Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0255-C02
Project Name Achieving sustainable employment through creation of new work places in the Hidalgo Productions Bulgaria Sltd.
Beneficiary 200951455 HIDALGO PRODUCTIONS BULGARIA SLTD.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 21.09.2016
Start Date 21.09.2016
End Date 21.03.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът предвижда осигуряване на 30 нови устойчиви работни места в „Идалго Прадакшънс България” ЕООД. С цел създаване на благоприятна работна среда, разкритите по проекта работни места ще бъдат оборудвани.
Настоящият проект удовлетворява потребността на безработните младежи до 29 годишна възраст и неактивните лица, от създаване на условия за достъп до заетост и устойчиво интегриране на пазара на труда. Осигурената заетост от „Идалго Прадакшънс България” ЕООД е в сфера, която е достатъчно атрактивна и актуална за младите хора и в същото време е област на професионална реализация, която дава възможност на човек да се изяви, да изрази себе си и да покаже своите знания и качества.
Кандидатът по настоящия проект е дружество, което не спира да се развива и да разширява направленията, в които инвестира и работи успешно. 
Настоящата процедура е в съответствие със стратегическите цели на „Идалго Прадакшънс България” ЕООД и по-конкретно в наемане на млади хора, тяхната квалификация и социално включване, чрез удовлетворяване потребностите на компанията за устойчиво развитие и създаване на реални възможности за личностно и професионално развитие на активни и амбициозни хора.
Целеви групи по проекта са:
-	Безработни младежи до 29 години включително;
-	Неактивни лица.
Проектът цели създаване на 30 устойчиви работни места в „Идалго Прадакшънс България” ЕООД чрез осигуряване на заетост на безработни младежи до 29 години и неактивни лица.
В резултат изпълнението на проекта целевите групи ще се сдобият с професионални компетентности, които ще подобрят тяхната квалификация, опит и конкурентноспособност.
Основни дейности по проекта:
1.	Организация и управление на проекта.
2.	Избор на изпълнители по проекта.
3.	Закупуване на оборудване и работно облекло.
4.	Подбор, назначаване и осигуряване на заетост.
5.	Дейности за информация и публичност.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигането на поставените цели и резултати, предприети от определена отправна точка, в рамките на определено време и с конкретни ресурси, отчитайки влиянието на вътрешната и външна среда на проекта. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Управлението на проекти като управленски подход предполага въвеждане на структурирани процеси, които са разбираеми и приемливи за всички заинтересовани страни по проекта. Това може да се постигне чрез въвеждане и прилагане на инструментариум за управление на проекти. Този инструментариум трябва да съответства преди всичко на изискванията на целите на проекта, на нормативната рамка и да бъде разработен съгласно нуждите и условностите на конкретния проект. Важно място в инструментариума заемат индикаторите, които са променливи величини и служат за измерване на настъпилите промени и степента на изпълнение на поставените дейности и цели. Включване на тази дейност в проекта, цели прозрачно му управление и изпълнение, чрез прилагане на ефективни методи на мониторинг, контрол, верификация, разплащане, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности. Основните етапи по изпълнение на дейност 1 са: - Планиране и дефиниране на обхвата на проекта (работна структура на задачите); - Дефиниране на дейностите, които трябва да бъдат извършени, за да се постигнат желаните резултати по проекта; - Планиране на ресурсите – определяне на вида и количеството на необходимите ресурси за изпълнение дейностите по проекта; - Планиране управлението на риска на проекта – избор на подход и методи за управление на риска на проекта, идентифициране и анализ на рисковите фактори и на степента на тяхното влияние върху целите на проекта; - Планиране на качеството – определяне на изискванията и стандартите за качествено изпълнение на проекта; - Планиране на комуникациите – определяне на метод за комуникация между всички заинтересовани страни по проекта; - Планиране на организацията и на хората – идентифициране, документиране и определяне на роли, отговорници и отношения за отчитане на работата по проекта; - Планиране на доставките и услугите по проекта – определяне на вида и количеството на ресурсите, които е необходимо да бъдат предоставени на външни изпълнители; - Разработване на план за управление на проекта – представяне на резултатите от всички процеси на планиране в един съгласуван и разбираме от всички участници документ; - Създаване на интегриран процесен подход за изпълнение на планираните дейности за постигане на очакваните резултати; - Осъществяване на контрол чрез проектиране на инструментариум за наблюдение и измерване изпълнението на проекта; - Документиране на резултатите в края на всеки етап и в края на проекта. Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на Дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнението, в съответствие с изискванията Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ОП РЧР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: • Ръководител на проекта • Координатор • Счетоводител • Технически сътрудник Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок., Contracted Amount: 30 176.60 , Reported Amount: 29 168.62
  • Activity: Избор на изпълнители по проекта: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по чл. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. По настоящия проект, се планира провеждането на една процедура чрез избор с публична покана, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 1 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г. за доставки на стойност 95712.50 лв. без ДДС. Процедурата ще има три обособени позиции за: 1) Доставка на работно облекло за стойност от 8580 лв. без ДДС; 2) Доставка на специализирани високотехнологични преносими и стационарни компютърни системи на стойност 26500 лв.; 3) Доставка на професионално оборудване за заснемане и монтаж на филмови и телевизионни предавания на стойност от 62000 лв. Процедурата е разделена в три обособени позиции, съгласно изискванията на чл. 10, ал. 1 от ПМС 118/20.05.2004 г. за недопускане разделяне на предмета на поръчката при изпълнение на сходни дейности. Останалите външни изпълнители по проекта ще бъдат избрани без провеждане на процедура, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 2 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г., а именно избор за предоставяне на услуги по осигуряване на публичност на стойност от 1462.50 лв., избор на застрахователна компания за застраховане на ДМА по проекта на стойност 350 лв., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на оборудване и работно облекло: Закупуването на оборудване и работно облекло е необходимо за осигуряване на минималните условия за работа на новонаетите лица по проекта. Планираните активи по проекта с изключение на работното облекло ще бъдат насочени към общо 10 новонаети лица на длъжностите мултимедийни дизайнери – 2 лица, режисьор – 3 лица, режисьор на монтажа – 2 лица и оператор камера – 2 лица и монтажист кино, видео, телевизия – 1 лице. За всички новонаети лица, които работят на полеви условия ще се осигури и специализирано работно облекло. Във тази връзка за отделните длъжност се предвижда закупуване на следните активи: - Високотехнологични преносими компютърни системи – 4 бр.; - Високотехнологични стационарни компютърни системи – 4 бр. - Професионална камера – 1 бр.; - Професионални обективи за камера (комплект от 2 бр.) – 1 бр.; - Монтажна станция – 1 бр.; - Работно облекло, включващо студо и ветроустойчиви зимни якета – 18 бр. Преносимите компютърни системи ще бъдат използвани на различни локации, освен в офиса на компанията, в зависимост къде ще се заснемат продукциите. Те трябва да бъдат с високи технически параметри и защити (процесор, памет, охлаждане, видео карта и пр.), за да могат да поддържат изискванията на специализираните софтуери за производство на филмови и телевизионни продукция. Стационарните компютърни системи ще се използват в офиса на компанията от новонаети лица, които не изпълняват задълженията си извън него. Те също трябва да имат високи технически параметри, за да поддържат нормална работа на софтуерите и базата от данни, които са необходими за в работния им процес. Професионалната камера и обективи са за осигуряване на работното оборудване на новонаетите лица на длъжност „Оператор, камера (телевизия). Монтажната станция е необходима за осигуряване на минималните условия на труд на новонаетите на длъжността „Монтажист, кино, видео, телевизия”. За останалите новонаети лица, „Идалго Прадакшънс България” ЕООД ще осигури със собствени средства необходимите условия и оборудване за всяко едно работно място., Contracted Amount: 92 961.74 , Reported Amount: 92 952.14
  • Activity: Подбор, назначаване и осигуряване на заетост: Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да търси нови възможности за развитие, в които може да инвестира и да предлага качествени услуги за своите клиенти. Към момента компанията работи предимно на граждански договор, когато изпълнява конкретни проекти. Направеното дългосрочно планиране на бъдещите проекти, показва, че „Идалго Прадакшънс България” ЕООД се нуждае от наемане на ключови позиции на трудов договор, за да избегне недостиг на свободни кадри в процеса на търсене проект по проект. Във тази връзка дружеството възнамерява да разкрие нови 30 работни места за 15 длъжности, отговарящи на спецификата на дейността му и осигуряващи целия производствен цикъл. Във тази връзка, предоставената възможност по настоящата процедура Ново работно място, отговаря в пълна степен на потребностите на „Идалго Прадакшънс България” ЕООД за наемането на нови 30безработни лица. Дейност 4 е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по търсене, подбор, назначаване и осигуряване на заетост за 12 месеца на 30 лица на следните длъжности: - „Продуцент, филмов/театрален” с код по НКДП 2011 2654-7005 – 2 човека - „Директор продукция (телевизия)” с код по НКПД 2011 2654-6001– 2 човека - „Първи асистент, директор на продукция” с код по НКПД 2011 3435-3005– 2 човека - „Сценарист” с код по НКПД 2011 2641-6007 – 3 човека - „Режисьор” с код по НКДП 2011 2654-6008 – 3 човека - „Главен режисьор” с код по НКПД 2011 2654-7009 – 1 човек - „Режисьор на монтажа” с код по НКПД 2011 2654-7010 – 2 човека - „Първи асистент на режисьора” с код по НКПД 2011 2654-7018 – 2 човек - „Втори асистент, режисьор” с код по НКДП 2011 3435-3009 – 2 човека - „Експерт, подбор персонал” с код по НКПД 2011 2423-6004 – 3 човека - „Оператор, камера (телевизия)” с код по НКПД 2011 3521-3020 – 2 човека - „Монтажист, кино, видео, телевизия” с код по НКПД 2011 3435-3019 – 2 човек - „Мултимедиен дизайнер” с код по НКДП 2011 2166-3005 – 2 човека - „Старши счетоводител” с код по НКПД 2011 2411-5005 – 1 човек - „Експерт, трудова заетост” с код по НКПД 2011 2423-6006 – 1 човек Новонаетите лица ще бъдат ангажирани по текущи и бъдещи продукции, реализирани както на националния, така и на международния пазар. Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места, акцентирайки върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „Идалго Прадакшънс България” ЕООД и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на безработни младежи до 29 годишна възраст и неактивни лица., Contracted Amount: 188 859.71 , Reported Amount: 189 544.30
  • Activity: Дейности за информация и публичност: Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския социален фонд за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на 50 плакати с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - изработване и разпространение на 2 000 информационни листовки за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение; - изработване на 25 информационни стикери, които ще се поставят върху закупеното оборудване по проекта и ще показват източника за финансиране; - публикуване на платена интернет публикация, за представяне на целите и дейностите на проекта, целевите групи, резултатите, към които той се стреми и на приноса на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - публикуване на подробна информация за проекта на интернет страницата на кандидата и периодично публикуване на актуална информация за отделните етапи от неговото изпълнение., Contracted Amount: 1 012.50 , Reported Amount: 1 012.50

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DIR.BG , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 800.00
  • Contractor: ZASTRAHOCVATELNA KOMPANIYA UNICA AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 790.40
  • Contractor: AUDIO-VIDEO CONSULT LTD, Contracted Amount*: 41 960.14 , Reported Amount**: 41 960.14
  • Contractor: MERIDA ADVERTISING, Contracted Amount*: 662.50 , Reported Amount**: 212.50
  • Contractor: CONSORTIUM ZIPB, Contracted Amount*: 46 500.00 , Reported Amount**: 44 852.00
  • Contractor: YOTOV CONSULT Ltd., Contracted Amount*: 21 383.42 , Reported Amount**: 20 200.00
  • Contractor: STAR-BG.COM LTD, Contracted Amount*: 5 349.60 , Reported Amount**: 5 349.60
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 37.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 15.00

Financial Information

Total Project cost 313 010.55 BGN
Grant 313 010.55 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 311 156.27 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА РАБОТНО ОБЛЕКЛО, ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ В „ИДАЛГО ПРАДАКШЪНС БЪЛГАРИЯ” ЕООД” с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло и Обособена позиция 2: Доставка на професионално оборудване за заснемане и монтаж на филмови и телевизионни предавания, Estimated Amount: 47 400.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло
    Contractor: STAR-BG.COM LTD
    Contract total funded value: 5 349.60
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на професионално оборудване за заснемане и монтаж на филмови и телевизионни предавания
    Contractor: AUDIO-VIDEO CONSULT LTD
    Contract total funded value: 41 960.14
Procedure 2 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА РАБОТНО ОБЛЕКЛО, ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ В „ИДАЛГО ПРАДАКШЪНС БЪЛГАРИЯ” ЕООД” с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло и Обособена позиция 2: Доставка на специализирани високотехнологични преносими и стационарни компютърни системи, Estimated Amount: 51 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: 2: Доставка на специализирани високотехнологични преносими и стационарни компютърни системи
    Contractor: CONSORTIUM ZIPB
    Contract total funded value: 46 500.00
Procedure 3 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА РАБОТНО ОБЛЕКЛО, ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ В „ИДАЛГО ПРАДАКШЪНС БЪЛГАРИЯ” ЕООД” с три обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло Обособена позиция 2: Доставка на специализирани високотехнологични преносими и стационарни компютърни системи Обособена позиция 3: Доставка на професионално оборудване за заснемане и монтаж на филмови и телевизионни предавания, Estimated Amount: 93 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на специализирани високотехнологични преносими и стационарни компютърни системи
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка на професионално оборудване за заснемане и монтаж на филмови и телевизионни предавания
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на екип по проекта, Estimated Amount: 15 388.07
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на екип по проекта - позиция Координатор
    Contractor: YOTOV CONSULT Ltd.
    Contract total funded value: 8 793.18
  • Differentiated position 2: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на екип по проекта - позиция Счетоводител
    Contractor: YOTOV CONSULT Ltd.
    Contract total funded value: 6 594.89
Procedure 5 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на Ръководител на проекта, Estimated Amount: 5 995.35
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на Ръководител на проекта
    Contractor: YOTOV CONSULT Ltd.
    Contract total funded value: 5 995.35
Procedure 6 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за изработка на материали за информиране и публичност на проекта, Estimated Amount: 662.50
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за изработка на материали за информиране и публичност на проекта
    Contractor: MERIDA ADVERTISING
    Contract total funded value: 662.50
Procedure 7 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения застраховки, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения застраховки
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN