Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0213-C01
Project Name Patronage care + in the Municipality of Krushari
Beneficiary 000852754 MUNICIPALITY OF KRUSHARI
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.11.2021
Start Date 01.12.2021
End Date 07.07.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Добрич (BG332), Крушари

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: ПАТРОНАЖНА ГРИЖА: Цел на дейността : Предлаганият проект има за цел да осигури необходима, навременна и адекватна грижа на възрастни лица и лица с увреждания, представители на уязвими групи, като им предостави грижа в домашна среда с цел минимизиране на риск от заразяване с COVID -19. Чрез проекта подкрепа ще получат 17 (седемнадесет) възрастни хора от населени места на община Крушари, включително и лица с увреждания, изпитващи затруднения при извършване на ежедневни дейности, свързани с пазаруване и административни услуги.За изпълнение на дейността ще бъдат наети психолог, медицинско лице, социален работник и служители на длъжност "работник, изпълняващ доставки по домовете", които след ситуиране на звеното за патронажна грижа, ще предоставят услуги по домовете на лицата от уязвимите групи. Дейността включва поддейности, които ще бъдат реализирани в хронологична последователност : 1. Обявяване и провеждане на процедури по подбор на служителите към звеното за предоставяне на патронажна грижа; Сключване на договори с определените за заемане на съответните позиции лица; 2. Осигуряване на обучение на новонаетия персонал, съгласно разработената от Министерство на здравеопазването методика за предоставяне на патронажна грижа в рамките на процедура BG05M9OP001–2.028 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 1"; 3. За изпълнение на дейностите ще бъдат наети психолог, медицинско лице, социален работник и 2 бр. служители на длъжност "работник, изпълняващ доставки по домовете". Проектът не планира наемане на шофьор, предвид ограничения финансов ресурс по Направление 1, както и предвид обстоятелството, че община Крушари разполага с достатъчно добре разработена транспортна схема и е в състояние за собствена сметка да осигури придвижването на персонала, предоставящ патронажна грижа от и до домовете на крайните потребители. За прякото предоставяне на дейността ще бъдат наети - Психолог - трудов договор, непълно работно време - 2 часа х 8.00 лв/час х 21 р.дни х 12 месеца - 4 806,96 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя; Медицински специалист - трудов договор, непълно работно време - 3 часа х 4.30 лв/час х 21 р.дни х 12 месеца - 3 875,64 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя; Социален работник - трудов договор, непълно работно време - 2 часа х 4.30 лв/час х 21 р.дни х 12 месеца - 2 583,74 лв. с включени осигуровки за сметка на работодателя; Работник, изпълняващ доставки по домовете - 2 служителя, на непълно работно време /6 часова заетост/, възнаграждение пропорционално на МРЗ х 12 месеца - 15 416,86 лв. вкл. % за прослужено време и осигуровки за сметка на работодателя; Наетият по проекта психолог ще извършва индивидуални консултации по домовете на потребителите с фокус върху преодоляване на психологическите последици от принудително наложената изолация, свързана с ограничаване на социалните контакти, породена от криза с Ковид - 19.Наетото по проекта медицинско лице ще извършва текущо наблюдение върху здравословния статус и състояние на крайните потребители, медицински консултации, свързани с превенцията на Ковид - 19.Като ангажименти на социалния работник ще бъдат вменени задължения за посещения по домовете на обгрижваните лица за оказване на помощ и подкрепа за поддържане и възстановяване на социални контакти, изготвяне на индивидуални планове за подкрепа и проследяване на тяхното изпълнение и актуализиране.Наетите 2 лица - работник, изпълняващ доставки по домовете , ще бъдат ангажирани с доставка на хранителни продукти, продукти от първа необходимост,лекарства, заплащане на сметки, административни услуги, почистване на дома, приготвяне на храна в дома на потребителя.За психолога, социалният работник и медицинския специалист часовата ставка е изчислена съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията. 4. Закупуване на за материали и консумативи за предоставянето на услугата, дезинфектанти, ЛПС, работно облекло за служителите на Звеното за патронажна грижа (ЗПГ);, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 26 198.60
  • Activity: ПРЕВЕНЦИЯ НА COVID - 19 В СОЦИАЛНИТЕ УСЛУГИ, ДЕЛЕГИРАНИ ОТ ДЪРЖАВАТА ДЕЙНОСТИ: Цел на дейността - Създаване на сигурна и добре защитена от заразяване с COVID - 19 среда, в предоставяните от общината държавно делегиран идейности - Дом за стари хора "Света Петка" - с.Добрин, Защитено жилище за лица с умствена изостаналост - с.Крушари и Център за социална рехабилитация и интеграция в с.Крушари. За постигане на поставената цел ще бъде наети общо 8 лица на длъжност "дезинфектатор", разпределени в услугите, държавно делегирани дейности, както следва - За ЗЖЛУИ - 1, за ЦСРИ - 3, за ДСХ - 4 лица. Наетите лица ще извършват дейности по превенция на заразяване с COVID - 19 в сградния фонд на услуги, ползвани от 53 потребителя (ЗЖЛУИ - 8 потребителя. ЦСРИ - 20 потребителя, ДСХ - 25 потребителя). Изпълнението на дейността включва : въвеждане на режим за ежедневна дезинфекция на сградния фонд на трите посочени услуги; Осигуряване на лични предпазни средства за всички заети в посочените социални услуги; Тестване на персонала и потребителите на социалните услуги, държавно делегирани дейности; Закупуване на преносими компютри за онлайн предоставяне на услуги от трудотерапевтите в съответните услуги; Закупуване на стерилизатори за въздух с бактерицидни лампи Етапи на изпълнение : 1. Обявяване на свободни позиции по проекта и подбор на лицата за изпълнение на длъжността "Дезинфектатор" - 8 бр. позиции 2. Назначаване на пълно работно време на срочен трудов договор на 8 лица за дезинфекция на сградния фонд на посочените по-горе три социални услуги; 3.Закупуване на стерилизатори за въздух за дезинфекция на входни пространства (фоайета, столова, други общи пространства, ) на трите услуги, закупуване на дезинфектанти и ЛПС за наетите по дейността лица, както и консумативи (антигенни тестове и др. за превенция разпостранението на COVID - 19) на персонала; 4. Доставка на преносими компютри за устройване на групи за онлайн услуги и консултации между потребители на услуги и трудотерапевти, медицински персонал, други специалисти в услугите; Етапи на изпълнение : Етап 1 : "Подбор на персонала за изпълнение на длъжността "дезинфектатор" - 8 лица за ЗЖЛУИ - 1, ЦСРИ - 3 бр. и ДСХ - 4 бр.; Етап 2 : "Назначаване на срочен трудов договор на пълно работно време на 8 лица, които ще бъдат заети в дейности по дезинфекция и поддържане на установените провивоепидемични мерки в социалните услуги на територията на община Крушари - държавно делегирани дейности"; За обезпечаване на Етап 2 ще бъдат наети в ЗЖЛУИ, ЦСРИ, и ДСХ 8 служителя, на които ежемесечно ще бъде изплащана МРЗ и определен за всеки конкретен случай% за прослужено време, както следва : 8 работника х 8 часа (пълно работно време) х 12 месеца х МРЗ с вкл. % за прослужено време - 83 328,00 лв. За изплащане на извънреден труд в проектното предложение е включена сума от 12 830,96 лв., които ще бъдат изразходени за заплащане на персонала зает в ДДД (ЗЖЛУИ и ДСХ), в случай на възникване на кризисна ситуация, в следствие на която ще бъде необходимо затваряне на услугата и/или карантиниране на потребители и персонал. Етап 3 : "Закупване на ЛПС, дезинфекционни материали и консумативи (в т .ч. антигенни тестове и др.) за превенция срещу КОВИД - 19 за потребителите и персонала в услугите"; Етап 4 : "Закупуване на техника - преносими компютри, стерилизатори за въздух с бактерицидни лампи, мобилни пулвелизатори за извършване на ежедневна дезинфекция, безконтактни дезинфектатори за ръце", Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 81 737.16

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 86.00
Indicator 2 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 86.00
Indicator 3 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 31.00 , Reached amount: 32.00
Indicator 4 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 23.00 , Reached amount: 32.00

Financial Information

Total Project cost 151 110.06 BGN
Grant 151 110.06 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 151 110.06 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN