Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0046-C06
Project Name Community centre for children and parents "TZAREVGRAD"
Beneficiary 000133634 Veliko Turnovo Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 26.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 25.09.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Велико Търново, гр.Велико Търново

Description

Brief description
Изпълнението на Процедура за директно предоставяне на Безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие“  в Община Велико Търново ще даде възможност да се надградят постигнатите резултати по Проект „Инвестиция в ранното детство – гаранция за благосъстоянието на децата и семействата в Община Велико Търново“ в рамките на Проект за социално включване на МТСП, финансиран със заемни средства от Световна банка. 
Настоящото проектно предложение има за цел предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца от 0 - 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
Интегрираните социални, здравни и образователни услуги, ще се предоставят в създадения по Проект „Инвестиция в ранното детство – гаранция за благосъстоянието на децата и семействата в Община Велико Търново“, Общностен център за деца и семейства в град Велико Търново бул. „България“ № 24 /бивш Пионерски дом/. 
За предоставянето на интегрираните услуги за ранно  детско развитие ще бъдат назначени и наети специалисти в следните области: социални дейности, здравеопазване и образование. 
Изпълнението на Проекта ще доведе до подобряване на общото благосъстояние на децата, чрез: 
•	Повишаване здравната култура, умения и навици на родители от целевите групи;
•	Получаване на квалифицирана подкрепа за развитието на децата с увреждания;
•      Подобряване взаимодействието и междуинституционалното сътрудничество на местно ниво за работа с целевите групи.

Основните дейности по Проекта са: Ранна интервениция на уврежданията; Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания; Формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа; Здравна детска консултация; Повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище; Семеен център за деца от 0-3 години.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Дейностите по организация и управление на проекта имат за цел да осигурят прозрачно и ефективно управление, да създадат подходящ екип, механизъм за координация и съвместно предприемане на мерки за отстраняване на идентифицирани проблеми при изпълнение на дейностите, както и поддържане на непрекъснат контакт с всички заинтересовани страни. Цел на дейността: Успешно и качествено изпълнение на дейностите по Проекта и Законосъобразно изразходване на средствата. Дейността включва: Сформиране на екип, отговорен за успешната реализация на Проекта, осъществяващ оперативният мениджмънт - организиране и управление на дейностите по проекта; сключването на договори с експерти и изпълнители; подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури съгласно ЗОП; участие в подбора на персонала в Общностният център. Организиране и провеждане на ежемесечни екипни срещи на екипа за управление за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, за проследяване цялостния напредък по проекта, отчитане на индикаторите и своевременно вземане на решения за коригиращи или последващи дейности за изпълнение. Организиране на добро техническо и финансово управление на предвидените дейности за изпълнение на проекта. Изготвяне на междинни технически доклади, финален технически и финансов доклад след приключване на дейностите по проекта. Изготвяне, поддържане и правилно попълване на документацията и водене на кореспонденция по проекта, което допринася за постигане на заложените цели, за доброто управление и планиране на необходимите ресурси; създава условия за навременна реализация на дейностите и постигане на заложените цели и резултати., Contracted Amount: 160 716.30 , Reported Amount: 157 378.95
  • Activity: Информиране и публичност: Запознаване на обществеността и повишаване на обществената информираност за целите, дейностите и резултатите по проекта. Информиране на потенциалните потребители за възможността за ползване на предоставяните услуги по проекта. Организиране на информационна кампания включваща следните действия: 1. Организиране и провеждане на две пресконференции - начална и заключителна; 2. Публикуване на две прессъобщения в местен всекидневник - едно в началото и едно в края на проекта; 3. Публикуване на една обява в местен всекидневник; 4. Изготвяне и разпространение на комплект рекламни материали - 3 части; 5. Изготвяне и разпространение на дипляни; 6. Публикуване на информация за проекта на официалния сайт на Община Велико Търново; 7. Изработване на информационни табели на проекта., Contracted Amount: 10 967.12 , Reported Amount: 7 972.60
  • Activity: Подбор и наемане на лица за предоставяне на услуги за ранно детско развитие : Целта на дейност 3 "Подбор и наемане на лица за предоставяне на услуги за ранно детско развитие" е избор на подходящ персонал за качествено предоставяне на интегрираните услуги в Общностен център за деца и родители в Община Велико Търново. В Общностния център ще се гарантира предоставянето на качествени социални услуги, чрез осъществяване на подбор и наемане на лица с различна професионална област на компетентност. За целта ще бъдат назначени и наети следните специалисти: за управление и издръжка на Общностния център: ръководител, касиер/домакин, шьофор, хигиенист. За предоставяне на услугигите: педиатър, акушер - гинеколог, стоматолог, медицинска сестра, акушерка, социален работник, логопед, психолог, рехабилитатор/ кинезетерапевт, специален педагог, юрист, детегледач, педагог, медиатор. За осъществяване на подбора и наемането на лица по проекта, ще бъде разработена и утвърдена "Процедура за подбор на персонал на Общностен център за деца и родители "ЦАРЕВГРАД" в Община Велико Търново", която ще подпомогне изпълнението на Проекта, реализиран от Община Велико Търново по ОП РЧР и по - конкретно: реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал в Общностен център. Целта на процедурата е да гарантира предоставяне на качествени интегрирани услуги за целевите групи по проекта и прозрачна конкурсна процедура, изградена на принципа на конкуренция въз основа на професионалните качества на кандидатите. Процеса на кандидатстване оценка и класиране на всички кандидати, ще се извърши без ограничение на правата им или привилегии, основани на раса, етническа принадлежност, пол, произход, сексуална ориентаия, религия, политическа принадлежност, лично и общественно положине или имуществено състояние. Подбора на персонала ще се извърши чрез провеждане на Конкурс по Кодекса на труда в два етапа: етап I - подбор по документи и етап II - индивидуално интервю с кандидатите. С одобрените кандидати ще се сключат трудови договори. При започване на работа в Общностния център всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обвата на на неговата дейност; ценностите и философията на която е основана тя; отговорностите и задълженията които трябва да спазва; организационите връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Тези важни условия и изисквания, ще са детайлно описани в длъжностна характеристика, която всеки служител получава при сключване на трудовия договор. Ще бъдат сключени 17 бр. трудови договори по Кодекса на труда за срока на изпълнение на Проектните дейности. Във връзка с реализация на Проекта и предоставяне на интегрирани услуги, ще бъдат наети 13 лица по реда на чл. 14, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки, за следните длъжности: педиатър, логопед, акушер - гинеколог, медицинска сестра, акушерка, юрист, стоматолог, медиатор, педагог. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Ранна интервенция на уврежданията и Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания : Ранната интервенция за деца е мултидисциплинарна, координирана услуга, свързана с развитието на деца на възраст от раждането до 7 години, за които има риск относно тяхното развитие. Тя е система от професионални услуги за малки деца с изоставане в развитието, увреждания, атипично поведение, социални и емоционални затруднения или малки деца, при които има голяма вероятност за изоставане преди да постъпят в училище. Ранната интервенция осигурява услуги на децата и техните семейства с цел намаляване на ефектите от увреждащото състояние. Родителите имат възможност в партньорство със специалистите да работят заедно за постигане на поставените от тях цели по отношение на подобряване на състоянието на детето и създаване на подкрепяща среда. Целта на услугата е да се предотврати изоставянето и/или институционализацията на децата, да се повиши способността на семействата да се справят в житейски ситуации и да се подобрят шансовете на детето за пълноценен живот. Дейностите в рамките на тази услуга се осъществяват от Центъра за ранна интервенция. Някои от тези дейности ще се осъществяват в Центъра, други – в родилно отделение на МОБАЛ „ Д- р Стефан Черкезов” - гр. Велико Търново и чрез мобилна работа/работа на терен в населените места на територията на Община Велико Търново. Целевите групи в дейността са: Деца на възраст 0 до 7 години и техните семейства, когато: - децата имат увреждане или са в риск от развитие на увреждане; - децата имат забавяне или проблеми в една или няколко области на развитие- познавателна, двигателна, речева, социална, емоционална; Насочването на деца и родители към услугата се осъществява чрез: - Отделение по неонатология и Отделение по педиатрия на МОБАЛ; - Лични лекари, педиатри, невролози и други медицински специалисти; - Детски заведения – ясли и детски градини; - Дирекция социално подпомагане; - Самозаявяване от страна на семейството – родители, роднини. Сключване на споразумение между МОБАЛ – В.Търново и ЦРИУ за съвместна работа с целевите групи на ЦРИУ, в което са договорирани задълженията на двете страни. Предвижда се да бъдат наети 3 броя специалисти по реда на ЗОП ( педиатър - 960 часа годишно, логопед 1 х 84 часа/ месечно и логопед 2 х 84 часа/ месечно). Предвижда се да бъдат назначени 5 бр. персонал (социален работник - 1 бр. на пълен работен ден, рехабилитатор/кинезитерапевт - 1 бр. на пълен работен ден, психолог - 1 бр. на пълен работен ден, медиатор - 1 бр. на пълен работен ден, специален педагог - 1 бр. на пълен работен ден) по КТ., Contracted Amount: 438 354.54 , Reported Amount: 94 656.69
  • Activity: "Формиране и развитие на родителски умения" и "Семейно консултиране и подкрепа": Услугите по формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа са насочени едновременно към децата и техните родители. Те имат комплексен характер и дават възможност на клиентите да получават мултидисциплинарна подкрепа на едно място. Целеви групи: Услугата е насочена към родители на деца от 0 до 7 години и към бъдещи родители. Тя предлага както работа в група, така и индивидуално консултиране за постигане на целта на услугата. Услугите могат да се ползват от : 1) Родители и бъдещи родители: - от високорискови общности; - с нисък социален статус (безработни, с ниско ниво на образование, живеещи в лоши жилищни условия, здравно неосигурени, получаващи социални помощи); - бъдещи родители (вкл. пълнолетни младежи, които все още не са семейни); - самотни родители; - с три или повече деца; - при които има риск от изоставяне на бебето; - в рискова възраст; - за които има данни, че не полагат достатъчна грижа за децата си (злоупотреби със забранени вещества, насилие или неглижиране на децата, други нарушения на правата на децата, регистрирани в полицията, ОЗД/Д”СП”–В.Търново); 2) Деца от 0 до 7 години: - от високорискови общности; - чиито родители са с нисък социален статус (безработни, с ниско ниво на образование, живеещи в лоши жилищни условия, здравно неосигурени, получаващи социални помощи ); - без личен лекар, или чийто личен лекар не е педиатър; - които не посещават детска градина или имат трудности с адаптацията там, поради езикова бариера и/или липса на умения и навици; - за които родителите не полагат достатъчна грижа; - със здравословни проблеми. Насочването към услугата ще се осъществява чрез: - Дирекция „Социално подпомагане”; - Дирекция „Бюро по труда”; - Лични лекари, педиатри и други медицински специалисти; - Детски заведения – ясли и детски градини; - Самозаявяване от страна на семейството – родители, роднини; - Център за обществена подкрепа – гр. В. Търново; - Отделение по неонатология и Отделение по педиатрия на МОБАЛ; - Отделение по акушерство и гинекология на МОБАЛ; - Кметове и кметски наместници на населените места на територията на община Велико Търново., Contracted Amount: 323 354.90 , Reported Amount: 11 846.78
  • Activity: Здравна консултация за деца: Целта на услугата Здравна консултация за деца е подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето, чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията. Периодично наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата от 0 до 7 годишна възраст. Превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Целева група по Проекта се предвижда да бъдат: 1. Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск: - Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; - Безработни с бебета и малки деца - Родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца - Семейства, живеещи в лоши битови условия - Семейства с ниско ниво на образование 2. Деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър 3. Деца от семейства без здравна осигуровка 4. Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата 5. Деца с увреждания 6. Деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.) Населени места: гр. Велико Търново, гр. Килифарево, гр. Дебелец, село Ресен, село Водолей, село Ново село, село Балван, село Леденик, село Шереметя, село Шемшево, село Присово, село Церова кория, село Пчелище, село Беляковец, село Русаля, село Малки чифлик, село Самоводене и други населени места на територията на Община Велико Търново., Contracted Amount: 75 310.22 , Reported Amount: 77 072.06
  • Activity: Семеен център за деца от 0-3 години: Целта на Семейният център за деца от 0-3 години е предотвратяване на социалното изключване, развитие на умения, възпитание, придобиване на хигиенни навици, подкрепа на родители в нужда и предоставяне на грижа за децата. Семейният център ще бъде разположен в помещение от Общностен център за деца и родители в град Велико Търново. Семейният център ще осигурява почасова дневна грижа за деца до 3 годишна възраст. Предвижда се Семеният център да бъде с капацитет 10 места, като в случай че има дете/деца с увреждания броят на местата ще бъде намален поради необходимостта от по-интензивни грижи. В семейният център ще бъдат приемани деца до 3 годишна възраст на следните групи родители: 1. Родители от уязвими групи – уязвими етнически групи, в частност ромската етническа група, получатели на социални помощи, безработни, родители на три или повече деца и самотни родители, които не записват децата си в детски ясли поради недостатъчни доходи или по други причини 2. Родители, живеещи в области с недостатъчен капацитет в детските ясли, или живеещи на голямо разстояние от детските ясли 3. Родители на деца с увреждания и други здравословни проблеми., Contracted Amount: 222 295.10 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Допълнителна подготовка за равен старт в училище: Целта на услугата "Допълнителна подготовка за равен старт в училище" е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Целевите групи на услугата са: 1. Деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони; 2. Деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език; 3. Деца със здравословни проблеми, на които им предстои да постъпят в първи клас; 3. Родители на деца, посещаващи летни групи/училища. Посещавайки летните групи, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите познавателни и социални умения преди да постъпят в начално училище. В летните училища образователните елементи се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят., Contracted Amount: 5 056.62 , Reported Amount: 5 056.62
  • Activity: Управление и издръжка на Общностен център: За успешното и качествено изпълнение на дейностите по Проекта, се предвижда назначаването на екип за управление и издръжка на Общностният център, който включва: Ръководител, касиер/домакин, шофьор и хигиенист. Сформираният екип ще осъществява оперативният мениджмънт на Общностният център, чрез изпълнение на следните функции: 1. Координация на предоставянето на всички услуги по проекта; 2. Координация между екипите по отделните услуги по проекта; 3. Координация на подготовката на месечни графици, програми, планове, информационни и образователни материали, методики и др.; 4. Проверка на отчетните доклади на наетите и назначени лица, включващи всички дейности по проекта и представяне на ръководителя на проекта; 5. Оказване на методическа подкрепа на медиаторите; 6. Координация на организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на проекта; 7. Създаване и поддържане на база данни относно всички услуги по проекта и всички потребители по отделните дейности; 8. Организиране на ежемесечни самостоятелни срещи с отделните екипи на услугите по проекта; 9. Организиране на периодични срещи с всички специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други; 10. Организиране на провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите; 11. Координация на взаимодействието на специалистите в отделните услуги с държавни и общински органи, детски градини, детски ясли, здравни и учебни заведения, социални услуги и др.; 12. Отчитане на дейностите по проекта пред ръководителя на проекта. Избора на екип за управление и издръжка на Общностиният център ще се осъществи чрез конкурсна процедура, съгласно разпоредбите на КТ, за следните длъжности: Ръководител - 1 брой на пълен работен ден, касиер/домакин - 1 брой на пълен работен ден, шофьор - 1 брой на пълен работен ден и хигиенист- 1 брой на четири часов работен ден. Конкретните задължения на всяко назначено лице ще бъдат определени и разписани в длъжностна характеристика за съответната длъжност. Общите разходи за Дейността са в размер на 531824.46 лв., както следва: 1. Разходи за заплати на персонала 293486.57 лв. 2. Разходи за материали и консумативи 88496.57 лв. 3. Разходи за гориво на автомобила 26868.11 лв. 4. Режийни разходи - ел.енергия, вода, 81391.37 лв. асансьор, телефон, интернет, тр.медицина 5. Разходи за застр. Персонал, авто каско 20677.25 лв. гр. отговорност, винетка и др. 6. Разходи за обзавеждане и оборудване 9174,54 лв. 7. Разходи за работно облекло 11730.05 лв. За окомплектоване на семейния център са предвидени разходи за обзавеждане и оборудване в размер на 3008,38 лв., както следва: 1. пералня - 1 брой; 2. телевизор-1 брой; 3. щори, комарници. „За обезпечаване работата на Общностния център са предвидени разходи за обзавеждане и оборудване, както следва: 1. Компютърна конфигурация – 2 бр. 2. Сканиращо устройство – 1 бр. 3. Цветен лазерен принтер, формат A4 – 1 бр.,4.Климатична система - 1бр.", Contracted Amount: 531 824.46 , Reported Amount: 1 390 122.30

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Valentina, Contracted Amount*: 36 500.00 , Reported Amount**: 35 886.65
  • Contractor: Pepa, Contracted Amount*: 8 151.00 , Reported Amount**: 581.54
  • Contractor: "LUKOIL BULGARIA" SOFIA , Contracted Amount*: 9 384.00 , Reported Amount**: 848.85
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 1 066.00 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: D-MEDIA LTD VELIKO TARNOVO, Contracted Amount*: 3 919.20 , Reported Amount**: 4 387.20
  • Contractor: Mobiltel LTD, Contracted Amount*: 12 890.09 , Reported Amount**: 4 283.52
  • Contractor: Yordanka, Contracted Amount*: 18 144.00 , Reported Amount**: 3 117.58
  • Contractor: Mobiltel, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 035.05
  • Contractor: Gergana, Contracted Amount*: 1 532.00 , Reported Amount**: 1 543.74
  • Contractor: Klimatronik Ltd, Contracted Amount*: 2 394.56 , Reported Amount**: 1 995.47
  • Contractor: Albena, Contracted Amount*: 8 656.00 , Reported Amount**: 562.20
  • Contractor: Office express sarvice AD, Contracted Amount*: 476.40 , Reported Amount**: 235.82
  • Contractor: Krasimira, Contracted Amount*: 64 416.00 , Reported Amount**: 6 006.70
  • Contractor: Perfecta - 2010 EOOD, Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 841.98
  • Contractor: Petrol AD, Contracted Amount*: 25 995.99 , Reported Amount**: 19 916.50
  • Contractor: "ENERGO-PRO Sales" AD, Contracted Amount*: 8 236.86 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 2 760.00 , Reported Amount**: 1 537.94
  • Contractor: Venci LTD, Contracted Amount*: 1 250.00 , Reported Amount**: 1 353.79
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 5 216.03
  • Contractor: Aneta, Contracted Amount*: 3 456.00 , Reported Amount**: 872.58
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 37 896.00 , Reported Amount**: 29 984.39
  • Contractor: Zafirka, Contracted Amount*: 32 318.00 , Reported Amount**: 22 169.14
  • Contractor: Margaritka, Contracted Amount*: 10 104.00 , Reported Amount**: 2 224.87
  • Contractor: I S J Group, Contracted Amount*: 3 421.21 , Reported Amount**: 103.27
  • Contractor: Paladium Ltd, Contracted Amount*: 34.90 , Reported Amount**: 29.08
  • Contractor: DZI - obshto zastrahovane Sofia, Contracted Amount*: 6 846.34 , Reported Amount**: 6 357.36
  • Contractor: Mitka, Contracted Amount*: 46 792.00 , Reported Amount**: 47 109.55
  • Contractor: KREDO 3M Ltd, Contracted Amount*: 2 196.00 , Reported Amount**: 2 654.40
  • Contractor: Smart buissnes company Ltd, Contracted Amount*: 3 594.24 , Reported Amount**: 4 886.67
  • Contractor: Avtochous Ltd, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 2 322.73
  • Contractor: YANTRAPRESS AD VELIKO TARNOVO, Contracted Amount*: 720.00 , Reported Amount**: 400.00
  • Contractor: TIH TRUD - PLOVDIV EOOD, Contracted Amount*: 6 844.80 , Reported Amount**: 4 004.46
  • Contractor: Cooperation Panda, Contracted Amount*: 613.79 , Reported Amount**: 110.16
  • Contractor: Veriga Domino LTD, Contracted Amount*: 19 053.08 , Reported Amount**: 3 202.52
  • Contractor: Aleksandra, Contracted Amount*: 10 456.00 , Reported Amount**: 6 980.43
  • Contractor: I amp; B Ltd, Contracted Amount*: 240.62 , Reported Amount**: 200.52
  • Contractor: "BI sound Ltd, Contracted Amount*: 192.00 , Reported Amount**: 160.00
  • Contractor: Katya, Contracted Amount*: 16 840.00 , Reported Amount**: 9 000.00
  • Contractor: ATC-Bulgaria LTD, Contracted Amount*: 15 757.20 , Reported Amount**: 1 631.70
  • Contractor: Lidia, Contracted Amount*: 8 380.00 , Reported Amount**: 3 556.43
  • Contractor: Veselka, Contracted Amount*: 2 448.00 , Reported Amount**: 429.54
  • Contractor: NESI- 97 LTD Veliko Tarnovo, Contracted Amount*: 15 757.20 , Reported Amount**: 8 281.49
  • Contractor: Temenujka, Contracted Amount*: 1 920.00 , Reported Amount**: 1 014.94
  • Contractor: Hygiene Medical Industry Co., Ltd. Veliko Tarnovo, Contracted Amount*: 5 955.60 , Reported Amount**: 4 492.81
  • Contractor: DANI MED SDI VELIKO TARNOVO, Contracted Amount*: 2 857.39 , Reported Amount**: 1 674.90
  • Contractor: SIRA LTD, Contracted Amount*: 6 240.00 , Reported Amount**: 7 831.40
  • Contractor: DENIK LIFT VELIKO TARNOVO, Contracted Amount*: 8 640.00 , Reported Amount**: 7 304.00
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 14 911.00 , Reported Amount**: 3 742.76
  • Contractor: Kiril, Contracted Amount*: 25 512.00 , Reported Amount**: 1 664.14
  • Contractor: Vali computars LTD, Contracted Amount*: 4 515.62 , Reported Amount**: 4 083.50
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 500.00 , Reached amount: 1 360.00

Financial Information

Total Project cost 1 746 697.80 BGN
Grant 1 746 697.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 746 691.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за обекти на ЦСУ и структури на дирекция "Образование, младежки дейности и спорт" при Община Велико Търново", Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за обекти на ЦСУ и структури на дирекция "Образование, младежки дейности и спорт" при Община Велико Търново"
    Contractor: Hygiene Medical Industry Co., Ltd. Veliko Tarnovo
    Contract total funded value: 2 138.40
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България" по обособени позиции Обособена позиция № 1: "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България" Обособена позиция № 2: „Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново в държави членки на ЕС и в страни извън ЕС", Estimated Amount: 792 703.48
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: “Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България “
    Contractor: Petrol AD
    Contract total funded value: 2 499.99
Procedure 3 Subject to due process: "Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Велико Търново" по обособени позиции", Estimated Amount: 61 300.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1: Услуга по застраховане на МПС, собственост на Община Велико Търново, със застраховки: "Гражданска отговорност" на автомобилистите", "Автоасистанс" при пътуване, "Каско", и „Злополука на местата в МПС”, след възлагане
    Contractor: DZI - obshto zastrahovane Sofia
    Contract total funded value: 474.00
  • Differentiated position 2: Позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука” за служители към структури на Община Велико Търново, застраховка „Злополука и заболяване” за учащи към структури на Община Велико Търново и застраховка „Злополука” на участници в „Ученически игри", след възлагане
    Contractor: DZI - obshto zastrahovane Sofia
    Contract total funded value: 2 640.00
Procedure 4 Subject to due process: "Полиграфически услуги и изработка на рекламни материали за нуждите на Община Велико Търново и информация и публичност на проект „Културното наследство на град Велико Търново във фокуса на Европейското културно многообразие" по Програма БГ08.", по обособени позиции", Estimated Amount: 180 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция № 2: Изработка на рекламни материали.
    Contractor: D-MEDIA LTD VELIKO TARNOVO
    Contract total funded value: 3 919.20
  • Differentiated position 2: Позиция № 1: Полиграфически услуги.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: "Предоставяне на услуга по годишно трудово-медицинско обслужване на работниците и служителите от специализираните структурни образования по смисъла на Наредба № 3/25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване на дейността на службите по трудова медицина, издадена на основание на чл. 25б, ал. 4 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд /посл. изм. ДВ. бр.15 от 15.02.2013 г., в сила от 1.01.2014 г./ по позиции, Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция 2. Предоставяне на услуга по годишно трудово-медицинско обслужване на работниците и служителите към Центрове за социална рехабилитация и интеграция – 2 бр.; Защитени жилища за хора с умствена изостаналост – с. Церова кория, с. Пчелище – 3 бр.; Защитени жилища - гр. Дебелец – 2 бр.; ДЦДУ; Преходно жилище за възрастни хора с умствена изостаналост с. Церова Кория; ЦНСТ – 7 бр.; Кризисен център за деца жертва на трафик; ДСП; Дом за стари хора – В.Търново, с.Балван; ДВХУИ /с. Церова Кория, с. Пчелище/; Дом за деца лишени от родителска грижа; Клуб на пенсионера и инвалида, Центрове за работа с деца и младежи; Училищно здравеопазване; Детски ясли; Детска млечна кухня; ЦДГ, лица, назначени по програми и проекти с различно финансиране, и други след възлагане от Възложителя.
    Contractor: DANI MED SDI VELIKO TARNOVO
    Contract total funded value: 881.28
Procedure 6 Subject to due process: "Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции", Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции"
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 1 764.00
Procedure 7 Subject to due process: "Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции", Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 1 764.00
Procedure 8 Subject to due process: “Покупка на горива ДВГ, смазочни материали и автоконсумативи“ , съгласно спецификация поръчка., Estimated Amount: 576 876.00
  • Differentiated position 1: “Покупка на горива ДВГ, смазочни материали и автоконсумативи“ , съгласно спецификация поръчка.
    Contractor: "LUKOIL BULGARIA" SOFIA
    Contract total funded value: 9 384.00
Procedure 9 Subject to due process: „„Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България",, Estimated Amount: 927 358.53
  • Differentiated position 1: „Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България",
    Contractor: Petrol AD
    Contract total funded value: 6 912.00
Procedure 10 Subject to due process: „ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА КЛИМАТИЧНИ СИСТЕМИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ВЕЛИКО ТЪРНОВО”, Estimated Amount: 181 747.17
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на климатични системи за нуждите на Община Велико Търново“
    Contractor: Klimatronik Ltd
    Contract total funded value: 2 394.56
Procedure 11 Subject to due process: „Доставка и монтаж на различни мебели (бюра, столове, шкафове, стелажи и др.) и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка”, Estimated Amount: 260 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на различни мебели (бюра, столове, шкафове, стелажи и др.) и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка”
    Contractor: Smart buissnes company Ltd
    Contract total funded value: 558.65
Procedure 12 Subject to due process: „Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България", Estimated Amount: 1 262 168.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България"
    Contractor: Petrol AD
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 13 Subject to due process: „Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за обекти на ЦСУ, структури на дирекция „Образование, младежки дейности и спорт" и Общински приют за безстопанствени кучета при Община Велико Търново", Estimated Amount: 68 330.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за обекти на ЦСУ, структури на дирекция „Образование, младежки дейности и спорт" и Общински приют за безстопанствени кучета при Община Велико Търново"
    Contractor: Hygiene Medical Industry Co., Ltd. Veliko Tarnovo
    Contract total funded value: 1 188.00
Procedure 14 Subject to due process: „Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за обекти на ЦСУ и структури на дирекция „Образование, младежки дейности и спорт" при Община Велико Търново”, Estimated Amount: 66 666.67
  • Differentiated position 1: „Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за обекти на ЦСУ и структури на дирекция „Образование, младежки дейности и спорт" при Община Велико Търново”
    Contractor: Hygiene Medical Industry Co., Ltd. Veliko Tarnovo
    Contract total funded value: 2 178.00
Procedure 15 Subject to due process: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново“, Estimated Amount: 3 100 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново“
    Contractor: "ENERGO-PRO Sales" AD
    Contract total funded value: 8 236.86
Procedure 16 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС-ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ И БЮДЖЕТНИТЕ СТРУКТУРИ,НАМИРАЩИ СЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ВЕЛИКО ТЪРНОВО ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС-ТЕХНИКА”, Estimated Amount: 290 000.00
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ
    Contractor: Veriga Domino LTD
    Contract total funded value: 15 757.20
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС-ТЕХНИКА”
    Contractor: ATC-Bulgaria LTD
    Contract total funded value: 15 757.20
Procedure 17 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис - консумативи за нуждите на Община Велико Търново”, Estimated Amount: 460 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали и офис - консумативи за нуждите на Община Велико Търново”
    Contractor: NESI- 97 LTD Veliko Tarnovo
    Contract total funded value: 15 757.20
Procedure 18 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции": Обособена позиция № 1 „Периодична доставка на канцеларски материали"; Обособена позиция № 2 „Периодична доставка на консумативи за офис- техника" ;, Estimated Amount: 392 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 включва доставката на различни видове канцеларски материали съгласно Приложение № 1А към Техническата спецификация.
    Contractor: Veriga Domino LTD
    Contract total funded value: 3 078.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 включва доставката на оригинални и съвместими консумативи за офис-техника (касети с тонер, касети с мастило и други) съгласно Приложение № 2А - Оригинални консумативи и Приложение № 2Б - Съвместими консумативи към Техническата спецификация.
    Contractor: Vali computars LTD
    Contract total funded value: 1 174.82
Procedure 19 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Contractor: Veriga Domino LTD
    Contract total funded value: 217.88
Procedure 20 Subject to due process: „Доставка на обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции'': Обособена позиция 1 : Обувки, Обособена позиция 2 : Лични предпазни средства, Estimated Amount: 216 768.73
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 : Обувки
    Contractor: Smart buissnes company Ltd
    Contract total funded value: 1 157.69
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 : Лични предпазни средства
    Contractor: Smart buissnes company Ltd
    Contract total funded value: 110.45
Procedure 21 Subject to due process: „Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново", по обособени позици, Estimated Amount: 467 572.92
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2 : Работно облекло
    Contractor: Smart buissnes company Ltd
    Contract total funded value: 1 117.03
Procedure 22 Subject to due process: „Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново”, по обособени позиции., Estimated Amount: 543 768.00
  • Differentiated position 1: Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, в обхват съгласно Техническите спецификации: Обособена позиция № 1: Служебно облекло.
    Contractor: TIH TRUD - PLOVDIV EOOD
    Contract total funded value: 6 844.80
  • Differentiated position 2: Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, в обхват съгласно Техническите спецификации: Обособена позиция № 2: Работно облекло.
    Contractor: TIH TRUD - PLOVDIV EOOD
    Contract total funded value: 6 844.80
  • Differentiated position 3: Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, в обхват съгласно Техническите спецификации: Обособена позиция № 3: Обувки.
    Contractor: TIH TRUD - PLOVDIV EOOD
    Contract total funded value: 6 844.80
  • Differentiated position 4: Доставка на служебно и работно облекло, обувки и лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, в обхват съгласно Техническите спецификации: Обособена позиция № 4: Лични предпазни средства.
    Contractor: TIH TRUD - PLOVDIV EOOD
    Contract total funded value: 6 844.80
Procedure 23 Subject to due process: „Доставка по заявка и гаранционно поддържане на нова компютърна техника и периферни устройства за нуждите на Община Велико Търново", Estimated Amount: 161 666.67
  • Differentiated position 1: „Доставка по заявка и гаранционно поддържане на нова компютърна техника и периферни устройства за нуждите на Община Велико Търново”
    Contractor: Vali computars LTD
    Contract total funded value: 3 340.80
Procedure 24 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции", Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие”, Обособена позиция 2: „Представяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 2 010.24
Procedure 25 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции", Estimated Amount: 330 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие”, Обособена позиция 2: „Представяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 2 010.24
Procedure 26 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции., Estimated Amount: 568 384.16
  • Differentiated position 1: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие”
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 576.00
Procedure 27 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции:, Estimated Amount: 205 612.50
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 : „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие”
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 672.00
Procedure 28 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции“, Estimated Amount: 548 731.13
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие“;
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 352.01
Procedure 29 Subject to due process: „Избор наоператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции: Обособена позиция №1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие; Обособена позиция №2:Представяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа”; Обособена позиция №3: „Абонамент за услугата „Free Call” план „План I” посредством сайта www.freecallinc.com” , Estimated Amount: 150 144.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие;
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 672.00
Procedure 30 Subject to due process: „Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури" по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на.местата в МПС"; Обособена позиция № 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука", „Злополука и заболяване" и „Злополука", Estimated Amount: 106 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственос т на Община В.Търново със застраховки: „Гражданска от говорнос т " на автомобилистите, „Автоасис танс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС"
    Contractor: DZI - obshto zastrahovane Sofia
    Contract total funded value: 1 255.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука " , „Злополука и заболяване" и „Злополука"
    Contractor: DZI - obshto zastrahovane Sofia
    Contract total funded value: 1 255.00
Procedure 31 Subject to due process: „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, по обособени позиции”: Позиция 2: „Сервизно обслужване на товарни автомобили с тонаж над 3,5 тона, собственост на ОП „Зелени системи” и на други структури на Община Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция № 2 с предмет „Сервизно обслужване на товарни автомобили с тонаж над 3,5 тона, собственост на ОП „Зелени системи” и на други структури на Община Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях“
    Contractor: Avtochous Ltd
    Contract total funded value: 800.00
Procedure 32 Subject to due process: „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, по обособени позиции", Estimated Amount: 330 416.65
  • Differentiated position 1: Позиция 1: „Сервизно обслужване на служебни автомобили с тонаж до 3,5 т. ,включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях , собственост на Община Велико Търново и нейните структури"
    Contractor: Avtochous Ltd
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 33 Subject to due process: „Полиграфически услуги и изработка на рекламни материали по обособени позиции", Estimated Amount: 316 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Полиграфически услуги”
    Contractor: SIRA LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Изработка на рекламни материали”
    Contractor: KREDO 3M Ltd
    Contract total funded value: 2 196.00
Procedure 34 Subject to due process: „Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект BG05M9OP001-2.004-0046-C01 „Общностен център за деца и родители „ЦАРЕВГРАД””, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по обособени позиции“., Estimated Amount: 121 864.00
  • Differentiated position 1: Позиция 2: Акушер - гинеколог към Услуга 3 ФРРУ и СКП
    Contractor: Albena
    Contract total funded value: 4 800.00
  • Differentiated position 2: Позиция 1: Педиатър към Услуга 3 ФРРУ и СКП
    Contractor: Margaritka
    Contract total funded value: 4 800.00
  • Differentiated position 3: Позиция 5: Юрист към Услуга 3 ФРРУ и СКП
    Contractor: Kiril
    Contract total funded value: 9 600.00
  • Differentiated position 4: Позиция 4: Акушерка към Услуга 3 ФРРУ и СКП
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 5 200.00
  • Differentiated position 5: Позиция 1: Педиатър към Услуга 4 РИУ и ИППДУ
    Contractor: Krasimira
    Contract total funded value: 23 040.00
  • Differentiated position 6: Позиция 2: Логопед към Услуга 4 РИУ и ИППДУ
    Contractor: Yordanka
    Contract total funded value: 18 144.00
  • Differentiated position 7: Позиция 2: мед сестра към Услуга 2 Здравна консултация за деца
    Contractor: Zafirka
    Contract total funded value: 12 480.00
  • Differentiated position 8: Позиция 3: Стоматолог към Услуга 2 Здравна консултация за деца
    Contractor: Katya
    Contract total funded value: 8 000.00
  • Differentiated position 9: Позиция 1: Педиатър към Услуга 2 Здравна консултация за деца
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 18 240.00
  • Differentiated position 10: Позиция 4: Медиатор към Услуга 2 Здравна консултация за деца
    Contractor: Desislava
    Contract total funded value: 7 680.00
Procedure 35 Subject to due process: „Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект BG05MOP001-2.004-0046-С001 „Общностен център за деца и родители „ЦАРЕВГРАД”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по обособени позиции“ 1. Позиция 1 „Педиатър“ към "РИУ“ 2. Позиция 2 „Логопед“ 1 към Услуга „РИУ“ 3. Позиция 3 „Логопед“ 2 към Услуга „РИУ“ 4. Позиция 4 „Педиатър“ към Услуга „ФРРУ и СКП“ 5. Позиция 5 „Акушер - гинеколог“ към Услуга „ФРРУ и СКП“ 6. Позиция 6 „Медицинска сестра“ към Услуга „ФРРУ и СКП“ 7. Позиция 7 „Акушерка“ към Услуга „ФРРУ и СКП“ 8. Позиция 8 „Юрист“ към Услуга „ФРРУ и СКП“ 9. Позиция 9 „Педиатър“ към Услуга „Здравна консултация за деца“ 10. Позиция 10 „Стоматолог“ към Услуга „Здравна консултация за деца“ 11. Позиция 11 „ Медицинска сестра“ към Услуга „ Здравна консултация за деца“ 12. Позиция 12 „Медиатор“ към Услуга „Здравна консултация за деца“, Estimated Amount: 68 390.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1 „Педиатър“ към Услуга „Ранна интервенция на уврежданията“
    Contractor: Krasimira
    Contract total funded value: 13 440.00
  • Differentiated position 2: Позиция 3 „Логопед“ 2 към Услуга „Ранна интервенция на уврежданията“
    Contractor: Mitka
    Contract total funded value: 5 292.00
  • Differentiated position 3: Позиция 4 „Педиатър“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Margaritka
    Contract total funded value: 2 856.00
  • Differentiated position 4: Позиция 5 „Акушер - гинеколог“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Albena
    Contract total funded value: 3 856.00
  • Differentiated position 5: Позиция 6 „Медицинска сестра“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Pepa
    Contract total funded value: 3 003.00
  • Differentiated position 6: Позиция 7 „Акушерка“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 3 003.00
  • Differentiated position 7: Позиция 8 „Юрист“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Kiril
    Contract total funded value: 5 544.00
  • Differentiated position 8: Позиция 9 „Педиатър“ към Услуга „Здравна консултация за деца“
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 10 584.00
  • Differentiated position 9: Позиция 10 „Стоматолог“ към Услуга „Здравна консултация за деца“
    Contractor: Katya
    Contract total funded value: 4 760.00
  • Differentiated position 10: Позиция 11 „ Медицинска сестра“ към Услуга „ Здравна консултация за деца“
    Contractor: Zafirka
    Contract total funded value: 7 280.00
  • Differentiated position 11: Позиция 12 „Медиатор“ към Услуга „Здравна консултация за деца“
    Contractor: Aleksandra
    Contract total funded value: 4 480.00
Procedure 36 Subject to due process: „Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект ВС05МОР001-2 .004-0046-С01 „Общностен център за деца и родители „ЦАРЕВГРАД", финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 20142020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, от „Логопед" 1 към Услуга „Ранна интервенция на уврежданията", Estimated Amount: 3 380.00
  • Differentiated position 1: „Логопед" 1 към Услуга „Ранна интервенция на уврежданията"
    Contractor: Valentina
    Contract total funded value: 3 380.00
Procedure 37 Subject to due process: „Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект В005МОР001-2.004-0046-С01 „Общностен център за деца и родители „ЦАРЕВГРАД”, финансиран от Оперативна програма РЧР 2014-2020, съфииансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ, по обособени позиции“ 1. Позиция 1 „Педиатър“ към Услуга "РИУ“ 2. Позиция 2 „Логопед“ 1 към Услуга „РИУ“ 3. Позиция 3 „Логопед“ 2 към Услуга „РИУ“ 4. Позиция 4 „Педиатър“ към Услуга „ФРРУ и СКП“ 5. Позиция 5 „Акушер - гинеколог“ към Услуга „ФРРУ и СКП“ 6. Позиция 6 „Медицинска сестра“ към Услуга „ФРРУ и СКП“ 7. Позиция 7 „Акушерка“ към Услуга „ФРРУ и семейно консултиране и подкрепа“ 8. Позиция 8 „Юрист" към Услуга и "ФРРУ и семейно консултиране и подкрепа“ 9. Позиция 9 „Педиатър“ към Услуга „Здравни консултация за деца“ 10. Позиция 10 „Стоматолог“ към Услуга „Здравни консултация за деца“ 11. Позиция 11 „Медицинска сестра“ към Услуга „Здравни консултация за деца“ 12. Позиция 12 „Медиатор“ към Услуга „Здравни консултация за деца“, Estimated Amount: 58 188.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1 „Педиатър“ към Услуга „Райна интервенция на уврежданията“
    Contractor: Krasimira
    Contract total funded value: 11 520.00
  • Differentiated position 2: Позиция 2 „Логопед“ 1 към Услуга „Райна интервенция на уврежданията“
    Contractor: Valentina
    Contract total funded value: 4 320.00
  • Differentiated position 3: Позиция 3 „Логопед“ 2 към Услуга „Райна интервенция на уврежданията“
    Contractor: Mitka
    Contract total funded value: 4 320.00
  • Differentiated position 4: Позиция 4 „Педиатър“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Margaritka
    Contract total funded value: 2 448.00
  • Differentiated position 5: Позиция 5 „Акушер - гинеколог“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Veselka
    Contract total funded value: 2 448.00
  • Differentiated position 6: Позиция 6 „Медицинска сестра“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Zafirka
    Contract total funded value: 2 574.00
  • Differentiated position 7: Позиция 7 „Акушерка“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 2 574.00
  • Differentiated position 8: Позиция 8 „Юрист“ към Услуга „Формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа“
    Contractor: Kiril
    Contract total funded value: 4 752.00
  • Differentiated position 9: Позиция 9 „Педиатър“ към Услуга „Здравни консултация за деца“
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 9 072.00
  • Differentiated position 10: Позиция 10 „Стоматолог“ към Услуга „Здравни консултация за деца“
    Contractor: Katya
    Contract total funded value: 4 080.00
  • Differentiated position 11: Позиция 11 „Медицинска сестра“ към Услуга „Здравни консултация за деца“
    Contractor: Zafirka
    Contract total funded value: 6 240.00
  • Differentiated position 12: Позиция 12 „Медиатор“ към Услуга „Здравни консултация за деца“
    Contractor: Aleksandra
    Contract total funded value: 3 840.00
Procedure 38 Subject to due process: „Публикации на различни информации (заповеди, обяви и др.) в местни ежедневници във връзка с дейността на Община Велико Търново, по обособени позиции”, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: ІІ-ра позиция: Дирекция „Общинска собственост и обществени поръчки“ (разпореждане на общинска собственост и друга информация за дирекцията), дирекция „Социални дейности и здравеопазване“ и структурите към нея, дирекция „Култура и туризъм“ и структурите към нея, дирекция „Административно обслужване“, дирекция „Образование, младежки дейности и спорт“ и структурите към нея, както и друга информация за нуждите на Община Велико Търново.
    Contractor: YANTRAPRESS AD VELIKO TARNOVO
    Contract total funded value: 720.00
Procedure 39 Subject to due process: „Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции:“, Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град Велико Търново
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 129.60
Procedure 40 Subject to due process: „Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции“, Обособена позиция 2: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град Велико Търново, Estimated Amount: 59 306.66
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град Велико Търново
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 672.00
Procedure 41 Subject to due process: „Услуга по предоставяне за ползване и обслужване на професионално оборудване за озвучаване и осветление на мероприятия, провеждани от Община Велико Търново.", Estimated Amount: 194 083.34
  • Differentiated position 1: „Услуга по предоставяне за ползване и обслужване на професионално оборудване за озвучаване и осветление на мероприятия, провеждани от Община Велико Търново“
    Contractor: "BI sound Ltd
    Contract total funded value: 192.00
Procedure 42 Subject to due process: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново, Estimated Amount: 194 306.49
  • Differentiated position 1: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Contractor: Hygiene Medical Industry Co., Ltd. Veliko Tarnovo
    Contract total funded value: 451.20
Procedure 43 Subject to due process: Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и автоконсумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури по обособени позиции: Обособена позиция 1 "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и автоконсумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури", чрез система за безкасово зареждане на територията на РБългария". Обособена позиция 2: „Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на ОП „Зелени системи“, база Килифарево", Estimated Amount: 290 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и автоконсумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури", чрез система за безкасово зареждане на територията на РБългария".
    Contractor: Petrol AD
    Contract total funded value: 9 384.00
Procedure 44 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“; - Обособена позиция № 2 „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Estimated Amount: 591 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция 1 - „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“
    Contractor: I S J Group
    Contract total funded value: 3 421.21
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция 2 - „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”.
    Contractor: Cooperation Panda
    Contract total funded value: 613.79
Procedure 45 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 включва доставката на различни видове канцеларски материали, съгласно Приложение № 1 към Техническата спецификация; Обособена позиция № 2 включва доставката на канцеларски материали, които попадат в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно Приложение № 2 към Техническата спецификация; Обособена позиция № 3 включва доставката на оригинални и съвместими консумативи за офис-техника (касети с тонер, касети с мастило и други), съгласно Приложение № 3.1 и Приложение № 3.2 към Техническата спецификация. , Estimated Amount: 390 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 включва доставката на канцеларски материали, които попадат в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно Приложение № 2 към Техническата спецификация;
    Contractor: Office express sarvice AD
    Contract total funded value: 476.40
Procedure 46 Subject to due process: Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на община Велико Търново, Estimated Amount: 73 974.70
  • Differentiated position 1: Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на община Велико Търново
    Contractor: Paladium Ltd
    Contract total funded value: 34.90
Procedure 47 Subject to due process: Доставка на обувки за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на община Велико Търново., Estimated Amount: 117 684.67
  • Differentiated position 1: „Доставка на обувки за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на община Велико Търново“
    Contractor: Smart buissnes company Ltd
    Contract total funded value: 160.04
Procedure 48 Subject to due process: Доставка на работно облекло за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, Estimated Amount: 264 601.07
  • Differentiated position 1: „Доставка на работно облекло за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции“: Обособена позиция 1: Работно облекло
    Contractor: Smart buissnes company Ltd
    Contract total funded value: 490.38
Procedure 49 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции: Обособена позиция №1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие; Обособена позиция №2: Представяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа., Estimated Amount: 150 144.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие;
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 672.00
Procedure 50 Subject to due process: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури по обособени позиции: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС"; Обособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”;, Estimated Amount: 133 262.75
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС
    Contractor: DZI - obshto zastrahovane Sofia
    Contract total funded value: 959.46
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”
    Contractor: DZI - obshto zastrahovane Sofia
    Contract total funded value: 262.88
Procedure 51 Subject to due process: Полиграфически услуги за нуждите на Община Велико Търново и нейните стуркури, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: Полиграфически услуги за нуждите на Община Велико Търново и нейните стуркури
    Contractor: SIRA LTD
    Contract total funded value: 5 040.00
Procedure 52 Subject to due process: Предмет на поръчката: „Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции:“ Обособено позиция №1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за Административна сграда на Община Велико Търново Обособена позиция №2: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град В Търново Обособена позиция №3: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на дирекция „Местни данъци и такси“, Община В Търново Обособена позиция №4: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Кметства и други обекти на територията на Община Велико Търново /без град В. Търново/Обособена позиция №5: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за осигуряване на видеонаблюдение на територията на град В Търново Обособена позиция №6: Услуга по доставка на безжичен интернет на територията на град В.Т.“, Estimated Amount: 47 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция М2: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град В Търново
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 720.00
Procedure 53 Subject to due process: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект BG05M9OP001-2.004-0046-C01 „Общностен център за деца и родители „ЦАРЕВГРАД””, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по обособени позиции“., Estimated Amount: 5 148.00
  • Differentiated position 1: Позиция 3 Медицинска сестра към Услуга 3 ФРРУ и СКП
    Contractor: Pepa
    Contract total funded value: 5 148.00
Procedure 54 Subject to due process: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект BG05M9OP001-2.004-0046-C01 „Общностен център за деца и родители „ЦАРЕВГРАД””, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по обособени позиции“. Услуга 1: Допълнителна подготовка за равен старт в училище, позиция 2 - Медиатор, Estimated Amount: 1 920.00
  • Differentiated position 1: Позиция 2 - Медиатор
    Contractor: Temenujka
    Contract total funded value: 1 920.00
Procedure 55 Subject to due process: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект BG05M9OP001-2.004-0046-C01 „Общностен център за деца и родители „ЦАРЕВГРАД””, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, от специалист Логопед по обособени позиции“., Estimated Amount: 16 760.00
  • Differentiated position 1: Позиция № 1: ЛОГОПЕД 1 ЗА УСЛУГА „РАННА ИНТЕРВЕНЦИЯ НА УВРЕЖДАНИЯТА И ИНДИВИДУАЛНА ПЕДАГОГИЧЕСКА ПОДКРЕПА ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ”
    Contractor: Lidia
    Contract total funded value: 8 380.00
  • Differentiated position 2: Позиция № 2: ЛОГОПЕД 2 ЗА УСЛУГА РАННА ИНТЕРВЕНЦИЯ НА УВРЕЖДАНИЯТА И ИНДИВИДУАЛНА ПЕДАГОГИЧЕСКА ПОДКРЕПА ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ
    Contractor: Mitka
    Contract total funded value: 8 380.00
Procedure 56 Subject to due process: Предоставяне на услуги за ранно детско развитие по Проект BG05M9OP001-2.004-0046-C01 „Общностен център за деца и родители „ЦАРЕВГРАД””, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по обособени позиции“. Услуга 1: Допълнителна подготовка за равен старт в училище, позиция 1 - Педагог, Estimated Amount: 2 760.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1 - Педагог
    Contractor: Petar
    Contract total funded value: 2 760.00
Procedure 57 Subject to due process: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции, Estimated Amount: 60 057.00
  • Differentiated position 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град Велико Търново ОП-2
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 480.00
Procedure 58 Subject to due process: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции", Estimated Amount: 47 000.00
  • Differentiated position 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции"
    Contractor: Mobiltel LTD
    Contract total funded value: 108.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN