Identification

UMIS Number BG05FMOP001-5.001-0130-C07
Project Name "Public dining room"
Beneficiary 000159458 OBSHTINA BELOGRADCHIK
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 17.02.2021
Start Date 18.01.2021
End Date 25.11.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Белоградчик

Description

Brief description
Осигуряване на подкрепа чрез предоставяне на Топъл обяд в рамките на делнични дни, на лица и семейства в община Белоградчик, които са в затруднение да осигуряват сами прехраната си в условия на пандемията от Ковид -19.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Дейността включва следните етапи на действие: 1.Обявяване на прием на заявления за позлване на услугата; 2. Определяне на Комисия за подбор на потребители; 3.Изготвяне на протокол от извършен подбор, след съгласуване на правоимащите лица с Дирекция "Социално подпомагане", 4. Обявяване на списъци с одобрени кандидати; 5. Сключване на договори за ползване на услугата с определените лица. Целевата група по проекта ще са: лица и семейства, които са обект на социално подпомагане, и за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в с условията на извънредната епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности; Лица поставени под карантина - без доход или с нисък доход под линията на бедността и нямат близки, които да им окажат подкрепа; Лица без доход или с нисък доход под линията на бедност, лица, които поради възрастта си или налични увреждания са в по -висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекция от Ковид -19. Като източник на информация за определяне на нуждаещите се лица, ще бъдат използвани сигнали/инфомация от кметските наместници по места - за живеещите в селата на територията на общината, както и информация подавана от служителите и специалистите в социалните услуги в общността - ЦОП, Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания, Дневен център за стари хора в града, които оказват подкрепа на уязвими групи семейства и лица с нисък доход -под прага на бедност, или лица без доход. Също така ще бъдат използвани всички необходими мерки за информиране на общността, с цел включване на гражданите в етапа на издирване и включване на нуждаещите се от подкрепа лица. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд : За приготвяне на топлия обяд на ползвателите на Обществената трапезария, ще бъдат ангажиран Домашен социален патронаж. Домашния социален патронаж разполага с необходимия материален и човешки ресурс, с което да обезпечи приготвянето на топлия обяд на нуждаещите се. В дейността ще бъдат ангажирани главен готвач, помощник готвачи, домакин, сътрудник - социална работа, санитари. А също така при разнасянето и разпределянето на храната ще бъдат ангажирани и наетите шофьори. Приготвянето на топлия обяд ще стартитира от 19 януари 2021г. и ще се предоставя до 30.09.2022г. Дейността включва приготвяне на 80 порции топъл обяд, всеки делничен ден на 80 бр.ползватели за общо 424 работни дни - от 19 януари 2021г. до 30.09.2022г. при определен храноден за 1 бр. потребител в размер на 2,70лв. за храна до 28.02.2022 г. и от 01.03.2022 г. по 2,90 лв. за храноден. По месеци, 2021г. : м. януари - 9 работни дни; м. февруари - 20 работни дни; м. март - 22 работни дни, м. април - 21 работни дни, м. май – 17 работни дни, м. юни – 22 работни дни, м. юли – 22 работни дни, м. август – 22 работни дни и м. септември 2021г. - 20 работни дни, м.октомври 2021 г. 21 работни дни, м.ноември 2021 г. - 22 работни дни, м.декември 2021 г. - 20 работни дни; за 2022 г. - м. януари - 20 работни дни; м. февруари - 20 работни дни; м. март - 22 работни дни, м. април - 19 работни дни, м. май – 19 работни дни, м. юни – 22 работни дни, м. юли – 21 работни дни, м. август – 23 работни дни и м. септември 2022г. -20 работни дни, Contracted Amount: 93 920.00 , Reported Amount: 84 408.00
  • Activity: Предоставяне на топлия обяд : Дейността включва - разпределяне и раздаване на 80 порции топъл обяд, всеки делничен ден на 80 ползватели за общо 424 работни дни - от 19 януари 2021г. до 30.09.2022г. при определен храноден за 1 бр. потребител в размер на 2,70лв. за храна до 28.02.2022 г. и от 01.03.2022 до 30.09.2022 г. по 2,90 лв. за храноден на лице. По месеци, 2021г. : м. януари - 9 работни дни; м. февруари - 20 работни дни; м. март - 22 работни дни, м. април - 21 работни дни, м. май – 17 работни дни, м. юни – 22 работни дни, м. юли – 22 работни дни, м. август – 22 работни дни и м. септември 2021г. - 20 работни дни, м.октомври 2021 г. 21 работни дни, м.ноември 2021 г. - 22 работни дни, м.декември 2021 г. - 20 работни дни, за 2022 г. - м. януари - 20 работни дни; м. февруари - 20 работни дни; м. март - 22 работни дни, м. април - 19 работни дни, м. май – 19 работни дни, м. юни – 22 работни дни,м. юли – 21 работни дни, м. август – 23 работни дни и м. септември 2022г. - 20 работни дни. В града раздаването ще бъде извършвано на обособен пункт за раздаване на готовия топъл обяд, при спазване на всички противоепидемични мерки, а за селата храната ще бъде предоставяна по домовете на всички позлватели чрез превоз на патронажа. За ползвателите под карантина или в невъзможност да се придвижват поради заболяване или увреждане до определния пунк, ще бъде доставян топлия обяд по домовете им, от назначените санитари към Домашен патронаж, както и назначените лични асистенти, домашни помощници, снабдители доставчици към общината. , Contracted Amount: 4 696.00 , Reported Amount: 4 696.00
  • Activity: Реализиране на съпътстващи мерки : Дейностите по осигуряване на съпътстващи мерки по проекта ще бъдат изпълнени от експерти на общината, които ще осъществяват индивидуално консултиране на потребителите. Съпътстващите мерки ще бъдат прилагани от екипа на проекта, като допълващи предоставянето на топъл обяд и съобразени с противоепидемичните мерки и със специфичните нужди на хората в тези условия и ще се изразяват в индивидуално консултиране и съдействие за: възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ - ЦОП, ДЦПДМУТС, ДЦСХ, Детска кухня - за семействата с малки деца, както и при необходимост за спешни мерки по осигуряване на адекватна медицинска подкрепа и необходимост от настаняване в социална услуга резидентна грижа - за лица, които нямат близки или в процеса на консултиране е установена нуждата от специализирана социална грижа; осигуряване на подкрепа и съдействие за попълване, подаване на документи, предоставяне на информация и осигуряване на съдействие пред институции/служби - НОИ - Видин, ТЕЛК - Видин, РЗОК и т.н., ползване на административни общински услуги, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет , консултиране на нуждаещите се за възможността от предосатвяне на финансова подкрепа от общинския бюджет за спешни нужди, като закупуване на лекарства,средства за лечение и т.н., съдействие за осигуряване на достъп до стоматологична помощ, консултиране и предоставяне на информация за здравословно и балансирано хранене - с фокус към семействата с малки деца, лицата страдащи от заболявания, изискващи спазване на специален хранителен режим , като ще бъдат раздавани и информационни брошури за хранене; както и други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на потребителите. , Contracted Amount: 4 696.00 , Reported Amount: 4 696.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 103.00

Financial Information

Total Project cost 103 312.00 BGN
Grant 103 312.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 103 312.00 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN