Identification

UMIS Number BG06RDNP001-7.001-0118-C05
Project Name Reconstruction and rehabilitation of existing streets in the town of Banya
Beneficiary 000471365 Municipality of Karlovo
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 28.10.2021
Start Date 28.10.2021
End Date 28.10.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Карлово, гр.Баня

Description

Brief description
Публичната инфраструктура е основен фактор за осигуряване на базови услуги на населението в град Баня и за осигуряване на достъпа до тях. Устойчивото социално-икономическо развитие на града е неразривно свързано със съществуващата инфраструктура и качеството на предлаганите услуги за населението. Недостига на инвестиции за обновяване на съществуващата инфраструктура и неадекватното качество на предлаганите услуги е основният елемент, който продължава да разширява границите на развитие между общинския център - гр. Карлово и балнеокурорта - гр. Баня. Освен това е пречка за създаването на равни възможности в социално-икономическото развитие.
Чрез реализирането на проектното предложение ще се реконструират 4 улици в гр.Баня - ул."Карловска", ул."Стара планина" ул."Липите" и ул."Байкал", както и прилежащите им тротоари.
Дейностите по проекта включват: 
- изграждане на нова пътна асфалтобетонова настилка за ул. „Стара планина" и улица „Карловска" 
- пренареждане на паважна настилка за ул. „Липите" и ул. „Байкал" 
- подмяна на бордюрите и тротоарите по съществуващите улици.  
Съгласно изготвения работен проект ще бъдат реконстуирани и рехабилитирани 10 125 кв.м съществуващи улици и съоръжения и принадлежностите към тях в гр. Баня, както и 4350 кв.м. рехабилитирани тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях. 
Обща цел на настоящото проектно предложение е да се подобри качеството на живот в община Карлово и по-конкретно в гр. Баня чрез реконструкция и рехабилитация на съществуващата общинска пътна инфраструктура, за да се подобри достъпа до основни услуги за населението, повишаване на икономическата активност и стимулиране устойчивото развитие на общината и града.
Activities
  • Activity: Организация, управление и отчитане на проекта: За коректното и навременно изпълнение на проекта ще бъде избран по реда на ЗОП външен изпълнител на дейността. Отговорностите на избрания изпълнител ще са както следва: - извършва анализ на актуалната към момента нормативна база, свързана с процедурата по възлагане на обществени поръчки, както и с нормативните условия за реализирането и отчитането на проекта; - изготвя документации, включващи и решения и обявления за обществените поръчки (или поканите – при процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 и 13 от ЗОП), свързани с възлагане на дейностите по проекта и на техническите спецификации към тях; - оказва съдействие на Общината, относно подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договор към ДФЗ/РА; - подготвя документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта, включително: - оказва съдействие на бенефициента при подготовка на необходимата документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от ДФЗ/РА; - съдейства при подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на Анекс към Договора за безвъзмездна финансова помощ (при възникнала необходимост); - осъществява координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително: - съдейства при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; - координира и подпомага документалния обмен на информация между Община Карлово, ДФЗ/РА и изпълнителите на дейностите по проекта. - съдейства на Общината при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; - съдейства на бенефициента при отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; - извършва подготовка и окомплектоване на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително: - изготвя заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от ДФЗ/РА относно подаване на заявки за плащане; - контролира и координира комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане; - извършва проверка за съответствието на документацията към заявките за плащане с изискванията на финансиращата институция. - осъществява необходимия контрол и преглед на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително: - контрол по изпълнението на предвидените дейности по проекта в съответствие с Договора за безвъзмездна финансова помощ и указанията на Управляващия орган; - извършва необходимия текущ и периодичен преглед и контрол върху осъществяването на строително-монтажни работи (СМР), в рамките на проекта, като следи дали те се извършват в пълния им обем и с необходимото качество; - съдейства на общинската администрация по отношение на организацията и координацията на изпълнението на СМР, в съответствие с приетата оферта, техническите спецификации и проектната документация; - осъществява контрол и преглед на документацията при изпълнението на всеки етап от предвидените СМР; - съдейства на Общината при проследяването на процесите във връзка с отстраняване на констатирани забележки и неизправности при осъществяване на СМР; - предоставяне на юридически консултации по време на реализацията на проекта; - Окончателно отчитане на дейностите по проекта след извършване на цялата инвестиция по проекта. За изпълнението на тези дейности, се предвижда избрания изпълнител да разполага с екип за организация и управление както следва: 1. Ръководител проект 2. Юрист 3. Експерт изпълнение на СМР 4. Технически сътрудник, Contracted Amount: 10 085.00 , Reported Amount: 9 049.21
  • Activity: Изпълнение на строително-монтажни работи: Строително монтажните работи по проект "Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня" включват следните дейности за включените обекти : • рехабилитация на улични и тротоарни настилки съгласно одобрения инвестиционен проект; • подмяна нa улични и тротоарни настилки съгласно одобрения инвестиционен проект; • осигуряване на достъпна среда за хората в неравностойно положение; • подмяна на алейните и пешеходни настилки; • други съгласно одобрения инвестиционен проект. Описаните СМР се извършват от избрания по реда на ЗОП изпълнител, съгласно одобрения инвестиционен проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят ще: - поеме пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора; - съставя пълно и правилно всички актове и протоколи по време на строителството; - осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи; - следи за осигуряването на временната организация по време на строителството; - спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - недопуска увреждане на трети лица и имоти; - следи за годността на Строежа за въвеждане в експлоатация. Изпълнителят съхранява на строежа Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, издадени от оправомощени за това лица и специализирани контролни органи съгласно Закона за устройство на територията. След изпълнението на Строежа до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и уведомява за готовността си да предаде обектите. , Contracted Amount: 1 059 021.96 , Reported Amount: 999 803.55
  • Activity: Упражняване на строителен надзор: При извършване на строително-монтажните работи ще бъде избран консултант, който ще бъде отговорен за: - законосъобразното стартиране на строителните работи; - съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти; - контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания; - пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя. , Contracted Amount: 20 170.00 , Reported Amount: 6 000.00
  • Activity: Упражняване на авторски надзор: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта изготвил работния проект. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи: • При подписване на протоколи и актове; • При обсъждане и промяна на конструктивните решения; • При одобряване на конструктивни решения; • При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; • При изменение на проектни части по време на работа; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението); • Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ; • Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; • При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа;, Contracted Amount: 10 085.00 , Reported Amount: 4 999.00
  • Activity: Изготвяне на работен проект: Във връзка с предстоящо кандидатстване на Община Карлово по подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 г., през месец септември чрез възлагателно писмо е възложено изготвянето на проекти за "Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня, община Карлово" с обхват ул. "Стара планина", ул. "Карловска", ул. "Липте" и ул. "Байкал". Изпълнителят е разработил проект по необходимите части при спазване на нормативната база за изготвяне на проектна документация за обектите. , Contracted Amount: 25 000.00 , Reported Amount: 25 000.00
  • Activity: Подготовка на проектно предложение: За нуждите за кандидатстване на Община Карлово с проектно предложение по подмярка 7.2, по обявената процедура за подбор, се сключи договор с избран изпълнител, който изготви проектното предложение и да подготви нужните документи съгласно Указанията за кандидатстване. , Contracted Amount: 10 085.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Modus G Ltd., Contracted Amount*: 29 999.00 , Reported Amount**: 29 999.00
  • Contractor: PESHEV Ltd., Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: Ofis Taim LTD., Contracted Amount*: 18 187.60 , Reported Amount**: 9 049.21
  • Contractor: "ALTRAM", Contracted Amount*: 950 166.74 , Reported Amount**: 999 803.55
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

None

Financial Information

Total Project cost 1 041 595.39 BGN
Grant 1 041 595.39 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 500 607.46 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за упражняване на строителен надзор, при извършване на строителни и монтажни работи за обект: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня", Estimated Amount: 18 187.61
  • Differentiated position 1: „Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за упражняване на строителен надзор, при извършване на строителни и монтажни работи за обект „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня”
    Contractor: PESHEV Ltd.
    Contract total funded value: 12 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Авторски надзор, Estimated Amount: 4 999.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на авторски надзор при извършване на строителни и монтажни работи по проект „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня“
    Contractor: Modus G Ltd.
    Contract total funded value: 4 999.00
Procedure 3 Subject to due process: Консултантски услуги по управление на проект „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня", Estimated Amount: 9 093.80
  • Differentiated position 1: Консултантски услуги по управлението на проекта
    Contractor: Ofis Taim LTD.
    Contract total funded value: 9 093.80
Procedure 4 Subject to due process: Строително-монтажни работи по проект "Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня", Estimated Amount: 954 849.44
  • Differentiated position 1: Предмет на предвидената процедура Обект на процедурата Приложим нормативен акт Действия Строително-монтажни работи по проект "Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в гр. Баня"
    Contractor: "ALTRAM"
    Contract total funded value: 950 166.74

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN