Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0008-C04
Project Name "Provision of warm lunch-2016/2017 g. in the Municipality of Iskar"
Beneficiary 000413942 Municipality Iskar
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 15.07.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 30.04.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Искър

Description

Brief description
Предоставяне на топъл обяд на потребители от целевата група ще се осъществява в четирите населени места на община Искър  от създадената през 2015 година обществена трапезария в Домашен социален патронаж - град Искър. Социалната услуга ще се предоставя в дома на потребителя с осигурен превоз в работните дни на месеца. Топлата храна ежедневно ще се приготвя и разнася до два часа след приготвянето  от персонала на социалното заведение.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи : 1. Основна целева група за предоставяне на "топъл обяд" в община Искър: 1.1.Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за Социално подпомагане; 1.2.Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "Социално подпомагане"; 1.3.Самотно живеещи лица за семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност. 2. Допълнителна целева група /за разпределение на неполучен "топъл обяд", който отговаря на сроковете и условията за съхранение/ 2.1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № PД-07-05 от 2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 182.68
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Закупуването на хранителните продукти ще се извършва по Закона за обществените поръчки. Доставката и закупуването на хранителни продукти за "Осигуряване на топъл обяд" ще бъдат включени в обществената поръчка за хранителни продукти на община Искър и ще се организира и извършва от Дирекция "Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване" на община Искър. Към настоящият момент Община Искър има сключен договор с изпълнител за доставка на хранителни продукти с обособена позиция за доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж Искър, към която се присъединява и доставката за "Осигуряване на топъл обяд" . При изчерпване възможностите на проведената процедура по ЗОП ще бъдат предприети мерки за провеждане на нова. Доставката на хранителните продукти ще се извършва в складовата база на Домашен социален патронаж гр. Искър, в кухненския блок на който ще се приготвя и топлия обяд. В социалното заведение е въведена добра производствена и хигиенна практика и се изпълнява Система за управление безопасността на храните, основана на процедури базирани на принципите на НАССР. Задължително се спазва стриктен контрол с цел недопускане на замърсявания и предлагане на здравословни храни, приготвени по начин запазващ биологичната им ценност за обслужваните лица.Доставчика е регистриран по реда на Закона за храните. Предлагат се продукти от следните групи храни: Група а - аламинути; Група б - скара; е - готови за консумация тестени храни - макарони, сандвичи, хлебни изделия, тестени закуски; Група з -"варива" - супи основни ястия и други; Група и - "зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени,изсушени, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти" - плодове -пресни, конфитюри, мармалади, компоти; Група р - "кафе, чай , какао"; Група у - Готвени ястия, кухненски десерти - кремове. , Contracted Amount: 139 599.56 , Reported Amount: 70 661.74
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Приготвянето на храната за изпълнението на проекта "Осигуряване на топъл обяд-2016/2017г. в община Искър", ще се извършва в базата на Домашен социален патронаж гр.Искър, с адрес: гр.Искър, ул. "Христо Ботев" №2. Приготвянето на топлия обяд ще се осъществява в кухнеския блок на социалното заведение и ще се доставя в домовете на потребителите, съгласно хигиенните и санитарни изисквания на храните на Регионалната здравна инспекция, Агенцията по безопасност на храните и Наредба 5 от 2006 г. В община Искър през 2015 г. - 2016 г. беше създадена социална услуга "обществена трапезария", която предостави топъл обяд на 36 лица за 10 месеца, финансирана по Оперативна програма храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Кухненският блок се помещава в приземния етаж и има самостоятелен вход и изход, с обособени помещения: топла кухня, подготвителни помещения за първична обработка на месо, риба и зеленчуци, оборудване с хладилник-фризер, помещения за разливане на храни и за измиване на външен транспортен амбалаж; един брой складово помещение за съхраняване на хранителни продукти , оборудван с един брой фризер и един брой хладилник-фризер за плюсово и минусово съхранение на храните. Базата разполага с 3 бр. ел. бойлери - 80 л.; една пекарна с три фурни; две професионални печки с по 6 котлона и една фурна; работни кухненски маси - 7 бр. и мивки с басейни 5 броя. Персонала е от 9 души, квалифициран и помощен персонал: Управител, касиер-домакин, шофоьори -2бр, готвач, помощник готвач, работник кухня, разносвач храна и санитар. ДСП разполага с нужния капацитет и персонал за приготвяне на храната за потребителите по проект "Осигуряване на топъл обяд-2016/2017г. в община Искър". От 01.06.2018г. приготвянето на храната за изпълнението на проекта "Осигуряване на топъл обяд-2016/2020г. в община Искър", ще се извършва в хранителен блок в социално заведение в гр. Искър, ул. „Христо Ботев“ №2 с рег. №152500065. Обекта е проверен от инспектор на ОДБХ-Плевен и има разрешение за започване отново социалната си дейност и предвид чл. 12, ал. 2, ал. 9 от Закона за храните е издадено Удостоверение №101/9817 от 19.04.2018 г. с Рег. № 152500402. В новия обект на ДСП има помещения, както следва: санитарен възел, два офиса, една съблекалня за персонала, стая за почивка на персонала, един склад за хранителни продукти, помещение за празен амбалаж, помещение за подготовка и обработване на зеленчуци, помещение за подготовка и обработване на месо и риба, топла кухня с кът за разливане на храна, помещение за миене на съдинки, помещение за сушене на съдинки. Във всички работни помещения има кухненски маси, мивки с басейни и съответното оборудване. Базата разполага с 3 бр. ел. бойлери, 2 професионални комбинирани готварски печки с по 6 котлона и фурна, готварска печка с 6 котлона без фурна 1 бр., фурна за печене 1 бр., хладилник 1 бр, хладилник с камера 1 бр., фризер 2бр., комбинирани хладилник-фризер 2бр. Персонала е от 8 души, квалифициран и помощен персонал: Управител, социален работник, касиер-домакин и шофоьор, шофьор, готвач, помощник готвач, работник кухня, разносвач храна. ДСП разполага с нужния капацитет и персонал за приготвяне на храната за потребителите по проект "Осигуряване на топъл обяд-2016/2017г. в община Искър"., Contracted Amount: 6 805.55 , Reported Amount: 44 941.64
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Предоставянето на съпътстващите мерки ще се извършва със собствен ресурс. Ще се предоставят от ЕУП, специаллисти и експерти от общинска администрация Искър и доброволци. Съпътстващите мерки ще допълват предоставянето на топъл обяд, и ще се изразяват в индивидуално и групово консултиране и съдействие за: - възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината включително и такива, финансирани от ЕСФ; - други форми на подкрепа, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевата група., Contracted Amount: 6 805.54 , Reported Amount: 4 455.67

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Evelyn company COMMERCE , Contracted Amount*: 95 911.16 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 80.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 153.00

Financial Information

Total Project cost 153 210.65 BGN
Grant 153 210.65 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 153 210.65 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по седем обособени позиции”. , Estimated Amount: 184.90
  • Differentiated position 1: Договор Д-ОА-238
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Договор Д-ОА-239
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Договор Д-ОА-240
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Договор Д-ОА-241
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Договор Д-ОА-242
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Договор Д-ОА-243
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Договор Д-ОА-244
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN