Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0052-C08
Project Name Community centre for children and families - Varna
Beneficiary 000093442 Varna municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.07.2016
Start Date 18.07.2016
End Date 18.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна

Description

Brief description
Проектът цели превенция на социалното изключване и намаляване на бедността чрез предоставяне на интегрирани услуги в подкрепа на деца от 0-7 години и техните семейства.
Услугите имат комплексен характер и са насочени към подпомагане на семействата в отглеждането на децата, както и подобряване на връзката дете-родители.
Услугите са разделени  с оглед  целевите групи  – услуги за бъдещи родители, услуги за родители и деца до 3 и до 7 годишна възраст. Фокусът на услугите за деца до 3-годишна възраст и техните семейства е поставен най-вече върху формирането и развитието на родителски умения.
Подкрепата на бъдещите родители и на тези с много малки деца се осъществява основно по два начина: чрез мобилна работа и чрез услуги, предоставяни в подходящо оборудвания по ПСВ Общностен център.
Мобилната работа цели да подкрепи родителите да се справят с потребностите на детето и възникващите предизвикателства в средата, в която живеят. Услугите, които се предоставят извън дома на детето и неговото семейство, целят да изградят пространство, което отговаря на нуждите на потребителите.
За децата от 3 до 7 г. се цели основно интеграция в детските градини и подобряване на училищната готовност. Наред с останалите дейности, основните услуги се фокусират върху групова и индивидуална работа с децата и семействата. Ще се осигурява транспорт за децата, чиито семейства не могат да си осигурят придвижването.
С реализиране на дейностите по проекта ще се даде възможност да се продължат  създадените интегрирани услуги за ранно детско развитие по Проекта за социално включване (финансиран със Заем 7612BG от Международната банка за възстановяване и развитие в периода 2008-2015г.)
Activities
  • Activity: Ранна интервенция на уврежданията.: Ранната интервенция на уврежданията ще се извършва посредством екипа в Общностния център и мобилна работа. Целта на услугата е предотвратяване на изоставянето на деца с увреждания и изграждане на специални умения в родителите за отглеждане на децата с увреждания. Тази услуга, в нейната пълна съвкупност от дейности, ще бъде осъществена в АГ болница, в родилни отделения, в женски консултации към здравни центрове, както и чрез работа на мобилен екип в домовете на новородени и деца с увреждания, както и на територията на Общностния център. Дейността се изразява в оценка на нуждите на детето от услуги и специални грижи в съответствие с неговото увреждане или заболяване и оценка на нуждите на семейството. След извършването на оценка, се планират адекватни мерки и услуги в различни области, които да подпомогнат семейството в грижите за детето и да предотвратят или минимизират рисковете от изоставяне на детето. Ще бъдат разпространени анкетни карти сред родителите на децата, чиито резултати ще бъдат обобщени и с цел подобряване качеството на услугата и постигане на максимален ефект с наличните ресурси. - Посещения на кинезитерапевт в отделенията за новородени. Предвижда се мобилен екип от различни специалности, според спецификата на конкретното увреждане, при нужда и медиатор, да извършват посещения в родилните отделения при майката и детето. Всяко от посещенията ще се прави възможно най-скоро в периода на престоя на майката в болницата след раждането. В посещенията ще бъдат включвани също специалист от съответното медицинско заведение. Те ще запознават родителите на бебе с увреждане с основните положения, свързани с грижата за такова дете. Дейността на социалния работник ще бъде насочена към оценка на потребностите на семейството и детето, консултиране във връзка с възможностите за подкрепа в грижите за детето и полагащата се материална и финансова помощ, с цел превенция на изоставянето и повишаване на родителският капацитет. Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата. Този екип ще има задача да осигурява подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата с увреждане и да провежда наблюдение на предоставяните грижи за децата. Специалистите ще информират родителите за съществуващата мрежа от услуги и достъпа до тях; Ще се консултират по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др. Екипът ще предлага обучение за възможни интервенции вкъщи, съобразно типа на увреждането, които да се извършват от родителите. , Contracted Amount: 353 795.60 , Reported Amount: 353 510.24
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания.: Основната цел на тази дейност е подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище.Ще се работи активно с родителите на деца със СОП и учителите в училището за тяхната подготовка и активно участие в процеса на интеграция на детето в масовото училище. Индивидуалната оценка на потребностите ще бъде основа за разработване на индивидуален план за предучилищна подготовка, който ще се разработва с участието на потребителя на услугата, с участието на негов роднина, близък или законен представител, както и чрез експертна помощ, според специфичните потребности на потребителя и специалист/педагог. В рамките на тази дейност децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Дейността обхваща: • оценка на нуждите на децата от подкрепа; • индивидуална работа за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас; • работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година; • групова работа, за запознаване на децата със социалната среда в масовото училище и подпомагане изграждането на социални умения на децата, които предстои да бъдат записани в първи клас. , Contracted Amount: 100 496.95 , Reported Amount: 101 682.19
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина. : Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина ще се извършва в сградата на ОЦДС, създаден по ПСВ, както и чрез мобилен и мултидисциплинарен екип. Дейността се разделя на три поддейности: 1. Семейно консултиране и подкрепа се предлага с цел разширяване на възможностите за социално вграждане на рисковите групи, чрез развиване на социални умения – общуване, бюджетиране, търсене на работа и родителстване; улесняване на достъпа на уязвими групи хора до различни услуги и институции; повишаване на мотивацията сред високо рискови общности относно семейно планиране чрез предоставяне на информация за репродуктивно здраве, контрацептивни методи, полово-предавани болести; преодоляване на неглижирането и насилието над деца. 2.Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Това е услуга, подкрепяща бъдещи родители и родители на деца от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск. Услугата е разположена в общността и се осъществява от мултидисциплинарен екип. Предоставяне на психологическа подкрепа и консултации на бъдещи и настоящи родители за формиране и развиване на родителски умения. 3.Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина.Дейността е свързана с предоставянето на възможност за срещи на родителите с персонала в детските градини и социални работници с цел преодоляване на недоверието на родителите относно това, че техните деца се чувстват добре в новата среда; включване на всички родители в интегриращи дейности; поддържане на мотивацията на родителите за подкрепа на интеграционния процес и за осигуряване на по-добро образование на техните деца.Дейността цели предварителна работа “на място” за намаляване на стреса и по-бърза адаптация към новата и нежелана среда; индивидуално обучение за преодоляване на дефицити: социални умения, езикова бариера (когато е необходимо); подкрепа за реално включване в живота на групата и в учебния процес по общата учебна програма след изтичането на периода на адаптация; допълнителни дейности за интеграция на децата в групите – организиране на състезания, фестивали и др., чиято подготовка по принцип включва родителите на всички деца; мотивация за по-добро образование; посещения на училища. , Contracted Amount: 377 423.30 , Reported Amount: 377 963.50
  • Activity: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията. : Важен аспект в развитието на бебетата и децата е тяхното здравно, физическо и психомоторно състояние, което може да се установи и проследи само чрез редовни наблюдения от специалисти. Детската заболеваемост, детската смъртност, неполагането на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст са проблеми, които имат своето реално измерение на територията на община Варна. В тази връзка, в рамките на Проекта се предвижда изпълнението на дейности, свързани превенция и грижа за здравното и психично развитие на децата от уязвими семейства в ранна детска възраст. Към тази услуга ще бъдат насочвани с предимство деца, които по различни причини нямат или не посещават личните си лекари. Екипът на услугата ще работи в сътрудничество със здравните заведения на територията на Общината – лични лекари, училищни здравни кабинети и др. Ще се създадат механизми за сътрудничество и взаимодействие между институциите, ангажирани със здравословното състояние на децата в ранна възраст и ще се търсят начини и средства за осигуряване на достъп до качествени медицински грижи. При необходимост децата ще бъдат насочвани към специалисти за консултация и лечение. Тази услуга ще бъде част от „пакета” услуги, които ще се предлагат на децата и родителите с цел прилагане на интегрирания подход при решаването на проблемите на детето и семейството и осигуряване на качествени и адекватни грижи за децата в ранна възраст. Чрез анкетни карти за обратна връзка ще бъде измервана удовлетвореността на потребителите и същите ще бъдат допитвани за предложения за подобряване на дейностите, посредством които се предоставя услугата. В дейността се предвижда да се осъществява редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. , Contracted Amount: 62 019.47 , Reported Amount: 64 670.08
  • Activity: Допълнителна педагогическа подкрепа за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище. : Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. В процеса на изпълнение на дейността е предвидено да се създадат летни групи/училища с цел да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да ги съхранят преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. , Contracted Amount: 7 360.86 , Reported Amount: 11 903.95
  • Activity: Семеен център за деца от 0 до 3 г. : Дейността ще се предоставя в специално обзаведено и оборудвано по ПСВ помещение, обособено в Общностния център , което отговаря на основните хигиенни норми. В Семейния център ще се предоставя почасова или целодневна грижа за деца с и без увреждания. Целева група: Деца от 0 до 3 г. от уязвими семейства с идентифициран риск за детето - Семейства, които получават социални помощи, семейства, в които и двамата родители са безработни, семейства с дете с увреждания. В Центъра ще се обслужват до 10 деца от уязвими семейства с идентифициран риск . Приоритетно ще се обслужват деца на почасова грижа. При необходимост и доказана нужда, престоят на едно дете на целодневна грижа няма да надвишава 3 месеца. Услугата има за цел да подкрепи родителите на деца с увреждания и да подпомогне интегрирането на детето в масовите детски градини – изграждане на умения за самообслужване, създаване на хигиенни навици, развитие на двигателната активност и др. В същото време родителите ще бъдат включвани в различни програми за професионална квалификация и преквалификация, търсене на работа и др. с цел повишаване благосъстоянието на семейството и осигуряване адекватни грижи за детето. За да могат да ползват тази услуга, родителите задължително трябва да участват и в другите услуги по проекта, свързани с подобряване на родителските им умения и предоставяне на подкрепа. , Contracted Amount: 172 731.91 , Reported Amount: 172 617.88
  • Activity: Управление и функциониране на услугите.: 1. Ръководител на Общностен център - 1 бр. Осигурява управление на услугите – осигурява функционирането на социалната услуга от името на общината. 2.Счетоводител/касиер/домакин на центъра -0.5 бр. Изготвя заявка за необходимите материали за осъщетвяването на отделните дейности, осъществява контакт с доставчиците, приема и проверява качеството на доставени материали и коректността на придружаваща ги документация, следи за правомерното им разходване; приема и обработва болнични листи, молби за отпуски, служебни бележки за персонала, подготвя заповеди за отпуски, допълнителни спиразумения, рекапитулации за работните заплати и осигурителните вноски за сметка на работодател и декларации образец 1 и 6 за НАП. Ежедневно информира и предава документацията на счетоводителя по ръководството на проекта за проверка и организиране на плащанията.Подпомагат Счетоводителя при изготвяне искания за средства по проекта. 3.Шофьор - 1 бр. Осигурява придвижването на мобилните екипи и на потребителите. Задължително условие е да притежава документи за правоспособност категория "D" и тахографска карта; 4.Огняр/техническа поддръжка - 1 бр. Отоплението в Центъра се осъществява чрез локално парно. За целта през зимните месеци е необходимо лице с правоспособност за огняр за поддържане на парната инсталация, както и за целогодишна поддръжка на материалната база. 5.Хигиенист - 1 бр. Поддържа хигиената в помещенията за работа и прилежащия терен. , Contracted Amount: 515 797.19 , Reported Amount: 512 956.77
  • Activity: Информиране и публичност по проекта.: Популяризиране на проектните дейности и приноса на Европейския съюз и Европейския социален фонд. Дейността е планирана, съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност на ЕСФ и Комуникационната стратегия на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. Основна цел на тази дейност е да информира обществеността за проекта - цели, дейности, резултати. Изпълнението на дейността включва: - Организиране на три пресконференции; - Отпечатване на 2000 брошури за запознаване с услугите, предоставяни в Общностния център; -Информиране на обществеността чрез отразяване на дейностите по проекта на Интернет страницата на Дирекция "Социални дейности" ; - Организиране на Ден на отворените врати; - Плакати - 50 бр. , Contracted Amount: 2 358.00 , Reported Amount: 2 358.00
  • Activity: Организация и управление на проекта.: Основна цел на тази дейност е да се създадат предпоставки за качествено изпълнение на проектните дейности и постигане на заложените в проектното предложение резултати, която продължава през цялото времетраене на проектните дейности. Организацията и управлението на проекта ще се извършват от Ръководител на проекта и сформирания Екип на проекта и ще включва създаване и поддържане на система за вътрешно екипно управление, координация, постоянна отчетност, мониторинг и контрол, включително проверки на място и документални проверки на проектните дейности и разходи. Дейността ще се осъществява в следните етапи: 1.Формиране на екип за управление на проекта. По линия на тази дейност ще бъде организирана встъпителна среща на екипа по проекта. Ще бъдат определени правилата за работа, вътрешен мониторинг, отчетност и докладване. Времевият график на изпълнение на дейностите ще бъде прегледан и актуализиран с оглед датата на стартиране на дейностите по проекта след подписване на договора за БФП. Екипът ще провежда редовни срещи за докладване на напредъка и ще изготвя месечни протоколи от тях. 2. Организация на ефективното управление на проекта. С оглед да бъдат обезпечени дейностите ще се изработят вътрешни правила за управление и координация. С тези правила ще се осигури ефективна работа на всеки от членовете, адекватно разпределяне на задачите и тяхното изпълнение, както и ефективна комуникация и координация на хоризонтално и вертикално ниво. 3. Подготовка на документация и провеждане на процедури за подбор на персонал в различните услуги в Общностния център. 4.Техническа и финансова отчетност по проекта. Дейността включва подготвяне на договори с персонала по проекта, водене на финансово - счетоводната документация и следене за целесъобразното и законосъобразно изразходване на финансовите средства, уреждане на всички данъчни плащания и социални и здравни осигуровки върху възнагражденията, изплащане възнагражденията, следене за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта. Веднага след стартиране на дейностите по Проекта ще бъде изготвена заповед за избор на Екип. Ръководителят и техническия сътрудник са от структурата на общинската администрация, а счетоводителя ще бъде назначен на втори трудов договор, съгласно изискванията на Методиката. , Contracted Amount: 176 171.59 , Reported Amount: 171 782.50

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: INFO TRAINING OOD, Contracted Amount*: 1 860.00 , Reported Amount**: 540.00
  • Contractor: KOOPERACIYA AUTOMOTOR, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 366.00
  • Contractor: "BENT OIL" OOD, Contracted Amount*: 32 543.21 , Reported Amount**: 31 320.08
  • Contractor: LUKOIL BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 616.00
  • Contractor: BI END UAI OOD, Contracted Amount*: 3 388.02 , Reported Amount**: 2 057.76
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD, Contracted Amount*: 3 593.60 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: IMPULS - AH EOOD, Contracted Amount*: 514.69 , Reported Amount**: 322.65
  • Contractor: Higienno - Medicinska Industriya, Contracted Amount*: 12 701.81 , Reported Amount**: 5 214.17
  • Contractor: STROISNAB OOD, Contracted Amount*: 288.26 , Reported Amount**: 240.22
  • Contractor: Venci EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 191.40
  • Contractor: Office Express Serves AD , Contracted Amount*: 7 558.50 , Reported Amount**: 3 874.44
  • Contractor: Zastrahovatelno drujestvo OZOK INS AD, Contracted Amount*: 771.12 , Reported Amount**: 1 008.79
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 1 150.00 , Reported Amount**: 1 144.52
  • Contractor: ATS Bulgaria OOD, Contracted Amount*: 1 986.40 , Reported Amount**: 1 482.00
  • Contractor: TERA KORP LTD, Contracted Amount*: 23 538.38 , Reported Amount**: 10 310.18
  • Contractor: PREGLED CONSULT Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 325.00
  • Contractor: "Dentasvet - 1" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 600.00
  • Contractor: DZZD NOVO GRUP, Contracted Amount*: 1 728.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Part Engineering Logistic, Contracted Amount*: 294.00 , Reported Amount**: 294.00
  • Contractor: ZAD "Armeec" AD, Contracted Amount*: 3 086.33 , Reported Amount**: 4 170.30
  • Contractor: GRAND MOBILE OOD, Contracted Amount*: 465.49 , Reported Amount**: 465.49
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 240.71 , Reported Amount**: 240.71
  • Contractor: Ste;o OOD, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 73.68
  • Contractor: DIOMA EOOD, Contracted Amount*: 1 245.70 , Reported Amount**: 1 478.69
  • Contractor: TEHNO TRANSPORT OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 130.00
  • Contractor: ENERGO-PRO Progajbi AD, Contracted Amount*: 3 160.63 , Reported Amount**: 2 787.78
  • Contractor: SMART BIZNES KAMPANI LTD, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1.74
  • Contractor: VIS TUR EOOD, Contracted Amount*: 360.00 , Reported Amount**: 20.76
  • Contractor: LEOTEH EOOD, Contracted Amount*: 550.00 , Reported Amount**: 550.00
  • Contractor: TOP AUTO 07 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 153.00
  • Contractor: "Temenujka" №4 , Contracted Amount*: 5 255.30 , Reported Amount**: 12 353.44
  • Contractor: ALLIANCE AUTO VARNA OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 365.22
  • Contractor: ENERGO-PRO Energy Services EAD, Contracted Amount*: 4 683.85 , Reported Amount**: 1 153.19
  • Contractor: "PRISTATREID" OOD, Contracted Amount*: 1 344.00 , Reported Amount**: 759.74
  • Contractor: MOBILTEL EAD , Contracted Amount*: 10 032.14 , Reported Amount**: 11 377.86
  • Contractor: ZE-ZAK, Contracted Amount*: 2 769.18 , Reported Amount**: 5 428.85
  • Contractor: M FORMA EOOD, Contracted Amount*: 3 349.99 , Reported Amount**: 611.13
  • Contractor: DI EM I DIVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 1 818.00 , Reported Amount**: 1 818.00
  • Contractor: V AUTO EOOD, Contracted Amount*: 5 283.68 , Reported Amount**: 4 757.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 500.00 , Reached amount: 1 993.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 1 749 829.16 BGN
Grant 1 749 829.16 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 749 745.81 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 44.93 0.00 44.93 ЗАД "Армеец" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 224.98 0.00 224.98 ЗАД "Армеец" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 31.54 0.00 31.54 Офис Експрес Сървис АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 6.31 0.00 6.31 Офис Експрес Сървис АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 20.64 0.00 20.64 Офис Експрес Сървис АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4.13 0.00 4.13 Офис Експрес Сървис АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 14.16 0.00 14.16 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2.83 0.00 2.83 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 21.29 0.00 21.29 "ПРИСТАТРЕЙД" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4.26 0.00 4.26 "ПРИСТАТРЕЙД" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18.28 0.00 18.28 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3.66 0.00 3.66 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 40.50 0.00 40.50 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 8.10 0.00 8.10 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 17.80 0.00 17.80 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 3.56 0.00 3.56 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 91.00 0.00 91.00 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18.20 0.00 18.20 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 50.42 0.00 50.42 "ПРИСТАТРЕЙД" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 39.99 0.00 39.99 ДЗЗД "НОВО ГРУП"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 58.05 0.00 58.05 ДЗЗД "НОВО ГРУП"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18.00 0.00 18.00 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 13.97 0.00 13.97 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 55.50 0.00 55.50 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет с ЕИК000093442 “., Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: За канце „Доставка канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет с ЕИК000093442 “.
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 40.79
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на 55 000 000 квт.ч. на ел.енергияп за нуждите на Община Варна", Estimated Amount: 10 000 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на 55 000 000 квт.ч. на ел.енергияп за нуждите на Община Варна"
    Contractor: ENERGO-PRO Progajbi AD
    Contract total funded value: 2 527.60
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на автомобилни горива за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети", Estimated Amount: 1 265 375.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилни горива
    Contractor: "BENT OIL" OOD
    Contract total funded value: 12 844.45
Procedure 4 Subject to due process: "Доставка на гориво за отопление с код по CPV: 09135100-5 и код по КН: 27101966 за нуждите на община Варна и второстепенните разпределители по бюджета", Estimated Amount: 2 400 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на гориво за отопление с код по CPV: 09135100-5 и код по КН: 27101966 за нуждите на община Варна и второстепенните разпределители по бюджета"
    Contractor: M FORMA EOOD
    Contract total funded value: 3 349.99
Procedure 5 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпределители с бюджет", Estimated Amount: 255 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпределители с бюджет"
    Contractor: Office Express Serves AD
    Contract total funded value: 1 154.18
Procedure 6 Subject to due process: "Доставка на материали за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджети към община Варна по обособени позиции", както следва: Обособена позиция №1: "Доставка на строителни материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна" Обособена позиция №2: "Доставка на ВиК материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна" Обособена позиция №3 "Доставка на ел. материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна", Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2: "Доставка на ВиК материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна"
    Contractor: STROISNAB OOD
    Contract total funded value: 205.92
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №3 "Доставка на ел. материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна"
    Contractor: STROISNAB OOD
    Contract total funded value: 82.34
Procedure 7 Subject to due process: "Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи/заместители/ за принтерита за нуждите на Община Варна и подопечните й звена по обособени позиции", както следва: Обособена позиция 1: "Доставка на оригинални консумативи за нуждите на Община Варна" Обособена позиция 2: "Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна", Estimated Amount: 240 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна"
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 3 093.60
Procedure 8 Subject to due process: "Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и интегрирано решение за достъп до мониторинг център за нуждите на Община Варна и бюджетните ѝ звена", Estimated Amount: 600 000.00
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и интегрирано решение за достъп до мониторинг център за нуждите на Община Варна и бюджетните ѝ звена"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 2 284.80
Procedure 9 Subject to due process: “Доставка на материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпределители с бюджети по обособени позиции”, Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна ”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „Доставка на ВиК материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна ”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: “Доставка на ел.материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпределители с бюджети към община Варна ”
    Contractor: Part Engineering Logistic
    Contract total funded value: 294.00
Procedure 10 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове и други извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ , Estimated Amount: 450 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове и други извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Contractor: Office Express Serves AD
    Contract total funded value: 768.00
Procedure 11 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет с ЕИК000093442 по обособени позиции“, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали
    Contractor: Office Express Serves AD
    Contract total funded value: 3 876.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашoни, кламери и кабари“
    Contractor: SMART BIZNES KAMPANI LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 12 Subject to due process: „Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители по обособени позиции“, Estimated Amount: 515 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ì разпоредители“
    Contractor: ATS Bulgaria OOD
    Contract total funded value: 986.40
  • Differentiated position 2: „Доставка на оригинални консумативи за принтери и МФУ, със съответните технически характеристики, съгласно техническа спецификация (Приложение 1-1и Приложение 1-2)
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 13 Subject to due process: „Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции“, Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги по сключване на застраховка „Автокаско“ на моторните превозни средства, собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Contractor: Zastrahovatelno drujestvo OZOK INS AD
    Contract total funded value: 771.12
  • Differentiated position 2: Извършване на услуги по сключване на застраховка „Гражданска отговорност“ на моторните превозни средства, собственост на Община Варна и бюджетните ѝ звена
    Contractor: ZAD "Armeec" AD
    Contract total funded value: 114.42
Procedure 14 Subject to due process: „Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции“, Estimated Amount: 657 059.60
  • Differentiated position 1: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Индустриален пожар” на имоти – публична и частна общинска собственост за нуждите на община Варна“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „Извърш.на услуги по сключ. на застрах.“Злополука на посетители на спортни и развлекателни съоръж., културни и др.мероприятия” за нуждите на ОП„Спорт-Варна”–второстеп.разпоред. с бюджет към общ.Варна“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Автокаско” на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните й звена" Възложена е поръчка/обособена позиция:
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Гражданска отговорност” на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните й звена"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Имущество“ на общинско сървърно и активно оборудване при община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Имущество“ на техническо оборудване за нуждите на ОП „ТАСРУД” – второстепенен разпоредител с бюджет към община Варна“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 15 Subject to due process: „Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет", Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: „Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет"
    Contractor: V AUTO EOOD
    Contract total funded value: 627.04
Procedure 16 Subject to due process: Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на сървърна, компютърна, периферна и мрежова техникаь в т.ч. структурно окабеляване, доставка, монтаж, демонтаж на компоненти за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпределители по обособени позиции, Estimated Amount: 277 000.00
  • Differentiated position 1: ОП 2 " Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на компютърна и периферна техника на Община Варна и второстепенните й разпределители";
    Contractor: Ste;o OOD
    Contract total funded value: 200.00
Procedure 17 Subject to due process: Гориво за моторно превозни средства, Estimated Amount: 1 767 400.00
  • Differentiated position 1: Гориво за МПС
    Contractor: "BENT OIL" OOD
    Contract total funded value: 6 546.65
Procedure 18 Subject to due process: Доставка на 55 000 000 квт.ч. на ел.енергия, Estimated Amount: 10 000 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 55 000 000 квт.ч. на ел.енергия за нуждите на Община Варна
    Contractor: ENERGO-PRO Progajbi AD
    Contract total funded value: 633.03
Procedure 19 Subject to due process: Доставка на автомобилни горива (бензин, дизелово гориво и автогаз) чрез системи за зареждане при безналично картово плащане за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители по бюджета, Estimated Amount: 1 800 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилни горива (бензин, дизелово гориво и автогаз) чрез системи за зареждане при безналично картово плащане за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители по бюджета
    Contractor: "BENT OIL" OOD
    Contract total funded value: 6 569.81
Procedure 20 Subject to due process: Доставка на автомобилни горива за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети, Estimated Amount: 1 100 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилни горива за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети
    Contractor: "BENT OIL" OOD
    Contract total funded value: 6 582.30
Procedure 21 Subject to due process: Доставка на гориво за отопление, Estimated Amount: 19 615.32
  • Differentiated position 1: доставка на гориво
    Contractor: TERA KORP LTD
    Contract total funded value: 23 538.38
Procedure 22 Subject to due process: Доставка на гориво за отопление- газьол ПКЦ 0,001% сяра за нуждите на община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджети, Estimated Amount: 2 474 472.00
  • Differentiated position 1: Доставка на гориво за отопление- газьол ПКЦ 0,001% сяра за нуждите на община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджети
    Contractor: ZE-ZAK
    Contract total funded value: 2 769.18
Procedure 23 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК000093442, Estimated Amount: 83 333.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК000093442
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 199.92
Procedure 24 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители, Estimated Amount: 520 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители
    Contractor: Office Express Serves AD
    Contract total funded value: 628.18
Procedure 25 Subject to due process: Доставка на копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери, дискове и други извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери, дискове и други извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет
    Contractor: Office Express Serves AD
    Contract total funded value: 1 132.14
Procedure 26 Subject to due process: Доставка на лекарства и медицински консумативи, Estimated Amount: 304 550.00
  • Differentiated position 1: Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Община Варна, социалните услуги/специализираните институции за лица и други второстепенни разпоредители с бюджет към Община Варна
    Contractor: "PRISTATREID" OOD
    Contract total funded value: 1 344.00
Procedure 27 Subject to due process: Доставка на материали за изпълнение на строително -монтажни работи и ремонтни дейности; материали за ремонт на ВиК системи; материали за електрически мрежи и системи за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Варна по обособени позиции., Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на строителни материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „Доставка на ел.материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на ел.материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна
    Contractor: IMPULS - AH EOOD
    Contract total funded value: 370.69
  • Differentiated position 4: Доставка на ел.материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна
    Contractor: IMPULS - AH EOOD
    Contract total funded value: 72.00
Procedure 28 Subject to due process: Доставка на материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Варна по обособени позиции., Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: ОП1Доставка на строителни материали за нуждите на Община Варна и второстеипенните разпоредители с бюджет към Община Варна
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ОП2 Доставка на ВиК материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Варна;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: ОП3 стаДовка на ел.материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Варна.
    Contractor: IMPULS - AH EOOD
    Contract total funded value: 72.00
Procedure 29 Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на община Варна и подразделенията ѝ , Estimated Amount: 350 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на община Варна и подразделенията ѝ
    Contractor: Higienno - Medicinska Industriya
    Contract total funded value: 1 636.44
Procedure 30 Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на община Варна и подразделенията ѝ включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Варна, Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на община Варна и подразделенията ѝ включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Варна
    Contractor: Higienno - Medicinska Industriya
    Contract total funded value: 332.40
Procedure 31 Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията ѝ, включени в списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, Estimated Amount: 80 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията ѝ, включени в списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
    Contractor: Higienno - Medicinska Industriya
    Contract total funded value: 1 105.20
Procedure 32 Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община варна и подразделенията и, Estimated Amount: 600 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията и
    Contractor: Higienno - Medicinska Industriya
    Contract total funded value: 9 627.77
Procedure 33 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти, напитки /алкохолни и безалкохолни/ за нуждите на Дейност "Хранителен комплекс" по обособени позиции., Estimated Amount: 620 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на захарни изделия /пакетирани/ кафе, чай за нуждите на Дейност "Хранителен комплекс"
    Contractor: DZZD NOVO GRUP
    Contract total funded value: 1 032.00
  • Differentiated position 2: Доставка на безалкохолни напитки и бира за нуждите на Дейност "Хранителен комплекс
    Contractor: DZZD NOVO GRUP
    Contract total funded value: 696.60
  • Differentiated position 3: Доставка на високоалкохолни напитки и вина за нуждите на Дейност "Хранителен комплекс
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 34 Subject to due process: Достовка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители по обособени позиции" ОП 1 Достовка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители; ОП2 Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители., Estimated Amount: 290 000.00
  • Differentiated position 1: Достовка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 1 150.00
  • Differentiated position 2: Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 500.00
  • Differentiated position 3: Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Contractor: ATS Bulgaria OOD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 35 Subject to due process: Достовка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители по обособени позиции" ОП 1 Достовка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители; ОП2 Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители., Estimated Amount: 69 999.00
  • Differentiated position 1: Достовка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 500.00
Procedure 36 Subject to due process: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Варна., Estimated Amount: 30 000 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия – ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група обекти, собственост на Община Варна и второстепенни разпределители с бюджет
    Contractor: ENERGO-PRO Energy Services EAD
    Contract total funded value: 760.83
  • Differentiated position 2: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия – ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група обекти, собственост на Община Варна и второстепенни разпределители с бюджет
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия – ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група обекти, собственост на Община Варна и второстепенни разпределители с бюджет
    Contractor: ENERGO-PRO Energy Services EAD
    Contract total funded value: 1 643.02
Procedure 37 Subject to due process: Извършване на услуги за сключване на застраховки "Автокаско", "Гражданска отговорност" и "Имущество" за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити по обособени позиции", Estimated Amount: 305 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги по сключване на застраховки "Гражданска отгворност" на МПС собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Contractor: ZAD "Armeec" AD
    Contract total funded value: 179.73
  • Differentiated position 2: Извдършване на услуги по сключване на застраховки "Автокаско" на МПС , собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Contractor: ZAD "Armeec" AD
    Contract total funded value: 899.90
Procedure 38 Subject to due process: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните ѝ разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции" , Estimated Amount: 678 513.46
  • Differentiated position 1: ОП 5 "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Автокаско" на моторните превозни средства , собственост на община Варна бюджетните ѝ звена"
    Contractor: ZAD "Armeec" AD
    Contract total funded value: 1 662.30
  • Differentiated position 2: ОП 6 "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на моторните превозни средства , собственост на община Варна бюджетните ѝ звена"
    Contractor: ZAD "Armeec" AD
    Contract total funded value: 229.98
  • Differentiated position 3: - ОП1 "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Индустриален пожар" на имоти - публична и частна общинска собственост за нуждите на община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: - ОП2 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Злополука на участници в спартни и масови събития по програма "Спорт" за нуждите на Дирекция "Спорт" при община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: - ОП3"Извършване на услуги по сключване на застраховка "Злополука на посетители на спортни и развлекателни съоръжения, културни и дреги мероприятия" за нуждите на ОП "Спорт - Варна"- второстепенен разпоредителс бюджет към община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: - ОП4 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Злополука" за нуждите на социалните услуги - второстепенни разпоредители с бюджет към община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: - ОП7 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Имущество" на общинско сърварно и активно оборудване при община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: - ОП8 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Имущество" на техническо оборудване за нуждите на ОП "ТАСРУТ"- второстепенен разпоредите с бюджет към община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 9: - ОП9 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Трудова злополука"" за нуждите на ОП "ТАСРУТ"- второстепенен разпоредите с бюджет към община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 10: - ОП10 "Извършване на услуги по сключване на "Застраховка на животните в Зоопарк Варна" за нуждите на ОП "Зоопарк -СЦ"- второстепенен разпоредите с бюджет към община Варна"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 39 Subject to due process: Изпиране, дезинфекция, химическо чистене, изсушаване, гладене, опаковане, транспорт на спално бельо, постелъчен инвентар, покривки, карета, чохли за маси и друг текстилен инвентар, килими, пътеки, пердета, дрехи и работно облекло, Estimated Amount: 65 900.00
  • Differentiated position 1: Изпиране, дезинфекция, химическо чистене, изсушаване, гладене, опаковане, транспорт на спално бельо, постелъчен инвентар, покривки, карета, чохли за маси и друг текстилен инвентар, килими, пътеки, пердета, дрехи и работно облекло за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители
    Contractor: BI END UAI OOD
    Contract total funded value: 1 888.02
Procedure 40 Subject to due process: Информиране и публичност в рамките на проект "Общностен център за деца и семейства - Варна", Estimated Amount: 5 485.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на брошури, брандирани пакети (папка и химикал) и бенери.
    Contractor: INFO TRAINING OOD
    Contract total funded value: 1 860.00
  • Differentiated position 2: Организиране и провеждане на събития с цел осигуряване на публичност по проекта
    Contractor: DI EM I DIVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 1 818.00
Procedure 41 Subject to due process: Предаставяне на услуги за достъп до Интернет- пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена, Estimated Amount: 110 000.00
  • Differentiated position 1: Предаставяне на услуги за достъп до Интернет- пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 42 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез наземна фиксирана мрежаи предоставяне на фиксирани гласови телефонни и факс услуги , Estimated Amount: 600 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни услугичрез наземна фиксирана мрежа и предоставяне на фиксирани гласови телефонни и факсп услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 114.85
Procedure 43 Subject to due process: Предоставяне на услуга за достъп на Интернет - пренос на данни през високоскоростна оптична сграда за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена, Estimated Amount: 55 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуга за достъп на Интернет - пренос на данни през високоскоростна оптична срада за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 288.00
Procedure 44 Subject to due process: Предоставяне на услуга за достъп на Интернет - пренос на данни през високоскоростна оптична срада за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуга за достъп на Интернет - пренос на данни през високоскоростна оптична срада за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 45 Subject to due process: Предоставяне на услугата "Достъп до интернет", Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: "Достъп до интернет"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 85.24
Procedure 46 Subject to due process: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена, Estimated Amount: 162 768.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 164.00
Procedure 47 Subject to due process: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена, Estimated Amount: 166 666.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 48 Subject to due process: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните й звена и телефонна линя 0800 за нуждите на ОП "ТАСРУД"., Estimated Amount: 600 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните й звена и телефонна линя 0800 за нуждите на ОП "ТАСРУД"
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 518.40
Procedure 49 Subject to due process: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и услуги за достъп до Интернет за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена по обособени позиции, Estimated Amount: 695 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните ѝ звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 1 152.00
  • Differentiated position 2: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните ѝ звена
    Contractor: MOBILTEL EAD
    Contract total funded value: 288.00
Procedure 50 Subject to due process: Техническо обслужване е ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишни тихнически прегледи) за нуждите на Община Варна, Estimated Amount: 810 000.00
  • Differentiated position 1: Техническо обслужване е ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишни тихнически прегледи) за нуждите на Община Варна
    Contractor: V AUTO EOOD
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 51 Subject to due process: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без технически преглед) за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители, Estimated Amount: 270 000.00
  • Differentiated position 1: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без технически преглед) за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители
    Contractor: V AUTO EOOD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 2: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без технически преглед) за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители
    Contractor: V AUTO EOOD
    Contract total funded value: 1 056.64
Procedure 52 Subject to due process: Услуги за техническо поддържане , основни, текущи и аварйни ремонти на автомобили и други пътно-превозни средства, собственост на община Варна и подразделенията ѝ., Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги за техническо поддържане , основни, текущи и аварйни ремонти на автомобили и други пътно-превозни средства, собственост на община Варна и подразделенията ѝ.
    Contractor: GRAND MOBILE OOD
    Contract total funded value: 465.49

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN