: отвертки, стеги, нивелир 1 работно място за административен секретар , за което се предвижда да бъде закупено следното: - 1 настолен компютър с монитор; - 1 мултифункционално устройство (принтер,скенер, копир и факс). Компютърът ще бъдат с операционна система. 3 работни места за организатор производство, за които се предвижда закупуването на: - 3 настолни компютъра с монитор, с включена операционна система. 2 работни места за търговски представители: - за които се предвижда да бъде закупен 1 лаптоп с високи параметри, с които на място да показват продуктовата гама на "МЕТРОН" ЕАД, да изготвят и представят проекти с 3-D визуализация, да изготвят оферти на място при конкретните клиенти, да поддържат актуализирана информацията за клиентите на фирмата и други. Основната цел на "МЕТРОН" ЕАД е да предоставя качествени мебели и услуги по доставката до дома и офиса и монтаж на място. На този етап автопаркът, с който фирмата разполага не е достатъчен, за да осигури доставката и монтажа на място на изработените мебели от новоназначените работници. В тази връзка, за удовлетворяване на допълнителните нужди, в рамките на проекта, се предвижда закупуване на товарен автомобил с вид каросерия "ван", с 4+ 1 места, две странични плъзгащи се врати и единична задна. С автомобила ще се доставят мебелите до заявен адрес от страна на клиента, както и ще се пренасят необходимите инструменти за монтаж на място - акумулаторен винтоверт, потъващ циркулярен трион, водеща шина за ПЦТ, прободен трион, прахосмукачка, перфоратор, циркуляр с наклонен диск, ъглошлайф, отвертки, стеги, нивелир и други. Както мебелите, така и инструментите са обемни и тежки и не е възможно да се използва обикновен лек автомобил. Автомобилът ще се използва от наетите по проекта монтажници, както и при необходимост от новоназначените търговски представители, в случаите, когато клиентите на фирмата са извън територията на гр. София. Придобитото МПС по проекта ще бъде застраховано., Contracted Amount: 72 500.00 , Reported Amount: 71 891.91
  • Activity: Oрганизация и управление на проекта: За управлението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще се събира ежемесечно, за да обсъжда текущото изпълнение на проекта, срещнати трудности и да дава насоки за работа. Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, което ще гарантира добросъвестното изпълнение на проекта, чрез упражняването на постоянен контрол на дейностите, мониторинг на графика за тяхното изпълнение, както и финансовото управление на проекта, включващо разплащания, осчетоводяване, финансово-счетоводна отчетност и други. Екипът за управление ще изготви всички необходими междинни и финален отчети за изпълнението на проекта., Contracted Amount: 24 000.00 , Reported Amount: 20 346.29
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността за информиране и публичност ще се реализира с цел да се повиши обществената осведоменост по отношение на финансирането на проекта от ОП "Развитие на човешките ресурси"; да се информира широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускане на помощта и за резултатите от нея; да се гарантира прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти. Дейността за информиране и публичност ще се извършва при спазване на техническите характеристики на мерките за информиране и публичност. Дейността ще допринесе за преодоляване на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото и за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог. Средствата, заложени за дейността са за изработване на: - информационна табела, която ще се използва за визуализация и ще популяризира проекта, оперативната програма, ЕСФ и ЕС; - изготвяне на информационни брошури, които ще представят синтезирана информация за проекта, целите, дейностите и резултати; - изготвяне на стикери за поставяне върху закупеното оборудване; - изготвяне на рекламни химикалки; - публикация на интернет страницата на "МЕТРОН" ЕАД, която ще представя кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати. Ще бъдат предприети необходимите мерки за обозначаване на всеки документ, свързани с реализацията на проекта, че проектът е финансиран от оперативната програма "Развитие на човешките ресурси" и е съфинансирана от Европейския съюз. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответстват на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 905.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: INTERIOR-I, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 20 000.00
  • Contractor: SAN ISIDRO BG LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 500.00
  • Contractor: STANTECH LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 480.00
  • Contractor: TEKA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 14 920.51
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 14 000.00 , Reported Amount**: 10 260.00
  • Contractor: Art Line Group Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 905.00
  • Contractor: SOFIA FRANCE AUTO JSC, Contracted Amount*: 24 991.40 , Reported Amount**: 24 991.40
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 22.00 , Reached amount: 22.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 14.00

Financial Information

Total Project cost 245 700.00 BGN
Grant 245 700.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 201 424.67 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN