Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1434-C02
Project Name Higner quality services through opening new working places and training at LLC Oil amp; Gas EOOD
Beneficiary 202816985 LLS Oil and Gas
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 31.08.2016
Start Date 31.08.2016
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3)

Description

Brief description
„ЛСС ойл и газ" ЕООД успешно изпълнява инвестиционен план за придобиване, модернизация и изграждане на обекти за продажба на дребно на петролни продукти, газ за автомобили и смазочни материали /бензиностанции/.Фирмата предлага качествени продукти и добро обслужване, което доведе до бързо нарастване броя на клиентите, обема на дейността и натовареността на персонала.В резултат на това фирмата изпитва недостиг от обслужващ бензиностанциите и търговските обекти персонал и необходимост от подобряване на организационната структура на дружеството.Участието по процедура „Ново работно място 2015“, чиято основна цел е осигуряване на предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица с фокус върху уязвимите групи, ще спомогне преодоляване на този проблем.Създаването на стимули за работодателите за разкриване на нови работни места, като елемент от цялостната политика по развитие на човешките ресурси, ще допринесе за подобряване достъпа до заетост, качеството на раб. места и интеграцията на най-уязвимите групи на пазара на труда.Към това са насочени дейностите, заложени в настоящото проектно предложение като:-Наемане на 30 безработни и/или неактивни лица, 100% от които принадлежащи към  уязвимите групи /безработни и /или неактивни младежи до 29 г.вкл. и безработни лица над 54 г., вкл. с ниско образование, трайно безработни и отдалечени от пазара на труда./ за срок до 12 месеца/;-Предоставяне на обучение на вече наетите лица по ключова компетентност „Общуване на чужди езици“/за 15лица/;-Закупуване на оборудване, стопански инвентар и автомобили, свързани новосъздадените работни места,-Ангажимент на кандидата да запази дългоср. минимум половината от разкритите нови работни места.Изпълнението на проекта ще спомогне за усъвърш. на организацията и подобряване условията на труд в търговските обекти на дружеството и ще създаде предпоставки за по-добро обслужв. на клиентите, увеличаване обема на продажбите и услугите и ще подобри конкурентоспособността
Activities
  • Activity: Управление и организация на проекта: Цел:Успешно управление на проекта, насочено към реализиране на предвидените дейности и постигане на заложените резултати. Описание: С цел успешно управление и изпълнение на проекта, ще се сформира екип от петима експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие със заложеното в сключения с УО Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще е съставен от експерти с различни компетентности, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за организация и управление на проекта (ЕОУП) ще изпълнява следните задачи: -да изготви подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; -да осигури постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; -да осигури своевременната подготовка и провеждане на предвидените възлагания по реда и условията на ПМС 118/2014г, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; -да организира попълването на ежемесечни анкети карти от лицата, включени в целевата група с оглед установяване и контролиране качеството на предоставеното обучение по ключови компетентности и удоволетвореността от условията на труд на новото работно място; -да изготвя и представя своевременно междинни доклади за изпълнението на проекта, съдържащи техничеса и финансова част; - да осъществява ефективна комуникация с УО; Ръководител/1 лице, ангажирано1440 часа/- организира и управлява всички дейности по проекта. /описание на функциите в раздел Екип/ Координаторът /1 лице,1440 ч./ подпомага дейността на ръководителя и е пряко отговорен за: -Текущата кореспонденция с УО и със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта; -Осъществяване на цялостна координация на проекта - изготвяне на план график на избора на изпълнители и обученията; -Изготвяне на подробен план за действие с ясно разписани срокове и задължения на всички експерти, ангажирани с изпълнение на дейности по проекта; -Координиране провеждането на процедурите за избор на изпълнители по реда на ПМС 118/2014 г. -Организиране и координиране на подготовката и оперативното изпълнение на дейностите свързани с предвиденото по проекта обучение; -Осъществяване перманентен контакт и обратна връзка с членовете на целевата група на всички етапи на изпълнение на проектните дейности; - Изготвяне на междинните и заключителен технически доклади; Експертът по подготовка и изпълнение процедури за избор на изпълнители /1лице- 480 часа/ по проекта ще има следните задължения: - Изготвяне на Покана (Запитване), съдържаща: обект, описание предмета на поканата, изисквания към кандидатите, техническа спецификация (подробно описание на стоките или услугите, предмет на поканата, изисквания към офертите, критерии за избор, методика за определяне на комплексна оценка); - Списък на изискваните от кандидата документи; - Проекти на декларации, съгласно изискванията на УО и ПМС 118/2014 г.; - Проект на договор с изпълнителя; Счетоводител -/1лице, 420 часа/:Дейността на счетоводителя на проекта е пряко свързана със счетоводното отчитане на дейностите, съдаване на одитна пътека съгласно Регламента и съхраняване на всички разходооправдателни документи. Под ръководството на Ръководителя и в съответствие с правилата за добро финансово управление, той осигурява цялостното управление на средствата по проекта, изготвя финансовите отчети - междинни и заключителен, прогнози и искания за плащане. Към основните му задължения спада и съхраняване на счетоводната и финансовата документация, както и да оказва пълно съдействие при одит на проекта от всички оторизирани за това органи и институции. Техническият сътрудник /1 лице 720 часа/подпомага дейността на ръководителя. Той е отговорен за качественото изпълнение на техническите аспекти на проекта, събиране и класифициране на документацията по проекта, вкл. кореспонденция, изготвя протоколи от заседанията на ЕОУП и др., Contracted Amount: 38 024.00 , Reported Amount: 12 346.29
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнител на доставки и услуги по реда на ПМС 118/2014г.: Цел:Възлагане на дейностите, свързани с и доставка на ДМА / автомобил и оборудване и стопански инвентар и компютри/ и предоставяне на услуги за обучение по ключови компетентности „ Общуване на чужди езици“ и осигуряване на мерки за информиране и публичност на външни изпълнители по реда на ПМС № 118/2014 в съответствие с принципите на прозрачност и ефективност и икономичност на разходите. Описание: В рамките на проекта са предвидени дейности, които ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители по реда на ПМС № 118/2014 и в съответствие с указанията на УО и Указания за прилагане принципа на екологична устойчивост в контекста на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Предвидените възлагания са свързани с избор на изпълнители за: 1.Система за пълнене газ с капацитет 2000кг/24 ч. 2. Преносим персонален компютър-5 бр. 3.Доставка на машини, оборудване и стопански инвентар /подробно описани в дейност3/ 4.Доставка на 2 броя автомобила 5. Обучение по ключови компетентности „ Общуване на чужд език“ /15 лица / 6.Изработване на материали и организиране на мероприятия /пресконференции/ за осъществяване на мерките за информиране и публичност. С цел успешно изпълнение на проекта е наложително процедурите за избор на изпълнител да се проведат в пълно съответствие с нормативните изисквания и Насоките за кандидатстване по Основна предпоставка за това е подготвяне на документация, изцяло съобразена с изискванията на ПМС № 118/2014 и заложените в проекта цели. Основните етапи за осъществяване на дейността са: 1.Изготвяне на необходимите документи: -Покана, съдържаща: обект, описание предмета на поканата, изисквания към кандидатите, техническа спецификация техническите характеристики на ДМА, изисквания към офертите, критерии за избор, методика за определяне на комплексна оценка; -Проекти на декларации, съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г; -Проект на договор с изпълнителя; Качествено и в срок изготвената тръжна документация е условие за успешен и законосъобразен избор на доставчик, което е от съществено значение за успешното изпълнение на проекта. 2. Избор на изпълнители съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г Дружеството планира обявяването на две процедура по реда чл.8, ал.2 т.2 на ПМС 118 от 20.05.2014 „избор с публична покана“ за доставка на автомобили и ДМА и оборудване. Предвижда се избор на изпълнители за обучение по ключови компетентности и мерки за информиране и публичност да се извършат по реда на чл.9, ал1 от ПМС 118. Възлагането и доставката на оборудване и услуги за дейностите по проекта на външни изпълнители, избрани на конкурентен принцип, ще осигури по най-добър начин ефективното, ефикасно и икономично разходване на средствата по проекта в съответствие с разпоредбите на и постигане на заложените в проекта цели. 3. Сключване на договори за доставка на стоки и услуги. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на ДМА -машини, стопански инвентар и оборудване оборудване, свързани със създаването на нови работни места: Цел:Подобряване качеството на работните места и условията на труд за новоназначените лица чрез въвеждане в експлоатация на ДМА, оборудване, и стопански инвентар Необходимите активи за оборудване на нови работни места за обслужващия персонол на бензиностанциите в 4 обекта на фирмата са: За обект в с. Долно Церовене 1. Система за пълнене на газ с капаците 2000кг/24 ч, включваща:везна, контролно табло, газ-сигнализаторна, газозаряден пистолет,помпа,клапани и др. 2.Двойна газова колонка-1 брой 3. Колонка за пълнене на бензин и дизел с 4 пистолета - 2 за дизел с капацитет мин. 70 л/мин. и 2 за бензин с капацитет мин.40 л/мин със система за улавяне на парите и порт за проверка от БИМ. За обект в гр. Лясковец: 1.Хладилна витрина 1 бр. 2.Професионална кафе-машина 1 бр. Мобилността на търговски експерти е от съществено значение за качеството и ефективността на тяхната работа. За новоназначените лица на тези длъжности е предвидено по проекта закупуване на 2 икономични автомобила: 1 Лек автомобил - обем на двигателя до 1600 см3, мощност на двигателя мин. 90 к.с., тип гориво-дизел, брой врати 4+1, брой места - мин 5, комбиниран разход на гориво - макс. 8 л./100 км, климатик, система Stop amp; Start, екологичен стандарт - Euro 5. 2 Лек автомобил - обем на двигателя до 1600 см3, мощност на двигателя мин. 110 к.с.,тип гориво - дизел, задвижване 4 х 4, Stop amp; Start система, климатик, брой врати 4+1, брой места - мин 5, комбиниран разход на гориво - макс 8 л./100 км, екологичен стандарт - Euro 5. За подобряване на организационната структура и комуникацията между централния офис и търговските обектите са предвидени персонални преносими компютри 5 бр./за централния офис и за 4-те обекта: с. Долно Церовене, гр. Лясковец, с. Куцина, гр. Велико Търново по 1 бр/ снабдени със съответния софтуер. Етапи на изпълнение на дейността: -Доставка на активите и извършване на услугите. -Подписване на приемо-предавателни протоколи. Въвеждане на активите в експлоатация, Contracted Amount: 105 750.00 , Reported Amount: 53 516.00
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: „ЛСС ойл и газ" ЕООД успешно изпълнява инвестиционен план за придобиване, модернизация и изграждане на обекти за продажба на дребно на петролни продукти, газ за автомобили и смазочни материали /бензиностанции/. Всяка от тях разполага с мини - маркет, кафе, а някои от обектите предлагат и почистване на автомобили. „ЛСС ойл и газ" ЕООД предлага на пазара качествени петролни продукти и добро обслужване, което доведе до бързо нарастване броя на клиентите, а в следствие на това и обема на дейността и натовареността на персонала. В резултат на това фирмата изпитва недостиг от обслужващи бензиностанция/газстанция /13/, продавач консултанти/2/, носач-товарач на стоки /2/ експерти търговия /4/ и помощен персонал- общи работници /9/. Тези работни места ще бъдат разкрити, както следва: • Бензиностанция в с.Куцина, общ.Велико Търново на пътя В.Търново –Русе-2 бр. за „обслужващ бензиностанция/газостанция “, 2 бр. за „общ работник“ и 1 бр. за „носач-товарач стоки“; • Бензиностанция в гр.Лясковец, обл.Велико Търново, ул. „Оборище“ № 3 - 2 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция “, 2 бр. за „продавач-консултант“ и 2 бр. за „общ работник“; • Бензиностанция, гр.Монтана, обл.Монтана, ул.Свети Патриарх Евтимий № 101 - 2 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция “; • Бензиностанция в с.Долно Церовене, обл. Монтана- 2 бр. за „обслужващ бензиностанция/газостанция “, 2 бр. за „общ работник“, 1 бр. за „носач-товарач стоки“; • Бензиностанция в гр. Разград, кв. „Западна промишлена зона“ , УЛ. „Добруджа“ №2-- 2 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция “ и 1 бр. за „общ работник“; • Бензиностанция и газостанция в гр.Велико Търново, ул. „Трапезица“ № 2 - 3 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция“ и 2 бр. за „общ работник“; По проекта е предвидено да бъдат разкрити 30 нови работни места: Наименование на професията Длъжности и единични групи от НКПД Минимален осигурителен доход Осигуровки за сметка на работодателя Брой 1.Експерт търговия 2421-6006 950 лв. 169.10 лв. 4бр. 2.Обслужващ бензиностанция/газостан. 5245-0001 500 лв. 89 лв. 13бр. 3.Продавач-консултант 5223-2001 500 лв. 89 лв. 2бр. 4.Носач-товарач стоки 9112-0004 440 лв. 78.32 лв. 2бр. 5.Общ работник 9622-0001 440 лв. 78.32 лв. 9бр. Разрастването на дейността поражда необходимост от назначаване на нови служители и изграждане на нова организационна структура на дружеството, което от своя позволи по-добро обслужване на клиентите, увеличаване обема на продажбите и услугите и ще подобри конкурентоспособността на дружеството., Contracted Amount: 228 155.04 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на вече наетите лица по проекта: Във връзка с напълно изградените и разработени 6 бр. бензиностанции от веригата „ЛЛС ойл и газ“ , разположени в туристически и курортни центрове и в близост до пътни артерии, както и необходимостта от професионално обслужване на нашите клиенти на бензиностанциите и в мини- маркетите към всяка една от тях, а също и в обектите за авто-почистване, фирмата изпитва необходимост от служители, които да могат да комуникират с чуждестранните си клиенти. В проекта се предвижда обучение по английски език на 15бр. новоназначени служители, от които 13 бр. персонал обслужващ бензиностанции и 2бр. продавач-консултанти За целта се предвижда провеждане на предварителен тест за определяне нивото на курсистите и кратки интервюта, тестващи техните умения за владеене на езика. Предвиденото обучение включва: 1.Хорариум- 300 учебни часа /45 минути/, разпределени в три нива на обучение по 100 часа, от които 1.1 Теория- за всяко ниво по 50 часа-общо 150 часа; 1.2.Практика-за всяко ниво по 50 часа-общо 150 часа 2. Брой на обучаваните лица- 15бр. лица 3.Документ, доказващ завършеното обучение-сертификат владеене на английски език , Contracted Amount: 10 500.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Информиране и публичност: Предвидените по проекта дейности и резултатите от изпълнението му ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-12020 г.“, изготвен съгласно Регламент /ЕС/№ 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. за приложение на общоприложими разпоредби. В изпълнение на и в съответствие с клаузите на подписания договор, "ЛЛС ойл и газ" ЕООД ще предприеме всички необходими действия за популяризиране на получената от ЕСФ безвъзмездна помощ. Мерките за информация и комуникация ще популяризират резултатите от проекта не само сред неговaтa целева групa, а и сред широката общественост. Всички документи и материали, свързани с проектните дейности - информационно табло, плакати, банери, брошури, стикери, публикации, уебсай и др., ще бъдат съобразени с техническите изискванията за визуализация на проекта и изготвени съгласно Наръчника и в съответствие с Регламент за изпълнение /ЕС/ №821/2014, отнасящ се до използването на емблемата на ЕС, графичния дизайн на общото лого на програмния период 2014-2020, слогъна „Една посока-много възможности“. В своите публикации и изготвени информационни материали кандидат-бенефициентът се задължава да предприеме подходящи мерки, за да информира обществеността за предназначението на отпуснатата от ЕСФ безвъзмездна финансова помощ, максималния размер на помощта и дела на безвъзмездната финансова помощ в общия размер на допустимите разходи по Проекта. За популяризиране на получената безвъзмездна помощ, бенефициентът ще предприеме всички необходими действия, включващи следното: -Публикации в уеб-сайта на бенефициента на информация за проекта и напредъка в реализирането му. Информацията ще бъде актуализирана в съответствие с проектните дейности и планираните мероприятия. - Прессъобщение в национална медия относно началото на проектните дейности и предстояща встъпителна пресконференция -Встъпителна пресконференция за представяне на проекта на заинтересованите страни и широката публика. Мероприятието ще бъде предварително анонсирано по подходящ начин чрез прессъобщение, публикувано рекламно-информационно каре и на интернет страницата на бенефициента. - Информационно табло, поставено в административния офис на бенефициента; -Информационни плакати, поставени на ведно място в търговските обекти и бензиностанции на бенефициента и в места за обучение по ключови компетентности. -Информационен банер, който ще се монтира в залата, където ще се провеждат встъпителната и заключителната пресконференции Информационни брошури, съдържащи наименованието на програмата, наименованието на проекта, срока за изпълнение и информация за размера на безвъзмездната финансова помощ както и описание на проектните дейности и информация за поставените цели, местата на изпълнение на проекта. Брошурите ще се разпространяват сред безработни и неактивни лица / напр. в бюрото по труда, служба за социално подпомагане /, потенциални членове на целевата група и представители на заинтересованите среди. - Информационни стикери, поставени на подходящо място на повърхността на закупеното оборудване и автомобили. - Прессъобщение в централна медия за успешно приключване на проектните дейности и относно предстояща заключителна пресконференция за оповестяване резултатите от изпълнението на проекта. Заключителна пресконференция, на която ще се представят изпълнените дейности и постигнатите конкретни резултати по проекта и предвидените мероприятия за осигуряване на неговата устойчивост. В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация и в съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“, Contracted Amount: 2 990.00 , Reported Amount: 1 476.24

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VIRUS ADVERTISING EOOD, Contracted Amount*: 2 952.48 , Reported Amount**: 1 476.24
  • Contractor: OMNICAR AUTO OOD, Contracted Amount*: 53 516.00 , Reported Amount**: 53 516.00
  • Contractor: Atanaska, Contracted Amount*: 14 400.00 , Reported Amount**: 3 903.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 385 419.04 BGN
Grant 385 419.04 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 143 975.93 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на персонални преносими компютри-5 броя“, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на персонални преносими компютри-5 броя“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване за пълнене на гориво, за изпълнение на проект „По-качествени услуги чрез разкриване на нови работни места и обучение в "ЛЛС ОЙЛ и ГАЗ" ООД“, включваща 3 обособени позиции: Об. позиция 1: Система за пълнене на газ с капацитет мин. 2000кг/24 ч.-1 брой; Об. позиция 2: Колонка за пълнене на бензин и дизел с 4 пистолета - 2 за дизел с капацитет мин.70 л/мин. и 2 за бензин с капацитет мин. 40 л/мин със система за улавяне на парите и порт за проверка от БИМ - 1 брой; Об. позиция 3: Двойна газова колонка-1 брой“ , Estimated Amount: 43 099.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Система за пълнене на газ с капацитет мин. 2000кг/24 ч.-1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Колонка за пълнене на бензин и дизел с 4 пистолета - 2 за дизел с капацитет мин.70 л/мин. и 2 за бензин с капацитет мин. 40 л/мин със система за улавяне на парите и порт за проверка от БИМ - 1 брой;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Двойна газова колонка-1 брой“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Об. позиция 1: Система за пълнене на газ с капацитет мин. 2000кг/24 ч.-1 брой;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Об. позиция 2: Колонка за пълнене на бензин и дизел с 4 пистолета - 2 за дизел с капацитет мин.70 л/мин. и 2 за бензин с капацитет мин. 40 л/мин със система за улавяне на парите и порт за проверка от БИМ - 1 брой;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Об. позиция 3: Двойна газова колонка-1 брой“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и пускане в експлоатация на оборудване за търговски обект: Об. позиция 1:Хладилна витрина-1 брой Об. позиция 2: Професионална кафе машина– 1 брой , Estimated Amount: 3 135.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1:Хладилна витрина-1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2: Професионална кафе машина– 1 брой"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на 2/два/ броя нови леки автомобила, включваща следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Лек автомобил с обем на двигателя-до 1600 см3, мощност на двигателя мин 90 к.с., екологичен стандарт-Euro 5-1 брой, Обособена позиция 2: Лек автомобил с обем на двигателя-до 1600 см3, мощност на двигателя мин 110 к.с., задвижване 4x4, екологичен стандарт-Euro 5 – 1 брой, , Estimated Amount: 53 516.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Лек автомобил с обем на двигателя-до 1600 см3, мощност на двигателя мин 90 к.с., екологичен стандарт-Euro 5-1 брой
    Contractor: OMNICAR AUTO OOD
    Contract total funded value: 53 516.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Лек автомобил с обем на двигателя-до 1600 см3, мощност на двигателя мин 110 к.с., задвижване 4x4, екологичен стандарт-Euro 5 – 1 брой
    Contractor: OMNICAR AUTO OOD
    Contract total funded value: 53 516.00
Procedure 5 Subject to due process: Изработване на материали и организиране на мероприятия за осигуряване на дейности за информиране и публичност, в изпълнение на Договор BG05M9OP001-1.003-1434-С01, по проект „По-качествени услуги чрез разкриване на нови работни места и обучение в "ЛЛС ОЙЛ и ГАЗ" ООД"., Estimated Amount: 2 990.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1:Прессъобщение-2 броя
    Contractor: VIRUS ADVERTISING EOOD
    Contract total funded value: 2 952.48
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2:Пресконференция-2 броя /встъпителна и заключителна/
    Contractor: VIRUS ADVERTISING EOOD
    Contract total funded value: 2 952.48
  • Differentiated position 3: Об. позиция 3: Информационно табло - 1 брой
    Contractor: VIRUS ADVERTISING EOOD
    Contract total funded value: 2 952.48
  • Differentiated position 4: Об. позиция 4: Рол-банер - 1 брой
    Contractor: VIRUS ADVERTISING EOOD
    Contract total funded value: 2 952.48
  • Differentiated position 5: Об. позиция 5: Информационене плакат-20 броя
    Contractor: VIRUS ADVERTISING EOOD
    Contract total funded value: 2 952.48
  • Differentiated position 6: Об. позиция 6: Информационни брошури-100 броя
    Contractor: VIRUS ADVERTISING EOOD
    Contract total funded value: 2 952.48
  • Differentiated position 7: Об. позиция 7 : Стикери -12 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Подготовка и провеждане на обучение по английски език на 15 служители, включващо: 1. Хорариум - 300 учебни часа /45 минути/, разпределени в три нива на обучение по 100 часа, от които: 1.1. Теория - за всяко ниво по 50 часа - общо 150 часа 1.2. Практика - за всяко ниво по 50 часа - общо 150 часа 2. Брой на обучаваните лица - 15 лица. 3. Документ, доказващ успешно завършено обучение по английски език за съответното ниво /А1, А2, Б1, Б2 или С, съгласно Европейската квалификационна рамка/ - сертификат за владеене на английски език, изготвени при спазване на изискванията за информация и комуникация съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Estimated Amount: 10 500.00
  • Differentiated position 1: "Подготовка и провеждане на обучение по английски език на 15 служители, включващо: 1. Хорариум - 300 учебни часа /45 минути/, разпределени в три нива на обучение по 100 часа, от които: 1.1. Теория - за всяко ниво по 50 часа - общо 150 часа 1.2. Практика - за всяко ниво по 50 часа - общо 150 часа 2. Брой на обучаваните лица - 15 лица. 3. Документ, доказващ успешно завършено обучение по английски език за съответното ниво /А1, А2, Б1, Б2 или С, съгласно Европейската квалификационна рамка/ - сертификат за владеене на английски език, изготвени при спазване на изискванията за информация и комуникация съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г."
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN