Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.449-0001-C04
Project Name Purchase of equipment and furniture for the Historical Museum - Chirpan, in order to present and exhibit the local natural, cultural and historical heritage
Beneficiary 000818086 Municipality of Chirpan
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 17.02.2023
Start Date 17.02.2023
End Date 30.06.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Чирпан, гр.Чирпан

Description

Brief description
С реализацията на проекта се предвижда да бъде закупено и монтирано оборудване и обзавеждане за Исторически музей – Чирпан, с цел  представяне и експониране на местното природно, културно и историческо наследство.
По проекта ще бъдат закупени витрини за излагане и съхранение на експонати, както и информационни коиски с цел стартиране на процес по дигитализация на музейните архиви и атрактивно представяне на местното културно и историческо наследство.
Activities
  • Activity: Закупуване на оборудване и обзавеждане: За изпълнение на дейността се предвижда да бъде закупено, доставено и монтирано обзавеждане и оборудване за Исторически музей - Чирпан, както следва: 1. Витрина с гръб с размери 2.40 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 2 бр.; 2. Витрина с гръб с размери 1.20 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 1 бр.; 3. Витрина, четиристранно остъклена с размери 0.60 м. х 0.60 м. х 2.30 м. - 4 бр.; 4. Витрина маса с размери 120/60/105 см. - 3 бр.; 5. Графични пана с размери 80/0.5/160 см. - 6 бр.; 6. Тоководна Еврошина със съответните конектори - 100 см. - 10 бр.; 7. Осветително тяло - 14 бр.; 8. Информационен киоск - 2 бр.; 9 Манекен, дамски в цял ръст - 7 бр.; 10. Манекен, мъжки в цял ръст - 3 бр.; 11. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х5см.х5 см. - 15 бр.; 12. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х10см.х10 см. - 15 бр.; 13. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х20см. х10 см. - 5 бр.; 14. Реквизит за аранжиране с размер 7см.х7см. х10 см. - 3 бр.; 15. Реквизит за аранжиране с размер 10см.х10см. х10 см. - 3 бр.; 16. Реквизит за аранжиране с размер 5см.х20см. х30 см. - 5 бр.; 17. Реквизит за аранжиране с размер 25см.х25см. х50 см. - 5 бр.; 18. Реквизит за аранжиране с размер 25см.х25см. х75 см. - 5 бр.; Със закупуването на посочените по-горе активи се цели представяне и експониране на местното природно, културно и историческо наследство. По проекта ще бъдат закупени витрини за излагане и съхранение на експонати, както и информационни коиски с цел стартиране на процес по дигитализация на музейните архиви и атрактивно представяне на местното културно и историческо наследство. Внедряването на информационните киоски в дейността на музея ще създаде възможности за в бъдеще за: • Интерактивна разходка през музея • Обратна връзка на посетителите с ръковдството на музея • Разглеждане на неизложени експонати • Разглеждане на забележителности, чрез виртуална реалност • Бързо търсене на издание в библиотеките; • Денонощно предоставяне на информация; Информационните киоски въздействат много върху удовлетворяването на посетителите чрез възможността да се самообслужват бързо и лесно, получавайки информацията, която искат. Някои преимущества: • Възможност за предоставяне на информация, съответстващо на интересите на посетителите • Повишава новаторския имидж на музея • Въвежда ново средство за комуникация с посетителите, Contracted Amount: 43 978.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Консултанстки услуги по време на изпълнение на проекта: В рамките на тази под-дейност ще бъде изготвена документацията за възлагане на обществена поръчка във връзка с изпълнението на дейност 1. Документацията ще бъде разработена и съобразена с действащата към момента на тяхното обявяване нормативна уредба в областта на обществените поръчки. Консултантите ще подпомогнат екипа на общината в процеса на реализация на проекта, като основната им дейност ще е свързана със спазване на нормативните изисквания и правилата за усвояване на средствата по ЕЗФРСР. Основни задължения на консултанта ще бъдат свърани с: определяне вида на обществената поръчка, подготовкана документация за предварителен контрол от ДФЗ - РА, разработване на тръжната документация и провеждане на поръчката в ЦАИС; подготовка на документацията за последващ контрол и качването ѝ в ИСУН; контрол по отчитане изпълнението на сключените договори и други. , Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Дял от населението на територията, което се ползва от подобрената среда, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 45 978.00 BGN
Grant 45 978.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN