Identification

UMIS Number BGCULTURE-2.001-0117-C02
Project Name "Ritual Gatherings: Traditional Rituals and Interactive Contemporary Art - Mechanisms for Community Building and Achieving Sustainable Cultural Ecosystems"
Beneficiary 175809390 Association for Social Responsibility and Development through Innovation - ASORI
Funding EEA FM ==> Cultural Entrepreneurship, Heritage and Cooperation
Date of the Contract/Order 08.06.2021
Start Date 08.06.2021
End Date 08.08.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (temporary suspended)
Location of Performance
  • България
  • Исландия
  • Норвегия

Description

Brief description
Ritual Gatherings е интердисциплинарен културен проект, състоящ се от серия регионални микросъбития в общините Кюстендил, Троян и Шумен, последвани от заключителен ежегоден, културен фестивал Ritual Gatherings на нос Акра, община Созопол. Микросъбитията са умален вариант на фестивала, с културна и професионална програма. По време на културната програма в микросъбитията ще бъдат представени регионални и национални творци и ще бъдат реализирани творчески работилници. В професионалната програма основни фокуси са работилницата на Музея на народните художествени занаяти и приложните изкуства - Троян, с цел представянето на формата „Музей в куфар“ и прилагането му при представяне на традиционни ритуали с интерактивни методи във фестивала и работилницата на норвежкия партньор Pikene på Broen, фокусирана върху изследване на понятието и практикуването на ритуали в областта на съвременното изкуство.

Фестивалът Ritual Gatherings е базиран на 5 теми, основни за културната идентичност на индивида - природа, музика, изкуство, ритуали и храна. Той ще съдържа тридневна културна програма и двудневен професионален форум. В културната програма ще участват творците от регионалните събития, национални, чужди и разнообразни творци от Исландия и Норвегия. Акцент ще бъдат разработените нови културни прояви, представящи традиционни ритуали, като форма на съвременно изкуство. Предвидени са и разговори с артисти, любителски обучения и работилници. Исландско и норвежко участие ще има и в двудневния професионален симпозиум, под формата на еднодневно обучение по културно предприемачество. През втория ден ще бъдат проведени обучения и работилници с норвежкия партньор, експерти в сферата на културния мениджмънт и творци, боравещи с нови методи за създаване на изкуство.

Всички събития ще бъдат проведени в локации с национално културно-историческо значение и включват произведения от областта на музиката, съвременното изкуство, интерактивни инсталации, ленд арт и пърформанс арт.
Activities
  • Activity: Д1 - ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Тази дейност има за цел да зададе организационния модел на работа за всички партньори, да регулира и координира изпълнението на заложените дейности, да контролира осъществяването на своевременна финансово-счетоводна отчетност, да елиминира евентуалните рискове и да съблюдава спазването на заложените времеви срокове. В рамките на Д1 ще бъдат уредени всички административни въпроси, като сключване на трудови и граждански договори както с екипа по управление на проекта, така и с експертите по изпълнение на съответните дейности. Тази дейност включва прилагане на план за външно възлагане с публикуване на обществени покани и изготвянето на междинни и крайни отчети в съответствие с изискванията на програмата. Основна част от старта на Д1 е изготвянето на план на действие и график на всички дейности по изпълнение на проекта. Предвижда се разработването на критерии за вътрешен мониторинг и оценка на работата, с помощта на които ще се осъществи контрол на качеството и ще се избегнат евентуални рискови фактори. Планирано е организирането и провеждането на една обща въвеждаща среща между всички партньори, по време на която ще бъдат утвърдени и приети работният план и графикът на дейностите по проекта, както и правилникът за вътрешен мониторинг и оценка. Доброто планиране и добрата комуникация между партньорите ще съдействат за предотвратяване на възможни рискове и навременното изпълнение на планираните дейности. В Дейност 1 са заложени и регулярни срещи между партньорите и бенефициента в хода на проекта, които да проследяват изпълнението на дейностите, спазването на графиците и постигането на заложените резултати. Важна част от Д1 е предвиденото обучението в Норвегия за членовете на екипите по управление и изпълнение на проекта, което ще се проведе още в първите месеци от изпълнението му. В тази дейност се включва и организирането и провеждането на съответните процедури за избор на подизпълнители и външно възлагане за изпълнение. Дейност 1 включва следните поддейности: 1.1. Сключване на договори с екипа за изпълнение и екипа за управление на проекта; 1.2. Създаване на работен план по проекта и излъчване на местен координатор за изпълнение на дейностите по проекта; 1.3. Разработване на критерии за вътрешен мониторинг и оценка; 1.4. Изготвяне на междинни и крайни отчети към Оператора; 1.5. Организиране и провеждане на процедури за избор на подизпълнители и възлагане на изпълнение; 1.6. Организиране и провеждане на стартираща среща (kick-off meeting) за всички партньори; 1.7. Провеждане на регулярни работни срещи и навременна комуникация между бенефициента и партньорите по проекта; 1.8. Организиране на практическо обучение на терен в Норвегия за избрани членове от екипа по управление и изпълнение, целящо повишаване на капацитета за ефикасно управление и ефективно изпълнение на проекта; , Contracted Amount: 53 190.75 , Reported Amount: 15 295.89
  • Activity: Д 2 – АНАЛИЗИ, ОЦЕНКИ И ПРОФИЛИ НА РЕГИОНАЛНИ КУЛТУРНИ ЕКОСИСТЕМИ: Тази дейност има за цел да направи “снимка” на моментното състояние на културната екосистема на всяка община-партньор както от страна на професионално-заетите в нея организации и индивиди, така и на публиката. На база придобитата информация, за всяка община ще бъде изработен дигитален културен профил, стратегия за привличане и развиване на публики, ще бъде създаден местен културен съвет и ще бъде изработен правилникът за неговата работа. Планира се серия от активности за оценяване и анализ на регионалните културни екосистеми и публики. В рамките на Д2 се предвижда идентифициране на участниците в местната културна екосистема с помощта на общините-партньори, чрез кабинетно проучване, както и чрез посещения на място. Ще бъдат проведени качествени проучвания от типа пъзлови сесии (Jigsaw session) с местните културни оператори и културни дейци, с цел идентифициране на техните културни дейности, политиките им спрямо достъп и достигане до публиките, капацитета и предприемаческите им познания. В рамките на тази дейност е заложено и провеждането на количествени проучвания и анализ на местните публики, с цел идентифициране на техните желания, предпочитания и вкусове. Паралелно с това ще бъдат проведени и проучвания за местното културно и фолклорно наследство, в частност специфичните ритуали и традиции във всяка община-партньор, тяхното опазване, развиване и популяризиране чрез интерактивни методи. Информацията от тези проучвания ще бъде използвана за създаването на динамичен архив с регионални ритуали и обичаи на сайта на проекта, с цел съхранението на специфичните за селището живи културни практики или “съживяването” на забравени такива. Проучванията ще бъдат използвани и като инструмент за развиване и ускоряване създаването на нови форми на изкуство в тези региони. В Д3 ще бъдат подбрани традиционни, колективни, специфични за общините-партньори ритуали, които да бъдат пресъздадени чрез интерактивни методи, като форма на съвременно изкуство по време на културната програма на заключителното национално събитие. Като резултат на гореописаните активности, ще бъде изготвен дигитален културен профил, с прилежаща инфографика, за всяка община-партньор, съдържащи детайлна информация за конкретните участници в местната културна екосистема, видът им, конкретна дейност или артистичен продукт, актуални потребности и др. На база на изготвените културни профили, за всяка община ще бъде изготвена стратегия за привличане и ангажиране на съществуващи и потенциални публики. Ще бъдат създадени и културни съвети в общините-партньори, като своеобразен устойчив механизъм за развитие на местните културни екосистеми с прилежащ правилник за работа. Поддейностите по Дейност 2 са следните: 2.1. Идентифициране на участниците в местната културна екосистема; 2.2. Провеждане на качествени проучвания от типа пъзлови сесии с местните културни оператори и културни дейци (професионална публика), с цел идентифициране на техните културни дейности, политиките им спрямо достъп и достигане до публиките, капацитета и предприемаческите им познания; 2.3. Провеждане на количествени проучвания и анализ на местните любителски публики с цел идентифициране на техните желания, предпочитания и вкусове; 2.4. Провеждане на проучвания за местното културно и фолклорно наследство, в частност специфичните ритуали и традиции, с цел подпомагане опазването, развиването и популяризирането на местното културно и фолклорно наследство и съхранението на специфични регионални живи културни практики; 2.5. Създаване на дигитални културни профили на общини-партньори с прилежащи инфографики; 2.6. Изготвяне на стратегия за привличане и ангажиране на публики за всяка община-партньор; 2.7. Изготвяне на стратегия за привличане и ангажиране на национална публика за заключителното събитие; 2.8. Създаване на културен съвет във всяка община-партньор; 2.9. Изработване на правилник за работа на местните културни съвети; , Contracted Amount: 7 979.78 , Reported Amount: 6 149.24
  • Activity: Д 3 - ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА СЕРИЯ ОТ РЕГИОНАЛНИ МИКРОСЪБИТИЯ: В тази дейност ще се реализират регионални микросъбития в общините Кюстендил, Троян и Шумен. Събитията ще бъдат проведени в локации с национално културно-историческо значение, извън градския център. От една страна, тази дейност цели подобряването на достъпа до култура в даденото малко населено място и създаването и ангажирането на местните общности и съществуваща публика, както и привличането на нова такава от околни села и градове. От друга страна, целта е да се ангажират и обучат местните културни оператори и дейци, за да се съживи местната културна екосистема, както и да се повиши техният, капацитет и предприемачески умения. Форматът на събитията ще бъде умален вариант на финалното, заключително събитие, а именно, културната фестивална програма за широката публика ще бъде съчетана с провеждане на обучения и работилници за културни оператори и творци. Културната програма ще съдържа музикални изпълнения от жанровете акустична музика, електронна музика и етномузика. От сферата на съвременното изкуство ще бъдат представени артистични прояви като визуално изкуство, интерактивни инсталации и ленд арт, обвързани с интересите и потребностите на местната публика. Във връзка с реализацията на интерактивните инсталации и ленд арт се предвиждат творчески работилници, проведени чрез формата “поп-ъп взаимно училище”, на принципа на възрожденските училища в България, работещи по Бел-Ланкастърския метод, известен и като взаимоучителен метод. Предвидено е ангажирането на местни и национални културни дейци и оператори, а като основен акцент в културната програмата е представянето на творби от българското съвременно изкуство. С това ще бъде привлечена публика както от големите административни центрове, така и от по-малките населени места. Професионалната програма ще включва провеждане на обучения за повишаване знанията на местните културни оператори и творци с цел подобряване на експертния им капацитет, предприемачески умения с цел съживяване на културния живот в региона. Обучителната част в регионалните събития ще бъде водена от утвърдени експерти по културното предприемачество (въведение в културното предприемачество) и създаване на нови форми и прояви на изкуство. Акцент е работилницата на Музея на народните художествени занаяти и приложните изкуства - Троян, представяща формата “Музей в куфар” и прилагането му при представяне на традиционни ритуали с интерактивни методи във фестивала. Основен фокус е и работилницата на Норвежкия партньор Pikene på Broen, фокусирана върху изследване на понятието и практикуването на ритуали в областта на съвременното изкуство с цел представяне на традиционни ритуали, като новаторски културни прояви в заключителното събитие – културен фестивал Ritual Gatherings. Цялата професионална програма ще бъде достъпна и за любителската публика от цялата страна. Дейността съдържа следните под-дейности: 3.1. Създаване на културна и обучителна програма за събитията на база Д2 3.2. Закупуване на прожекционен екран за всяка община-партньор 3.3. Подготовка и организация на събитията, чрез разпределяне на задължения и координация с отговорници по дейности 3.4. Дейности, свързани с транспорт и настаняване на участници; 3.5. Сцени и техническо обслужване; 3.6. Осигуряване на мерки за безопасност; 3.7. Осигуряване на мерки за опазване на околната среда (химически тоалетни, сметосъбиране, сметоизвозване и т.н.) 3.8. Работилница, с цел представяне на концепцията “Музей в куфар” и адаптирането на модела за представяне на традиционни, местни ритуали с интерактивни методи в заключителното събитие; 3.9. Участие на норвежки партньор в обучителна програма на регионалните микросъбития с цел разработване на формат за представяне на традиционни ритуали, като форма на съвременно изкуство, в заключителното събитие; 3.10. Събиране на обратна връзка от публика и участници за културната и професионална програма, с цел оценяване успеха на микросъбитията., Contracted Amount: 81 030.82 , Reported Amount: 70 589.61
  • Activity: Д 4 – ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ЗАКЛЮЧИТЕЛНО НАЦИОНАЛНО СЪБИТИЕ - ИНТЕРДИСЦИПЛИНАРЕН, КУЛТУРЕН ФЕСТИВАЛ СЪС СЪПЪТСТВАЩ ПРОФЕСИОНАЛЕН СИМПОЗИУМ - RITUAL GATHERINGS: Заключителното национално събитие ще бъде интердисциплинарен, културен фестивал със съпътстващ професионален форум. Жанровете, които ще бъдат представени, са съвременно изкуство, интерактивни инсталации, ленд арт, пърформанс, електронна, акустична и етномузика. Фестивалът ще бъде кулминация на регионалните събития. Тази дейност надгражда всички предишни дейности, като цели да достигне до пропорционално по-голяма, национална публика и да обедини регионалните. Локацията на събитието е избрана с цел популяризиране на българската култура като неделима част от Европейската и подобряване достъпа до културното ни наследство. То ще се проведе през летните месеци, в община Созопол, на нос Акра, с цел достигането до българска, европейска и международна публика. Събитието ще обедини всички партньори, културни оператори, творци и участници в проекта до момента. В културната програма ще вземат участие всички регионални артисти, музиканти и творци от регионалните събития, както и творци от национален ранг. На база работилниците с Музей на народните художествени занаяти и приложните изкуства - Троян и Pikene på Broen в Д3, три традиционни, специфични за общините-партньори ритуала ще бъдат пресъздадени чрез използването на интерактивни методи като форма на съвременно изкуство. Исландското и норвежкото съвременно изкуство ще бъдат основен акцент в културната и обучителната програма на събитието. В културната програма то ще представи музикални изпълнения и артистични прояви от сферата на съвременното визуално, инсталационно и пърформанс изкуство. В програмата на професионалния симпозиум, Исландският партньор ще реализира еднодневно обучение по културно предприемачество, нови бизнес модели, форми на изкуство и начин за ангажиране на публика. Във втория ден от форума норвежкият партньор ще представи разширен уъркшоп, като този, проведен в Д3, ще участват експерти в сферата на културния мениджмънт, предприемачество и творци, боравещи с нови методи за създаване на изкуство с цел организиране на различни обучения и работилници за културни оператори. Разговори с артисти и любителски работилници ще бъдат организирани и в културната програма с цел активно въвличане на публиката в творческия процес и стимулиране на взаимодействието между творците и тяхната аудитория. По време на всички дейности, предвидени в събитието, участниците от общините-партньори, националните творци, представители на исландския културен сектор и публика, ще имат възможност да си взаимодействат, да обменят опит и познания. Събитието ще бъде открито с официална вечеря, на която ще присъстват представители на всички партньори, регионални, национални и чуждестранни артисти, медии и публика. Поддейности: 4.1 Програмиране; 4.2 Планиране и проектиране на пространството за провеждане на събитието; 4.3 Логистични дейности, свързани с транспорт и настаняване; 4.4 Подсигуряване на медицинско обслужване; 4.5 Предприемане на мерки и създаване на организация за опазване на околната среда; 4.6 Логистични дейности и техническото обезпечаване на фестивалната и форумна програма; 4.7 Организация на мерките за безопасност и опазване на обществения ред; 4.8 Дейности по изграждане и обособяване на сцени; 4.9 Дейности по обособяване и изграждане на зона за изхранване и организиране на откриваща вечеря; 4.10 Управление на наземен екип, съставен от екип по изпълнение на проекта, регионални културни съвети и доброволци; 4.11 Събиране на обратна връзка от публиката по време на заключителното събитие. , Contracted Amount: 139 707.28 , Reported Amount: 114 937.69
  • Activity: Д5 - ПУБЛИЧНОСТ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ: Тази дейност цели да популяризира и подпомогне постигането на целите на проекта, да представи стойността му и да го позиционира сред основните целеви аудитории, както и да изгради дългосрочни отношения с различните публики, чрез създаване на съдържание с добавена стойност, на база идентифицираните нужди на различните публики в Д2. Ще бъде приложен 360-градусов подход за комуникация, с цел да се достигне до възможно най-широка аудитория, включително и в страните донори. Предвидена е национална и регионална комуникация в 5 етапа, която да развие и ангажира вече съществуваща публика, както и да привлече нова. Ще бъде поставен акцент върху нови аудитории, които остават в периферията на големите културни събития в страната. Дейността предвижда определяне на комуникационни нужди, цели, послания, канали и формати, както и създаване на подробен план за действие и времеви рамки за осъществяване на всяка поддейност. Един от основните недостатъци в културния мениджмънт в малки населени места остава липсата на ангажираност на публиките и насочена, активна комуникация към гражданите, които да бъдат привлечени в процеса на регионалното културно развитие. Именно затова проектът предвижда да приложи разнообразни канали и формати за комуникация, имайки предвид специфичните потребности и навици на публиките в определените целеви райони. На ниво национална комуникация ще бъде акцентирано върху основните послания на проекта, ясното позициониране на отделните елементи от програмата на заключителното събитие, партньорите по проекта и ще бъдат засегнати различните теми, с които се цели ангажиране на заинтересовани страни и достигане до нови публики. На ниво регионална комуникация, ще бъде акцентирано върху комуникиране на специфичните регионални дейности и събития. И в двете нива на комуникация ще бъде подчертано участието на исландския и норвежкия партньор и техният принос за постигане целите на проекта. Ще бъдат използвани онлайн и офлайн канали и формати за комуникация, както и всички партньорски канали за ефективно достигане до всички таргет групи. Поддейностите по Д5 имат логическа последователност и са надграждащи за постигане на съответните резултати. Те развиват паралелна национална и регионална комуникация с цел достигане и ангажиране на максимално голяма публика: 5.1 Идентифициране на основни послания и стратегия за насочена комуникация към отделните публики и заинтересовани лица; 5.2 Създаване на визуална идентичност; 5.3 Изграждане на двуезичен уеб сайт; 5.4 Създаване на визуално авторско съдържание за дигитални канали – фотографски сесии, видео продукция, разработване на ключови визии; 5.5 Създаване на медия план с всички етапи и формати на комуникация; 5.6 Управление и координация на комуникация в социалните медии; 5.7 Управление на ПР дейности и разпространение на прессъобщения; 5.8 Планиране и провеждане на откриваща, междинна и финална пресконференция; 5.9 Закупуване и управление на медийни пакети, директно и през агенции: реклама в печатни медии, ПР публикации в печатни и онлайн медии, онлайн банер реклама, радио реклама, спонсорирана реклама в социални медии, външна реклама, брандиране на терен; 5.10 Кампания за създаване и управление на доброволческа мрежа; 5.11 Разработването на видеоклип, представящ резултатите от дейностите по проекта, в т.ч. финансирани събития по проекта. Видеоклипът следва да е с продължителност поне 2 минути и с високо качество на техническото изпълнение, с оглед употребата му и за последващи дейности по отчитане резултатите на програмно и национално ниво; 5.12 Превод и адаптация на комуникационни материали за разпространение в страните донори., Contracted Amount: 85 227.24 , Reported Amount: 70 426.96
  • Activity: Д6 - МЕХАНИЗМИ НА УСТОЙЧИВОСТ: Механизмите за устойчивост в Д6 ще подпомогнат бъдещото развитие на местните културни екосистеми и ще поддържат ефективно прилаганите добри практики в хода на проекта и след неговото приключване. Ще бъде изработен план за оползотворяването на прихода от проведеното финално събитие в рамките на проекта с цел реализацията на следващо издание на фестивала Ritual Gatherings. Целта е той да се утвърди като ежегодно събитие от националната културна програма. Ще бъде събрана обратна връзка от всички публики онлайн, след провеждане на събитието, с цел оценка успеваемостта на мероприятието и интегриране на препоръки и предложения от аудиторията в следващи издания. Ще бъде разработен и инструмент за включване на публиката на фестивала в неговото бъдещо планиране и програмиране, като функция на уебсайта и социалните мрежи на проекта. Предвижда се културните съвети в общините-партньори да се утвърдят като устойчив орган и координатор на културния живот в местната общност, чрез разработването на дългосрочен план за работа. Предвижда се свикването на заседание на съвета веднъж месечно, а веднъж на 3 месеца - обща среща на всички културни съвети, екипа на АСОРИ и исландският партньор. Срещата ще бъде осъществявана онлайн, с конферентна връзка, с цел обмяна на идеи, добри практики и предложения за развитието на културния живот на местните общности. Ще бъде организирано обучително посещение на представители на АСОРИ и общините-партньори в Исландия, с цел обмяна на опит с Исландски регионални културни съвети и представяне на местни прояви на изкуство в Музея на живото изкуство (Museum of Living Art) в Рейкявик, с цел прилагане на опит, знания и усвоени добри практики в обученията и предишни дейности по проекта. Ще се изработи обща стратегия за бъдещата работа на културните съвети за срок не по-малък от 3 години след приключването на проекта. С това се цели създаването и утвърждаването на ефективно функционираща мрежа от културни съвети, която да осигурява достъп до културни събития и изяви на местните творци и културни оператори и да поддържа интереса на регионалните публики и да привлича нови такива. Д6 включва и създаването на дигитална база данни на сайта на проекта с профили на ритуали от общините-партньори, наречена Динамичен архив. В него ще се съхранява представителна колекция от материали с етнографска, етноложка, хореографска, фолклорна и друг вид артистична стойност, свързани с местните ритуали, събрани по време на проучването в Д2, който ще бъде свободно достъпен и може да се използва от специалисти в областта на културата, научни работници, студенти и ученици и др. Членовете на културните съвети ще имат основна роля в поддържането и обновяването на архива. Местните публики и културни оператори ще могат да предлагат включването на културно съдържание в архива към културния съвет на съответната община. Така местните публики ще бъдат ангажирани в съхранението на традиционните ритуали и обичаи, като част от движимото нематериално културно наследство на регионите си. Платформата ще бъде поддържана 5 г., като ще бъде финансирана от приходите по проекта. След този период ще бъдат положени усилия за осигуряване на средства за поддръжка на платформата в дългосрочен план. Поддейности: 6.1 Планиране на оползотворяването на прихода от фестивала, с цел организиране и провеждане на следващо издание; 6.2 Събиране на обратна връзка за фестивала от всички публики; 6.3 Разработване на 3-годишни стратегии за развитие и функциониране на общинските културни съвети; 6.4 Създаване на съвместно функционираща мрежа от местни културни съвети; 6.5 Създаване на Динамичен архив с регионални ритуали и обичаи; 6.6 Осигуряване на средства за поддръжката на Динамичния архив за 5 г. след приключването на проекта; 6.7 Организиране на съвместно посещение на представители на АСОРИ и партньорите по проекта в Исландия; 6.8 Създаване на инструмент за включване на публиката на фестивала в неговото бъдещо планиране и програмиране; , Contracted Amount: 23 704.66 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: The Living Art Museum, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 16 538.33
  • Partner: Pikene på Broen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 29 094.72
  • Partner: Troyan Municipality, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 740.96
  • Partner: Shumen Municipality, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 1 661.32
  • Partner: Kyustendil Municipality , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 586.74
  • Partner: Museum of Folk Crafts and Applied Arts - Troyan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 242.51
Contractors
  • Contractor: Kopon Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 880.12
  • Contractor: Ivaylo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Klaudia, Contracted Amount*: 195.58 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Technopolis , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 719.98
  • Contractor: Shell Bulgaria, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 183.92
  • Contractor: Axel Boman, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 933.74
  • Contractor: OMV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 69.98
  • Contractor: Totsi Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 870.17
  • Contractor: Petrol Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 164.96
  • Contractor: KOSTA KARAKASHYAN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 195.00
  • Contractor: "OPEN FUTURE" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 195.00
  • Contractor: Teya, Contracted Amount*: 705.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: S.A.M. AKA - Samuel Andre Madsen , Contracted Amount*: 2 933.75 , Reported Amount**: 2 933.75
  • Contractor: Sky Beat, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 173.50
  • Contractor: Verona - 2002 Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 58.33
  • Contractor: Evgeni, Contracted Amount*: 195.58 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariyan, Contracted Amount*: 215.14 , Reported Amount**: 215.14
  • Contractor: Eleonora, Contracted Amount*: 174.90 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Staev Bulgaria Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 381.67
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 195.58 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Lukoil Bulgaria , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 168.20
  • Contractor: RYANAIR, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 275.08
  • Contractor: SPEDTRANS KAMPANI Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 074.65
  • Contractor: Veska, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 195.58
  • Contractor: Krasimira, Contracted Amount*: 10 757.06 , Reported Amount**: 4 400.62
  • Contractor: Headway Technologies , Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 4 889.58
  • Contractor: Neda, Contracted Amount*: 195.58 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Happy Walls Ltd., Contracted Amount*: 4 680.00 , Reported Amount**: 4 578.66
  • Contractor: Net FM Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 950.94
  • Contractor: Travix Nederland B.V. , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 899.68
  • Contractor: Fresh Support Ltd., Contracted Amount*: 12 223.92 , Reported Amount**: 19 865.08
  • Contractor: Sound Mind Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 17 193.00
  • Contractor: Muziker, a.s. , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 650.00
  • Contractor: Martina, Contracted Amount*: 1 063.97 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ina, Contracted Amount*: 215.14 , Reported Amount**: 215.14
  • Contractor: Mini Market, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 333.34
  • Contractor: Rumen Georgiev Georgiev, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 195.58
  • Contractor: Spartak Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 480.00
  • Contractor: Momentum Coaching Ltd., Contracted Amount*: 1 752.42 , Reported Amount**: 1 752.42
  • Contractor: Ronin Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 904.82
  • Contractor: SAS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 169.01
  • Contractor: Mila, Contracted Amount*: 174.90 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Bilet BG Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 647.50
  • Contractor: Faris, Contracted Amount*: 1 436.36 , Reported Amount**: 731.48
  • Contractor: Tsveta, Contracted Amount*: 7 921.11 , Reported Amount**: 2 200.31
  • Contractor: VOX COM Ltd., Contracted Amount*: 18 960.00 , Reported Amount**: 15 480.00
  • Contractor: Jacobson Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 400.00
  • Contractor: On Q Travel Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 449.19
  • Contractor: Sandro, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Develoty Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 287.20
  • Contractor: TK FOOT LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 106.29
  • Contractor: Miglena, Contracted Amount*: 2 151.42 , Reported Amount**: 860.56
  • Contractor: Christopher Todd, Danielle Moore and James Baron d/b/a “Crazy P Productions” - Crazy P, Contracted Amount*: 2 933.74 , Reported Amount**: 2 933.74
  • Contractor: Metropolis Group Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 609.97
  • Contractor: Nick Star Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 46.98
  • Contractor: PIECES Lda, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 933.74
  • Contractor: Vas Oil Company, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 128.82
  • Contractor: Kalina, Contracted Amount*: 1 173.50 , Reported Amount**: 1 173.50
  • Contractor: Amaliya, Contracted Amount*: 3 129.33 , Reported Amount**: 1 388.63
  • Contractor: Zanayatchiya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 195.58
  • Contractor: Edreams, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 683.29
  • Contractor: Funky plus Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 672.00
  • Contractor: LOT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 383.86
  • Contractor: High Level Sound Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 691.47
  • Contractor: EXTREME MEDIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 333.32
  • Contractor: Ivan Shopov Studio Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 880.12
  • Contractor: Beardfrost Production Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 20 500.00
  • Contractor: GREYVI EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 800.00
  • Contractor: PDR BOGDANOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 132.88
  • Contractor: OBSHTINA AVREN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 293.37
  • Contractor: Aneliya, Contracted Amount*: 1 489.56 , Reported Amount**: 1 436.36
  • Contractor: Geosoft Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 84.00
  • Contractor: SMILE'S MUSIC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 933.75
  • Contractor: Adriana, Contracted Amount*: 1 036.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NCV Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 518.40
  • Contractor: Srachno Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 195.58
  • Contractor: Kitchen 59 Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 430.00
  • Contractor: OD na MVR, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 929.71
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 131.13 , Reported Amount**: 110.69
  • Contractor: Ubima Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 956.04
  • Contractor: J Point Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 85.32
  • Contractor: Boyana, Contracted Amount*: 195.58 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Share of employees of cultural players who report enhanced capacity related to cultural entrepreneurship, Measure Unit: %, Base Value: 30.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 25.00
Indicator 2 Брой обучен професионален персонал (разделено по пол), Measure Unit: Number, Base Value: 325.00 , Target amount: 585.00 , Reached amount: 183.00
Indicator 3 Брой разработени и изпълнени планове за привличане на публика, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Брой хора, посещаващи културни дейности (вкл. онлайн събития), Measure Unit: Number, Base Value: 27 300.00 , Target amount: 32 900.00 , Reached amount: 32 000.00
Indicator 5 Брой изпълнени артистични събития (с изключение на пътуващи събития, турнета), Measure Unit: Number, Base Value: 66.00 , Target amount: 106.00 , Reached amount: 106.00

Financial Information

Total Project cost 390 841.37 BGN
Grant 349 221.29 BGN
Self amount 41 620.08 BGN
Total actual amounts paid 187 269.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Видео продукция , Estimated Amount: 14 864.30
Procedure 2 Subject to due process: Графичен дизайн, Estimated Amount: 4 733.10
  • Differentiated position 1: Графичен дизайн
    Contractor: Happy Walls Ltd.
    Contract total funded value: 4 680.00
Procedure 3 Subject to due process: Дигитално обслужване и реклама , Estimated Amount: 11 734.98
Procedure 4 Subject to due process: Наем на електрически генератори за заключително събитие, Estimated Amount: 1 955.83
Procedure 5 Subject to due process: Наем на озвучителна, осветителна техника и технически екип за заключително събитие - Фестивал , Estimated Amount: 19 558.30
Procedure 6 Subject to due process: Наем на озвучителна, осветителна техника и технически екип за микросъбития , Estimated Amount: 14 962.09
Procedure 7 Subject to due process: Осигуряване на мерки за сигурност и охрана, Estimated Amount: 9 857.38
Procedure 8 Subject to due process: Осигуряване на санитарно-хигиенни удобства и обезопасяване , Estimated Amount: 4 375.19
Procedure 9 Subject to due process: ПР услуги и позициониране в телевизионни и печатни медии , Estimated Amount: 18 963.72
  • Differentiated position 1: ПР услуги и позициониране в телевизионни и печатни медии
    Contractor: VOX COM Ltd.
    Contract total funded value: 18 960.00
Procedure 10 Subject to due process: Производство и позициониране на материали за външна реклама, Estimated Amount: 11 148.23
Procedure 11 Subject to due process: Фотографски услуги, Estimated Amount: 9 779.15

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN