Identification

UMIS Number BG16RFOP001-2.001-0018-C02
Project Name Energy efficiency improvement of Municipal Administrative buildings, located in town of Troyan, 55th G.S. Rakovski Str. and 42nd Lyuben Karavelov Str.
Beneficiary 000291709 Municipality of Troyan
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 01.09.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 23.04.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч, Троян, гр.Троян

Description

Brief description
Проектното предложение за получаване на безвъзмездна финансова помощ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони”, Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. цели да повиши енергийната ефективност на обществени сгради на общински административни сгради, находящи се в гр. Троян,  ул. "Г. С. Раковски" № 55 (сграда 1) и ул. "Любен Каравелов" № 42 (сграда 2), изпълнявайки енергоспестяващи мерки, както следва:
За сграда 1 – топлоизолация на външни стени и покрив, подмяна на дограма, подмняна на котелна инсталация, както и мерки по котелната и сградната инсталация; 
За сграда 2 – топлоизолиране на външни стени, подмяна на дограма, топлоизолиране на покрив и под, както и подмяна на отоплителна инсталация. 
При изпълнение на предписаните енергоспестяващи мерки сградите ще удовлетворят изискванията за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г., акт.към 14.04.2015г. и ще достигнат клас на енергопотреблениe “В”
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Със заповед на кмета на община Троян ще бъде сформиран екип за Организация и управление на проекта, който ще включва: - Ръководител на проекта; - Технически и финансов експерт; - Административен сътрудник. Всички функции, отговорности и задължения ще бъдат описани в длъжностните характеристики на членовете в екипа за Организация и управление на проекта и ще бъдат определени със заповед на кмета на Община Троян. Екипа за Организация и управление на проекта ще е отговорен за ефективното управление на проекта, съгласно заложените показатели и индикатори за изпълнение. Организацията и управлението на проекта обхваща цялата продължителност на проекта. Екипа за Организация и управление на проекта ще: - Изготвя регулярни отчети от екипа за отчитане на извършените дейности и план за действие; - Извършва отчети от проверки по документи и на място на заявените за плащане доставки на стоки, услуги, строителство; - Отчети за извършения мониторинг на възложените дейности; - Подготви подробен график за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки чрез детайлно изготвяне на календарен линеен график, с данни за началото и продължителността на всички етапи от процедурите за възлагане; - Отговаря за подготовката на необходимата документация за провеждане на съответните процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП; - Изготвя междинни и окончателен технически отчети, придружени от междинни и окончателен финансови отчети съгласно образците към Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, обхващащи цялостното изпълнение на проектните дейности, като съдържат пълна информация за цялостното изпълнение на проекта за целия период в съответствие с изискванията на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; , Contracted Amount: 12 700.00 , Reported Amount: 10 903.48
  • Activity: Провеждане на Обществени поръчки: При възлагането на обществени поръчки следва да се извършат редица действия, които подготвят провеждането на различните видове процедури за възлагане, изчерпателно изброени в чл. 16 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Тези действия включват определяне на обект на обществената поръчка, като се има предвид, че обществени поръчки могат да се възлагат само за определени в ЗОП обекти. Необходимо е да се определят редица параметри, които са от значение за законосъобразното провеждане на процедурата, включително съдържанието на обявлението за обществена поръчка и на документацията за участие. Това става с решението за откриване на процедурата. Информацията за откритата процедура следва да бъде доведена до знанието на заинтересованите лица по съответния ред, предвиден в ЗОП., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на проектиране, строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор (инженеринг) на обект "Повишаване на енергийната ефективност на Общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42“: Изпълнителят по настоящата поръчка ще извърши следните дейности на обект "Повишаване на енергийната ефективност на Общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42“ Дейност 1: Изготвяне на работен проект на обекта; Във връзка с Дейност 1 трябва да бъде изготвена пълна проектна документация във всички части съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №4 за обхват и съдържание на инвестиционните проекти. Към всяка от проектните части следва да бъде представена обяснителна записка, работни чертежи и детайли, както и проектно-сметна документация, която да включва количествени сметки по всички части: Общи и подробни КСС, придружени с анализ на единичните цени за всички видове работи, включени в нея. Дейност 2: Строителство на обекта; Тази дейност включва изпълнение на строителство, изготвяне на съпътстваща документация и всички необходими дейности до окончателото приемане на обекта на строителството от Възложителя по реда и условията на Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и въвеждане в експлоатация. Дейност 3: Упражняване на авторски надзор на обекта; В тази дейност са включени - упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строително- монтажните работи, съгласно одобрения работен проект, в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане и подписване на всички актове и протоколи по време на изпълнение на СМР, съгласно ЗУТ и Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, посещение на обекта (строежа) по време на упражняване на авторския надзор, експертни дейности и консултации и съдействие на Възложителя при реализацията на проекта. При упражняване на Авторски надзор, предписанията на изпълнителя свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него работен проект, се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. За двете сгради Дейности 1, 2 и 3 ще бъдат свързани с: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят най-малко до клас на енергопотребление „С“; - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); - Изпълнение на останалите мерки, предписани като задължителни в техническите обследвания; - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; А за сградата на ул. „Л. Каравелов“ №42 освен посочените по-горе, ще бъдат включени и: - Препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти). Разходите за дейностите, които не са свързани с констуктивно възстановяване/усилване, но са предписани като задължителни в Техническото обследване на сградата на ул."Г.С. Раковски" 55, ще бъдат поети като собствен принос от Община Троян. Също така разходите за интервенции в помещенията, отдадени под наем и използвани за цели извън функциите на общинска образователна, социална и културна инфраструктура и общинска/държавна администрация, ще бъдат финансирани със собствени средства на общината, като недопустими разходи., Contracted Amount: 653 195.40 , Reported Amount: 674 715.14
  • Activity: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционния проект: След провеждане на процедура за избор на изпълнители съгласно ЗОП и избор на изпълнител следват дейности: 1. Оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички части на инвестиционния проект, на работни чертежи и детайли, изготвени след сключване на договор за инженеринг; 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; 3. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г.; 4. Заверка на Заповедната книга на строежите; 5. Участие в регулярни срещи по проекта и иницииране на извънредни с цел информиране на Възложителя за хода на дейностите; 6. Предоставяне на Възложителя на междинни отчети, съгласно изискванията на Възложителя и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи; 7. Изготвяне на Окончателни доклади за всеки един от строежите, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверения за въвеждането им в експлоатация. 8. Подготвя всички необходими документи за издаване на Удостоверение за въвеждане на обектите в експлоатация и представлява Възложителя при въвеждането на обектите в експлоатацията., Contracted Amount: 29 800.00 , Reported Amount: 9 959.11
  • Activity: Публичност и визуализация на проекта: За изпълнението на тази дейност ще се спазват изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г. 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от община Троян, изрично ще се указва съфинсирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта. Когато една мярка за информация и комуникация се отнася за няколко дейности, съфинансирани от повече от един фонд, упоменаването може да се замени с упоменаване на Европейските Структурни и инвестиционни фондове; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. По време на осъществяването на проекта община Троян ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - Включва на официалния уеб сайт на проекта www.troyan.bg - кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; - Ще бъдат поставени 4 плаката с информация за проекта (А3 формат), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място. 3. Изработка на информационни материали: - Изработка и монтаж на 4 бр. билборди при стартиране на обекта; - Изработка на 4 бр. постоянни обяснителни табели., след завършване на обекта; - Изработка и разпространение на 1000 бр. дипляни. - Изработка и разпространение на 400 бр. плакати. - Провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция с включен кетъринг., Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 5 400.00
  • Activity: Одит на проекта: Изпълнителят по обществената поръчка ще извърши независим одит - текущ и окончателен, по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите за тях за обект „Повишаване на енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42", който се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. При изпълнението на дейностите се цели изпълнението на всички необходими и взаимосвързани процедури в съответствие с Международните стандарти за одит, за да се изрази независимо становище за автентичността на всички аспекти на финансовите отчети, изготвени съгласно българското счетоводно законодателство по време на изпълнението на проекта. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Заповедта за безвъзмездна финансова помощ и са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Всяка одитна проверка следва да се извърши в съответствие с Международен стандарт за свързани по съдържание услуги (МСССУ) 4400. Съгласно този стандарт процеса на одитната проверка следва да протече на три етапа: • Планиране • Изпълнение • Приключване Относно осчетоводяването на разходите, УО изисква одиторът да провери, че: - Бенефициентът води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; - Бенефициентът е реализирал хронологично, двустранно синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в Закона за счетоводството. Счетоводната система следва да бъде неразделна част от текущата счетоводна система на Бенефициента или допълнение към нея. Счетоводната отчетност по проекта следва да позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка; - Бенефициентът води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавена стойност по конкретния проект/договор; - Бенефициентът спазва указанията на Договарящия орган относно организацията на счетоводния процес от датата на получаването им; - Данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на Бенефициента (и съответната документална обосновка); - Одиторът е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране- проверка за двойно финансиране; , Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 984.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DZZD GARANT-PERFEKT, Contracted Amount*: 290 213.50 , Reported Amount**: 316 109.53
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 840.00 , Reported Amount**: 840.00
  • Contractor: TROYA KONSULT LTD, Contracted Amount*: 4 550.00 , Reported Amount**: 5 250.00
  • Contractor: MULTIPLEX INGENERING LTD, Contracted Amount*: 4 692.32 , Reported Amount**: 4 301.29
  • Contractor: Irina, Contracted Amount*: 3 700.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INVEST GRUP, Contracted Amount*: 4 488.00 , Reported Amount**: 4 488.00
  • Contractor: BUILDCOM BG LTD, Contracted Amount*: 358 759.98 , Reported Amount**: 358 605.61
  • Contractor: Publishing AB Ltd, Contracted Amount*: 4 560.00 , Reported Amount**: 4 560.00
  • Contractor: SS CONSULT, Contracted Amount*: 4 709.11 , Reported Amount**: 4 709.11
  • Contractor: Mariyana, Contracted Amount*: 3 700.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GLOBAL AUDIT SERVICES, Contracted Amount*: 984.00 , Reported Amount**: 984.00
  • Contractor: Polina, Contracted Amount*: 5 300.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors
  • Subcontractor: LIFE ENERGY LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Subcontractor: BULTROM 1 LTD, Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: PERFEKT STROI LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ARHONT LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: TROYANARCH LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: TERMO CONSULT SOFIA LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: AS-GARANT Ltd, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 150.62 , Reached amount: 201.11
Indicator 2 Decrease of annual primary energy consumption of public buildings, Measure Unit: kWh/година, Base Value: 0.00 , Target amount: 567 630.00 , Reached amount: 751 493.00
Indicator 3 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 645 920.58 BGN
Grant 645 920.58 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 645 920.58 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 510.68 0.00 14 510.68 ДЗЗД ГАРАНТ-ПЕРФЕКТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 17 938.00 0.00 17 938.00 БИЛДКОМ БГ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Извършване на обследвания за енергийна ефективност и установяване на техническите характеристики , свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на административна сграда на общинска администрация, ул. "Г.С. Раковски" № 55, град Троян", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на обследвания за енергийна ефективност и установяване на техническите характеристики , свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на административна сграда на общинска администрация, ул. "Г.С. Раковски" № 55, град Троян"
    Contractor: MULTIPLEX INGENERING LTD
    Contract total funded value: 4 692.32
Procedure 2 Subject to due process: "Извършване на обследвания за енергийна ефективност и установяване на техническите характеристики , свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на административна сграда на общинската администрация, ул. "Любен Каравелов" № 42, град Троян", Estimated Amount: 3 740.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на обследвания за енергийна ефективност и установяване на техническите характеристики , свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на административна сграда на общинската администрация, ул. "Любен Каравелов" № 42, град Троян"
    Contractor: INVEST GRUP
    Contract total funded value: 4 488.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на Екип за управление на проекта, Estimated Amount: 12 700.00
  • Differentiated position 1: Ръководител
    Contractor: Polina
    Contract total funded value: 5 300.00
  • Differentiated position 2: Технически и финансов експерт
    Contractor: Mariyana
    Contract total funded value: 3 700.00
  • Differentiated position 3: Административен сътрудник
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 3 700.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Извършване на одит на проект: „Повишаване на енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42, финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрова в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.", Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на одит на проект: „Повишаване на енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42, финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрова в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г."
    Contractor: GLOBAL AUDIT SERVICES
    Contract total funded value: 984.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Публичност и визуализация на проект: „Повишаване на енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42, финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрова в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. по 2 обособени позиции: Обособена позиция №1: „Изработване и разпространение на печатни информационни материали”; Обособена позиция №2: „Организиране и провеждане на публични събития, изработване и монтаж на билборди и постоянни обяснителни табели”, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Изработване и разпространение на печатни информационни материали”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 840.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Организиране и провеждане на публични събития, изработване и монтаж на билборди и постоянни обяснителни табели”
    Contractor: Publishing AB Ltd
    Contract total funded value: 4 560.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Проектиране, строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор (инженеринг) за повишаване енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55 и ул. „Любен Каравелов“ №42, по 2 обособени позиции: Обособена позиция №1: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55“; Обособена позиция №2: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Любен Каравелов“ №42“, Estimated Amount: 653 195.40
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55“
    Contractor: DZZD GARANT-PERFEKT
    Contract total funded value: 290 213.50
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Любен Каравелов“ №42“
    Contractor: BUILDCOM BG LTD
    Contract total funded value: 358 759.98
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционния проект на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55 и ул. „Любен Каравелов“ №42, по 2 обособени позиции: Обособена позиция №1: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55“; Обособена позиция №2: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Любен Каравелов“ №42“, Estimated Amount: 29 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55“
    Contractor: TROYA KONSULT LTD
    Contract total funded value: 4 550.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Любен Каравелов“ №42“
    Contractor: SS CONSULT
    Contract total funded value: 4 709.11

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN