Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0068-C07
Project Name Providing hot lunch in Municipality of Nedelino – 2016”
Beneficiary 000615043 Municipality of Nedelnio
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 24.08.2016
Start Date 01.07.2016
End Date 30.04.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Смолян, Неделино

Description

Brief description
Проектът "Осигуряване на топъл обяд в община Неделино-2016" е социално значим проект за община Неделино, удовлетворяващ потребностите от храна на най-уязвимите групи от населението на общината. Целеви групи по проекта са: лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане; лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии, скитащи и бездомни деца и лица; лица от уязвими групи - граждани на трети страни. Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" ще допринесе за подобряване на качеството на живот, подобряване на здравословното състояние и намаляване на броя на живеещите в крайна бедност лица на територията на община Неделино. Същевременно ще утвърди позициите на общината и ще увеличи капацитета на администрацията за предоставяне на социални услуги.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи по проект "Осигуряване на топъл обяд в община Неделино" : Ще бъде изготвена и разпространена обява за набиране на потребители на услугата "Топъл обяд". Подбора на потребители ще се извърши съгласно утвърден Механизъм и критерии за подбор на конкретни представители от целевата група, които ще ползват услугата "топъл обяд", след подадени Заявления- декларации от кандидат потребителите. Предоставянето на храната на трудноподвижни лица ще се осъществява от служители на бенефициента на доброволен принцип. След като се събере информация колко лица са в невъзможност да получат лично храната си и нямат близки, които да им я вземат ще се изготи седмичен график, съгласно който храната ще им се предостява по домовете. За издирване на бездомни и скитащи лица, които да бъдат включени в проекта и да им се предоставя топъл обяд, със заповед ще бъде създана мобилен екип от представители на бенефициента, които ежемесечно ще извършват обиколки в града за издирване на бездомни и скитещи лица. Ще се изисква и информация от Дирекция "Социално подпомагане" за регистрирани бездомни и скитащи лица. Също така ще се изисква и информация и от Районно полицейско управление - Златоград за бездомни и скитащи лица на територията на гр. Неделино, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Ще бъде проведена открита процедура по ЗОП за доставка на хранителни продукти за приготвяне на топъл обяд в Обществена трапезария -Неделино. Закупуването на хранителните продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите на чл. 30 от Регламент № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средства. Принципа на икономичност ще се спазва изискването хранителните продукти да се доставят своевременно, в подходящо количество и качество и при най-добра цена, чрез даване на ежеседмични заявки за хранителни продукти и извършване на ежеседмични доставки. При спазване на принципа на ефикасност ще се търси най-доброто съотношение между използваните ресурси и постигнатите резултати. При спазване на принципът на ефективност ще се търси най-доброто съотношение между набелязаните конкретни цели и постигането на планираните резултати. Ще бъде подписан договор с доставчика, в които ще бъдат описани типовете хранителни продукти, които ще бъдат доставяни, а именно: 1. Плодове и зеленчуци - лук, моркови, краставици, целина, домати, чушки, круши, праскови, диня, пъпеш, грозде, ябълка. 2. Плодове и зеленчуци консерва - червени домати, доматено пюре, грах; 3. Месо, яйца, риба и рибни продукти -пиле, пилешки бутчета, яйца, кайма, риба, телешко месо; 4. Брашно, хляб, картофи, ориз и други съдържащи скорбяла продукти - картофи, ориз, фиде, брашно, бял боб, хляб и галети; 5. Млечни продукти - кисело мляко, прясно мляко; 6. Мазнини, масла - олио, краве масло 7. Други хранителни продукти, които не попадат в предходните категории - сол, черен пипер, червен пипер, оцет, джоджен, копър Хранителните продукти ще се купуват за 120 лица, периодът, в които ще се закупуват хранителни продукти - 17.08 2016 г. - 30.06.2019г. От 15.05.2017 г. ще се предоставя топъл обяд на 100 представители на целевата група в рамките на на 254 работни/календарни дни за 12 месеца. От 01.05.2018г. до 31.12.2018г. ще се предоставя топъл обяд на 120 представители на целевата група в рамките на на 167 работни дни за 8 месеца. От 01.05.2017г до 30.06.2019г. ще се предоставя топъл обяд на 120 представители на целевите групи в рамките на общо 546 дни. От 01.05.2017г. до 31.12.2019г. ще се предоставя топъл обяд на 130 представители на целевите групи в рамките на общо 964 дни. Като от тях: за закупуване на хранителни продукти - разходи за единица продукт топъл обяд на 100 представители на целевата група, ползващи услугата, от 15.05.2017г. до 30.04.2018г. по 2,50 лв. за единица продукт – 62 685,00 лв., на 120 представители на целевата група, ползващи услугата, от 01.05.2018г. до 30.06.2019г. по 2,50 лв. за единица продукт – 83 805,00лв. и на 130 представители на целевата група, ползващи услугата от 01.07.2019г. по 2,50 лв. за единица продукт – 68 252,50лв., Contracted Amount: 245 822.20 , Reported Amount: 224 906.71
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Услугата ще се предоставя в сграда публична общинска собственост с Акт за публична общинска собственост № 949/20.07.2012 г., намираща се на адрес: гр. Неделино, ул. "Александър Стамболийски" № 80, парцел І, кв. 92. Общата площ на сградата е 369,29 кв. м и включва: склад за хранителни продукти, склад за санитарни и хигиенни материали, съблекалня и стая за отдих на персонала, подготвително отделение, кухненски блок, столова, отделения за измиване и дезинфекция на посудата и санитарни помещения. Обекта е регистриран в Агенцията по безопасност на храните на основание чл. 12, ал. 2, ал. 9 и ал. 10 от Закона за храните. Издадено е Удостоверение за регистрация № 212500138/16.07.2013 г. Обектът е вписан в Регистъра на обектите за обществено хранене и за търговия на дребно с храни. Оборудването на обществената трапезария за съхранение на хранителните продукти са два хладилника и един фризер вана. Приготвянето на храната ще се осъществява в кухненския блок на трапезарията на печка с фурни, печка с котлони на ток. Процеса на хранене ще се осъществява в столовата на трапезарията за лицата, които сами могат да отидат, а лицата които са в невъзможност да се хранят там ще получават храната чрез упълномощени техни представители срещу подпис. Ще бъдат изготвяни седмични менюта, съгласно утвърдени рецепти и ежедневни требвателни листове. Услугата ще се предоставя в продължение на 9 месеца в периода м. август 2016 г. - м. април 2017 г. Общият брой на дните - 206 календарни дни. От 15.05.2017 г. ще се предоставя топъл обяд на 100 представители на целевата група в рамките на на 254 работни/календарни дни за 12 месеца. От 01.05.2018г. до 31.12.2018г. ще се предоставя топъл обяд на 120 представители на целевата група в рамките на на 167 работни дни за 8 месеца. От 01.05.2017г до 30.06.2019г. ще се предоставя топъл обяд на 120 представители на целевите групи в рамките на общо 546 дни. От 01.05.2017г. до 31.12.2019г. ще се предоставя топъл обяд на 130 представители на целевите групи в рамките на общо 880 дни. Обществена трапезария - за 120 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г. и за 130 представители на целевата група, считано от 01.07.2019г. за период от общо 46 месеца в рамките на 964 работни дни. Като от тях: за закупуване на хранителни продукти - разходи за единица продукт топъл обяд на 100 представители на целевата група, ползващи услугата, от 15.05.2017г. до 30.04.2018г. по 2,50 лв. за единица продукт – 62 685,00 лв., на 120 представители на целевата група, ползващи услугата, от 01.05.2018г. до 30.06.2019г. по 2,50 лв. за единица продукт – 83 805,00лв. и на 130 представители на целевата група, ползващи услугата от 01.07.2019г. по 2,50 лв. за единица продукт – 68 252,50лв., Contracted Amount: 12 291.11 , Reported Amount: 26 642.57
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки имат за цел да намалят социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин, като например насоки за балансиран режим на хранене и консултации във връзка със здравни беседи, прихологически беседи и социално консултиране. Съпътстващите мерки ще бъдат провеждани веднъж месечно в обществената трапезария след предоставянето на топлия обяд. Лицата ще бъдат консултирани относно възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяне на територията на общината, включително такива, финансирани от ЕСФ; ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомни лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене. Потребителите ще имат възможност и за индивидуално консултиране в отговор на техен конкретен проблем или потребност. Служителите, ангажирани пряко с изпълнение на проекта ще изготвят и разпространят брошура с възможностите за ползване на други социални услуги на територията на община Неделино. , Contracted Amount: 12 291.11 , Reported Amount: 12 321.96

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: STEFAN BABACHEV - TYASTAO ET, Contracted Amount*: 32 827.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 130.00 , Reached amount: 206.00

Financial Information

Total Project cost 270 404.42 BGN
Grant 270 404.42 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 270 404.42 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на община Неделино по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Неделино 2016", Estimated Amount: 39 483.33

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN