Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1482-C04
Project Name Urban Angels - Delivering innovative social services, products and care for the elderly people through a digital platform
Beneficiary 205416855 Urban Angels Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 16.09.2019
Start Date 16.09.2019
End Date 10.02.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Враца, гр.Враца

Description

Brief description
„Ърбан ейнджълс“ предлага нови продукти, услуги и технологии за хора в третата възраст. Проектът предвижда предоставянето на набор от социални услуги и грижи за възрастни хора, достъпвани през ИКТ платформа и включващи: мониторинг и телемедицина, свързани с инициативата на ЕК “Активно и здравословно остаряване”; по-традиционни услуги: здравословен туризъм; релокация след пенсиониране; допълнителни медицински и уелнес процедури; услуги по домовете; социален патронаж; почасови посещения и услуги по заявка; надомни помощници и лични асистенти; храна, пазаруване, домакинстване, почистване, транспорт; онлайн магазини и доставка по домовете. Това ще доведе до по-голяма независимост на възрастните хора, по-ниска енергийна интензивност на процесите и по-висока ресурсна ефективност и по-здравословна среда на живот. Проектът ще допринесе за устойчиво, екологично и рентабилно развитие на сребърната икономика. Ще осъществим 2 дейности: 1) Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея: наемане на персонал –4 бр.; закупуване на ДМА – 5 бр.; разработване на специализиран софтуер; разработване на методи, модели, технологии и пакет от услуги за хора от третата възраст; материали за пилотно тестване на услугите – сензорна платформа с интелигентен часовник – 15 бр. и таблети 15 бр., икономическа и финансова оценка; пазарно проучване и маркетингова стратегия; защита на индустриална собственост; разработване на интернет страница; участие в специализирани форуми. Ще бъде наето работно помещение за 14 м.. 2) Визуализация. Проектът ще се осъществява на територията на СЗР, в гр. Враца. Попада основно в тематичната област на ИСИС „Здравословен начин на живот и биотехнологии“ и има значим екологичен ефект. Предприемачът е жена над 50 г. и има значителен опит в областта на предприемаческата идея. Планираме създаването на 3  устойчиви работни места. Проектът е с продължителност 14 м., а БФП е в размер на 186839,35 лв. Прогнозната стойност на НПП е 142,75%, тази на EBITDA- 16.36%
Activities
  • Activity: Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемането на 4 човека квалифициран персонал, закупуване на 5 бр. ДМА, закупуване на сензорна здравна платформа и таблети 15 бр., изработване на икономическа и финансова оценка и на пазарно проучване и маркетингов план, създаване на интернет страница, наем на офис за период от 14 м. и участие в събития в чужбина): За изпълнение на дейността ще бъде нает персонал от 4 (четирима) човека – предприемачът и трима експерти, обект на оценка. Предвидените длъжности обхващат основния спектър от необходима експертиза за разработването на платформата и разнообразния спектъра от услуги, които ще бъдат предоставени от нея. Всички експерти ще бъдат наети за целия период на изпълнение на проекта – 16 м. Планираме да закупим 5 (пет) броя персонални компютри, от различен тип. ПК втори вид – 3 бр. и ПК трети вид – 2 бр. Персоналните компютри ще бъдат ползвани от екипа на проекта, за дейностите, които всеки ще изпълнява, според функциите и отговорностите, регламентирани в съответната длъжност. Единият от персоналните компютри с мощни параметри ще се ползва за обработка и следене на данните от интелигентната сензорна платформа и свързаните с нея таблети, чрез които ще се осъществи пилотното тестване на онези услуги от платформата, които изискват измерване и следене на здравния статус на потребителите и тяхното движение в пространството. Предвиждаме да възложим разработването на специализиран софтуер за платформа за предоставяне на услуги за възрастни хора, която ще представлява WEB-базирана програмна система, с мобилно приложение за Андроид. Системата ще се състои от 3 части: брошура с информационни функции, достъпни за всички посетители; портал, съдържащ функции от Брошурата и достъпен само за регистрирани потребители; административна част, съдържаща функции, достъпна за Главния администратор и частично от специализираните администратори. Системата ще бъде интернет-базирана за предоставяне на услуги за възрастни хора, ще позволява промяна и разширяване, чрез добавяне на нови подсистеми, функционалности и услуги, без да се налагат промени във вече съществуващите. Ще бъдат използвани среди с отворен код (open source) и програмно осигуряване за изграждане и работа на системата. Ще поддържа едновременно релационна база данни и нерелационна база данни, предназначена за поддръжка на Big Data, с минимум 100 хил. регистрирани потребители, с възможност за разширяване на обхвата. Ще може да бъде пренасяна на различни платформи. Системата ще поддържа следните функции: 1) Функции на потребителите: регистрация на потребителите; вписване и отписване в системата; въвеждане на информация свързана с услуги за възрастни хора; система за подпомагане на решенията; подържане на социални и професионални мрежи; функции за комуникация между участниците, и 2) Функции на главен администратор: задаване права за достъп на потребителите за работа със системата; отнемане права за достъп на организации; задаване на групи от специализирани администратори за управление на данните и изграждане на математически модел за симулиране процеса на вземане на решения; управление на съдържанието на портала; създаване на отчети за ползването на системата. Ще бъде интегрирана с интернет страницата на компанията и ще се достъпва през нея. Ще закупим материали за пилотното тестване на част от предоставяните през нашата уеб базирана платформа услугите. Цялостна система, която представлява сензорна здравна платформа, състояща се от интелигентен часовник, свързан с платформата за получаване, обработка и предаване на данни от сензори за отчитане на здравни показатели и със следните функции: фотоплетизмография (показател, с който се измерва тонусът на кръвоносни съдове по крайниците), измерване на биопотенциала, измерване на температурата на кожата, вграден алгоритъм за сърдечен ритъм, движение и завъртане - 15 бр. Използва се за следене на здравен статус и здравни грижи, ЕКГ мониторинг, проследяване на данни за сърдечен сигнал. , Contracted Amount: 233 049.19 , Reported Amount: 133 219.77
  • Activity: Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемането на 4 ч. персонал, закупуване на 5 бр. ДМА, закупуване на сензорна здравна платформа и таблети 15 бр., изработване на икономическа и финансова оценка и на пазарно проучване и маркетингов план, създаване на интернет страница, наем на офис за период от 14 м. и участие в събития в чужбина)- продължение : Платформата включва следните основни компоненти: Микроборд, с микроконтролер, управление на мощността, блутуут с двоен режим и 6-осен акселерометър и жироскоп; Сензорна платка, включваща биопотенциометър, оптичен сензор за сърдечен ритъм с два зелени светодиода и фотодиод, ЕКГ сензор, телесен температурен датчик и център за биометричен сензор с вграден алгоритъм за сърдечен ритъм; Адаптерна платка за използване по време на ъпгрейд на фърмуера; Интелигентен ръчен часовник; Хардуерни файлове, фърмуер и софтуер Изискуемо допълнително оборудване към платформата – персонален компютър или Андроид устройство (таблет) с блуттут връзка за регистриране на данните от сензорната платформа. Ще бъдат закупени 15 бр. За повече информация за платформата: https://www.maximintegrated.com/en/design/reference-design-center/system-board/6779.html/tb_tab2 Оборудването ще бъде предоставено на потребители на платформата през пилотната фаза за тестване на нейната функционалност и настройки, а след приключване на тестовете ще бъде върнато в компанията за последващи тестове с други потребители. Ще наемем работно помещение за работа на екипа, за срок от 14 м. Планираме възлагането на външни услуги. За да валидираме резултатите си, ще възложим разработването на икономическа и финансова оценка. Тя ще включва финансова оценка ( NPV, IRR, индекс на рентабилност, срок на откупуване на инвестицията); икономическа оценка- парични потоци); оценка на въздействието на проекта върху общата конкурентоспособност на компанията като цяло (анализ на търсенето и предлагането, на необходимите инвестиции, варианти). За да бъдем успешни, ще възложим разработването на детайлно и професионално пазарно проучване, както и маркетингов план за пазарна реализация, които да структурират пазарните ни интервенции в бъдеще и да подпомогнат успешното реализиране на бизнес стратегията ни и изпълнението на заложените в бизнес плана ни показатели. Проучването ще включва описание на релевантните пазари; размер и потребителски профил на целевите пазари; планираните пазарни дялове, които фирмата смята да заеме; начина за навлизане в пазара и позициониране на продукта, фактори и тенденции за развитие на пазарната му реализация; конкурентните позиции на дружеството, което ще придобие след разработване на предприемаческата идея; анализ на конкурентите на дружеството и пр. Планираме да създадем интернет страница, през която ще се достъпва платформата и към която ще се интегрира специализираният софтуер. Тя ще бъде и основният инструмент за популяризиране на продуктите и услугите ни и средство за комуникация с потенциални клиенти и потребители. Ще бъде разработена чрез прилагане на методологията на дизайна на потребителското преживяване и ще служи като своеобразна визитна картичка на компанията. Поради това, че комбинацията от услуги и начина, по който ще ги предоставяме е различен от съществуващите на пазара решения, ще предприемем действия за защита на интелектуалната собственост, чрез осъществяване на проучване за регистрация на европейска търговска марка и евентуално на полезен модел. Планираме активно промотиране на компанията и услугите ни, изграждане на партньорски мрежи, чрез участие в специализирани международни форуми. Направили сме проучване и сме селектирали подходящи събития, но окончателното решение ще бъде взето след старта на проекта и съобразено степента на готовност на разработките ни и датите на провеждане на форумите. Към настоящия момент сме идентифицирали няколко възможности, както следва:, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 15 698.20
  • Activity: Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемането на 4 ч. персонал, закупуване на 5 бр. ДМА, закупуване на сензорна здравна платформа и таблети 15 бр., изработване на икономическа и финансова оценка и на пазарно проучване и маркетингов план, създаване на интернет страница, наем на офис за период от 14 м. и участие в събития в чужбина)- продължение : - Участие в Демографски конгрес в Берлин/Участие в събитията на инициативата Европейско партньорство за иновации, свързани с активното и здравословно застаряване (EIP on Active and Healthy Ageing)/Участие в различни прояви и събития на Глобалния алианс Ageing 2.0 Alliance., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 32 664.29
  • Activity: Дейност 2 Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез изработване на 1 бр. табела и 30 бр. стикери): Като част от дейността ще възложим изработването на информационна табела за проекта и 30 бр. стикери, които да поставим върху елементите от закупеното оборудване. В началото на проекта ще подготвим и необходимата визуализация на бланки и други информационни материали, които ще бъдат създадени в рамките на проекта - писма, договори и пр. При изпълнението на дейността ще се следват графичните стандарти за лого на Европейския съюз и на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 съгласно изискванията на Регламент 1303/2013, Регламент 821/2014, както и изискванията относно мерките за информация и публичност, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: WEB MOTION LTD., Contracted Amount*: 38 712.00 , Reported Amount**: 48 390.00
  • Contractor: VRATSA SOFTWARE COMMUNNITY Association, Contracted Amount*: 1 824.00 , Reported Amount**: 1 640.00
  • Contractor: ZONE Pro-INVENTION Ltd., Contracted Amount*: 280.00 , Reported Amount**: 350.00
  • Contractor: DUGA PLUS LTD., Contracted Amount*: 39.92 , Reported Amount**: 48.20
  • Contractor: DIGITEC Ltd., Contracted Amount*: 27 376.21 , Reported Amount**: 32 024.29
  • Contractor: Thracian Sustainable Development Association, Contracted Amount*: 11 440.00 , Reported Amount**: 14 300.00
  • Contractor: "M-Design Plus" Ltd., Contracted Amount*: 6 240.00 , Reported Amount**: 7 800.00
  • Contractor: WISO Institut für Wirtschaft amp; Soziales GmbH WISO Institute for Economics amp; Social Affairs, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 340.31
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 142.75 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 4 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.36 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 180 942.26 BGN
Grant 144 753.89 BGN
Self amount 36 188.37 BGN
Total actual amounts paid 144 753.89 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проекта - информационна табела 1 бр. и стикери - 30 бр., Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: Изработка на информационна табела и стикери
    Contractor: DUGA PLUS LTD.
    Contract total funded value: 39.92
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на компютърно оборудване и смарт принадлежности, Estimated Amount: 34 229.19
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърно оборудване и смарт принадлежности
    Contractor: DIGITEC Ltd.
    Contract total funded value: 27 376.21
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване и доставка на: Материални активи - ДМА - 3 вида, общо 5 бр. , Estimated Amount: 12 329.19
  • Differentiated position 1: Преносим компютър 1-ви вид - 2 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Преносим компютър 2-ри вид - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Преносим компютър 3-ти вид - 2 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Изработване на икономическа и финансова оценка - 1 бр. , Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: разработване на икономическа и финансова оценка на дейността на Ърбан Ейнджълс ООД
    Contractor: Thracian Sustainable Development Association
    Contract total funded value: 5 440.00
Procedure 5 Subject to due process: Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация - 1 бр. , Estimated Amount: 7 500.00
  • Differentiated position 1: Разработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на услугите, предлагани от Ърбан Ейнджълс ООД
    Contractor: Thracian Sustainable Development Association
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Наемане на работно помещение, Estimated Amount: 2 800.00
  • Differentiated position 1: Наем на работно помещение в гр. Враца - офис с две работни места
    Contractor: VRATSA SOFTWARE COMMUNNITY Association
    Contract total funded value: 800.00
  • Differentiated position 2: Наем на работно помещение в гр. Враца - офис с две работни места
    Contractor: VRATSA SOFTWARE COMMUNNITY Association
    Contract total funded value: 1 024.00
Procedure 7 Subject to due process: Проучване за регистрация на европейска търговска марка и/или полезен модел- 1 бр. , Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: Проучване за регистрация на европейска търговска марка Ърбан Ейнджълс на територията на Европейския съюз
    Contractor: ZONE Pro-INVENTION Ltd.
    Contract total funded value: 280.00
Procedure 8 Subject to due process: Разработване на специализиран софтуер – платформа за предоставяне на иновативни социални услуги за възрастни хора, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване на специализиран софтуер – платформа за предоставяне на иновативни социални услуги за възрастни хора
    Contractor: WEB MOTION LTD.
    Contract total funded value: 38 712.00
Procedure 9 Subject to due process: Създаване на интернет страница на Ърбан Ейнджълс - 1 бр. , Estimated Amount: 8 000.00
  • Differentiated position 1: Изработка на два огледални уеб сайта, посредством система за управление на съдържанието (CMF/CMS)
    Contractor: "M-Design Plus" Ltd.
    Contract total funded value: 6 240.00
Procedure 10 Subject to due process: Участие в 2 събития в чужбина за представяне на компанията и нейния продукт, Estimated Amount: 10 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN