Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.010-0002-C02
Project Name Reconstruction of the central pedestrian zone
Beneficiary 000159508 Vidin Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 01.06.2017
Start Date 01.06.2017
End Date 07.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Видин, гр.Видин

Description

Brief description
Проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона" е включен в списъка с индикативни основни проекти на одобрената по Приоритетна ос 1 - "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на Оперативна програма "Региони в растеж",  BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". Проектът попада в Зоната с публични функции с висока обществена значимост на ИПГВР на гр. Видин.
Обновяването на централната пешеходна зона, по чието протежение са концентрирани сгради с важни административни и обществени функции има ключово значение за подобряване облика на градската територия.
Целеви групи: цялото население на гр. Видин и гостите на града.
Цели: Подобряване на градската среда; Повишаване качеството на живот; Повишаване на градската атрактивност.
Очаквани резултати: Чрез изпълнението на проекта ще се подобри качеството на живот на местните жители и ще се повиши общата атрактивност на града за туристите, което ще подпомогне туристическото търсене и неговото обслужване.
Проектът включва 3 обекта на интервенция:
ЕТАП I  УПИ LVIII195 за пешеходна зона; УПИ LXI1090 за пешеходна зона; УПИ LXI202 за пешеходна зона; LXII1089 за пешеходна зона; УПИ LVII1087 за пешеходна зона; УПИ LV243 за адм. сграда; УПИ LVI1086 за пешеходна зона; УПИ LIII244 за пешеходна зона и УПИ LIV1085 за пешеходна зона от кв. 371, к-с „Централна градска част“ ;
ЕТАП II УПИ LII194 за площад, паметник и фонтан; УПИ XLIX185 за пешеходна зона; УПИ XLVI184 за пешеходна зона и озеленяване; УПИ XLVII279 за пешеходна зона и УПИ XLVIII262 за пешеходна зона от кв. 371, к-с „Централна градска част“ ;
ЕТАП III УПИ XLII166 за пешеходна зона; УПИ XLIII168 за пешеходна зона; УПИ XLIV1083 за пешеходна зона; УПИ LXXII166 за озеленяване и общ. обслужване; УПИ XLI107 за пешеходна зона и общ. обслужване от кв. 371, к-с „Централна градска част“ .
Activities
  • Activity: Управление на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : От страна на община Видин ще бъдат назначени двама общински служители на длъжностите ръководител и счетоводител на проекта (Екипа), чиято основна дейност ще бъде оперативното управление на проекта. Това включва, без да се ограничава до: • цялостно административно, финансово и техническо изпълнение на Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП); • координация между страните в изпълнението на ДБФП; • процедури по възлагане на обществени поръчки – контролира подготовката и провеждането на процедури за обществени поръчки; • контролира съответствието на изпълняваните проектни дейности съгласно ДБФП; • администриране на ДБФП – отчитане, докладване, съблюдаване на договорните задължения, осъществяване на мерки за публичност и визуализация, архивиране на проектно досие, следене за нередности, мониторинг и контрол; • финансово управление и осчетоводяване; • съблюдаване на напредъка по проекта – текущ и периодичен мониторинг; • приемане на изпълнението на проектни дейности, възложени на външни изпълнители. Предвижда се избор на външен изпълнител по ЗОП, който да подпомогне Екипа на община Видин: Задължения: - Разработва и/или актуализира и прилага правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта; - Разработва 5 броя документации по ЗОП във връзка с изпълнението на проекта, участва с експерти в комисиите за оценка на офертите, подпомага Възложителя в процеса на на възлагане; - Осигурява протичането на изпълнението на проекта в съответствие с указанията на Договарящия орган и препоръките на УО на ОПРР и следи за цялостното спазване на всички нормативни актове и документи по ОПРР; - Осигурява стриктното изпълнение и недопускане на отклонения от ДБФП; - Участва в предварителната верификация на финансови документи, представени от изпълнителите на договори преди извършване на плащанията, в т.ч. извършва проверки на място на всеки подобект, преглед на всяко искане за плащане от изпълнителите на договорите, проверки дали разходите са допустими и реално извършени; - Изготвя доклади от проверки на място на изпълнението на договорите, сключени в рамките на проекта; - Осъществява контрол относно изготвянето на актовете и протоколите по време на строителството, както и на всяка друга документация, необходима за оформяне и окомплектоване на договорното досие; - При необходимост информира своевременно Кмета на Община Видин при закъснение в изпълнението на проектните дейности; - Попълва техническия и финансов отчет в ИСУН; - Изготвя месечни справки, доклади за напредък и окончателен доклад за изпълнение на проекта, като идентифицира евентуални несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляване; - Подготвя и подава документи за верификация на плащанията и изготвя исканията за възстановяване на средства по проекта; - Планира, следи и отчита паричните потоци по проекта съгласно графиците/начините на плащания, заложени в ДБФП и в договорите с изпълнителите; - Участва в срещи между представители на бенефициента и външните изпълнители; - Подпомага бенефициента при одити и проверки на място, осъществявани от Договарящия орган, МРРБ и др. - Актуализира/Разработва детайлна система за финансово управление и контрол (СФУК) на дейностите по проекта - Координира и съблюдава напредъка на изпълнение на проекта, посредством контрол и анализ на времевите графици по отделните дейности по проекта; - Осъществява периодични срещи с членовете на Екипа за обсъждане на напредъка по изпълнение на проекта и евентуални проблеми, свързани с извършване на услугите, доставките и строителството. Подготвя експертни становища за преодоляване и решаване на възникналите проблеми; - Осъществява редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта; - Извършва административно-логистична дейност (подготвяне на необходимите документи, съдействие в кореспонденцията между изпълнителите на дейностите по проекта и Възложителя, в кореспонденцията с компетентните органи и др.), Contracted Amount: 216 014.40 , Reported Amount: 211 754.96
  • Activity: Строителен надзор съгласно чл.168 от ЗУТ на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор ще се състои от следните дейности: извършва оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражнява строителен надзор; извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; (доп. - ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 26.11.2012 г., предишна т. 2, изм. - ДВ, бр. 101 от 2015 г.) може да изпълнява прединвестиционни проучвания, подготовка на проектантския процес и координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора за строително.монтажни работи (СМР) . Строителният надзор носи отговорност за: 1. Законосъобразно започване на строежа; 2. Осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; 4. Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. 7. Предписанията и заповедите на лицето, упражняващо строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. 8. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя. 9. Носи отговорност за щети, които са нанесли на Възложителя и на другите участници в строителството, и солидарна отговорност със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството., Contracted Amount: 502 480.00 , Reported Amount: 458 942.40
  • Activity: Публичност и визуализация на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Дейностите за информация и комуникация (публичност и визуализация) ще се извършат в съответствие с чл. 6 от Общите условия към финансираните по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на Европейския Съюз за реализацията на проекта се предвижда целева пресконференция, конференция по повод стартирането на проекта и официална церемония "първа копка", както и закриваща конференция след приключване на дейностите по проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. В допълнение тази дейност включва и други мерки с публичен и информационен характер - временни и постоянни билбордове, постоянна обяснителна табела, плакати, банери, брошури, тефтери, чадъри, химикали, флаш памети. , Contracted Amount: 109 516.00 , Reported Amount: 111 164.16
  • Activity: Авторски надзор на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Осъществяването на авторски надзор на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" включва следните под дейности: Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството ще се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. В изпълнение на задълженията си по "авторски надзор" проектантът носи отговорност за проектирането на строежа в съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 на ЗУТ, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. В изпълнение на задълженията си по "авторски надзор" проектантът има право на свободен достъп до строежа, строителните книжа, заповедната книга и актовете и протоколите, съставени по време на строителството. Проектантът носи отговорност за всички свои действия при упражняване на авторския надзор по време на строителството. Водещ проектант е лицето - автор на водещата проектна част на инвестиционния проект, определен от възложителя. Водещият проектант е отговорен и задължен за взаимното съгласуване и координация на всички части на инвестиционния проект., Contracted Amount: 80 545.60 , Reported Amount: 80 496.00
  • Activity: Строителни и монтажни работи по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Строителните и монтажни работи по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" ще обхванат следните етапи съгласно одобрените работни проекти, технически спецификации, количествено-стойностни сметки и строителни разрешителни: ЕТАП I УПИ LVIII195 за пешеходна зона; УПИ LXI1090 за пешеходна зона; УПИ LXI202 за пешеходна зона; LXII1089 за пешеходна зона; УПИ LVII1087 за пешеходна зона; УПИ LV243 за адм. сграда; УПИ LVI1086 за пешеходна зона; УПИ LIII244 за пешеходна зона и УПИ LIV1085 за пешеходна зона от кв. 371, к-с „Централна градска част“; ЕТАП II УПИ LII194 за площад, паметник и фонтан; УПИ XLIX185 за пешеходна зона; УПИ XLVI184 за пешеходна зона и озеленяване; УПИ XLVII279 за пешеходна зона и УПИ XLVIII262 за пешеходна зона от кв. 371, к-с „Централна градска част“ ; ЕТАП III УПИ XLII166 за пешеходна зона; УПИ XLIII168 за пешеходна зона; УПИ XLIV1083 за пешеходна зона; УПИ LXXII166 за озеленяване и общ. обслужване; УПИ XLI107 за пешеходна зона и общ. обслужване от кв. 371, к-с „Централна градска част“. Техническата реализация ще се осъществи в същата последователност в която са описани в работните проекти и номерация. В рамките на обекта на интервенция община Видин се придържа към указанията дадени в писмо с изх. № 99-00-6-433/18.04.2016 г. на УО на ОПРР до община Видин стр. 2 т. 4. и ще изгради ВиК инфраструктурите обслужващи обекта на интервенция съгласно одобрените работни проекти и КСС. Извън гореописаните СМР дейности, община Видин за собствена сметка ще реализира и изграждане (СМР) на уличен водопровод извън обекта на интервенция, необходима за изпълнението на проекта. Това включва изграждане на подземна ВиК инфраструктура (уличен водопровод), който довежда питейни води и свързва подземната ВиК мрежа на обекта на интервенция с останалата част от подземната ВиК мрежа на града, която се намира извън обекта на интервенция, но е технически неразривно свързана и необходима за реализация на проекта. Тази допълнителна недопустима, но необходима за реализацията на проекта дейност ще гарантира устойчивостта на проекта като гарантира в средносрочен план от минимум 5 години, че няма да бъдат необходими каквито и да било строителни намеси в уличния водопровод. , Contracted Amount: 10 927 403.36 , Reported Amount: 11 270 346.07
  • Activity: Одит на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Съгласно насоките за кандидатстване одитът на проекта е задължителна дейност. Одитът на проекта следва да бъде с ясно дефиниран по отношение на целите и обхвата. Основната цел на одита е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът трябва да потвърди, че: - всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по ОПРР, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни. Одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред. Одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност., Contracted Amount: 49 106.00 , Reported Amount: 4 680.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Angel, Contracted Amount*: 23 129.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RDNSK Vidin, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: "Gradiakt Konsult"OOD , Contracted Amount*: 452 160.00 , Reported Amount**: 458 942.40
  • Contractor: YAVOR ANASTASOV OOD, Contracted Amount*: 4 680.00 , Reported Amount**: 4 680.00
  • Contractor: Gergana, Contracted Amount*: 14 684.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "ProActive Team" Ltd, Contracted Amount*: 197 700.00 , Reported Amount**: 197 700.00
  • Contractor: STROYINVESTKONSULT SOFIYA EOOD, Contracted Amount*: 80 496.00 , Reported Amount**: 80 496.00
  • Contractor: "VDH" AD, Contracted Amount*: 10 417 646.53 , Reported Amount**: 11 245 275.01
  • Contractor: DZZD "2A-ALGORITAM", Contracted Amount*: 108 240.00 , Reported Amount**: 111 164.16
  • Contractor: CHEZ RAZPREDELENIE BALGARIYA AD, Contracted Amount*: 171.06 , Reported Amount**: 171.06
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: "2A PROPAGANDA"OOD , Contracted Amount*: 75 768.00
  • Member of the Consortium: "ALGORITAM KONSULT"EOOD , Contracted Amount*: 32 472.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой население, ползващо се от подобрена градска среда, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 43 595.00 , Reached amount: 48 035.00
Indicator 2 Open space created or rehabilitated in urban areas, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 14 000.00 , Reached amount: 41 794.00

Financial Information

Total Project cost 11 138 431.24 BGN
Grant 11 138 431.24 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 11 138 431.24 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 715.00 0.00 8 715.00 "ПроАктив Тийм" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 173.80 0.00 5 173.80 ДЗЗД "2А-АЛГОРИТЪМ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 238.20 0.00 238.20 ДЗЗД "2А-АЛГОРИТЪМ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "Градиакт Консулт"ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 "ВДХ"АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Избор на изпълнител за външна техническа помощ по управление на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" , Estimated Amount: 148 500.00
  • Differentiated position 1: "Избор на изпълнител за външна техническа помощ по управление на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин"
    Contractor: "ProActive Team" Ltd
    Contract total funded value: 174 300.00
Procedure 2 Subject to due process: „Избор на външен консултант за изработване на финансов анализ/анализи разходи-ползи на проектни предложения от Инвестиционната програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020 г. .”, Приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие”, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 -2020 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Избор на външен консултант за изработване на финансов анализ/анализи разходи-ползи на проектни предложения от Инвестиционната програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020 г. .”, Приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие”, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 -2020 г.
    Contractor: "ProActive Team" Ltd
    Contract total funded value: 23 400.00
Procedure 3 Subject to due process: „Избор на изпълнител за дейностите по авторски надзор по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" , Estimated Amount: 67 121.33
  • Differentiated position 1: „Избор на изпълнител за дейностите по авторски надзор по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин"
    Contractor: STROYINVESTKONSULT SOFIYA EOOD
    Contract total funded value: 80 496.00
Procedure 4 Subject to due process: „Избор на изпълнител за дейностите по информация и публичност по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" , Estimated Amount: 91 263.33
  • Differentiated position 1: обособена позиция № 1: „Организиране и провеждане на публични събития и изработване на промоционални материали“
    Contractor: DZZD "2A-ALGORITAM"
    Contract total funded value: 103 476.00
  • Differentiated position 2: обособена позиция № 2: „Изработване на комуникационни материали“, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП
    Contractor: DZZD "2A-ALGORITAM"
    Contract total funded value: 4 764.00
Procedure 5 Subject to due process: „Избор на изпълнител за дейностите по строителен надзор съгласно чл.168 от ЗУТ по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" , Estimated Amount: 418 733.33
  • Differentiated position 1: „Избор на изпълнител за дейностите по строителен надзор съгласно чл.168 от ЗУТ по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин"
    Contractor: "Gradiakt Konsult"OOD
    Contract total funded value: 452 160.00
Procedure 6 Subject to due process: „Избор на изпълнител за дейностите по строително-монтажни работи по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин", Estimated Amount: 0.00
Procedure 7 Subject to due process: „Избор на изпълнител за дейностите по строително-монтажни работи по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" , Estimated Amount: 9 106 169.47
  • Differentiated position 1: „Избор на изпълнител за дейностите по строително-монтажни работи по проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин"
    Contractor: "VDH" AD
    Contract total funded value: 10 417 646.53
Procedure 8 Subject to due process: „Избор на изпълнител за одит на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" , Estimated Amount: 40 921.67
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за одит на проект "Основна реконструкция на централна пешеходна зона", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин"
    Contractor: YAVOR ANASTASOV OOD
    Contract total funded value: 4 680.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN