Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2832-C01
Project Name 4 new jobs in ES SI ES SLtd.
Beneficiary 117657051 ES SI ES SLtd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.02.2017
Start Date 01.03.2017
End Date 01.04.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Русе, гр.Русе

Description

Brief description
ЕС СИ ЕС ЕООД кандидатства по настоящата процедура в качеството си на работодател, възнамеряващ да осигури 4 нови работни места в областта на проектирането и инсталирането на системи за сигурност. Проектното предложение предвижда да бъдат обхванати 4 човека, представители на целевата група - безработни и/или неактивни лица, половината от които на възраст до 29 г. вкл. Всеки от тях ще премине обучение по КК 4 – Дигитална компетентност, с оглед на конкретните изисквания на длъжностите, на които са назначени (Аналитик, компютърни мрежи и Техник поддръжка на компютърни мрежи). За новооткритите работни места ще бъде закупено необходимото оборудване. В рамките на изпълнението на проекта се предвиждат и дейности за информиране и публичност и организация и управление на проекта. Кандидатът ще осигури заетост на лицата за период от 12 месеца, а след приключването на проекта ще запази мин. 50% от новоразкритите работни места за мин. 12 месеца. Предвидените дейности ще доведат до постигане на целите на проектното предложение, свързани с подпомагане процеса на интеграция на пазара на труда на безработни и неактивни лица, чрез разкриване на нови работни места и осигуряване на подходящо обучение. В частност, ще бъде увеличен броят на включените в заетост младежи на възраст до 29 г. - представители на една от уязвимите групи на пазара на труда. По този начин ще се подобрят тяхната пригодност, адаптивност и конкурентно присъствие на пазара на труда.
Activities
  • Activity: Наемане на 4 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се осигури заетост на 4 лица от допустимата целевата група по проекта за период от 12 месеца. С тях ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, както и дължимите от работодателя осигурителни вноски за период от 12 месеца. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми. Длъжностите, на които ще бъдат назначени безработните/неактивните лица са: - Техник, поддръжка на компютърни мрежи (код съгл. НКПД 35133001) - 3 лица; - Аналитик, компютърни мрежи (код съгл. НКПД 25236001) - 1 лице; Изграждането на системи за сигурност (във всичките им разновидности) и последващата им поддръжка са тясно обвързани с използването на ИКТ. Новоназначените лица в ЕС СИ ЕС EООД следва да анализират, разработват, оценяват компютърни мрежи, хардуерни, софтуерни, комуникационни и операционни системи. За да могат да изпълняват качествено бъдещите си отговорности и задължения, след наемането им 4-мата нови служители ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност КК 4 - Дигитална компетентност. Предвижда се 2-ма от представителите на целевата група да са част от специфична категория "безработни младежи на възраст до 29 г. включително". ЕС СИ ЕС EООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключването на дейностите по проекта. В резултат от дейността лицата ще подобрят цялостната си пригодност за заетост на пазара на труда, ще имат нов шанс за адекватно професионално присъствие и ще преминат в групата на активните. Промяната в статута на участващите в проекта лица ще ограничи нерегламентираната заетост, което увеличава икономически активното население. Активирането на безработните и на неактивните участници в проекта е важен приоритет на политиката на пазара на труда и се обуславя, както от необходимостта от увеличаване на работната сила за поддържане на икономическия растеж, така и с цел социално включване. Участниците в настоящия проект ще имат шанс, след като започнат работа, да преминат обучение според изисквана за заемането на съответната длъжност. По този начин те ще придобият нови знания и умения и ще приложат в практиката наученото по време на обученията. Това ще предпостави тяхната по-висока пригодност към трудовия пазар след приключване на проекта и в бъдеще време. , Contracted Amount: 38 425.92 , Reported Amount: 39 136.20
  • Activity: Предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица.: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение по ключова компетентност съгласно Европейската квалификационна рамка. Предвижда се 4 от новонаетите лица по проекта (Техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3 лица и Аналитик, компютърни мрежи - 1 лице) да преминат обучение по КК 4 - Дигитална компетентност за изграждане на умения за използване на компютърна техника за обработка на текстове и документи, пряко необходими за изпълнение на служебните им задължения: 1. Лицата, заемащи длъжност "Техник, поддръжка на компютърни мрежи" имат следните задължения: - работи, поддържа и отстранява неисправности в мрежи; работи и поддържа информационни и комуникационни системи, различни от мрежи; подпомага потребители при проблеми с мрежи и обмен на данни; определя области за увеличаване възможностите на оборудване и софтуер; инсталира хардуер, мрежов, системен и приложен софтуер; извършва стартиране, затваряне и операции по дублиране и възстановяване на данни след срив в компютърни мрежи. 2. Лицата, заемащи длъжност "Аналитик, компютърни мрежи" имат следните задължения: - проучва, анализира, проектира, тества и препоръчва стратегии за мрежовата архитектура и разработване. Внедрява, управлява, поддържа и конфигурира мрежов софтуер и хардуер, като контролира, отстранява проблеми и оптимизира работоспособността им. Следва да тълкува и оценява сложни компютърни разработки и архитектурни спецификации, модели на данни и диаграми за разработване, конфигуриране и интегриране на комп. системи. В допълнение, ежедневните задачи на служителите ще включват работа с различни софтуерни приложения, кореспонденция по имейл и др., което налага провеждането на обучение по Дигитална компетентност. По този начин за лицата, назначени по проекта ще се създадат условия за нормална работа и успешното изпълнение на задълженията им на работното място. 4-те новонаети лица ще бъдат включени в обучение след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучението ще е с продължителност 45 учебни часа (с продължителност 45 минути), от които 25 учебни часа практика и 20 учебни часа теория. На успешно приключилите ще бъдат издадени Сертификати. В резултат на обучението, лицата ще придобият следните основни знания и умения, които ще им помогнат за устойчивото им интергриране на пазара на труда: - Използване на компютърна техника, съобразно нейните технически и функционални характеристики; - Възможностите, приложението и функциите на типичните програмни продукти за въвеждане и обработка на текст; - Създаване на документи, тяхното редактиране, въвеждане, редактиране и оформяне на данни в електронни таблици; - Възможностите за изпращане на документи по електронен път; - Правила за съхраняване на документи на различен тип носители и др., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 1 000.00
  • Activity: Информиране и публичност: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Отпечатване на 5 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Един от плакатите ще бъде поставен на сградата, където се намира офиса на ЕС СИ ЕС EООД, а останалите ще бъдат предназначени за използваните по проекта зали или разпространени сред заинтересованите страни. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Отпечатване на 150 бр. дипляни, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал; - Изработване на 9 бр. стикери, които ще бъдат поставени за закупените по проекта ДМА; - Провеждане на информационен ден за представяне на проекта - в наета за целта оборудвана зала, предвижда се изработване на материали за участниците, с необходимата визуализация; - 1 публикация; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд., Contracted Amount: 1 350.00 , Reported Amount: 1 350.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – Ръководител и Счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта. С Ръководителя (външен за организацията експерт, притежаващ необходимия опит) ще бъде сключен граждански договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Счетоводните дейности по проекта ще бъдат изпълнявани от текущия счетоводител на ЕС СИ ЕС EООД, поради което не се предвижда сключване на допълнителен граждански договор и не е заложено възнаграждение в рамките на бюджета по проекта. Задълженията на Ръководителя са подробно описани в т. 9 Екип. Счетоводителят ще има следните отговорности: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта., Contracted Amount: 6 772.90 , Reported Amount: 6 585.27
  • Activity: Закупуване на оборудване и работно облекло, свързани със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е осигуряване на оборудване, необходимо за разкриването на нови работни места за представителите на целевата група в ЕС СИ ЕС EООД. Дейността на компанията е в областта на проектиране и инсталиране на системи за сигурност. По тази причина лицата ще бъдат назначени на длъжности: Аналитик, компютърни мрежи (код съгл. НКПД 25236001) – 1 лице и Техник поддръжка на компютърни мрежи (код съгл. НКПД 35133001) – 3 лица, които условно ще формират два работни екипа. Задълженията на горепосочените длъжности са подробно разписани в Дейност 2 "Предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица". Предвиденото по проекта оборудване ще покрие частта от задълженията, включваща: поддръжка на мрежи, информационни и комуникационни системи; подпомагането на потребителите при проблеми (на място при клиента); инсталиране на хардуер и софтуер при клиента; възстанпвяване на данни и др. По тази причина е предвидено закупуването на: Стълба – 2 бр. (за всеки от двата екипа); Акумулаторен винтовeрт голям – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За пробиване на отвори в метал при полагане на кабелни трасета; Акумулаторен винтовeрт малък – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За пробиване и монтаж на оборудване; Перфоратор лек – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За пробиване на малки отвори при полагане на кабелни трасета; Преносим компютър – 2 бр. (за всеки от двата екипа); Комплект тресчотки, вложки и елементи – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За монтаж на оборудване; За останалата част от оборудването е предвидено закупуването по 1 бр. от всеки актив, който ще се ползва при нужда и от двата екипа: Перфоратор тежък – 1 бр. - За пробиване на големи отвори в бетон или тухла; Лазерна ролетка – 1 бр. - За индиректно измерване на дължина или височина; Скенер за стени – 1 бр. - Детектор за откриване на проводници в стени, служещ да се избегнат повреди при пробиване; Заваръчен апарат - 1 бр. - За монтаж на стойки, кабеловодещи системи и др.; Монофазен генератор – 1 бр. - За осигуряване на захранващо напрежение за работа с ел. машини на обекти без захр.напрежение; Фреза за канали в стени – 1 бр. - За полагане на кабели и тръби скрито под мазилка; Индустриална прахосмукачка – 1 бр. - При използването на фрезата за канали или перфоратор не позволява запрашаване на помещението; За нуждите на новоназначените служители е предвидено и закупуването на Лазерно многофунционално у-во (Принтер, скенер и копирна машина) – 1 бр., както и работно облекло (лятно и зимно) за всяко от четирите лица. Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта., Contracted Amount: 20 350.00 , Reported Amount: 20 350.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: INFO TRAINING Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 67 898.82 BGN
Grant 67 898.82 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 67 711.11 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност., Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на доставчик на оборудване, свързано със създаването на нови работни места., Estimated Amount: 14 650.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на доставчик на оборудване, свързано със създаването на нови работни места.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на доставчик на работно облекло във връзка с наемането на 4 нови лица., Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на доставчик на 4 бр. Работно облекло (лятно и зимно)
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на мерки за информиране и публичност., Estimated Amount: 1 350.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на мерки за информиране и публичност.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Съобщения за набиране на ценови предложения за избор на доставчици на: Материали за организация и управление на проекта; 2 бр. преносим компютър и 1 бр. лазерно многофунционално у-во (принтер, скенер и копирна машина)., Estimated Amount: 3 935.00
  • Differentiated position 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на доставчик на Материали за организация и управление на проекта.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на доставчик на 2 бр. преносим компютър и 1 бр. лазерно многофунционално у-во (принтер, скенер и копирна машина).
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN