Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.028-0005-C04
Project Name Renovation and modernization of the House of Culture "Peyo Yavorov", Gotse Delchev
Beneficiary 000024745 GOTSE DELCHEV MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 23.07.2021
Start Date 23.07.2021
End Date 06.08.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Гоце Делчев, гр.Гоце Делчев

Description

Brief description
Проектът за обновяване на Дом на културата гр. Гоце Делчев е включен в списъка с основни проекти на одобрената по Приоритетна ос 1 - "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" Инвестиционна програма за реализация на ИПГВР на гр. Гоце Делчев 2014-2020 г. 
Проектното предложение включва цялостно външно и вътрешно обновяване на сградата, вкл. прилежащото дворно пространство, обновяване и модернизация на всички системи и инсталации на сградата.
Основната цел на проекта е да се подобрят условията за достъп до културен живот чрез модернизация на културната инфраструктура в гр. Гоце Делчев.
Това ще се постигне чрез реализиране на основните дейности по проекта, а именно: строителство, реконструкция, обновяване, оборудване и обзавеждане на сградата на Дом на културата; подобряване на достъпа за хора с увреждания като част от останалите
строително-монтажни работи.
С инвестициите в културната инфраструктура на гр. Гоце Делчев се цели повишаване на привлекателността на културния обект и насърчаване участието в културния живот на гражданите като фактор за социално сближаване и интеграция на онези членове на обществото, които по една или друга причина са в уязвимо и неравностойно положение.
Реконструкцията и модернизацията на сградата ще повлияе благоприятно на регионалното и местното развитие, ще допринесе за намаляване на неравнопоставеността по отношение на социалния статус, насърчаване на по-добро социално приобщаване чрез
подобряване на достъпа до културни и развлекателни услуги и социализацията на различните групи от обществото.
Основните дейности по проекта са свързани с изпълнение на строително-монтажни работи в общинската сграда, съгласно одобрените инвестиционни проекти, доставка на оборудване и обзавеждане, осъществяване на строителен и авторски надзор, дейности за управление, информация и публичност и извършване на финансов одит.
Activities
  • Activity: Дейност 1 "Организация и управление на проекта": Дейността по управление е необходима за успешната реализация на проекта, като за тази цел Община Гоце Делчев ще предприеме действия за осигуряване на адекватен експертен екип и организация на дейността му. Възлагането на задължения на екипа за управление ще бъде в съответствие с Постановление №189 от 28 юли 2016, а именно: В случай, че членовете на екипа за управление са служители на бенефициента задълженията по управление могат да бъдат вменени в рамките на установеното работно време посредством длъжностна характеристика или извън рамките на установеното работно време, чрез заповед на органа по назначаване/работодателя на служителя/работника по служебно/трудово правоотношение в държавната администрация, с негово съгласие и срещу възнаграждение за възлагане на допълнителни задължения във връзка с управлението и/или изпълнението на проект; или сключен трудов договор по реда на чл. 110 от Кодекса на труда във връзка с управлението и/или изпълнението на проект; бенефициентът може да възложи изпълнението на дейностите и на лица външни за организацията посредством сключване на трудов договор само за изпълнение на дейностите по управление на проекта. Екипът за управлението на проекта ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с УО на ОПРР - през първия месец от неговото изпълнение и ще осъществява дейността си през целия период на проекта. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът се състои от членове на следните длъжности: Ръководител проект, Координатор, Счетоводител, Инженер, Експерт "Обществени поръчки". Екипът за управление на проекта ще осъществява изпълнението и отчитането на дейностите по проекта съобразно графика за изпълнение, включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите, възложени на външни изпълнители. Екипът ще изготвя междинните и окончателните технически доклади и финансови отчети, искания за плащане. Ще отговаря за изготвяне на необходимите документи за осигуряване на мостово финансиране от банки или фондове/кредитни институции, ако това се налага, прогнози за плащанията, график за провеждане на процедурите за определяне на изпълнители, както и други документи, свързани с изпълнението на проекта и изисквани от УО на ОПРР. Тъй като повечето от дейностите по проекта ще се изпълняват от външни подизпълнители, избрани по приложимия ред по ЗОП, в екипа за управление на проекта е включен Експерт "Обществени поръчки", който ще е отговорен за подготовката на документациите за възлагане на обществени поръчки по проекта и провеждането на процедурите за възлагане. В подготовката на документациите за възлагане на обществени поръчки ще участва и инженерът на екипа, който ще разработва техническите спецификации по поръчките за строителство, авторски и строителен надзор, като по този начин ще се осигури необходимата експертиза за качествено изпълнение на дейността. Останалите членове на екипа също ще подпомагат разработването на документациите, в съответствие с квалификацията и опита си. Екипът за управление на проекта ще бъде длъжен да въведе система/механизъм за водене на кореспонденцията и архивиране на цялата документация по проекта, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Това ще позволи документацията да е лесно достъпна и налична при извършване на проверка на място от страна на Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г., както и други компетентни контролни и одитни органи. Възнагражденията на екипа за организация и управление на проекта ще се финансират чрез финансов инструмент от ФГР-Юг и собствено участие на община Г.Делчев, съгласно Актуализираното становище на финансовия посредник., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 18 000.00
  • Activity: Дейност 2 "Изпълнение на СМР": Дейност 2 е основната проектна дейност, чието изпълнение ще доведе до постигане на дефинираните цели на проекта. За начало на СМР, съобразно издаденото Разрешително за строеж ще се счита денят на съставяне на протокола за откриване на стр.площадка и определяне на стр.линия и ниво. В настоящото проектно предложение е включен един обект на интервенция, а именно сграда с културно предназначение и прилежащо дворно пространство, публична общинска собственост. Общинската сграда, обект на интервенция по проекта е със следните характеристики - предназначение: за култура и изкуство, идентификатор на сградата 17395.501.2100.1, находяща се в общински поземлен имот с идентификатор 17395.501.2100 в кв.52 по плана на гр.Г.Делчев. Раздвижена е в обемно-пространствено отношение и се състои от обеми с различна височина, форма и материал. Има три надземни и един подземен етаж. Конструкцията е монолитна, стоманобетонна конструкция със стоманобетонни шайби. От построяването на сградата през 1989г. до момента не са извършвани инвестиции в сградата, освен текуща поддръжка. С предвидените за изпълнение СМР по обновяване на сградата включват: - демонтажни работи, премахване на интериор и екстериор; - осъществяване на енергоспестяващи мерки - топлоизолация на стени, покрив, подмяна на дограма; подмяна на отоплителна инсталация с преминаване към изгаряне на природен газ, изграждане на автоматизирано управление за регулиране на потреблението; - ремонтни дейности за подмяна на настилки и облицовки по подове и стени, направа на хидроизолация на покрив, подмяна на ВиК инсталация, вентилационна и охладителна инсталация, електро инсталация, мълниезащитна инсталация, пожароизвестяване и пожарогасителна инсталация, изграждане на видеонаблюдение, интернет и аварийно-оповестителна система и др.; - ремонт на санитарни помещения, зали и репетиционни, офис помещения, фоайета, стълби и подходи; - направа на леки преградни стени, подмяна на интериорни и екстериорни врати, монтиране на нови парапети - нови озвучителни системи за зали и помещения, сценично ефектно осветление, обновяване на сценични съоръжения за да отговарят на съвременните изисквания и нормативи за безопасна работа, вкл.изграждане на нова система за централизирано управление на сценичната механизация; - благоустрояване на дворно пространство и - осигуряване на достъпна архитектурна среда, в т.ч. и облагородяване на района с цел осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение - изграждане на рампи, стълбищни и подемни платформи, обособяване на паркоместа за хора с увреждания, указателни табели и др. Обхватът на предвидените СМР включва всички дейности, необходими за цялостното обновяване на общинската сграда и прилежащо дворно пространство. Преди подаването на настоящото проектно предложение са извършени следните дейности и съответно са изготвени и налични: - арх.заснемане, обследване за установяване на техн.характеристики и изготвяне на техн.паспорт; - обследване за енерг.ефективност и издаден сертификат за актуално състояние; - инв.проекти по всички части, съгласно разрешението за строеж; - доклад за оценка на съответствието на инв.проекти; Гореописаните дейности, извършени преди подаването на проектното предложение са финансирани с БФП по Договор №BG161РО001/5-02/2012/035 с наименование "В подкрепа на Община Гоце Делчев за следващия програмен период 2014-2020 г.”. В тази връзка разходите за извършване на тези дейности не са включени в обхвата на настоящото проектно предложение., Contracted Amount: 4 224 246.79 , Reported Amount: 5 210 180.65
  • Activity: Дейност 3 „Изпълнение на Строителен надзор и въвеждане на обекта в експлоатация“: В рамките на дейността ще бъде осъществен надзор в строителството в обхват съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, в съответствие с изискванията на Възложителя и останалите нормативните правила, като лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност най-малко за следното: • законосъобразно започване на строежа; • осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; • спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3; от ЗУТ • осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; • недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. • изготвяне на окончателен доклад до Възложителя. • изготвяне и окомплектоване на документация за въвеждане на обекта в експлоатация в съответствие с действащото законодателство; Съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ), по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Въвеждането на обектите в експлоатация ще се извърши с участието на всички участници в процеса – възложител, строител, строителен и авторски надзор, които съвместно са отговорни за подготовката на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация, съгласно разпоредбите на действащия Закон за устройство на територията (ЗУТ). Стойността на услугата по настоящата дейност за Строителен надзор е формирана на база изпратени запитвания и получени индикативни ценови оферти от лицензирани консултанти, осъществяващи независим строителен надзор. Към стойността на дейността са прибавени и държавните такси за въвеждане в експлоатация на обекта, събирани по реда на Тарифа 14 за таксите събирани в системата на МРРБ;, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 7 353.54
  • Activity: Дейност 4 „Упражняване на Авторски надзор“: Авторският надзор е задължителна дейност, съгласно чл. 162, ал. 2 от ЗУТ и се осъществява от проектанта, изготвил инвестиционния проект. Авторският надзор включва контрол над работата на обектите, който гарантира точното изпълнение на инвестиционния проект, съблюдаване на архитектурните, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Авторския надзор ще бъде извършен съгласно чл.162 от ЗУТ, като предписанията на проектантите, свързани с авторските им права, за точното спазване на изработения от тях инвестиционен проект ще се впишат в Заповедната книга и ще бъдат задължителни за останалите участници в строителството. Авторският надзор се упражнява от откриването на строителната площадка до приключване на изпълнението на СМР и предаване на обекта на Възложителя. По смисъла на чл. 162 от ЗУТ, авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. Целта е контрол на изпълнението на СМР от страна на проектантите, което да доведе до правилно изпълнение на проекта и успешно въвеждане на обекта в експлоатация., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 17 500.00
  • Activity: Дейност 5 "Доставка и монтаж на оборудване, машини и съоръжения и обзавеждане": В рамките на дейността се предвижда доставка и монтаж на специализирано оборудване, съоръжения и обзавеждане, като част от цялостното обновяване и модернизация на обекта на интервенция по проекта - сградата на Дом на културата гр. Гоце Делчев. Видът и количеството на предвидените доставки са подробно посочени в техническата спецификация, която е част от проектното предложение и е изготвена на база изготвените от проектантите отделни части на инвестиционен проект. От построяването на сградата на Дом на културата до момента не са правени инвестиции за подмяна/подобряване на оборудване, машини и съоръжения по сцената и основните зали, офис обзавеждането. Липсват системи за пожароизвестяване, оповестяване. Повечето системи - отопление и вентилация, озвучаване, осветление и сценична механизация са морално остарели и амортизирани и е необходимо да бъдат обновени. Монтираната горна и долна сценична механизация в основната театрална и концертна зала не отговаря на съвременните изисквания и на действащите към момента правилници и нормативи за безопасна работа с такъв вид съоръжения. Това важи с особена сила за горната сценична механизация, която представлява особен вид подемно-транспортни съоръжения под които играят артистите и участниците в други културни събития и представления. В тази връзка одобрения инвестиционен проект по част "Технология сцена" предвижда изпълнение на мерки за обезпечаване на безопасността на игралното сценично пространство, чрез ремонт и обновяване на горната и долна сценична механизация, така че тя да отговаря на съвременните технологично решения и сценографски тенденции в театралното изкуство, а така също и на изискванията на Наредба за устройство и безопасна експлоатация на сценичните съоръжения на Министерство на културата и останалите действащи правилници и нормативи. Допълнително ще се предвиди и изцяло нова система за централизирано управление на сценичната механизация с нови пултове и табла за управление, които ще отговарят на правилника за противопожарни и строително-технически норми. В рамките на дейността се предвижда да бъдат извършени доставка, монтаж, тестване и пускане в експлоатация (за които е приложимо) на: - Доставка на машини и съоръжения за сценична механизация; - Доставка и монтаж на сценично облекло - завеси и др. елементи за сцени и зали; - Доставка и монтаж на 555 бр. седалки за основната театрална зала в Дом на културата; - Доставка и монтаж на машини и съоръжения за сценично ефектно осветление; - Доставка и монтаж на машини и съоръжения за озвучителни системи; - Доставка и монтаж на мултимедия и кино система; - Доставка и монтаж на обзавеждане; Всички новозакупени и доставени артикули ще бъдат маркирани със информационни стикери, че са закупени с финансиране от ЕС, съгласно изискванията на Единния наръчник. Част от гореизброените дейности за доставка на специфични системи, като озвучаване, сценично ефектно осветление, машини и съоръжения за сценична механизация ще се изпълняват паралелно с изпълнението на СМР, предвид необходимостта от полагане предварително на трасета, кабелни линии и др. елементи. В тази връзка ще се провеждат регулярни срещи между възложител и изпълнители на СМР и доставчици, като целта ще бъде съгласуваност между отделните линейни графици за изпълнение на изпълнителите. Необходимите средства за дейността са в размер на 1 319 117,30 лв без ДДС, в които са включени: - доставка на машини и съоръжения по част "Технология сцена" – 266 500,00 лв без ДДС; - доставка на оборудване по части Електро Сценично ефектно осветление и Електроозвучаване и акустика - общо в размер на 849 532,30 лв без ДДС; - доставка на обзавеждане – сценично облекло и седалки общо в размер на 203 085,00 лв без ДДС“ , Contracted Amount: 337 791.93 , Reported Amount: 805 052.33
  • Activity: Дейност 6 "Публичност и визуализация": Осигуряването на публичност и визуализация на дейностите по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Тя ще бъде осъществявана в пълно съответствие с изискванията на Националната комуникационна стратегия и Приложение № 2 към нея «Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.»; изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и Регламент за изпълнение (ЕС) №821/2014 на Комисията от 28.07.2014 г. Нейната основна цел е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните и инвестиционни фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. Всички мерки за публичност и визуализация ще отговорят на конкретните указания в цитираните документи и в Общите условия към АДБФП. В дейността са предвидени за изпълнение и следните под-дейности: • Организиране и провеждане на 2 пресконференции. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни и електронни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи, заинтересованите страни и местната общност. • Изработване на 1 рекламно-информационен банер, който ще се използва за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на 1 бр.временен билборд (по време на изпълнение на СМР) и 2 бр.постоянна обяснителна табела (след приключване на СМР) за обозначаване на обектите на интервенция и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. • Публикации в печатни и електронни регионални медиите и на уебсайта на общината - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 8 бр.платени публикации за проекта в печатни и електронни медии. Също така на уебсайта на общината регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на проекта. • Официални церемонии - "първа копка" по повод стартиране на СМР и официална церемония за откриване на обектите след приключване на изпълнението на СМР и въвеждане на обектите в експлоатация; • Отпечатване на брошури/дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Ще бъдат подготвени и отпечатани 500 бр. дипляни с резултатите от изпълнението на проекти. Те ще бъдат разпространени сред местна общност. • За всяко от събитията (пресконференции и официални церемонии) ще бъдат изготвени и залепени на определени места плакати, информиращи местната общност за предстоящото събитие. Предвидени са и рекламни материали за участниците в информационните събития - външна батерия 120бр., раница-120бр., флаш памет-120бр., папка-120бр., пад за писане-120бр., химикалка-120бр., чадъри-120бр., тениски-120бр., термочаша-120бр. Изпълнението на тези дейности ще повиши степента на информираност на широката общественост за специфичните цели на проекта, като същевременно с това ще покаже приноса и подкрепата на ЕС и на българската държава за развитието на регионите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 13 476.00
  • Activity: Дейност 7 "Одит на проекта": Предвид стойността на исканата безвъзмездна финансова помощ по настоящия проект, а именно над 200 000 лв., община Гоце Делчев в качеството й на бенефициент е длъжна да осигури извършването на независим одит по проекта. В рамките на дейността ще бъде извършена одитна проверка на изпълнения проект с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. За окончателното искане за плащане по проекта, одиторът ще провери дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, и ще изготви доклад за фактически констатации съгласно приложение 11.11 Образец на доклада за фактически констатации. Одитът ще се извършва в съответствие с действащото законодателство, указания на УО на ОПРР и Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, издадена от дирекция „Национален фонд”, Министерство на финансите. Приложимите стандарти, по които следва да бъдат извършвани одитите по проекти са Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Изборът на стандарти ще бъде съобразен с обхвата на ангажимента. В случай, че някой от компонентите на ангажимента не са изпълнени в съответствие с избраните стандарти, този факт изрично трябва да се обяви в одитния доклад, както и следва да се обяви причината за това несъответствие. Одиторът следва да потвърди, че: - всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: PIRINSKI TURISTICHESKI FORUM-98 EOOD, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 13 476.00
  • Contractor: Galena, Contracted Amount*: 14 228.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Asan, Contracted Amount*: 17 951.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Marina, Contracted Amount*: 9 407.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FISTEC Pltd, Contracted Amount*: 34 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DYNACORD - BULGARIA, Contracted Amount*: 1 331 527.74 , Reported Amount**: 399 458.33
  • Contractor: SGR CONSULT Ltd., Contracted Amount*: 23 160.00 , Reported Amount**: 7 353.54
  • Contractor: Karserdareva and Pozo Architects EOOD, Contracted Amount*: 21 000.00 , Reported Amount**: 17 500.00
  • Contractor: KOOPERATSIA ''SOFIA CONSULTING GROUP, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 18 000.00
  • Contractor: Valeri, Contracted Amount*: 2 116.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PRESTIGE BUZNESS-93 OOD, Contracted Amount*: 6 363 858.64 , Reported Amount**: 5 615 774.65
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 7 385.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 7 385.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на модернизираните културни обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Public or commercial buildings built or renovated in urban areas, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 7 472.92 , Reached amount: 7 472.92

Financial Information

Total Project cost 5 452 148.69 BGN
Grant 5 452 148.69 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 5 452 148.69 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 20 267.52 0.00 20 267.52 ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка и монтаж на оборудване, машини и съоръжения, и обзавеждане по обособени позиции“ - ПРЕКРАТЕНА, Estimated Amount: 1 319 117.00
Procedure 2 Subject to due process: „Изпълнение на СМР по проект „Обновяване и модернизация на Дом на културата „Пейо Яворов“ град Гоце Делчев“, Estimated Amount: 4 977 077.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на СМР по проект „Обновяване и модернизация на Дом на културата „Пейо Яворов“ град Гоце Делчев
    Contractor: PRESTIGE BUZNESS-93 OOD
    Contract total funded value: 5 863 008.64
Procedure 3 Subject to due process: „Упражняване на строителен надзор по две обособени позиции“, Estimated Amount: 46 000.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на строителен надзор на обект: „Обновяване на Дом на културата в гр. Гоце Делчев“
    Contractor: SGR CONSULT Ltd.
    Contract total funded value: 23 160.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване, машини и съоръжения, и обзавеждане по обособени позиции , Estimated Amount: 1 536 032.30
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №3 "Доставка и монтаж на сценично облекло и седалки"
    Contractor: PRESTIGE BUZNESS-93 OOD
    Contract total funded value: 500 850.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Доставка, монтаж и инсталиране на сценична механизация“
    Contractor: DYNACORD - BULGARIA
    Contract total funded value: 319 080.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №1: „Доставка, окабеляване, монтаж и инсталиране на сценично осветление, озвучителни и мултимедийни системи“
    Contractor: DYNACORD - BULGARIA
    Contract total funded value: 1 012 447.74
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на оборудване, машини и съоръжения и обзавеждане - Прекратена, Estimated Amount: 1 661 616.00
Procedure 6 Subject to due process: Одит на проекта, Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на ангажимент за договорени процедури (одит) на проект „Обновяване и модернизация на Дом на културата „Пейо Яворов“ град Гоце Делчев” в изпълнение на дейността Дейност 7 "Одит на проекта"
    Contractor: FISTEC Pltd
    Contract total funded value: 34 800.00
Procedure 7 Subject to due process: Публичност и визуализация, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Публичност и визуализация на проект „Обновяване и модернизация на Дом на културата „Пейо Яворов“ град Гоце Делчев”
    Contractor: PIRINSKI TURISTICHESKI FORUM-98 EOOD
    Contract total funded value: 18 000.00
Procedure 8 Subject to due process: Разработване на бизнес план на проект "Обновяване на Дом на културата гр.Гоце Делчев", Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване на бизнес план на проект "Обновяване на Дом на културата гр.Гоце Делчев"
    Contractor: KOOPERATSIA ''SOFIA CONSULTING GROUP
    Contract total funded value: 18 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Упражняване на Авторски надзор, Estimated Amount: 17 500.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на аlторски надзор по време на изпълнение на СМР
    Contractor: Karserdareva and Pozo Architects EOOD
    Contract total funded value: 21 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN