Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.003-0007-C04
Project Name Reconstruction, rehabilitation and construction of educational infrastructure in 2 kindergartens in the city of Plovdiv
Beneficiary 000471504 PLOVDIV MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 18.12.2020
Start Date 18.12.2020
End Date 08.07.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
(А) Необходимост от проекта
Проектът ще има значителен принос към подобряването на условията за предоставяне на грижи в ранна детска възраст, както и на образователни услуги в град Пловдив. Капацитетът на образователната инфраструктура в града ще бъде оптимизиран, включително чрез изграждането на нова детска градина и нов корпус на съществуваща такава. Строителството на обектите ще доведе до по-качествена среда за образование и повече възможности за спорт на децата и учениците. Внедряването на мерки за енергийна ефективност ще отговори на потребността от намаляване разходите на енергия и ресурси – в съответствие с приоритетите за опазване на околната среда и добро финансово управление на публичните институции. 
(Б) Целеви групи
Целевите групи на проекта включват деца до тригодишна възраст (деца ненавършили 3 годишна възраст към месец септември могат да постъпят в ДГ при условие, че навършват годините до края на календарната година); деца в предучилищна възраст; деца с физически увреждания;  персонал на обновените обекти.

(В) Очаквани резултати
(1) Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 градински групи на ДГ "Зорница" ;
(2) Изграждане на нова сграда за 6 градински групи на ДГ "Каменица".
Activities
  • Activity: Управление на проекта: Управлението на проекта осигурява организационните предпоставки за неговото успешно и своевременно изпълнение като съвкупност от отделни обекти и дейности. Управленският процес включва планиране, координация, мониторинг, контрол и отчитане на различни дейности, свързани със следните нива: (1) ниво контролни и одитиращи органи; (2) ниво Бенефициент; (3) ниво екип за управление; (4) ниво външни изпълнители; (5) ниво заинтересовани страни. Управлението на проекта включва отделни функции, планирани във времето и разпределени в рамките на предварително определен екип. Екипът за управление е моделиран в съответствие с установения организационен дизайн за работа по сходни проекти в община Пловдив. Моделът е доразвит чрез примери за управление на идентични проекти в ЕС. За конкретния проект е формирана структура със следните позиции: (1) Ръководител на проект; (2) Координатор - външна услуга; (3) Експерт - финанси; (4) Експерт СМР дейности - външна услуга; (5) Юрист- външна услуга; На отделните позиции съответстват различни отговорности, свързани с обща роля в рамките на екипа, основни и съпътстващи функции. Съвместното изпълнение на посочените отговорности, осигурено чрез непрекъснато взаимодействие между отделните експерти, обособяват обхвата на дейност Управление на проекта. Общите направления в управлението са три: (1) подготвителни дейности, свързани с конкретното изпълнение на проекта, включително участие в провеждането на необходимите обществени поръчки; (2) координация, мониторинг и контрол на дейността на външните изпълнители, включително проследяване на времеви графици и отчитане на извършената работа; (3) дейности, свързани с изпълнението на договора за БФП, включително финансово и техническо отчитане. Всеки експерт от екипа ще има принос към трите направления в зависимост от своята квалификация и чрез комбинация от основни и съпътстващи функции. Конструираният модел за управление предвижда деветте експерта да взаимодействат при изпълнението на дефинираните функции. Това означава разпределение на дадена функция между няколко отговорника, които допринасят за общия резултат със своята конкретна експертиза. Управлението на проекта обхваща следните основни функции: (1) изготвяне и проследяване на детайлен график за изпълнение на проекта и неговите обекти; (2) изготвяне, представяне и проследяване на график за провеждане на тръжните процедури, необходими за завършването на проекта; (3) управление на финансовите аспекти на проекта. Финансовите аспекти включват управлението на разнопосочните парични потоци по проекта, включително плащанията от Бенефициента към външните изпълнители и от УО към Бенефициента; (4) управление на нормативните аспекти на проекта. Към нормативните аспекти се присъединява гарантирането на съответствие между реализацията на проекта и задължителните изисквания на процедурата за БФП, съотносимото национално и европейско законодателство; (5) координация и контрол на външните изпълнители; (6) извършване на пълна документална проверка на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (7) извършване на проверка на място на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (8) изготвяне на шестмесечни и годишни технически отчети; (9) изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови отчети. (10) изготвяне на искане за авансово плащане; (11) изготвяне на искане за междинни и окончателно плащания; Към тях се присъединяват следните съпътстващи функции: (1) разкриване и докладване на нередности по проекта; (2) създаване и актуализиране на архив на проекта; (3) предоставяне на необходимата информация и документация при извършването на проверки и одит от контролни и одитиращи органи; (4) управление на рисковете; (5) разработване и прилагане на план за взаимодействие със заинтересованите страни; , Contracted Amount: 141 610.00 , Reported Amount: 163 201.74
  • Activity: Извършване на СМР за обект:Изграждане на нова сграда за 6 градински групи на ДГ "Каменица". : Изпълнение на дейности, както следва: 1. Изготвяне на инвестиционен проект за нова сграда за 6 градински групи на ДГ "Каменица". Дейността е извършена през 2015г. 2. СМР дейности за обект: Изграждане на нова сграда за 6 градински групи на ДГ "Каменица": - Извършване на демонтажни работи, включително натоварване, транспорт до лицензирано сметище и такса депониране на генерираните строителни отпадъци; - Изпълнение на СМР съгласно инвестиционния проект във фаза работен проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР; - Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти; - Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и оборудване и влагането им в Строежа; - Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; - Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на строежа; - Отстраняване на недостатъци, установени при предаването на строежа и издаването на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа; - Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата. 3. Въвеждане в експлоатация на обекта., Contracted Amount: 4 204 419.88 , Reported Amount: 5 377 294.47
  • Activity: Изпълнение на авторски надзор на обект "Изграждане на нова сграда за 6 градински групи на ДГ "Каменица".: Примерният обхват на дейност авторски надзор включва следните елементи: (1) Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с оригиналния инвестиционен проект; (2) Провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; (3) Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; (4) Оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; (5) Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; (6) Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи., Contracted Amount: 17 358.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на строителен надзор на всички обекти на проекта : По време на строителството независима компания, ще упражнява независим строителен надзор със следния обхват: - Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите. - Организира законосъобразно започване на строежите - Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството - Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството - Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството - Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението - Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи - Актуализира техническите паспорти след приключване на строително-монтажните работи на всички съществуващи обекти на проект „Образователна Инфраструктура“ - Издаване на технически паспорт след приключване на строително-монтажните работи на новопостроените сгради. - Окомплектова цялата документация необходима на Община Пловдив за приемането на обектите на проекта от ДНСК., Contracted Amount: 78 000.00 , Reported Amount: 85 476.00
  • Activity: Изпълнение на доставки на оборудване и обзавеждане на всички обекти на проекта : Доставките на оборудване, съоръжения и обзавеждане по проекта са разпределени по обекти както следва: - Нова сграда на ДГ "Каменица"; - Нов корпус на ДГ "Зорница". , Contracted Amount: 380 288.59 , Reported Amount: 415 859.98
  • Activity: Одит на изпълнението на проекта : (1) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие при избора на бенефициента на изпълнителите на отделните дейности по проекта спрямо изискванията на приложимите нормативни актове в тази сфера (Закона за обществените поръчки и други приложими актове). Ако за възлагането на дейности на изпълнители не е приложим ЗОП, одиторът трябва да направи констатация дали начинът на възлагане е такъв, че да гарантира пазарна стойност на доставката/услугата/строителството. (2) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие доколко разходите по проекта са допустими съгласно изискванията на приложимите регламенти на ЕС, Постановление № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014 - 2020 г., детайлните правила за допустимост на разходите по съответната Оперативна програма, както и съгласно други актове. За допустимите разходи одиторът проверява дали те действително са платени и дали възложените дейности, за които бенефициентът е платил (услугата/доставката/строителството) са действително извършени. (3) Одиторът проверява и формира констатация дали всички документи, на база на които е отчетен съответният разход, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за този разход. Одиторът проверява дали включените в Искането за плащане разходи са регистрирани и отчетени в счетоводната система на бенефициента. (4) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът е документирал надлежно изпълнението на дейностите по проекта. (5) Одиторът проверява и формира констатация дали документите са класирани, систематизирани и се съхраняват в съответствие с правилата на програмата. При изпълнението на междинни проверки по ангажимента за договорени процедури констатации се правят за дейностите и разходите, включени в съответното междинно искане за плащане, а при изпълнение на окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури се прави констатация на документирането на дейностите по проекта като цяло. (6) Одиторът проверява и формира констатация дали в проверяваното искане за плащане са включени разходи, които са относими към отчетния период на ИП, както и са допустими за включване в него в случаите, когато такива разходи са извършени извън този период. (7) Одиторът проверява и формира констатация дали искането за плащане отговаря на актуалния към момента на подаването му формат и ако не – дали съдържа като минимум необходимата съгласно формата информация (напр. номер, вид, период, наименование и номер на съответния проект, наименование на бенефициента, банкова сметка, банков код, фонд на ЕС и др.), както и дали тази информация е коректна. (8) Одиторът проверява и формира констатация дали сумите по исканията за плащане са в размер, допустим за междинно/окончателно плащане и отговарят на условията в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и дали съотношението между националното и европейското съфинансиране е спазено и съответните закръгления са коректно направени. (9) Одиторът извършва аритметична проверка (преизчисление) за съответствие и равенство на разходите, включени в искането за плащане. (10) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът поддържа специално обособена аналитичност в счетоводната си система за изпълнявания проект. При изпълнение на дейността одиторът ще съблюдава спазването на изискванията на действащото законодателство и в частност на: (1) Закона за независимия финансов одит; (2) Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; (3) Закона за счетоводството; (4) Закона за обществените поръчки; (5) Международните одиторски стандарти; (6) РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 1303/2013. (7) РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) № 821/2014. (8) Други. ПОСОЧЕНАТА ОБЩА СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА Е ПО БЮДЖЕТА НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ И Е БЕЗ ДДС., Contracted Amount: 1 083.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност на проекта: В съответствие с насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Региони в Растеж 2014 - 2020" и с оглед осигуряване на максимално популяризиране на целите на проекта и финансовия принос на ЕС, проектното предложение предвижда осъществяването на следните мерки: 1. Изработване на интернет банер Изработване на интернет банер за сайта на Община Пловдив с „хиперлинк“ към официалния сайт на ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г." и следва да визуализира логото на ОПРР . Банерът трябва да бъде позициониран на подходящо място на заглавната страница и да бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. 2. Организиране и провеждане на официални церемонии - първи копки и откриване на обектите от проекта. Предвижда се провеждането на 2 официални събития при стартиране на проекта – „Първа копка“ на всеки един от обектите и 2 официални събития след завършване на строително-монтажните работи по обектите – „Рязане на лента“ на всеки един от обектите от проекта . 3. Провеждане на 2 публични събития (пресконференции). Организирането на публични събития, свързани с изпълнението на проекта изрично ще оповестяват, че съответния проект е съфинансиран със средства на ЕС. - На първата пресконференция ще бъде обявено стартирането на проекта: ще бъдат представени целите и очакваните резултати от изпълнението на проекта, екипът за изпълнение на проекта, както и финансовия принос на ЕС и ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г.“ За случая трябва да бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Встъпителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. - Втората пресконференция ще бъде организирана при приключване на проекта, за отчитане резултатите от проекта пред общността. За случая ще бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Заключителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. 4. Изработване, доставка и монтаж на 2 /два/ броя временни билбордове. По време на изпълнението на строителните работи по проекта ще бъдат изработени, доставени и монтирани 2 броя временни билборда за постигане на максимална визуализация на извършваните дейности. 5. Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 2 /два/ броя. Не по-късно от три месеца след приключване на строително - монтажните работи, 2 (два) броя постоянни обяснителни табели ще бъдат монтирани на всеки един от обектите по проекта, след отстраняването на билбордовете, на видни места, достъпни за широката общественост и ще съдържат всички основни елементи, които са указани по-горе по отношение на билбордовете, но без датите за начало и край на проекта. 6. Изработка и доставка на промоционални материали Разпространението на промоционалните материали ще се извършва по време на предвидените по проекта събития, както и по време на други събития, организирани от Община Пловдив. 7. Изработка и доставка на транспарант Технически характеристики - размер 80 х 200 см, пълноцветен печат върху винил / едностранно/ с олекотена метална преносима сглобяема стойка и куфар/калъф за пренасяне. Транспарантът ще се поставя в залите, в които ще се провеждат пресконференциите по проекта. 8. Публикации/съобщения в местни печат, телевизия или електронна медия: Община Пловдив ще осигури минимум 2 публикации, след провеждане на официалните мероприятия. Минималните изисквания за съдържание на публикациите/съобщенията в местен печат или телевизия следва да съдържат: емблемата на ЕС, изписването на фразата „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на бенефициента., Contracted Amount: 18 170.00 , Reported Amount: 21 804.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг за обект: Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 градински групи на ДГ "Зорница" ;: 1.Дейности по инженеринг за обект: Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 градински групи на ДГ "Зорница"". Изпълнението на дейността по инженеринг ще включва проектиране, СМР дейности и осъществяване на авторски надзор. Проектирането следва да се придържа към изискванията на възложителя, описани в техническото задание. 2. Въвеждане в експлоатация на обекта., Contracted Amount: 3 538 285.80 , Reported Amount: 4 287 890.11

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "TSONEVSKI PC" LTD. , Contracted Amount*: 69 432.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 36 616.23 , Reported Amount**: 36 616.23
  • Contractor: ANED CONSULT PLLC., Contracted Amount*: 1 299.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "RING - P" LTD, Contracted Amount*: 4 142 234.88 , Reported Amount**: 5 374 078.47
  • Contractor: TOP COMMERCE GROUP, Contracted Amount*: 222 109.87 , Reported Amount**: 222 109.87
  • Contractor: GEO GROUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB, Contracted Amount*: 20 220.00 , Reported Amount**: 20 220.00
  • Contractor: NR CONSULT LTD, Contracted Amount*: 93 600.00 , Reported Amount**: 85 476.00
  • Contractor: GALVANO - KOSTADINOV S-IE, Contracted Amount*: 177 194.28 , Reported Amount**: 157 133.88
  • Contractor: "DMI DEVELOPMENT" LTD, Contracted Amount*: 1 584.00 , Reported Amount**: 1 584.00
  • Contractor: BIM CONSULTING, Contracted Amount*: 130 848.00 , Reported Amount**: 130 848.00
  • Contractor: Delchev Engineering LTD, Contracted Amount*: 3 532 102.80 , Reported Amount**: 4 266 530.11
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 48.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 275.00 , Reached amount: 275.00
Indicator 3 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 8 308 954.91 BGN
Grant 7 990 263.72 BGN
Self amount 318 691.19 BGN
Total actual amounts paid 7 990 263.72 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 680.00 0.00 4 680.00 "ЕН АР КОНСУЛТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 190 892.53 51 777.94 1 242 670.47 "РИНГ - П" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 202 398.41 8 597.76 210 996.17 Делчев Инженеринг ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 32 712.00 0.00 32 712.00 БИМ КОНСУЛТИНГ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка и монтаж на мебели и друга мебелировка за нуждите на ДГ „Каменица“ и ДГ „Зорница“, гр. Пловдив в изпълнение на Проект № BG16RFOP001-1.003-0007 „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в две детски градини в гр. Пловдив“, Estimated Amount: 217 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на мебели и друга мебелировка за нуждите на ДГ „Каменица“ и ДГ „Зорница“, гр. Пловдив в изпълнение на Проект № BG16RFOP001-1.003-0007 „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в две детски градини в гр. Пловдив“
    Contractor: GALVANO - KOSTADINOV S-IE
    Contract total funded value: 177 194.28
Procedure 2 Subject to due process: „ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВА СГРАДА ЗА 6 (ШЕСТ) ГРАДИНСКИ ГРУПИ НА ДГ „КАМЕНИЦА“ – В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „РЕКОНСТРУКЦИЯ, ПРЕУСТРОЙСТВО И ИЗГРАЖДАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНФРАСТРУКТУРА В 2 (ДВЕ) ДЕТСКИ ГРАДИНИ В ГРАД ПЛОВДИВ“, Estimated Amount: 3 472 271.89
  • Differentiated position 1: „Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на обект: „Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 (пет) градински групи на ДГ „Зорница“, в изпълнение на проект: „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 (две) детски градини в град Пловдив“, по Процедура „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив“ – ос 1 на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020
    Contractor: "RING - P" LTD
    Contract total funded value: 4 142 234.88
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ДГ „Каменица“ и ДГ „Зорница“, гр. Пловдив в изпълнение на Проект № BG16RFOP001-1.003-0007 „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в две детски градини в гр. Пловдив“ по четири обособени позиции - ПРЕКРАТЕНА ПО ОП 1, Estimated Amount: 608 000.00
  • Differentiated position 1: 1. "Доставка и монтаж на мебели и друга мебелировка"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: 2. „Доставка и монтаж на професионално кухненско и перално оборудване“
    Contractor: TOP COMMERCE GROUP
    Contract total funded value: 222 109.87
  • Differentiated position 3: 3. „Доставка и монтаж на спортно оборудване“
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 8 287.58
  • Differentiated position 4: 4. „Компютърно оборудване“
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 28 328.65
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител на строителен надзор на обектите по проект "Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 (две) детски градини в град Пловдив", Estimated Amount: 130 004.69
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на строителен надзор на обектите по проект "Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 (две) детски градини в град Пловдив"
    Contractor: NR CONSULT LTD
    Contract total funded value: 93 600.00
Procedure 5 Subject to due process: Изготвяне на работен инвестиционен проект за нова сграда за шест градински групи на ЦДГ „Каменица” в УПИ II-523.1164, детска градина, кв. 378 по плана на Трета градска част, гр. Пловдив, ул. „Аспарух” №57, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на работен инвестиционен проект за нова сграда за шест градински групи на ЦДГ „Каменица” в УПИ II-523.1164, детска градина, кв. 378 по плана на Трета градска част, гр. Пловдив, ул. „Аспарух” №57
    Contractor: "TSONEVSKI PC" LTD.
    Contract total funded value: 69 432.00
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност - изработка и доставка на брандирани информационни и промоционални материали, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по проект: „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 детски градини в град Пловдив”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020, Estimated Amount: 1 320.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност - изработка и доставка на брандирани информационни и промоционални материали, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по проект: „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 детски градини в град Пловдив”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020
    Contractor: "DMI DEVELOPMENT" LTD
    Contract total funded value: 1 584.00
Procedure 7 Subject to due process: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект: „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 детски градини в град Пловдив”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020, Estimated Amount: 25 116.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект: „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 детски градини в град Пловдив”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020
    Contractor: IZDATELSKA KASHTA AB
    Contract total funded value: 20 220.00
Procedure 8 Subject to due process: Изпълнение на одит за проверка на разходите и дейностите във връзка с изпълнение на проекти по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020, Estimated Amount: 6 914.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3: Проект „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 детски градини град Пловдив”
    Contractor: ANED CONSULT PLLC.
    Contract total funded value: 1 299.60
Procedure 9 Subject to due process: ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И СМР) ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБЕКТ "РЕКОНСТРУКЦИЯ, ПРЕУСТРОЙСТВО И ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВ КОРПУС ЗА 5 (ПЕТ) ГРАДИНСКИ ГРУПИ НА ДГ "ЗОРНИЦА", В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ: "РЕКОНСТРУКЦИЯ, ПРЕУСТРОЙСТВО И ИЗГРАЖДАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНА , Estimated Amount: 2 963 374.00
  • Differentiated position 1: ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И СМР) ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБЕКТ "РЕКОНСТРУКЦИЯ, ПРЕУСТРОЙСТВО И ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВ КОРПУС ЗА 5 (ПЕТ) ГРАДИНСКИ ГРУПИ НА ДГ "ЗОРНИЦА", В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ: "РЕКОНСТРУКЦИЯ, ПРЕУСТРОЙСТВО И ИЗГРАЖДАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНА
    Contractor: Delchev Engineering LTD
    Contract total funded value: 3 532 102.80
Procedure 10 Subject to due process: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет , Estimated Amount: 1 200 000.00
  • Differentiated position 1: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет
    Contractor: BIM CONSULTING
    Contract total funded value: 130 848.00
Procedure 11 Subject to due process: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обект нова сграда за шест градински групи на ЦДГ „Каменица” в УПИ ІІ-523.1164, детска градина, кв.378 по плана на трета градска част, гр.Пловдив, ул. „Аспарух” №57, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обект нова сграда за шест градински групи на ЦДГ „Каменица” в УПИ ІІ-523.1164, детска градина, кв.378 по плана на трета градска част, гр.Пловдив, ул. „Аспарух” №57
    Contractor: GEO GROUP
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN