Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0020-C03
Project Name Ensure effective functioning of Regional Information Centre Sofia city district and Sofia District for promotion European Structural and Investment Fund in Bulgaria
Beneficiary 000696327 Sofia Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 01.03.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Област

Description

Brief description
Настоящият проект адресира нуждата от предоставяне на информация за възможностите от ЕСИФ в България ч/з осигуряване на лесен, пълен и равен достъп за всички соц. етнически, възрастови групи, вкл. за хора с увреждания на територията на области София град и София обл. Проектът ще надгради постигнатото до момента чрез осигуряване ефективно функциониране на Областния информационен център (ОИЦ) и цели да повиши информираността на гражданите, достъпността до информация и популяризиране възможностите, които ЕС предоставя през програмен период 2014-2020. Основни цели на проекта са: 
- Осигуряване на предпоставки и ресурси за ефективно функциониране на областния информационен център на територията на области София град и София област;
- Осигуряване на равен и пълен достъп, широка информираност и активна комуникация и стимулиране участието на населението и заинтересoваните страни на територията на области София град и София област за кохезионната политика на ЕС, нейните цели и възможности в България.
За постигане на тези цели са планирани следните дейности, групирани както следва: Текуща издръжка на Областния информац. център; Разработване и разпространение на информационни материали; Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития, работа с медии, семинари, обучения, конференции, изложения и други; Осигуряване на публичности визуализация по проекта .
Чрез предвидените дейности ще бъдат постигнати следните резултати:  функциониращ областен информационен център, предоставящ пълен, свободен и безплатен достъп на жители в област София град и общините на територията на София област за възможностите за финансиране по ЕСИФ за всички социални, етнически, възрастови групи, вкл. хора с увреждания, чрез различни начини за получаване на информация - на място, по телефон, по електронна поща; проведени 162 информационни и 4 интерактивни събития, 6 срещи с медии и 3 общи кампании; предоставени 3700 бр. консултации по телефон, електронна поща или на място в ОИЦ.
Activities
  • Activity: Текуща издръжка на Областния информационен център: Текущата поддръжка на Областния информационен център включва, както всички дейности и разходи необходими за ресурсното обезпечаване на Областния информационен център (ОИЦ), така и дейности и разходи, които ще подпомогнат и подобрят работата на Центъра, в т.ч.: 1. Разходи за осигуряване възнагражденията на служителите в ОИЦ, включително и осигурителни вноски за сметка на работодателя. При необходимост ще бъде направен подбор и наемане на служители, като изборът на служители ще бъде след публично обявен конкурс в съответствие със законодателството. 2. Разходи за ел. енергия, вода, отопление, охрана (СОТ), почистване и пръскане срещу насекоми, телефон и интернет. 3. Разходи за извършване на текущ ремонт - В началото на 2012 г. е направен основен ремонт в ОИЦ, а през 2015 г. с цел да се постигне по-висок комфорт, както и да се подобри жизнената и работна среда в помещенията са пребоядисани стените на Центъра. През 2018 г. при необходимост ще бъде направен текущ ремонт в ОИЦ, който ще бъде извършен съгласно Концепцията за брандинг и визия - ще бъдат пребоядисани стените с латекс. 4. Разходи за осигуряване на материали и консумативи, необходими за ресурсното обезпечаване работата на служителите в ОИЦ - канцеларски материали и консумативи за 4 работни места, в т.ч. хартия, папки, класьори, химикали, маркери, кламери, лепила, тиксо, коректори, перфоратори, телбод, ножици, тонери за принтери, кошчета за отпадъци, калкулатори, органайзери и др. 5. Разходи за осигуряване на обзавеждане и оборудване за нуждите на ОИЦ - По време на изпълнение на дейността се предвижда да бъдат закупени: гилотина, която е необходима за рязане на информационни материали, които ще се раздават по време на събитията на ОИЦ и националните кампании координирани от ЦИКО, при изготвяне на сертификати, грамоти и др.; 4 бр. външен хард диск за съхранение на електронните документи; закупуване на фотоапарат. Също така, ще бъдат закупени една преносима катедра, която ще се използва от ОИЦ по време на изнесените приемни, които ОИЦ ще провежда на територията на общините от София област и 3 бр. стелажи за поставяне на информационни материали и брошури. Ще бъдат монтирани щори в залата на Центъра, която се използва за представяне на презентации и т.н. 6. Разходи за извънгаранционна поддръжка на закупеното и използваното по проекта оборудване, както и поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ - смяна на осветителни тела и др. 7. Брандиране на ОИЦ - През програмен период 2014-2020 г. функционирането на областните информационни центрове ще бъде обезпечено от Оперативна програма "Добро управление", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. в тази връзка ще бъде направена промяна на задължителните визуални елементи, залегнали в Концепцията за брандинг и визия на мрежата. Съгласно Концепцията за брандинг и визия ще бъдат пребрандирани 1 врата и 2 прозореца и ще бъде монтиран надпис на Центъра с цел по-добра визуализация. Във връзка с изпълнението на дейността са предвидени разходи за 36 бр. командировки, свързани с участие в информационни дни, кампании и др. мероприятия организирани от ЦКЗ, МОСВ, УО и МЗ и други ОИЦ. Тъй като длъжността управител на ОИЦ към момента е незаета ще бъде обявен конкурс в съответствие със законодателството. Управителя ще трябва да отговаря на изискванията, посочени в Процедурния наръчник и съответната длъжностна характеристика. Назначаването ще се осъществи след съгласуване на документацията от проведения конкурс с УО и ЦИКО. Предвид факта, че обявата за конкурса ще бъде публикувана и в един ежедневник са предвидени разходи за публикуване на обявата. При избора на управител ще бъде спазен принципа за равенство между половете и недопускане на дискриминация. Дейността е пряко насочена към служителите на ОИЦ. Чрез проведените обществени поръчки за избор на изпълнители ще бъде спазен принципа за ""Обществени поръчки"., Contracted Amount: 382 194.84 , Reported Amount: 285 567.08
  • Activity: Разработване и разпространение на информационни материали: В изпълнение на дейността се предвижда да бъдат изготвени печатни информационни и рекламни материали. Ще бъдат разработени два вида брошури с тираж по 3 000 бр. от вид (общо 6 000 бр. брошури за двата вида). Едната брошура ще включва информация за Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 и Програмата за морско дело и рибарство 2014-2020, а във втората ще има информация за Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020 г., Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 г., Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г. и Оперативна програма „Добро управление“ - ще предоставят информация за различните възможности, които се откриват пред потенциалните бенефициенти по линия на оперативните програми 2014-2020 г., бюджет на ОП, приоритетни оси и т.н. И двата вида брошури ще бъдат с размер/ формат А5, сгънати двустранно с по 20 стр./24 стр. с кориците. Те ще бъдат разпространявани по време на изнесените приемни, информационните срещи, както и на посетителите на място в Центъра. Също така ще бъдат изработени и 3 000 флаери с информация за ОИЦ. Целта на флаерите ще бъде да информират целевите групи по проекта и широката общественост за местоположението на центъра, предоставяните услуги, работното му време, контактната информация. Ще бъдат използвани както при провеждането на информационните събития, предвидени по проекта, така и за разпространение в самия ОИЦ. Ще бъдат изработени и доставени 2 бр. преносими тотеми, както и един винил за шатрата, които ще се използват за изнесените приемни на ОИЦ-София в общините на София област, както и при провеждането на общите инициативи на мрежата от 27 ОИЦ, на информационните събития и работните срещи с медиите по проекта. Новият винил и тотеми са необходими, тъй като визуализацията следва да бъде съобразена с Концепцията за брандинг и визия, като на преден план е единното лого и слоган за периода 2014-2020 г., обединяващ символ на всички програми. За популяризиране на Областния информационен център ще бъдат изработените брандирани рекламни материали: хартиени торбички (3 000 бр.), папки (6 000 бр.), тефтери (6 000 бр.) и химикали (6 000 бр.), 1 000 бр. брандирани флаш памет (USB), които ще бъдат предоставяни на участниците в информационните събития, срещи, конференции и т.н. Също така ще бъдат изработени брандирани тениски (2 000 бр.), брандирани шапки (2 000 бр.), брандирани визитници (1 000 бр.), брандирани еко бележници (1 000 бр.), брандирана стойка за телефон (1 000 бр.), брандирани конферентни чанти (1 000 бр.), брандиран дъждобран в топка (1 000 бр.), брандиран настолен часовник (1 000 бр.), брандирани настолни календари (за 2 години х 500 бр.), брандирани чадъри (1 000 бр.), които ще бъдат раздавани като награди на участниците в интерактивните събития на Центъра, както и по време на общите инициативи на мрежата. Дейността е пряко насочена, както към обществеността, така и към кандидатите и бенефициентите по програмите, финансирани от ЕСИФ. С изпълнението и ще бъдат спазени принципите на равенство между половете и недопускане на дискриминация, както и политиката за "Обществените поръчки"., Contracted Amount: 96 163.00 , Reported Amount: 62 574.00
  • Activity: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития, работа с медии, семинари, обучения, конференции, изложения и др., и предоставяне на консултации: За да се осигури активна комуникация и работа с целевите групи е планирано провеждане на информац. събития за двете области, както и ежедневно безплатно предоставяне на консултации по телефон, електронна поща и на място. Общият планиран обем събития в рамките на проекта е 162 събития - за София обл. 132 и за София гр. 30. Събитията имат за цел предоставяне на актуална информация за отворени и предстоящи процедури по програмите, съфинансирани от ЕСИФ, съобразени със специфичните нужди на общината/района и потенциалните бенефициенти. Събитията ще бъдат провеждани под формата на семинари, посещения, лекции, кръгли маси, дискусии, др. Чрез инфор. събития и срещи ще бъдат предоставяни информационни услуги на населението на двете области, също така ще бъдат извършвани комуникационни дейности за работа с целевите групи и логистични услуги за организиране на специални събития за популяризиране на оперативните програми на съответната територия. В рамките на всяко събитие ще бъдат разпространявани изготвените по проекта информационни материали, както и такива предоставени от УО, ЦИКО и др. За всяко събитие очакваният брой участници е около 50. Удовлетвореността им ще бъде измерена чрез анкетни карти, с оглед постигане на устойчива тенденция за ръст на удовлетвореността от информационната и комуникационна дейност на служителите на центъра. Събития в София обл. ще бъдат провеждани под формата на изнесени приемни (22 на г. или по 1 на територията на всяка община) и информационни срещи (22 на г. или по 1 събитие във всяка община). Целта на изнесените приемни е предоставяне на конкретна инфор. на потенциални бенефициенти за възможностите за кандид. по програмите, съфинансирани от ЕСИФ. В планираните събития за територията на София обл. ще участват 2 –ма представители на информационния център, като за тяхното участие са предвидени командировъчни разходи в размер, съгласно Наредбата за командировки в страната (дневни и пътни). Пътуването ще се осъществи чрез служебен автомобил или обществен транспорт. За потенциалните бенефициенти от София гр. ще бъдат проведени всяка година по 10 събития. В рамките на дейността ще бъдат организирани и 4 интерактивни събития - целта е по интерактивен начин да бъдат представени приоритетни области на ЕСИФ в България. Целевите групи за интерактивните събития ще бъдат: деца, ученици, младежи, студенти. Събитията ще са: 1. Открит урок на тема „Съхраняване и опазване на околната среда и насърчаване на ефективното използване на ресурсите“, който ще се проведе в района на Природен парк „Витоша“. Събитието ще се провежда по повод Световния ден на околната среда и през трите години от изпълнението на проекта. 2. Посещения на обекти в сферата на туризма, изпълнени със средства по оперативните програми. Събитието ще се провежда по повод Световния ден на туризма и през трите години от изпълнението на проекта. 3. Работилници за изработване на мартеници, които ще бъдат дарени на деца сираци, семейства в неравностойно положение и др. Инициативата ще се провежда през втората и третата години от изпълнението на проекта. 4. Засаждане на дръвчета по повод отбелязване седмицата на гората. Събитието ще се провежда през втората и третата години от изпълнението на проекта. Всички разходи за провеждане на интерактивните събития ще бъдат осигурени от бюджета на проекта - транспортни услуги, кетеринг, фиданки, материали за изработване на мартеници и др. Планираният брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в ОИЦ са 3700 (37 месеца х 100 консултации). Съгласно Процедурния наръчник ще бъдат провеждани и по 2 срещи годишно с представители на медиите. ОИЦ София ще се включи активно в 3 общи кампании, организирани от ЦИКО и мрежата от областни информационни центрове, като всяка инициатива е с различна тематика и целева група. Разходите необходими за организирането и провеждането на кампаниите са заложени като обща стойност в бюджета на проекта. Ще бъдат спазени хоризонталните политики., Contracted Amount: 116 986.00 , Reported Amount: 51 064.06
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: По време на изпълнение на дейността се предвижда да се изготвят 1 000 бр. флаери включващи информация за срока на проекта, стойността и т.н, и да се проведат 3 пресконференции - една в началото на проекта, едно през втората година от изпълнението на проекта и една заключителна. Планираните пресконференции ще изиграят ролята на акцентни моменти от общата комуникационна среда, създадена с цел популяризиране на проекта. Във всички материали, доклади по изпълнението на проекта (междинни и заключителен), контакти със средствата за масово осведомяване ще бъде упоменат финансовия принос, предоставен от ЕС чрез ОПДУ, емблемата на ЕС, думите „Европейски съюз”, единното лого и слоган за периода 2014-2020 г., като обединяващ символ на всички програми, името на проекта и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всички обяви или публикации, свързани с проекта, както и на конференции и семинари, бенефициентът е длъжен да оповести, че проектът е получил финансиране чрез ОПДУ. Тези изисквания ще бъдат включени и към изпълнителите на дейности по проекта. Предвидените единни мерки се основават на Регламент (ЕС) N° 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета. Всички техническите характеристики ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на мерките за информация и комуникация в съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) N° 821 /2014 на Комисията от 28 юли 2014 година за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на някои подробни разпоредби за прехвърлянето и управлението на приноса от програми, докладването относно финансовите инструменти, техническите характеристики на мерките за информация и комуникация относно операциите и системата за записване и съхранение на данни. С цел популяризиране на финансовия принос на Европейския съюз във всички типови образци ще бъде отбелязано: името на проекта, номера на Договора за БФП, името на оперативната програма и т.н. Дейността е пряко насочена както към обществеността, така и към кандидатите и бенефициентите по програмите, финансирани от ЕСИФ. С изпълнението и ще бъде спазена хоризонталната политика за "Обществените поръчки" и принципа за "Партньорство"., Contracted Amount: 350.00 , Reported Amount: 216.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "Egida - Sofia" LTD, Contracted Amount*: 4 528.04 , Reported Amount**: 3 863.77
  • Contractor: Silvia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 55 448.64
  • Contractor: VE KONSULTING OOD, Contracted Amount*: 14 916.00 , Reported Amount**: 14 916.00
  • Contractor: Lina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 59 968.53
  • Contractor: Nadezhda, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 815.50
  • Contractor: Madlen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 55 963.34
  • Contractor: Publishing house AB, Contracted Amount*: 25 032.00 , Reported Amount**: 25 032.00
  • Contractor: Petranka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 619.00
  • Contractor: Lukoil Bulgaria, Contracted Amount*: 4 260.00 , Reported Amount**: 2 728.06
  • Contractor: Mobiltel, Contracted Amount*: 2 240.40 , Reported Amount**: 2 248.09
  • Contractor: "Top office plus", Contracted Amount*: 8 210.05 , Reported Amount**: 8 210.05
  • Contractor: NET 1, Contracted Amount*: 835.20 , Reported Amount**: 835.10
  • Contractor: Lambdjiev Standart , Contracted Amount*: 8 370.00 , Reported Amount**: 8 370.00
  • Contractor: DDD Grup Bulgaria, Contracted Amount*: 7 096.60 , Reported Amount**: 7 096.60
  • Contractor: Translingva Plus, Contracted Amount*: 63 258.00 , Reported Amount**: 63 258.00
  • Contractor: Anna, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 54 251.92
  • Contractor: Anjela, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 650.77
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 7.58
Indicator 2 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3 700.00 , Reached amount: 3 741.00
Indicator 3 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 178.00 , Reached amount: 178.00
Indicator 4 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 413 445.00 BGN
Grant 413 445.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 413 445.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 354.80 0.00 354.80 ДДД ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 27.00 0.00 27.00 МОБИЛТЕЛ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 10.80 0.00 10.80 ЕГИДА-СОФИЯ ЕАД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга клас "GSM" и свързани специализирани услуги по ползването на мобилни телефонни мрежи за нуждите на Столична община, районните администрации и поделенията на Столична община на бюджетна издръжка", Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга клас "GSM" и свързани специализирани услуги по ползването на мобилни телефонни мрежи за нуждите на Столична община, районните администрации и поделенията на Столична община на бюджетна издръжка"
    Contractor: Mobiltel
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: Брандиране на Областния информационен център, изработване и доставката на печатни информационни и рекламните материали, Estimated Amount: 97 347.00
  • Differentiated position 1: Брандиране на Областния информационен център, изработване и доставката на печатни информационни и рекламните материали
    Contractor: Translingva Plus
    Contract total funded value: 63 258.00
Procedure 3 Subject to due process: Втора обща инициатива на мрежата, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Втора обща инициатива на мрежата
    Contractor: Lambdjiev Standart
    Contract total funded value: 8 370.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на горива за периода 2016-2018 г. за Столична община, Estimated Amount: 3 550.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива за периода 2016-2018 г. за Столична община
    Contractor: Lukoil Bulgaria
    Contract total funded value: 4 260.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи , Estimated Amount: 8 510.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи
    Contractor: "Top office plus"
    Contract total funded value: 8 210.05
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане, Estimated Amount: 3 370.00
Procedure 7 Subject to due process: Изработване, доставка и монтаж на щори, Estimated Amount: 347.14
Procedure 8 Subject to due process: Организиране и провеждане на информационни събития, Estimated Amount: 65 536.00
  • Differentiated position 1: Организиране и провеждане на информационни събития
    Contractor: Publishing house AB
    Contract total funded value: 25 032.00
Procedure 9 Subject to due process: Осигуряване на гарантиран Интернет - достъп по време на функционирането на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на ЕСИФ в България, Estimated Amount: 840.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на гарантиран Интернет - достъп по време на функционирането на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на ЕСИФ в България
    Contractor: NET 1
    Contract total funded value: 835.20
Procedure 10 Subject to due process: Охрана на обекти на администрацията на Столична община и охрана при транспортиране на ценни пратки и товари, Estimated Amount: 5 741 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Обекти на администрацията на Столична община и инкасо
    Contractor: "Egida - Sofia" LTD
    Contract total funded value: 2 641.87
Procedure 11 Subject to due process: Охрана на обекти на Столична община, районни администрации, общински предприятия и други общински структури и охрана при транспортиране на ценни пратки и товари по 15 обособени позиции: 1. Обекти на администрацията на Столична община и инкасо 2. Обекти на районните администрации 3. Обекти общинска собственост на разпоредители с бюджетни кредити 4. Обекти на дирекция "Социални дейности" 5. Обекти на дирекция "Зелена система" 6. Обекти на дирекция "Здравеопазване" 7. Обекти на ОП "Паркове и градски градини" 8. Пунктове /отдели/ на дирекция "Общински приходи" 9. Обекти на ОП "Столично предприятие за третиране на отпадъци" 10. Обекти на ОП "Гробищни паркове" 11. Обект "Зоологическа градина София" 12. Обекти на ОП "Екоравновесие" 13. Обекти "Проходими инсталационни колектори" /ПИК/ 14. Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари от пунктове на дирекция "Общински приходи" с използване на депозитарни шкафове в пунктовете 15. Охрана на пешеходни подлези, Estimated Amount: 8 369 130.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3:Обекти общинска собственост на разпоредители с бюджетни кредити
    Contractor: "Egida - Sofia" LTD
    Contract total funded value: 1 886.17
Procedure 12 Subject to due process: Почистване и пръскане срещу насекоми в ОИЦ, Estimated Amount: 11 899.20
  • Differentiated position 1: Почистване и пръскане срещу насекоми в ОИЦ
    Contractor: DDD Grup Bulgaria
    Contract total funded value: 7 096.60
Procedure 13 Subject to due process: Предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга клас "GSM" и свързани специализирани услуги по ползването на мобилни телефонни мрежи за нуждите на Столична община, районните администрации и поделенията на Столична община на бюджетна издръжка., Estimated Amount: 750 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга клас "GSM" и свързани специализирани услуги по ползването на мобилни телефонни мрежи за нуждите на Столична община, районните администрации и поделенията на Столична община на бюджетна издръжка.
    Contractor: Mobiltel
    Contract total funded value: 2 240.40
Procedure 14 Subject to due process: Първа обща инициатива на мрежата, Estimated Amount: 15 000.00
Procedure 15 Subject to due process: Текущ ремонт, Estimated Amount: 2 000.00
Procedure 16 Subject to due process: Трета обща инициатива на мрежата, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Трета обща инициатива на мрежата
    Contractor: VE KONSULTING OOD
    Contract total funded value: 14 916.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN