Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0039-C02
Project Name Providing an efficient infrastructure to support the process of deinstitutionalization of childcare - Silistra
Beneficiary 000565537 SILISTRA MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 15.03.2018
Start Date 15.03.2018
End Date 01.04.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Силистра, Силистра, гр.Силистра

Description

Brief description
В Проектът е предвидено преустройство, ремонт, обзавеждане и оборудване на следните социални услуги:
1.В обект–бивша детска градина „Ян Бибиян“, находяща се в гр. Силистра, ул. "Пирин"№11- масивни сгради с РЗП–662 м2 и прилежащ терен–2320 м2 да се изградят:
- Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги на 1-ви етаж;
- Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги на 2 етаж. Всяка от услугите ще функционира напълно самостоятелно, с отделен вход. 
Ще бъдат обособени и необходимите по функция помещения. Дворното пространство ще бъде благоустроено, включващо и паркоместа. Сградата се намира в жилищен район на населеното място с изградена достъпна архитектурна среда, и транспортна инфраструктура, не е в съседство с промишлени зони и зони с прекалено интензивно движение и шумови натоварвания. В рамките на града са лесно достъпни и на близки разстояния лечебно заведение за болнична помощ, аптеки, стоматологична помощ, детски ясли и детски градини, училища, читалище, паркови площи и спортни площадки.
2.В обект бивш ДДЛРГ в гр. Силистра с обща площ 11600 м2, ще се изгради: Нов Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване. Сградата е разположена в жилищен район на населеното място, не е в съседство с промишлени зони и зони с прекалено интензивно движение и шумови натоварвания. Осигурена е транспортна инфраструктура–изградена улична мрежа и тротоари за пешеходци.
3.Ремонт, преустройство, обзавеждане и оборудване за разширяване на дейността на един вече съществуващ и функциониращ Дневен център за деца с увреждания и реформирането му в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства.
4.Изграждане на площадков газопровод към бивш ДДЛРГ-нов ЦОП.
Activities
  • Activity: Организация и управление: 1. Дейността предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. за изпълнението на дейността ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, състоящ се от следните позиции: - Ръководител - Координатор/Технически сътрудник - Експерт Строителство - Счетоводител - Експерт "Обществени поръчки" Дейността на екипа ще се ръководи от ръководител, отговарящ на условията от изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема. Основните отговорности на екипа ще са свързани с клаузите на подписания договор за БФП, спазване на процедурите и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж" и нормативната уредба на Р. България. Екипът по проекта ще осъществява постоянен контрол за спазване на времевия график, целесъобразното изразходване на средствата и отчитане на резултатите от вече проведените дейности. Екипът за организация и управление ще отговаря за провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейности по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Общината като бенефициент ще носи цялата отговорност за изпълнението на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител. Ще бъдат спазени всички нормативни изисквания, изискванията на Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и изискванията за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС. Документацията за участие в процедурите ще бъде изпращана за предварителен контрол до УО на ОПРР и АОП. Преди плащане, Бенефициентът ще извършва документална проверка и проверка на мястото на проекта за удостоверяване извършването на заявените за плащане дейности, базирана на техническото задание и/или тръжното досие на проекта и/или други приложими документи. Ще се води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система. Ще се осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и съставяне на финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Закона за счетоводството. Дейностите по архивиране и съхранение на счетоводните документи ще се извършват в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и чл. 90 от Регламент (ЕО) №1083/2006. Счетоводната и друг тип отчетност по проекта ще позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка. Бенефициентът, Община Силистра ще съхранява, осигурява и предоставя при поискване от Договарящия орган, Сертифициращия орган, Одитиращия орган и органи на Европейската Комисия всички документи, свързани с изпълнението на проекта за срок не по-малко от пет години след приключването на Оперативната програма в съответствие с чл. 89 (3) от Регламент на Съвета №1083/2006г., Contracted Amount: 20 926.00 , Reported Amount: 13 883.00
  • Activity: Информация и визуализация/ комуникация на проекта: При изпълнението на проекта ще бъде осигурена неговата публичност, като ще бъдат съобразени всички правила на ЕС за комуникация и визуализация, както и насоките за осъществяване на мерките за информация и комуникация, изготвени от УО на ОПРР. Ще бъде информирана широката общественост за получената финансова подкрепа от ОПРР чрез ЕФРР и за целта са предвидени следните мерки: Изработване на билборд с информация за проекта - 4 бр. Ще бъдат поставени на работната площадка на обектите и ще съдържат информация за размера на европейското и национално финансиране на проекта, името на проекта, флагът на ЕС, логата на ЕФРР и ОПРР. Билбордовете ще бъдат отстранени не по -късно от 3 месеца след приключване на работата по проекта и ще бъдат заменени с постоянни информационни табели. Изработване на информационни табели - 4 бр. Табелите ще бъдат поставени най-късно 3 месеца след приключване на проекта на четирте обекта и ще съдържат същата информация като билборда, но без датите за начало и край на проекта. Отпечатване на информационни брошури -200бр. Брошурите ще съдържат информация за финансирането на проекта, етапите на осъществяването му, резултатите от него и всички останали задължителни компоненти. Ще се разпространяват в сградата на общината, като целта е да достигнат до максимален брой посетители, за да се постигне по-широка публичност на проекта, както и да се съдейства за постигане на популярност и атрактивност на обектите. Провеждане на информационни събития - 2 бр. пресконференции в началото и в края на проекта Първата пресконференция ще се отбележи стартирането на проекта и ще даде най-обща информация за него. Втората ще бъде с фокус постигнатите резултати с финансовата помощ на ЕФРР и възстановените зони за обществен отдих. И двете пресконференции ще бъдат дадени в сградата на община Силистра. След представяне на информацията ще бъде дадена възможност за задаване на въпроси. Ще бъдат поканени местни и национални медии, които да отразят събитията. Публикации - информация за проекта в сайта на общината - периодично Изработване на 1 банер, който ще се използва при различни събития по повод проекта Обосновка: Задължителна дейност по изпълнение на проекта. Информационни стикери (лепенки) - Ще бъдат изработени стикери и ще бъдат поставени на закупеното оборудване и обзавеждане - бр. Обосновка: Задължителна дейност по изпълнение на проекта. Изпълнителят на мерките за Информация и визуализация/ комуникация на проекта ще бъде избран съгласно ЗОП. , Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 6 528.00
  • Activity: Изготвяне и обследване на технически паспорт и енергийна ефективност : Ще се извърши обследване за установяване на техническите характеристики характеристики на сградите, свързани с изискванията по чл.169, ал.1, ал.2 и ал.3 ЗУТ. Ще бъде включено и обследване на изискванията за енергийна ефективност.С обследването за енергийна ефективност на сграда в експлоатация се установява нормализираното (базово) потребление на енергия на сграда при съществуващото и състояние към момента на обследването, определят се специфичните възможности за намаляване на нормализираното потребление на енергия при гарантирано поддържане на нормативните параметри на микроклимата, извършва се техническа и икономическа оценка на мерките за повишаване на енергийната ефективност на сградата. При обследването на сгради в експлоатация се прилагат и разпоредбите на наредбата по чл. 56 ЗЕЕ. Сертификатът за енергийни характеристики на сграда в експлоатация удостоверява енергийните характеристики при нормализирано потребление на енергия в съществуващото състояние на сградата към момента на обследването, прогнозираното ниво на потребление на енергия след прилагане на избран пакет от енергоспестяващи мерки и съответстващия му клас на енергопотребление по скалата на класовете на енергопотребление от наредбата по чл. 31, ал. 3 ЗЕЕ., Contracted Amount: 8 400.00 , Reported Amount: 9 840.60
  • Activity: Провеждане на процедура по инженеринг : I. Ще се проведе обществена поръчка по Закона за обществени поръчки за избор на изпълнител -инженеринг. Включват се следните видове дейности: - Проектиране на ДЦПДУТС работен проект на обект: предназначението на бивша детска градина в ДЦПДУТС - Съгласуване на проектите; - Изпълнение на СМР ; - Оборудване и обзавеждане - Авторски надзор. II. Ще се проведе обществена поръчка по Закона за обществени поръчки за избор на изпълнител -инженеринг. Включват се следните видове дейности: - Проектиране на Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване, работен проект - Съгласуване на проектите; - Изпълнение на СМР ; - Оборудване и обзавеждане - Авторски надзор. III. Ще се проведе обществена поръчка по Закона за обществени поръчки за избор на изпълнител -инженеринг. Включват се следните видове дейности: - Проектиране на площадков газопровод работен проект; - Съгласуване на проектите; - Изпълнение на СМР ; - Авторски надзор., Contracted Amount: 667 440.00 , Reported Amount: 750 044.69
  • Activity: Строителен надзор: I. Строителен надзор за обект предназначението на бивша детска градина в ДЦПДУТС. Дейността включва упражняване на непрекъснат строителен надзор и включва следните дейности: - Изпълнение на цялостен строителен контрол върху изпълнението на СМР, съгласно работните проекти и изискванията на нормативните актове; - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изисквания; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - Оценка за енергийна ефективност и съставяне на окончателен доклад до Възложителя, след завършване на строително-монтажните работи. Обосновка: Спазване на изискванията на ЗУТ чл. 166-168 II. Строителен надзор за обект Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване. Дейността включва упражняване на непрекъснат строителен надзор и включва следните дейности: - Изпълнение на цялостен строителен контрол върху изпълнението на СМР, съгласно работните проекти и изискванията на нормативните актове; - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изисквания; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - Оценката за енергийна ефективност и съставяне на окончателен доклад до Възложителя, след завършване на строително-монтажните работи. Обосновка: Спазване на изискванията на ЗУТ чл. 166-168 III. Строителен надзор за обект Площадков газопровод Дейността включва упражняване на непрекъснат строителен надзор и включва следните дейности: - Изпълнение на цялостен строителен контрол върху изпълнението на СМР, съгласно работните проекти и изискванията на нормативните актове; - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изисквания; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за съответствие по чл. 142, ал.6б от ЗУТ и съставяне на окончателен доклад до Възложителя, след завършване на строително-монтажните работи. Обосновка: Спазване на изискванията на ЗУТ чл. 166-168 За избор на изпълнител на дейностите по строителен надзор ще бъде проведена поръчка по ЗОП., Contracted Amount: 15 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Строително монтажни и ремонтни дейности: - Изпълнение на строително монтажни и ремонтни дейности на вече съществуващ и функциониращ Дневен център за деца и младежи с увреждания и реформирането му в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства. Чрез обновяване на материалната база на Центъра ще създаде условия и пригодност за осъществяване на допълнителни дейности, свързани с ранна интервенция на уврежданията и индивидуална педагогическа подкрепа на децата с увреждания. Ще се разширят дейностите за работа със семействата на децата с увреждания. Ще бъдат включени дейности на ЦСРИ. За избор на изпълнител ще бъде проведена процедура по ЗОП., Contracted Amount: 58 700.00 , Reported Amount: 66 520.84
  • Activity: Оборудване и обзавеждане: За пълноценното функциониране на социалните услуги и осигуряване на подходяща среда и уют за децата и техните семейства, се предвижда те да бъдат обзаведени и в тях да бъде доставено оборудване. Доставката ще бъде изпълнена в съответствие с изискванията на възложителя по техническа спецификация. Оборудването ще е съобразено с предназначението на всяко помещение, на всеки обект. За новите дневни центрове е предвидено оборудване на зали за лечебна физкултура и рехабилитация, индивидуална и групова работа; санитарни помещения; кухня с кухненско оборудване и обзавеждане - домакински електроуреди, съдове и прибори, трапезария с маси и столове; място за отдих с падащи легла - шкаф и други мебели за отдих; Мебелировката ще осигурява комфорт и ще позволява вещите и пособията за занимания да се съхраняват в шкафове и етажерки; Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност; Ще бъдат осигурени дидактични материали за работа в групите и за специализираните кабинети. В кабинетите на психолог/логопед, освен обзавеждането на работното място за специалиста, се предвижда маса, стол и огледало. Залата за лечебна физкултура и психосензорната зала ще бъдат оборудвани и обзаведени съгласно изискванията за функционалните характеристики на услугите. В съществуващия дневен център за деца с увреждания и техните семейства е предвидено оборудване и обзавеждане на залата за рехабилитация. В Центъра за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства (до 4 места за спешно настаняване) ще бъдат оборудвани и обзаведени офис помещения, зали за индивидуална и групова работа, санитарни помещения, стаи за спешен прием, кухня и трапезария. Ще бъде изградена и "Сина стая". Мебелировката ще осигурява комфорт и да позволява вещите и пособията за занимания да се съхраняват в шкафове и етажерки; Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност; В една от залите за индивидуална работа предвидена за психолог/логопед, освен обзавеждането на работното място за специалиста, ще се предвиди маса, стол и огледало. Ще се предвидят и достатъчен набор от дидактични материали за работа с потребителите. В помещенията за спешен прием са предвидени сгъваеми бебешки кошарки, столчета за хранене на бебета, колички и др. основно оборудване за краткосрочен престой на бебета и родители с бебета/деца (0-5). В залата за групова работа ще има столове и за възрастни, за групи с родители и кът с малка масичка с пет стола за консултиране на семейство. Ще се обособят кътове за изчакване с малка масичка и фотьойли. В тези кътове ще има играчки, игри, книжки и пр. Едната от залите за индивидуална работа да е предвидена за индивидуална работа с деца, оборудвана с малка масичка и столчета, етажерка за книги, филми, учебни помагала, семейна къща с кукли, шкаф за кукли, играчки, материали за терапевтична и консултативна работа, видеозаписна камера. Ще бъде осигурено офис оборудване и стаи за отдих на персонала за всички услуги. Всички функционалните изисквания за услугите ще бъдат включени при изготвяне на документацията за избор на изпълнител по ЗОП., Contracted Amount: 279 580.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Въвеждане на обектите в експлоатация: Дейността включва издаване на Удостоверения, договори и становища от експлоатационните дружества Енерго Про, В и К, РЗИ, РСПБЗН, Агенция по кадастър и др. на основание чл. 177 от ЗУТ, Contracted Amount: 7 180.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Zadgranichno stroitelstva Ltd, Contracted Amount*: 242 448.00 , Reported Amount**: 141 761.71
  • Contractor: SS - Konsult Ltd, Contracted Amount*: 4 725.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Lilyana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Smart Business Company Ltd, Contracted Amount*: 139 082.71 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Perfecta Eidjansi Ltd, Contracted Amount*: 8 604.00 , Reported Amount**: 6 348.00
  • Contractor: DZZD Konsorcium Multipleks Ingenering - Laif Enerdji, Contracted Amount*: 4 536.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Malyovitsa Ltd, Contracted Amount*: 1 946.64 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Galaxy Stroy Ltd, Contracted Amount*: 66 520.84 , Reported Amount**: 66 520.84
  • Contractor: Rumyana, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 4 310.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Es Energy Project Ltd, Contracted Amount*: 9 840.60 , Reported Amount**: 9 840.60
  • Contractor: Trans Ko 04 Ltd, Contracted Amount*: 133 946.13 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yordanka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Di Em Ai Divelopment Ltd, Contracted Amount*: 360.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: Zhenya, Contracted Amount*: 3 650.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kalisto Ltd, Contracted Amount*: 130.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yulia, Contracted Amount*: 7 966.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stroiproekt Ltd, Contracted Amount*: 542 640.00 , Reported Amount**: 603 677.78
Subcontractors
  • Subcontractor: Gap - Inj. Konsult Ltd, Contracted Amount*: 19 800.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Multipleks Ingenering Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Laif Enerdji Ltd, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 374.00 , Reached amount: 374.00

Financial Information

Total Project cost 582 476.40 BGN
Grant 582 476.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 021 188.80 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 326.04 0.00 3 326.04 "Галакси Строй" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 27 132.00 0.00 27 132.00 Стройпроект ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 23 644.80 0.00 23 644.80 Задгранично строителство ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 600.00 0.00 600.00 Задгранично строителство ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 20.00 108 528.00 0.00 108 528.00 Стройпроект ООД
Липса на добро финансово управление 245.48 0.00 245.48 Румяна Георгиева Петрушева
Липса на добро финансово управление 790.38 0.00 790.38 "Перфекта Ейджънси" ЕООД
Липса на добро финансово управление 408 148.43 0.00 408 148.43 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Изпълнение на Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията по Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Estimated Amount: 202 040.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на инженеринг на обект ЦОП
    Contractor: Zadgranichno stroitelstva Ltd
    Contract total funded value: 236 448.00
  • Differentiated position 2: Изпълнение на инженеринг на обект Площадков газопровод към ЦОП
    Contractor: Zadgranichno stroitelstva Ltd
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 2 Subject to due process: „Изпълнение на Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията по Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Estimated Amount: 667 440.00
  • Differentiated position 1: "Изпълнение на инженеринг на обект ДЦПДТМУТС и ДЦПДУТС"
    Contractor: Stroiproekt Ltd
    Contract total funded value: 542 640.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра" за обекти Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и деца с увреждания и техните семейства, обект Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, обект Център за обществена подкрепа и обект Дневен център за деца и младежи с увреждания., Estimated Amount: 279 580.00
  • Differentiated position 1: Обзавеждане и оборудване ОП 1 Обзавеждане
    Contractor: Smart Business Company Ltd
    Contract total funded value: 71 658.97
  • Differentiated position 2: Обзавеждане и оборудване ОП 2 Черна, бяла, офис техника и офис оборудване
    Contractor: Trans Ko 04 Ltd
    Contract total funded value: 76 494.10
  • Differentiated position 3: Обзавеждане и оборудване ОП 4 Методическо и специализирано оборудване
    Contractor: Smart Business Company Ltd
    Contract total funded value: 67 423.74
  • Differentiated position 4: Обзавеждане и оборудване ОП 5 Постелачно бельо
    Contractor: Malyovitsa Ltd
    Contract total funded value: 1 946.64
  • Differentiated position 5: Обзавеждане и оборудване ОП 6 Кухненско и санитарно оборудване
    Contractor: Trans Ko 04 Ltd
    Contract total funded value: 11 960.52
  • Differentiated position 6: Обзавеждане и оборудване ОП 7 Рехабилитационни уреди и материали
    Contractor: Trans Ko 04 Ltd
    Contract total funded value: 45 491.51
Procedure 4 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Йорданка Стоянова Чамурджиева
    Contractor: Yordanka
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Юлия Минчева Василева
    Contractor: Yulia
    Contract total funded value: 966.00
  • Differentiated position 3: Женя Божидарова Димитрова
    Contractor: Zhenya
    Contract total funded value: 3 650.00
  • Differentiated position 4: Румяна Георгиева Петрушева
    Contractor: Rumyana
    Contract total funded value: 5 000.00
  • Differentiated position 5: Петя Стефанова Върбанова
    Contractor: Petya
    Contract total funded value: 4 310.00
  • Differentiated position 6: Юлия Минчева Василева
    Contractor: Yulia
    Contract total funded value: 7 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за Информация и визуализация на Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД
    Contractor: Di Em Ai Divelopment Ltd
    Contract total funded value: 360.00
  • Differentiated position 2: Перфекта Ейджънси ЕООД
    Contractor: Perfecta Eidjansi Ltd
    Contract total funded value: 8 604.00
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор по Обособена позиция №1: "Дневни центрове за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и деца с увреждания и техните семейства с общ капацитет 60 места за дневна грижа и 120 места за консултантски услуги на 1-ви и 2-ри етаж на бивша ЦДГ "ЯН Бибиян"
    Contractor: SS - Konsult Ltd
    Contract total funded value: 4 125.60
  • Differentiated position 2: Извършване на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор по Обособена позиция №2:" Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване в бивш ДДЛРГ - гр. Силистра"
    Contractor: DZZD Konsorcium Multipleks Ingenering - Laif Enerdji
    Contract total funded value: 4 536.00
  • Differentiated position 3: Извършване на оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор по обособена позиция №3: "Площадков газопровод към обект Център за обществена подкрепа - гр. Силистра"
    Contractor: SS - Konsult Ltd
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 7 Subject to due process: Наемане на външен експерт за позицията Експерт "Строителство"., Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Наемане на външен експерт за позицията Експерт "Строителство"
    Contractor: Lilyana
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 8 Subject to due process: Обследване за внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите: бивш Дом за деца лишени от родителски грижи и ЦДГ "Ян Бибиян" - гр. Силистра, включително изготвяне на технически паспорти., Estimated Amount: 8 400.00
  • Differentiated position 1: Обследване за внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите: бивш Дом за деца лишени от родителски грижи и ЦДГ "Ян Бибиян" - гр. Силистра, включително изготвяне на технически паспорти.
    Contractor: Es Energy Project Ltd
    Contract total funded value: 9 840.60
Procedure 9 Subject to due process: Строително монтажни и ремонтни дейности на обект Дневен център за деца и младежи с увреждания по Проект "Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса за деинституционализация на грижите за деца - Силистра"., Estimated Amount: 58 700.00
  • Differentiated position 1: Строително монтажни и ремонтни дейности на обект Дневен център за деца и младежи с увреждания
    Contractor: Galaxy Stroy Ltd
    Contract total funded value: 66 520.84
Procedure 10 Subject to due process: Съгласуване на инвестиционен проект във фаза работен, част "Газоснабдяване" и регистриране и издаване на акт за техническо освидетелстване на съоръжения с повишена опасност на обект Център за обществена подкрепа в гр. Силистра и площадков газопровод., Estimated Amount: 130.00
  • Differentiated position 1: Съгласуване на инвестиционен проект във фаза работен, част "Газоснабдяване" и регистриране и издаване на акт за техническо освидетелстване на съоръжения с повишена опасност на обект Център за обществена подкрепа в гр. Силистра и площадков газопровод.
    Contractor: Kalisto Ltd
    Contract total funded value: 130.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN