Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.002-0007-C01
Project Name Providing infrastructure for 9 new social services for adults and people with disabilities in Sofia Municipality located in 2 sites
Beneficiary 000696327 Sofia Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 14.01.2019
Start Date 14.01.2019
End Date 14.01.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е насочено към осигуряване на инфраструктура за 9 нови соц. услуги в Столична община (СО) чрез ново строителство на 2 места (в 2 обекта на интервенция), както следва:

-	ОБЕКТ "Княжево" (р-н Витоша, СО) - понастоящем в рамките на обекта е разположена 1 функционираща соц. услуга - Дом за пълнолетни лица с деменция. По проекта се планира в прилежащото пространство на дома да бъде изградена нова сграда за осигуряване на инфраструктура за 1 нова соц. услуга в общността "Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства".
-	ОБЕКТ "Подгумер" (р-н Нови искър, СО) - понастоящем в рамките на обекта  са разположени 2 функциониращи соц. услуги - Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост и Защитено жилище за лица с психични разстройства. По проекта се планира в прилежащото пространство да бъдат изградени 8 нови сгради за осигуряване на инфраструктура за 8 бр. нови резидентни соц. услуги (вкл: 6 ЦГ за лица с умствена изостаналост и 2 ЦГ за лица с психични разстройства).

Проектът предвижда ново строителство, тъй като СО не разполага с подходяща свободна материална база, която да може с по-малко средства да се ремонтира/преустрои/реконструира така, че да е подходяща и да отговаря на функционалните изисквания за конкретните услуги. За всеки от 2та обекта е необходимо да бъдат разработени инвестиционни проекти съгласно приложимото българско законодателство. Във връзка със СМР се предвижда процедура на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор). Извършването на предпроектно проучване, строителен надзор и оценка за съответствието ще бъде възложено на СОФИНВЕСТ ЕООД  при условията на чл.14, ал.1, т.5 от ЗОП и на основание чл.20а от ЗЗД за 2та обекта. 

Новите услуги, за които ще бъде изградена инфраструктура, са заложени в Картата на резидентните услуги и Картата на услугите за подкрепа в общността за СО и ще бъдат съобразени с функционалните изисквания по процедурата.
Activities
  • Activity: Д1 - ПРЕДПРОЕКТНИ ПРОУЧВАНИЯ, НЕОБХОДИМИ ЗА ПРОЕКТА: Обхваща широк спектър от дейности, необходими за същинското изпълнение на проекта - изваждане на скица/скици, виза за проектиране, комбинирана скица, изследване на възможностите за застрояване на парцела, извадка от ПУП и от кадастрална карта, хидрогеоложко проучване, геодезическо заснемане и/или други дейности, свързани със събирането на изходни данни и изследване на възможността за строеж. Предпроектното проучване е необходимо за последващото изготвяне на възлагателната документация за избор на изпълнител на инженеринг по реда на ЗОП. , Contracted Amount: 11 789.68 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д2 - ИНЖЕНЕРИНГ ЗА ОБЕКТИТЕ: Дейност 2 включва избор на изпълнител по реда на ЗОП, проектиране, извършване на СМР и авторски надзор за обектите. В обект "Княжево" се предвижда да бъде изградена сграда за 1 нова социална услуга тип "Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства". В обект "Подгумер" се планира да бъдат изградени 8 сгради за нови социални услуги от резидентен тип, както следва: 2 сгради за услуги "Център за грижа за лица с психични разстройства" и 6 сгради за "Център за грижа за лица с умствена изостаналост". Проектирането ще бъде базирано на изходните данни от предпроектното проучване. Ще бъдат спазени изискванията от Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, вкл. функционалните изисквания и нормативните изисквания за достъпност. , Contracted Amount: 3 253 233.66 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д3 - ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ПРОЕКТИТЕ ЗА ДВАТА ОБЕКТА: Изпълнението на дейност Д3 (оценка за съответствието) е обвързано с изпълнението на дейност Д2 (инженеринг) и се основава на разпоредбите на Закона за устройство на територията и приложимите подзаконови нормативни актове. В рамките на Дейност Д3 ще бъде извършена оценка за съответствието на инвестиционните проекти за обектите Княжево и Подгумер, които ще бъдат изготвени по дейност Д2 (в част проектиране) с издадено разрешение за строеж. За всеки от проектите ще бъде извършена комплексна оценка, която ще обхваща: проверка на на съответствието с предвижданията на подробния устройствен план, с правилата и нормативите по устройство на територията, с изискванията към строежите съгласно нормативните актове за функционалност, транспортна достъпност, опазване на околната среда и здравната защита (в т.ч. носимоспособност, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и наземната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания, пожарна безопасност и др.), както и за взаимната съгласуваност между отделните части на проекта, пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления и др., в т.ч. изискванията за достъпна среда. Оценката ще завърши с комплексен доклад със заключения относно това дали инвестиционният проект отговаря на съществените изисквания към строежите. Реализирането на дейността ще бъде възложено по реда на ЗОП на регистрирана фирма – консултант, несвързана с проектанта. , Contracted Amount: 41 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д4 - СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ЗА ДВАТА ОБЕКТА: Дейност 4 обхваща извършването на строителен надзор за двата обекта по проекта, в които ще се изгради инфраструктура за общо 9 нови социални услуги. Строителният надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти по съответните части стриктно ще следят за качеството както на използваните материали, така и на самата работа. Те ще изискват протоколи, гарантиращи безопасността на изпълнените инсталации и ще съставят необходимите актове в съответствие с действащите нормативи. Строителният надзор ще гарантира качествено изпълнение на строително-монтажните работи, което е основа за безпроблемното въвеждане на обекта в експлоатация., Contracted Amount: 80 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д5 - ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ: Дейност 5 обхваща доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за 9-те нови социални услуги, позиционирани в 2-та обекта на интервенция. Дейността ще бъде извършена от избран по реда на ЗОП изпълнител. Екипът за управление на проекта ще извърши необходимата подготовка за провеждане на процедура по ЗОП от ДОПК при СО по обособени позиции. Съгласно изискванията на Управляващия орган, обявяването на обществената поръчка по тази дейност ще бъде извършено до края на 3-ти проектен месец. Ще бъде избран изпълнител/и по реда на ЗОП, вкл. сключени договори. След приключване на строително-монтажни работи (Д2), ще се извърши по същество доставката и монтажа на оборудването и обзавеждането за създадените по проекта сгради за 9 нови социални услуги, съгласно функционалните изисквания по процедурата. В проектното предложение са приложени индикативни списъци по образец с предвиденото оборудване и обзавеждане за съответните типове нови услуги, в т.ч.: 1 Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства; 2 Центъра за грижа за лица с психични разстройства и 6 Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост. , Contracted Amount: 756 848.34 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д6 - ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ: За осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., се предвижда използването на следните комуникационни инструменти: Публични събития: 2 Пресконференции - 1 откриваща пресконференция по повод стартирането на проекта и 1 закриваща пресконференция при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Всяко събитие е предвидено за 30 участници. Ще бъдат осигурени минимум кафе и вода/дребни сладки, информационни материали, прессъобщение, ел. покани. На пресконференциите за начало и край на проекта ще бъдат поканени заинтересовани страни, представители на институциите и медиите. Ще се наблегне на обществената значимост на проекта и на резултатите и ефектите от неговото изпълнение. Те ще дадат възможност на медиите да научат и разпространят информация сред широката общественост, за новоизградените сгради за 9 нови социални услуги в двата обекта на интервенция. Официални церемонии: В процеса на изпълнение на строително-монтажните работи ще се проведат общо 4 Официални церемонии (2 при започване на строителните дейности тип “Първа копка” - 1 в обект "Княжево" и 1 в обект "Подгумер" и 2 за откриване на готовите 9 нови сгради, разположени в двата обекта). На събитията ще бъдат поканени представители на Столична община, изпълнители на строително-монтажни работи, медии и др. За първа копка се предвиждат по 20 участника, за откриване - по 30 участника. Информационни материали, прессъобщение, ел. покани Печатни информационни материали, изработване, доставка, вкл. монтаж (където е приложимо): - Временен информационен билборд - 2 бр. временни билборд информационни платна - до приключване на строителството в двата обекта "Княжево" и "Подгумер", винилно платно с размери 4х3 м; монтаж/окачване на стена или ограда или друго подходящо място с капси или свински опашки или друг приложим метод, изработен и поставен/монтиран съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. - 9 бр. постоянни обяснителни табели за новите сгради - 70 х 50 см, метална/друга твърда непрозрачна основа; пълноцветен печат; доставка - 1 бр. ролбанер - 2 кв.м. (1х2 м), 4+0 (от винил или друг подходящ материал с вертикална стойка за окачване). - 300 бр. дипляни - изготвяне и отпечатване на дипляна с информация за 9-те новоизградени сгради в двата обекта от социалната инфраструктура - Формат А4, хартия 170 гр. Двустранен хром мат, пълноцветен печат двустранно, с 2 бига, сгъната на 3, тираж – 300 бр. - 5 000 бр. информационни стикери - изготвени и отпечатани информационни стикери за оборудване и обзавеждане по проекта, размери 6х3 см, самозалепваща хартия/фолио. За реализиране на описаните комуникационни инструменти ще бъде ангажиран външен изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки. Заедно с това, на интернет страницата на Столична община, екипът за управление ще публикува информация за проекта от стартирането до приключването му. Всички мероприятия и рекламно-информационни материали, както и провеждането на публични събития и официални церемонии ще бъдат в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Contracted Amount: 8 500.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д7 - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: В дейност 7 се включва създаването на екип по проекта, цялостното му управление, изготвяне на отчети, контролиране работата на подизпълнителите, изготвяне на отчетни форми за свършената работа от всеки член на екипа, подготовка и предаване на междинни и финални отчети към УО, приемане на извършената работа от изпълнителите на дейностите. Настоящата дейност е избрана с цел: - Осигуряване на успешно изпълнение на дейностите и постигане на целите на проекта; - Ефективно използване на ресурсите; - Постигане на ефективна координация и комуникация с УО на ОПРР, контролиращите институции, свързани с дейностите изпълнявани в рамките на проекта, както и с подизпълнителите; - Осигуряването на прозрачност в управлението на проекта; - Осигуряването на добра отчетност и контрол върху изпълнението; - Спазване на изискванията на нормативната база за управлението и изпълнението на инфраструктурни проекти, финансирани със средства на ЕС; Сформираният със заповед на Кмета екип за управление на проекта ще изпълнява следните дейности, свързани с управлението и организацията на проекта във всичките му фази – подготовка на дейностите, изпълнение, контрол, отчитане, приключване: - осъществява управлението и контрола на дейностите по проекта; - осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта; - анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи; - изготвя междинни и финални отчети към УО; - съдейства провеждане на мониторинг на проекта; - осъществява проверка на документите за разплащане представени от външни изпълнители; - осъществява подготовката на документацията по проекта и осъществява на практика кореспонденцията с УО, МРРБ и институциите. - съдейства при представянето на документите и резултатите от проекта и самия проект пред финансовите органи и УО при финансов мониторинг; Назначен екип на проекта, разписани документи и форми на отчет, осъществени процедури на мониторинг, верификация и отчет на дейностите и документите. Реализиран проект., Contracted Amount: 41 513.72 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Aneta, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SHKOLSNAB 2001, Contracted Amount*: 107 910.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PZHGAZ DZZD, Contracted Amount*: 307 249.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SOFINVEST Ltd., Contracted Amount*: 132 789.68 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MAKS OFIS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MINA, Contracted Amount*: 4 680.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PRESTIG BISINESS -93, Contracted Amount*: 73 137.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VIKSO, Contracted Amount*: 117 793.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Viara, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Anton, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LIDER CONSTRUCT, Contracted Amount*: 323 569.78 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tonya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB EOOD , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Cvetan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sonya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of supported facilities of social infrastructure in the process of deinstitutionalization, Measure Unit: обекти, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Estimated Amount: 80 000.00
  • Differentiated position 1: Консултанска улуга по 166, ал. 1 от ЗУТ - оценка на съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор
    Contractor: SOFINVEST Ltd.
    Contract total funded value: 121 000.00
Procedure 2 Subject to due process: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Estimated Amount: 756 848.34
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 : доставка имонтаж на електроуреди в два обекта на интервениция
    Contractor: VIKSO
    Contract total funded value: 117 793.50
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за баня в два обекта на интервенция
    Contractor: LIDER CONSTRUCT
    Contract total funded value: 323 569.78
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 6: доставка и монтаж на градинско обзавеждане в два обекта на интервенция.
    Contractor: PRESTIG BISINESS -93
    Contract total funded value: 73 137.60
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 1: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за баня в два обекта на интервенция.
    Contractor: SHKOLSNAB 2001
    Contract total funded value: 56 370.00
  • Differentiated position 5: особена позиция № 4: доставка и монтаж на специализирано спортно обзавеждане и оборудване в два обекта на интервенция.
    Contractor: SHKOLSNAB 2001
    Contract total funded value: 51 540.00
  • Differentiated position 6: обособена позиция № 7: доставка на градинска техника в два обекта на интервенция.
    Contractor: MINA
    Contract total funded value: 4 680.00
  • Differentiated position 7: доставка и монтаж на офис техника
    Contractor: MAKS OFIS
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 3 Subject to due process: Екип по проекта - екип за управление на проекта - служители на Столична община, сформиран със заповед, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Антон Димитров Константинов - ръководител проект
    Contractor: Anton
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Вяра Живкова Петрова - координатор проект
    Contractor: Viara
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Анета Иванова Маркова - счетоводител на проекта
    Contractor: Aneta
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Цветан Георгиев Иванов - експерт по проекта по отношение на СМР
    Contractor: Cvetan
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Соня Людмилова Блажева-Труйкова - технически сътрудник (за обектите Княжево и Подгумер)
    Contractor: Sonya
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Иван Красимиров Попов
    Contractor: Ivan
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 7: Тоня Гюрова Гюрова
    Contractor: Tonya
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: ИНЖЕНЕРИНГ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Estimated Amount: 3 253 233.66
  • Differentiated position 1: Инжинеринг на обект с местонахождение: гр. София, бул. "Цар Борис" III № 200-202, включващ изграждането на 1 бр. Дневен жентър за подкрепа на лица сразлични форми на деменция и техните семейства"
    Contractor: PZHGAZ DZZD
    Contract total funded value: 307 249.85
Procedure 5 Subject to due process: ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Estimated Amount: 8 500.00
  • Differentiated position 1: осигуряване на информация и комуникация
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB EOOD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Estimated Amount: 41 000.00
  • Differentiated position 1: Консултанска улуга по 166, ал. 1 от ЗУТ - оценка на съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: ПРЕДПРОЕКТНИ ПРОУЧВАНИЯ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Estimated Amount: 11 789.68
  • Differentiated position 1: Консултантска услуга по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ - предпроектни проучвания, необходими за подготовка на проекта и изпълнението му като инженеринг във връзка с кандидатстване на Столична община с проектно предложение "Изграждане на инфраструктура за 9 нови социални услуги в Столична община в 2 обекта на интервенция" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-5.002 "Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания", приоритетна ос 5 "Регионална социална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020. Общата стойност на договора е 11 789,68 лв. без ДДС или 14 147,62 лв. с ДДС съгласно оферта - неразделна част от договора и не подлежи на промяна за срока на изпълнение
    Contractor: SOFINVEST Ltd.
    Contract total funded value: 11 789.68

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN