Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.003-0008-C03
Project Name Improving the urban environment in Zone with potential for economic development Gladno pole
Beneficiary 000471504 Plovdiv municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 29.10.2020
Start Date 29.10.2020
End Date 15.02.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив

Description

Brief description
Проектното предложение е свързано с обновяването на зона за въздействие с потенциал за икономическо развитие „Гладно поле”, с което ще се създадат предпоставки за оптимално използване на териториалните ресурси и за инвестиции в пловдивска икономика на знанието. Заложени са действия за подобряване на градската околна среда, намаляване на замърсяването на въздуха и насърчаване на мерките за намаляване на шума чрез комплексно обновяване на транспортна инфраструктура. В резултат ще се повиши транспортната достъпност и свързаност на икономическата зона, което ще представлява първа стъпка от дългосрочната визия за нейното бъдещо развитие като фокус на инвестиции и високотехнологични дейности.

Очаквани резултати:
1. Изграждане на улична мрежа ( главна и второстепенна) с благоустрояване и паркиране в рамките на пълния уличен профил, включително на пълна подземна техническа инфраструктура и зеленина за широко обществено ползване: бул. „Санкт Петербург“, ул. „Тодор Гатев“ – в участъка от ул. „Богомил“ до о.т.85.
2. Реконструкция, включително разширяване на ул. „Лев Толстой“  / от ул. "Генерал Радко Димитриев" до ул "Богомил" /  и изпълнение на улично озеленяване;
3. Рехабилитация на съществуващи улици „Богомил“  / от ул. "Лев Толстой" до бул. "Санкт Петербург"/ и ул.„Радко Димитриев“ / от ул. "Лев Толстой" до ул. "Георги Странски" , улично озеленяване и прилежащи обществени зелени площи.
Activities
  • Activity: Управление на проект "Подобряване на градската среда в зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле": Управлението на проекта осигурява организационните предпоставки за неговото успешно и своевременно изпълнение като съвкупност от отделни обекти и дейности. Управленският процес включва планиране, координация, мониторинг, контрол и отчитане на различни дейности, свързани със следните нива: (1) ниво контролни и одитиращи органи; (2) ниво Бенефициент; (3) ниво екип за управление; (4) ниво външни изпълнители; (5) ниво заинтересовани страни. Управлението на проекта включва отделни функции, планирани във времето и разпределени в рамките на предварително определен екип. Екипът за управление е моделиран в съответствие с установения организационен дизайн за работа по сходни проекти в община Пловдив. Моделът е доразвит чрез примери за управление на идентични проекти в ЕС. За конкретния проект е формирана структура със следните позиции: (1) Ръководител на проект; (2) Координатор - външна услуга; (3) Експерт - финанси; (4) Експерт СМР дейности - външна услуга; (5) Юрист- външна услуга; На отделните позиции съответстват различни отговорности, свързани с обща роля в рамките на екипа, основни и съпътстващи функции. Съвместното изпълнение на посочените отговорности, осигурено чрез непрекъснато взаимодействие между отделните експерти, обособяват обхвата на дейност Управление на проекта. Общите направления в управлението са три: (1) подготвителни дейности, свързани с конкретното изпълнение на проекта, включително участие в провеждането на необходимите обществени поръчки; (2) координация, мониторинг и контрол на дейността на външните изпълнители, включително проследяване на времеви графици и отчитане на извършената работа; (3) дейности, свързани с изпълнението на договора за БФП, включително финансово и техническо отчитане. Всеки експерт от екипа ще има принос към трите направления в зависимост от своята квалификация и чрез комбинация от основни и съпътстващи функции. Конструираният модел за управление предвижда деветте експерта да взаимодействат при изпълнението на дефинираните функции. Това означава разпределение на дадена функция между няколко отговорника, които допринасят за общия резултат със своята конкретна експертиза. Управлението на проекта обхваща следните основни функции: (1) изготвяне и проследяване на детайлен график за изпълнение на проекта и неговите обекти; (2) изготвяне, представяне и проследяване на график за провеждане на тръжните процедури, необходими за завършването на проекта; (3) управление на финансовите аспекти на проекта. Финансовите аспекти включват управлението на разнопосочните парични потоци по проекта, включително плащанията от Бенефициента към външните изпълнители и от УО към Бенефициента; (4) управление на нормативните аспекти на проекта. Към нормативните аспекти се присъединява гарантирането на съответствие между реализацията на проекта и задължителните изисквания на процедурата за БФП, съотносимото национално и европейско законодателство; (5) координация и контрол на външните изпълнители; (6) извършване на пълна документална проверка на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (7) извършване на проверка на място на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (8) изготвяне на шестмесечни и годишни технически отчети; (9) изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови отчети. (10) изготвяне на искане за авансово плащане; (11) изготвяне на искане за междинни и окончателно плащания; Към тях се присъединяват следните съпътстващи функции: (1) разкриване и докладване на нередности по проекта; (2) създаване и актуализиране на архив на проекта; (3) предоставяне на необходимата информация и документация при извършването на проверки и одит от контролни и одитиращи органи; (4) управление на рисковете; (5) разработване и прилагане на план за взаимодействие със заинтересованите страни; , Contracted Amount: 151 475.00 , Reported Amount: 195 200.87
  • Activity: Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) на обектите от проект "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле" в рамките на три обособени обекта както следва: Обект И1, Обект И2 и Обект И3, подробно описани в Обяснителната записка и индикативната КСС. : Дейността инженеринг се разделя на 3 направления: 1. Дейности, свързани с изработването на Технически проект, както и дейности представляващи условие, следствие или допълнение към него: - Извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на Технически проект, съгласно изискванията на Възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи. - Извършване на всички съгласувания на Техническия проект с експлоатационните дружества и др., чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на предмета на инженеринга. - Отстраняване за сметка на изпълнителя на недостатъците на Техническия проект, установени в хода на извършване на проверките от външния изпълнител извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и технически контрол по част „Конструктивна” съгл. ЗУТ, включително и по време на а строителството. - Поемане на отговорност за качеството на проекта по време на изпълнение на строителството. 2. Дейности свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на СМР. - Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с инвестиционния проект; - Провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Оказване на съдействие при избор на материали за СМР; - Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. 3. Дейности, които са свързани с изпълнението на СМР, както и дейности представляващи условие, следствие или допълнение към него: - Строителните работи, изпълнявани съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърден от Възложителя Технически проект за строежа, в съответствие с Обяснителната записка, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга. - Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и Техническия проект строителни продукти. - Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа. - При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството в съответствие с разпоредбите на чл. 38 от Закона за пътищата. - При необходимост извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения. - Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство. - Извършване на геодезическо замерване на теренната основа. - Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания. - Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация. - Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя. - Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация. - Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през минималните гаранционни срокове за изпълнените СМР и съоръжения на обекта. С цел постигане устойчивост на резултатите от проекта, е необходимо и изграждане на нова и рехабилитация на съществуваща подземна инфраструктура - ВиК инфраструктура ( водопроводи и канализация). Тъй като разходите за тези видове дейности не са допустими по процедурата, те са обособени в отделни КСС и за тях има осигурено финансиране от бюджета на бенефициента, чрез решение на Общински съвет - Пловдив. Разходите възлизат на общо 2 616 988,64 лв. без ДДС (3 140 386,36 лева с ДДС) , Contracted Amount: 11 205 127.52 , Reported Amount: 13 505 029.62
  • Activity: Изпълнение на строителен надзор на обектите от проект "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле".: По време на строителството независима компания, ще упражнява независим строителен надзор със следния обхват: 1. Изготвяне на доклад за съответствие на техническите проекти на на обособените обекти както следва: И1 - бул. "Санкт Петербург" / северно платно / - от ул. "Богомил" до бул. "Освобождение"; ул. "Тодор Гатев" - от ул. "Богомил" до о.т. 8.5; И2 - ул. Лев Толстой" от ул. "Генерал Радко Димитриев" до ул. "Богомил"; И3 - ул. "Боогомил" от ул. "Генерал Радко Димитриев" до бул. "Санкт Петербург"; ул. "Генерал Радко Дмитириев" от ул. "Лев Толстой" до ул. "Георги Странски", вкл. прилежащи улици 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството: - Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите. - Организира законосъобразно започване на строежите - Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството - Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството - Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството - Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението - Изготвя окончателен доклад до Възложителя след приключване на строително-монтажните работи - Актуализира техническите паспорти след приключване на строително-монтажните работи на всички съществуващи обекти на проект „Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле"“ - Окомплектова цялата документация необходима на Община Пловдив за приемането на обектите на проекта от ДНСК. 3. Упражняване на инвеститорски контрол по време на строителството., Contracted Amount: 120 500.00 , Reported Amount: 144 600.00
  • Activity: Одит на изпълнението на проект "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле".: (1) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие при избора на бенефициента на изпълнителите на отделните дейности по проекта спрямо изискванията на приложимите нормативни актове в тази сфера (Закона за обществените поръчки и други приложими актове). Ако за възлагането на дейности на изпълнители не е приложим ЗОП, одиторът трябва да направи констатация дали начинът на възлагане е такъв, че да гарантира пазарна стойност на доставката/услугата/строителството. (2) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие доколко разходите по проекта са допустими съгласно изискванията на приложимите регламенти на ЕС, Постановление № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014 - 2020 г., детайлните правила за допустимост на разходите по съответната Оперативна програма, както и съгласно други актове. За допустимите разходи одиторът проверява дали те действително са платени и дали възложените дейности, за които бенефициентът е платил (услугата/доставката/строителството) са действително извършени. (3) Одиторът проверява и формира констатация дали всички документи, на база на които е отчетен съответният разход, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за този разход. Одиторът проверява дали включените в Искането за плащане разходи са регистрирани и отчетени в счетоводната система на бенефициента. (4) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът е документирал надлежно изпълнението на дейностите по проекта. (5) Одиторът проверява и формира констатация дали документите са класирани, систематизирани и се съхраняват в съответствие с правилата на програмата. При изпълнението на междинни проверки по ангажимента за договорени процедури констатации се правят за дейностите и разходите, включени в съответното междинно искане за плащане, а при изпълнение на окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури се прави констатация на документирането на дейностите по проекта като цяло. (6) Одиторът проверява и формира констатация дали в проверяваното искане за плащане са включени разходи, които са относими към отчетния период на ИП, както и са допустими за включване в него в случаите, когато такива разходи са извършени извън този период. (7) Одиторът проверява и формира констатация дали искането за плащане отговаря на актуалния към момента на подаването му формат и ако не – дали съдържа като минимум необходимата съгласно формата информация (напр. номер, вид, период, наименование и номер на съответния проект, наименование на бенефициента, банкова сметка, банков код, фонд на ЕС и др.), както и дали тази информация е коректна. (8) Одиторът проверява и формира констатация дали сумите по исканията за плащане са в размер, допустим за междинно/окончателно плащане и отговарят на условията в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и дали съотношението между националното и европейското съфинансиране е спазено и съответните закръгления са коректно направени. (9) Одиторът извършва аритметична проверка (преизчисление) за съответствие и равенство на разходите, включени в искането за плащане. (10) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът поддържа специално обособена аналитичност в счетоводната си система за изпълнявания проект. При изпълнение на дейността одиторът ще съблюдава спазването на изискванията на действащото законодателство и в частност на: (1) Закона за независимия финансов одит; (2) Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; (3) Закона за счетоводството; (4) Закона за обществените поръчки; (5) Международните одиторски стандарти; (6) РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 1303/2013. (7) РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) № 821/2014. (8) Други. ПОСОЧЕНАТА ОБЩА СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА Е ПО БЮДЖЕТА НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ И Е БЕЗ ДДС., Contracted Amount: 2 700.00 , Reported Amount: 3 240.00
  • Activity: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност на проект "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле".: В съответствие с насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Региони в Растеж 2014 - 2020" и с оглед осигуряване на максимално популяризиране на целите на проекта и финансовия принос на ЕС, проектното предложение предвижда осъществяването на следните мерки: 1. Изработване на интернет банер Изработване на интернет банер за сайта на Община Пловдив с „хиперлинк“ към официалния сайт на ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г." и следва да визуализира логото на ОПРР . Банерът трябва да бъде позициониран на подходящо място на заглавната страница и да бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. 2. Организиране и провеждане на официални церемонии - първи копки и рязане на лента на обектите от проект "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле". Предвижда се провеждането на 3 официални събития при стартиране на проекта – „Първа копка“ на всеки един от обектите и 3 официални събития след завършване на строително-монтажните работи по обектите – „Рязане на лента“ на всеки един от обектите от проекта . 3. Провеждане на 2 публични събития (пресконференции). Организирането на публични събития, свързани с изпълнението на проект "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле", изрично ще оповестяват, че съответния проект е съфинансиран със средства на ЕС. - На първата пресконференция ще бъде обявено стартирането на проекта "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле". Ще бъдат представени целите и очакваните резултати от изпълнението на проекта, екипът за изпълнение на проекта, както и финансовия принос на ЕС и ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г.“ За случая трябва да бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Встъпителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. - Втората пресконференция ще бъде организирана при приключване на проекта, за отчитане резултатите от проекта пред общността. За случая ще бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Заключителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. 4. Изработване, доставка и монтаж на 3 / три/ броя временни билбордове. По време на изпълнението на строителните работи по проекта ще бъдат изработени, доставени и монтирани 3 броя временни билборда за постигане на максимална визуализация на извършваните дейности. 5. Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 3 / три / броя. Не по-късно от три месеца след приключване на строително - монтажните работи, 3 ( три ) броя постоянни обяснителни табели ще бъдат монтирани на всеки един от обектите по проекта, след отстраняването на билбордовете, на видни места, достъпни за широката общественост и ще съдържат всички основни елементи, които се съдържат в „Единен наръчник по информация комуникация“. 6. Изработка и доставка на промоционални материали Разпространението на промоционалните материали ще се извършва по време на предвидените по проекта събития, както и по време на други събития, организирани от Община Пловдив. 7. Изработка и доставка на транспарант Технически характеристики - размер 80 х 200 см, пълноцветен печат върху винил / едностранно/ с олекотена метална преносима сглобяема стойка и куфар за пренасяне. 8. Публикации/съобщения в местен печат или телевизия Община Пловдив ще осигури минимум 2 публикации, след провеждане на официалните мероприятия. Минималните изисквания за съдържание на публикациите/съобщенията в местен печат или телевизия следва да съдържат: емблемата на ЕС, изписването на фразата „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на бенефициента., Contracted Amount: 19 100.00 , Reported Amount: 21 792.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "PUBLISHING HOUSE AB" Ltd., Contracted Amount*: 21 480.00 , Reported Amount**: 20 352.00
  • Contractor: PATENGINEERING, Contracted Amount*: 4 249 536.00 , Reported Amount**: 7 700 424.63
  • Contractor: YAVOR ANASTASOV LTD., Contracted Amount*: 3 240.00 , Reported Amount**: 3 240.00
  • Contractor: Atanas, Contracted Amount*: 19 578.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Consortium Gradska sreda, Contracted Amount*: 2 728 764.00 , Reported Amount**: 4 032 266.80
  • Contractor: Vyara, Contracted Amount*: 12 992.00 , Reported Amount**: 12 992.00
  • Contractor: SD CONSULT LTD, Contracted Amount*: 144 600.00 , Reported Amount**: 144 600.00
  • Contractor: BKS - GORNA ORIAHOVICA, Contracted Amount*: 1 777 080.00 , Reported Amount**: 1 768 143.19
  • Contractor: "GREAT LEVEL CONSULTING" Ltd., Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 1 440.00
  • Contractor: BIM CONSULTING, Contracted Amount*: 142 686.00 , Reported Amount**: 164 088.90
Subcontractors
  • Subcontractor: TRANSENGINEERING, Contracted Amount*: 43 500.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: MODUS-G, Contracted Amount*: 66 450.00
  • Member of the Consortium: "ALTRAM", Contracted Amount*: 2 619 050.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Total surface area of rehabilitated land, Measure Unit: хектари, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.70 , Reached amount: 4.90

Financial Information

Total Project cost 9 674 378.98 BGN
Grant 9 178 037.78 BGN
Self amount 496 341.20 BGN
Total actual amounts paid 9 178 037.78 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 136 438.20 0.00 136 438.20 КОНСОРЦИУМ "ГРАДСКА СРЕДА 2020"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 88 854.00 0.00 88 854.00 БКС - ГОРНА ОРЯХОВИЦА АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 424 953.60 0.00 424 953.60 ПЪТИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 35 671.50 0.00 35 671.50 БИМ КОНСУЛТИНГ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Експерт Финанси, Estimated Amount: 12 992.00
  • Differentiated position 1: Експерт Финанси
    Contractor: Vyara
    Contract total funded value: 12 992.00
Procedure 2 Subject to due process: Изготвяне оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг по проект "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле" по процедура: „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив“ - ос 1 на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020”, Estimated Amount: 120 917.30
  • Differentiated position 1: Изготвяне оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг по проект "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле" по процедура: „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив“ - ос 1 на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020”
    Contractor: SD CONSULT LTD
    Contract total funded value: 144 600.00
Procedure 3 Subject to due process: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност - изработка и доставка на брандирани информационни и промоционални материали, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по проект: „Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020”, Estimated Amount: 1 320.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на мерки за визуализация и публичност - изработка и доставка на брандирани информационни и промоционални материали, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по проект: „Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020”
    Contractor: "GREAT LEVEL CONSULTING" Ltd.
    Contract total funded value: 1 440.00
Procedure 4 Subject to due process: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект:"Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле", съфинансиран по ОПРР 2014-2020", Estimated Amount: 26 680.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект: „Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020”
    Contractor: "PUBLISHING HOUSE AB" Ltd.
    Contract total funded value: 21 480.00
Procedure 5 Subject to due process: Изпълнение на одит за проверка на разходите и дейностите във връзка с изпълнение на проекти по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020”, Estimated Amount: 16 200.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Проект „Подобряване на градската среда в зона с потенциал за икономическо развитие „Гладно поле”
    Contractor: YAVOR ANASTASOV LTD.
    Contract total funded value: 3 240.00
Procedure 6 Subject to due process: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на обекти по 3 (три) обособени позиции, във връзка с реализацията на проект: "Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле" по процедура: „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив“ - ос 1 на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020”, Estimated Amount: 11 422 336.20
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 „И1.Изграждане на улична мрежа (главна и второстепенна) на бул. „Санкт Петербург“ /северно платно/ - от ул. ‚Богомил“ до бул. „Освобождение“, ул. „Тодор Гатев“ – в участъка от ул. „Богомил“ до о.т.85.“
    Contractor: Consortium Gradska sreda
    Contract total funded value: 2 728 764.00
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 „И2.Реконструкция, включително разширяване на ул. „Лев Толстой“ /от ул. „Генерал Радко Димитриев“ до ул. „Богомил“/ и изпълнение на улично озеленяване“
    Contractor: BKS - GORNA ORIAHOVICA
    Contract total funded value: 1 777 080.00
  • Differentiated position 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 „И3.Рехабилитация на съществуващи улици „Богомил“ /от ул. „Лев Толстой“ до бул. „Санкт Петербург“/ и ул. „Радко Димитриев“ /от ул. Лев Толстой до ул. „Георги Странски“/ улично озеленяване и прилежащи обществени зелени площи“
    Contractor: PATENGINEERING
    Contract total funded value: 4 249 536.00
Procedure 7 Subject to due process: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет , Estimated Amount: 1 200 000.00
  • Differentiated position 1: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет
    Contractor: BIM CONSULTING
    Contract total funded value: 142 686.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN