Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0029-C01
Project Name Improvement of the Social Infrastructure for Children Services
Beneficiary 000215630 Gabrovo Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 14.02.2018
Start Date 14.02.2018
End Date 08.11.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово, Габрово, гр.Габрово

Description

Brief description
Настоящият проект обхваща социалните услуги на територията на община Габрово, които предстои да бъдат реформирани, съобразно Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“, Карта на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Карта на резидентните услуги. В тази връзка, проектът предвижда извършване на строително-ремонтни дейности в част от сграда на ул. Ивайло № 13, гр. Габрово, за пребазиране на съществуващия Център за обществена подкрепа, с цел разширяване на дейността му и увеличаване на неговия капацитет. По проекта ще бъде изградена сензорна градина и ще бъде доставено оборудване за целите на бъдещата услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, която Община Габрово се ангажира да създаде посредством обединяването на съществуващите Център за рехабилитация и интеграция за деца от аутистичния спектър и Дневен център за деца с увреждания. Предвиденото оборудване ще спомогне за разширяване, допълване, подобряване и надграждане на условията и методите за работа с децата с увреждания. 
Реализацията на проекта в неговата цялост ще допринесе за създаване на благоприятни условия за предоставяне на качествени комплексни социални услуги в общността за деца и техните семейства и ще стимулира тяхната социална интеграция. 
Activities
  • Activity: Управление на проекта: Дейността "Управление на проекта" има за цел да осигури своевременно и пълно осъществяване на предвидените проектни дейности, цялостно качествено изпълнение на проекта, ефективна работна организация при реализацията, необходимата отчетност и устойчивост на постигнатото. Дейността ще стартира със сформирането на Екип за управление /ЕУ/ и ще се изпълнява през целия период на реализация на интервенцията. ЕУ ще има ангажимента да управлява проекта в процеса на реализацията му и изпълни всички заложени дейности, като: спазва клаузите на Административния договор за безвъзмездна финансова помощ и всички изискванията, поставени от УО по отношение изпълнението, документирането и отчитането на проекта; спазва вътрешните правила и процедури за работа, разработени и приети от Община Габрово; организира провеждането и изпълнението на всички проектни дейности, съобразно планираното; оперативно ръководи изпълнението, като следи реализацията на планираните дейности да са изпълнени качествено и в срок; осъществява непрекъснат мониторинг и контрол на напредъка по изпълнението на проекта, в това число и на изпълнителите на договорените дейности. Екипът за управление на проекта включва ръководител, счетоводител и координатор, които са подбрани на база образование и професионален опит като е отчетена спецификата на проекта, предвидените за реализация проектни дейности, личните компетенции и опит в сходни инициативи. Дейността на екипа ще гарантира прозрачност на управлението, добрата отчетност, устойчивото и качествено изпълнение на проекта. , Contracted Amount: 4 000.00 , Reported Amount: 832.00
  • Activity: Информация и комуникация : Дейността има за цел да осигури постигане на информиране и публичност, като ще бъдат реализирани мерки за популяризиране дейностите и целите на настоящия проект. Предвидените мерки за информация и комуникация ще бъдат изпълнени съгласно предвиденото в Договора за безвъзмездна финансова помощ и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020, и в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28.07.2014 г. Планираните мерки за информация и комуникация включват: 1. Организиране и провеждане на 2 бр. информационни събития при стартиране и приключване на проекта. 2. Изработване на 20 бр. информационни стикери, с които ще бъде обозначено оборудването, закупено в рамките на проекта. 3. Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Община Габрово www.gabrovo.bg за целия период на изпълнение на проекта., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектиране, авторски надзор и строителство: За преустройството и ремонта на помещенията на ет. 2 в сградата на ул. Ивайло № 13, гр. Габрово, в настоящия проект се предвижда възлагане на инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство). Ще бъде изготвено техническо задание за проектиране, което ще съдържа информация за обекта, обхвата на инвестиционното проектиране, обем и съдържанието на проекта, включително функционалните характеристики, на които помещенията трябва да отговарят, съобразно изискванията на Управляващия орган. Ще бъде разработен инвестиционен проект във фаза „работен проект“, отговарящ на Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Проектът ще предвиди въвеждане на всички необходими енергоспестяващи мерки, изграждане на достъпна архитектурна среда, ремонт на помещенията и съществуващите инсталации и др. Предвижда се проектът да предложи и проектантски решения за оборудване и обзавеждане, съобразно спецификата на социалната услуга. Ще бъдат предвидени офис помещения, зали за индивидуална и семейна работа, зала групова работа с деца и родители, санитарни помещения, обслужваща площ/коридори/складове, „синя стая“ и други, съобразно функционалните изисквания за услугата. Изготвеният инвестиционен проект ще премине за съгласуване и одобрение от съответните компетентни органи, съобразно категорията на обекта по ЗУТ и спецификата на строително-ремонтните дейности. За целите на услугата Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, по проекта се предвижда и изграждането на сензорна градина, чието възлагане също ще бъде чрез инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство), като инвестиционния проект ще отговаря на всички нормативни изисквания и функционални характеристики. Новата услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства ще се предоставя в две бази – в сградата на Дневен център за деца с увреждания в кв. Велчевци и в сградата на Център за социална рехабилитация и интеграция за деца от аутистичния спектър на ул. Ивайло № 13. Предвидената сензорна градина ще бъде изградена в дворните площи на сградата на ул. Ивайло № 13. В рамките на дейността следва: - разработените инвестиционни проекти да бъдат съгласувани с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; да бъдат издадени разрешения за строеж; - да се изпълнят предвидените строително-монтажните работи; - да бъде осъществяван авторски надзор по ЗУТ в рамките на изпълнение на строително-монтажни работи на предвидените за интервенция обекти. , Contracted Amount: 226 600.00 , Reported Amount: 253 956.66
  • Activity: Строителен надзор: Консултантът - изпълнител на строителния надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация, оценката за достъпност на обектите от лица с увреждания. , Contracted Amount: 4 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на оборудване : Настоящето проектно предложение обхваща, освен строително-ремонтни дейности, и подобряване на техническото осигуряване на дейността на социалните услуги в обхвата на проекта. Предвиденото оборудване надгражда и допълва наличното в съществуващите социални услуги Дневен център за деца с увреждания и Център за социална рехабилитация и интеграция за деца от аутистичния спектър. Предложението за закупуването му е продиктувано от необходимостта от разширяване и надграждане на условията и методите за работа с децата с увреждания. Закупуването на допълнително оборудване ще доведе до подобрена работна среда, съответстваща на съвременните изисквания. Подобрената работна среда за специализирания персонал в социалните услуги ще има активираща роля, като ще внесе допълнителна мотивация, инициативност и креативност и ще спомогне за постигане на по-добри резултати при работата с деца. , Contracted Amount: 15 000.00 , Reported Amount: 5 512.32

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Teodoros Ltd., Contracted Amount*: 9 445.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Triera Comunications Ltd., Contracted Amount*: 680.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rodis R Ltd, Contracted Amount*: 2 653.60 , Reported Amount**: 3 184.32
  • Contractor: Rositsa, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Retem LTD, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vladimir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Smart Soft Ltd, Contracted Amount*: 1 940.00 , Reported Amount**: 2 328.00
  • Contractor: DZZD Proektstroy-Ark, Contracted Amount*: 214 000.00 , Reported Amount**: 253 956.66
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: ARK PROJECT LTD, Contracted Amount*: 214 000.00
  • Member of the Consortium: ET Proektstroy - Petar Petrov, Contracted Amount*: 214 000.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 65.00 , Reached amount: 65.00
Indicator 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 244 547.94 BGN
Grant 187 103.02 BGN
Self amount 57 444.92 BGN
Total actual amounts paid 187 103.02 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 10 000.00 2 840.00 12 840.00 ДЗЗД ПРОЕКТСТРОЙ-АРК

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, гр.Габрово - Доставка и монтаж на климатик и боя за писане, Estimated Amount: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, гр.Габрово - Доставка и монтаж на специализирано оборудване, Estimated Amount: 0.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, гр.Габрово - Доставка на техническо оборудване, Estimated Amount: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, гр.Габрово по три обособени позиции: Обособена позиция 1 „Доставка и монтаж на специализирано оборудване“ Обособена позиция 2 „Доставка на техническо оборудване“ Обособена позиция 3 „Доставка и монтаж на климатик и боя за писане“ , Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2 - Доставка на техническо оборудване
    Contractor: Smart Soft Ltd
    Contract total funded value: 1 940.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 3 - Доставка на климатик и боя за писане
    Contractor: Rodis R Ltd
    Contract total funded value: 2 653.60
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 1 - Доставка на специализирано оборудване
    Contractor: Teodoros Ltd.
    Contract total funded value: 9 445.50
Procedure 5 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Мария Дончева Стоева - ръководител проект
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Владимир Рачев Костадинов - координатор проект
    Contractor: Vladimir
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Росица Петрова Цанева - счетоводител проект
    Contractor: Rositsa
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг – проектиране, заедно с авторски надзор и строителство на обект: “Преустройство, ремонт и модернизация на част от ет. 2 в сграда на ул.Ивайло №13, гр.Габрово и изграждане на сензорна градина за целите на услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“., Estimated Amount: 226 600.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на инженеринг – проектиране, заедно с авторски надзор и строителство на обект: “Преустройство, ремонт и модернизация на част от ет. 2 в сграда на ул.Ивайло №13, гр.Габрово и изграждане на сензорна градина за целите на услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“.
    Contractor: DZZD Proektstroy-Ark
    Contract total funded value: 214 000.00
Procedure 7 Subject to due process: Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект на Община Габрово „Подобряване на социалната инфраструктура за услуги за деца“, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект на Община Габрово „Подобряване на социалната инфраструктура за услуги за деца“
    Contractor: Triera Comunications Ltd.
    Contract total funded value: 680.00
Procedure 8 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по време на строително-ремонтни дейности на следния обект: “Преустройство, ремонт и модернизация на част от ет. 2 в сграда на ул.Ивайло №13, гр.Габрово и изграждане на сензорна градина за целите на услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“., Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на строителен надзор за обект "Преустройство, ремонт и модернизация на част от етаж 2 в сграда на ул. Ивайло 13, гр. Габрово и изграждане на сензорна градина за целите на услугата Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства
    Contractor: Retem LTD
    Contract total funded value: 1 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN