Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0171-C04
Project Name Provision of a cooked lunch in Omurtag
Beneficiary 000875817 The Munucipality of Omurtag
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 23.11.2016
Start Date 01.10.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Омуртаг

Description

Brief description
Община Омуртаг предвижда по настоящия проект реализиране на дейности по предоставяне на социална услуга “Обществена трапезария”, чрез осигуряването на храна за обяд – супа, основно ястие и хляб, с цел подобряване качеството на живот и подпомагане на следните целеви групи:
- Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;
- Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“;
- Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност;
Неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, ще бъде разпределян на допълнителната целева група посочена в изискванията за кандидатстване по Операция „Осигуряване на топъл обяд“.
Проекта ще се реализира на територията на гр. Омуртаг, а бенефициентите, които ще бъдат обслужени са 70 човека до 30.05.2017 г. и 80 от 01.05.2017г.. Те ще бъдат подбрани от комисия, в чийто състав ще има представители на дирекция “Социално подпомагане”.
През целия период на изпълнение на дейността „Осигуряване на топъл обяд“ ще се реализират съпътстващи мерки, които се изразяват в дейности, предвидени в допълнение към разпределянето на храна с цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин на живот, като например консултиране, предоставяне на информационни материали за основни социални права и насочване към други услуги,  индивидуално и групово консултиране за управление на семейния бюджет, изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене и др.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Община Омуртаг предвижда по настоящия проект реализиране на дейности по предоставяне на социална услуга “Обществена трапезария”, чрез осигуряването на храна за обяд – супа, основно ястие и хляб, с цел подобряване качеството на живот и подпомагане на следните целеви групи: - Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; - Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; Неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, ще бъде разпределян на допълнителната целева група посочена в изискванията за кандидатстване по Операция „Осигуряване на топъл обяд“. Проекта ще се реализира на територията на гр. Омуртаг, а бенефициентите, които ще бъдат обслужени са 70 човека до 30.04.2017 г. и 80 от 01.05.2017г.. Те ще бъдат подбрани от комисия, в чийто състав ще има представители на дирекция “Социално подпомагане”. Ще се сключат до 80 договора с потребители за предоставяне на услугата и до 10 договора с лица, определени като "резервни потребители на услугата". При невъзможност за получаване на топлия обяд на някои от лицата, включени в основния списък на потребителите на услугата, които си вземат лично обяда от гишето на Домашен социален патронаж, нераздадената храна ще бъде разпределена на лица, включени в резервния списък за съответния ден., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Дейността по закупуване на хранителни продукти ще се извърши, съгласно проведената процедура от Община Омуртаг - Открита процедура по реда на чл. 14, ал.1, т. 2 от ЗОП (отм.) с предмет “Доставка на хранителни продукти за нуждите на Дневен център за стари хора, Домашен социален патронаж и Обществени трапезарии при Община Омуртаг”  Датата на стартиране и датата на приключване на дейността на трапезарията - 01.11.2016 г. - 31.12.2019 г.  Общия брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд -125.  Общия брой лица, на които ще се предоставя топъл обяд (така, както са описани в дейност „Определяне на целевите групи“) - 70 бр. до 30.04.2017 г. и 80 бр. от 01.05.2017 г. Броят на дните, разпределени по месеци в рамките на предвижданата обща продължителност: - месец Ноември 2016г. - 22 дни; - месец Декември 2016г. - 21 дни - месец Януари 2017г. - 22 дни - месец Февруари 2017г. - 20 дни - месец Март 2017г. - 22 дни - месец Април 2017г. - 18 дни Обществена трапезария 1 – за 80 представители на целевите групи за периода от 01.05.2017 г. до 31.12.2019 г. в рамките на общо 645 работни/календарни дни както следва: май – 20 р.д.;юни – 22 р.д.;юли – 21 р.д.; август – 0 р.д.; септември – 19 р.д.; октомври – 22 р.д.; ноември – 22 р.д.; декември – 18 р.д; .2018 г. 249 дни, 2019 г. - 252 дни. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00449-2017-0001 и № на договори с избрани изпълнители №Д-781796-1, №Д-781796-2, №Д-781796-3, №Д-781796-4, №Д-781796-5 и №Д-781796-6 от 01.02.2018г., Contracted Amount: 147 735.12 , Reported Amount: 148 110.69
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Община Омуртаг ще реализира една трапезария, която ще е на територията на град Омуртаг с капацитет 80 човека подбрани от допустимите целеви групи по проекта. Приготвянето на обяда ще се извършва в кухнята на Домашен социален патронаж - сградата е собственост на Община Омуртаг, адрес: гр. Омуртаг, ул. Търновска № 55, същата притежава необходимото оборудване за приготвяне на храна и осъществяване процеса на хранене (получаване на топъл обяд). Човешките ресурси, които ще бъдат ангажирани с процеса по приготвяне на храна са следните: 1 калкулант, 1 готвач, 1 пом. готвач и 2 бр. разносвачи на храна. Налично е удостоверение по чл. 12 от ЗХ от ОД БХ - Търговище № 1232/14.10.2011г. Материалната база и наличното оборудване за приготвяне на храна и осъществяване процеса на хранене са собственост на община Омуртаг - АОС № 17 от 09.03.2011г. Наличната материална база и оборудване и наличието на транспортни средства за обхващане на целевите групи са следните: -3 бр. фурни; - 6 бр. котлони; - 4 бр. фризер; - 2 бр. хладилник; - 1 бр. пържолник; - 1 бр. автомобил; Към настоящия момент е в процес на изпълнение проект със съфинансиране от Фонд "Социална закрила", съгласно който ще бъдат закупени нови: комбинирани печки- 2 бр., фурна, фризери-2 бр., скара, аспиратор, картофобелачка със стойка, зеленчукорезачка с 3бр. ножове и блендер., Contracted Amount: 7 386.76 , Reported Amount: 400.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Омуртаг ще реализира и съпътстващи мерки, които са свързани с изготвяне на информационни материали за възможности за ползване на други социални услуги на територията на общината и проучване на потребностите на потребителите от нови социални услуги, за които могат да кандидатстват - ще бъдат изработени информационни брошури/дипляни от служители на общинска администрация, ангажирани с управление на социални дейности. Тези информационни материали ще бъдат раздавани на потребителите при получаването на храната си от Домашен социален патронаж, същите ще бъдат поставени на видно място на информационните табла в сградите на общинска администрация. Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на дейността „Осигуряване на топъл обяд“. Това са дейности, предвидени в допълнение към разпределянето на храна с цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин на живот, като например консултиране, предоставяне на информационни материали за основни социални права и насочване към други услуги, индивидуално и групово консултиране за управление на семейния бюджет, изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене и др. Информационни брошури/ дипляни, ще се съдържат индикативно: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене. Подробна информация за това кой ще извършва дейностите по консултиране на потребителите, каква ще е честотата, с която ще се извършват планираните съпътстващи мерки и как ще се отчита изпълнението им: - Дейностите по консултирането ще се извършват от ръководителя и техническия сътрудник на проекта; - Честотата, с която ще се извършват съпътстващите мерки е един път на два месеца; - Отчитането на съпътстващите мерки ще се извършва чрез протокол и снимков материал., Contracted Amount: 7 386.75 , Reported Amount: 13 896.52

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: The Munucipality of Omurtag, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 172.00

Financial Information

Total Project cost 162 508.63 BGN
Grant 162 508.63 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 162 508.63 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 17.01 0.00 17.01 Община Омуртаг
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 54.21 0.00 54.21 Община Омуртаг
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 40.46 0.00 40.46 Община Омуртаг

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Допълнителна документация към проведена обществена поръчка за закупуване на хранителни продукти по реда на ЗОП, Estimated Amount: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за нуждите на Дневен център за стари хора, Домашен социален патронаж и Обществени трапезарии при Община Омуртаг, Estimated Amount: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN