Identification

UMIS Number BG16M1OP001-5.002-0003-C03
Project Name "Technical assistance for ensuring the performance of administrative and technical services and other costs associated with the implementation of the Operational Programme "Transport and Transport Infrastructure 2014-2020"
Beneficiary 000695388 Ministry of Transport and Communications, Coordination of Programmes and Projects Directorate-MA of Operational Programme Transport and Transport Infrastructure 2014-2020
Funding ERDF ==> Transport and Transport Infrastructure
Date of the Contract/Order 28.03.2017
Start Date 01.12.2014
End Date 10.05.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Осигуряване на финансов ресурс за обезпечаване изпълнението на следните дейности за нуждите на Управляващия орган на ОПТТИ, във връзка с управлението и изпълнението на ОПТТИ 2014-2020: 
- Изготвяне или актуализация на технически спецификации, задания, документации за кандидатстване, анализи, проучвания, доклади, наръчници, документи и др. Предоставяне на специализирана информация, свързана с работата на експертите по ОПТТИ. Услуги по извършване на устен и/ или писмен превод за нуждите на УО на ОПТТИ.
- Наемане/използване на специализирана експертиза и/или използване на лабораторни анализи и тестове;  
- Закупуване на транспортни средства и консумативи, документи и дейности, свързани с поддръжка, обслужване и експлоатацията им.
- Закупуване на канцеларски материали, необходими на УО на ОПТТИ. Закупуване на копирна хартия, необходима на УО на ОПТТИ. 
- Закупуване на специализирана литература за нуждите на УО на ОПТТИ.
- Изплащане на режийни/комунални услуги за офиса на УО на ОПТТИ на IV етаж в сградата на ул. "Ген. Гурко" № 6 
Периодът на изпълнение на бюджетната линия е 103 месеца, считано от стартирането на дейностите.  Дейностите стартират от декември 2014 г.
Activities
  • Activity: Консултантски услуги по изготвяне или актуализация на документи, извършване на преводи и предоставяне на специализирана информация: Поддейност 1. Консултантски услуги по изготвяне или актуализация на документи. В обхвата на дейността ще се финансират дейности, свързани с предоставяне на консултантски услуги, имащи отношение към ОПТТИ, като: изготвяне или актуализация на технически спецификации/ задания за специфични дейности/ доставки/ услуги/ строителство, документации за кандидатстване/ обществени поръчки, анализи, технически проучвания, доклади, наръчници, документи и др.УО на ОПТТИ ще бъде подпомогнат чрез предоставяне на техническа помощ, както и консултантски услуги, от национални и международни експерти, във връзка с различни аспекти на системата за управление и изпълнение на дейностите по ЕФРР и КФ. Предвижда се също предоставяне на друга външна специализирана инф., свързана с работата на екс-те по ОПТТИ, при изпълнението на дейности по мониторинг, управление и фин. контрол на програмата, както и възлагане на дейности на външни консултанти по препоръки на национални органи или ЕК, за привеждане/ изготвяне на документи в съответствие с новите тенденции в европейската и националната политики. Предвижда се бюджет от 70 000 лв. за проекта, за периода до 2023 г. вкл., Поддейност 2. Услуги по извършване на устен и/ или писмен превод. В съответствие с чл. 47 от Регламент 1303/2013 е създаден КН. чиито заседания за наблюдение на програмата се свикват най-малко два пъти в годината и в тях взимат участие представители на Европейската комисия. В тази връзка е необходимо УО на ОПТТИ да бъде подпомаган със симултанен превод по време на заседанието и с писмен превод на документи от български на английски език. Писмени и/или устни преводи от чужди езици на бълг. език и обратно са необходими при организиране на срещи с чужди експерти и/или делегации, имащи отношение към ОПТТИ, при провеждането на определени публични събития и при изготвяне на документи, свързани с отчитане, предложения, анализи и др., когато това се изисква. Преводи от и на английски език са необходими и при поддържането на интернет страницата на ОПТТИ. За преводачески услуги се предвижда бюджет от 35 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. Поддейност 3. Предоставяне на специализирана информация. Предоставянето на специализирана информация включва предоставяне на специализирана експертиза за извършване на лабораторни анализи и/ или тестове и събиране на специфични данни, свързани с изпълнението на програмата или с подготовката на следващия програмен период. Д-тите могат да бъдат изпълнени чрез възлагане на изпълнител след общ-на поръчка или чрез наемане на експерти за следене на качеството на извършена работа, свързана с изпълнението на проекти или определени дейности и/или за съответствие на даден резултат с определени тех. изисквания. Предвижда се използване на консултанти при извършване на проверки по конкретни проекти по ОПТТИ, за които следва да се осигури участието на необходимите експерти, съгласно заявените нужди от УО. Консултантът определя и осигурява ресурсите, които са необходими за изпълнение на поставената му задача. За дейностите, свързани с лабораторни анализи и тестове, наемане/използване на експертизи за качеството на извършена работа, свързана с изпълнението на проекти или определени дейности и/или за съответствие на даден резултат с определени технически изисквания, се предвиждат 10 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. Поддейност 4. Хамалски услуги. За дейностите, свързани с хамалски, услуги, свързани с дейността на УО, включително наемане на физически лица за осъществяването им, се предвижда бюджет от 10 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. Има сключен договор № Д-8/27.04.2017 г. между МТИТС и „Хамалибг“ ООД за извършване на хамалски услуги, със срок на действие на договора 3 години или до изчерпване на финансовия ресурс. При необходимост УО на ОПТТИ възлага извършване на хамалски услуги по този договор, които се заплащат със средства от бюджетната линия. Договорът е изтекъл. Общият прогнозен бюджет за дейност 1 е в размер на 125 000 лв. , Contracted Amount: 125 000.00 , Reported Amount: 113 336.58
  • Activity: Закупуване на транспортни средства и консумативи, документи и дейности, свързани с поддръжка, обслужване и експлоатацията им: Поддейност 1. Закупуване на транспортни средства. Извършването на проверки на място е един от основните инструменти за осъществяване на мониторинг на програмите и проектите, съфинансирани със средства от бюджета на ЕС. По време на проверката се отчита реалното физическо изпълнение на проекта, като се обхващат неговите административни и технически аспекти. Проверките на място могат да бъдат извършвани на всеки етап от изпълнението на даден проект, но за постигане на максимална ефективност и резултатност за тяхното провеждане се извършва предварително планиране. за осъществяването на планирани и извънредни проверки на място на инвестиционните обекти, разположени на територията на цялата страна, от сравнително голям брой лица, за извършване на работни посещения от служители на УО, за участие в различни срещи и форуми, за осъществяване на публични събития, както и за други дейности, свързани с изпълнението на ОПТТИ и приключването на ОПТ е необходимо УО да закупи 3 (три) бр. фабрично нови подходящи моторни превозни средства. Подробни технически характеристики и минимални технически изисквания към транспортните средства, включително изискванията към гаранционното обслужване ще бъдат заложени от възложителя – МТИТС в техническата спецификация към обществената поръчка. За тази се предвижда бюджет от 263 000,00 лв. за периода до 2023 г. вкл. Поддейност 3. Консумативи, документи и дейности, свързани с поддръжка, обслужване и експлоатация на транспортните средства, доставени по настоящата бюджетна линия. Включват се разходи за консумативи за поддръжка, обслужване и експлоатация на транспортни средства, доставени по настоящата бюджетна линия, за нуждите на УО на ОПТТИ. В разходите се включват всички текущи разходи, без разходи за гориво, свързани с експлоатацията, поддръжка и обслужването на транспортните средства, включително закупуване на резервни части, необходими при използването на транспортните средства и др., като общият бюджет, който се предвижда е 30 000,00лв. За дейностите, свързани със застрахователни, нотариални и данъчни услуги, по отношение на предвидените за закупуване моторни превозни средства по бюджетната линия, включително плащане на данъци и такси, се предвижда бюджет от 43 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. За новозакупените транспортни средства по настоящата бюджетна линия се предвижда сключване на застраховки „пълно Автокаско“, с оглед на това че тези транспортни средства ще бъдат нови и неупотребявани и е необходимо да бъдат защитени при възникване на събития като пожар, експлозия, природни бедствия, авария, пътно транспортно произшествие, вандализъм, кражба и грабеж. За дейностите, свързани с куриерски и транспортни услуги, по отношение на дейността на УО, включително наемане на физически лица за осъществяването им, се предвижда бюджет от 5 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. За поддейност 3 се предвижда бюджет от 78 000,00 лв. за периода до 2023 г. вкл., Contracted Amount: 341 000.00 , Reported Amount: 352 172.90
  • Activity: Закупуване на канцеларски материали, копирна хартия и специализирана литература.: За доставки на канцеларски материали и копирна хартия се предвижда бюджет от 15 000 лв. до края на проекта. Бюджетът е индикативен, а към момента заявките по конкретни потребности на УО на ОПТТИ се получават от бюджета на МТИТС. За закупуване на специализирана литература за нуждите на УО на ОПТТИ, напр. актуални нормативни наръчници/книги/справочници; техническа литература; справочна литература; печатни материали, свързани със строителството, транспорта и технологиите се предвиждат 5 000 лв. за периода до 2023 г. вкл. Бюджетът е индикативен, тъй като към момента няма заявени конкретни потребности от УО на ОПТТИ. , Contracted Amount: 20 000.00 , Reported Amount: 5 042.56
  • Activity: Режийни услуги за УО на ОПТТИ: Изплащане на режийните разходи на УО, при използването на ет. IV в сградата на ул. "Ген. Гурко" № 6 за периода от 01.01.2018 г. до 31.12.2023 г. Последните включват: водоснабдяване със студена вода, доставка на електроенергия и отоплителна енергия, асансьорна поддръжка, поддръжка на климатична техника и осигуряване на охрана. Разходите възлизат на стойност 665 000.00 лв. , Contracted Amount: 665 000.00 , Reported Amount: 708 262.01

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TEZA, Contracted Amount*: 36 000.00 , Reported Amount**: 3 278.40
  • Contractor: HAMALIBG OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 926.40
  • Contractor: SALAMANDER ASO LTD, Contracted Amount*: 351 552.00 , Reported Amount**: 26 366.40
  • Contractor: Institute for Transport Research, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 28 100.00
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 453.88
  • Contractor: EURO-ALLIANCE Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 902.40
  • Contractor: ARTE.DOC EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 204.37
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 850.00
  • Contractor: DANGO PROEKT KONSULT, Contracted Amount*: 34 800.00 , Reported Amount**: 34 800.00
  • Contractor: State e-Government Agency, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 171 055.21
  • Contractor: Stefka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 850.00
  • Contractor: TARA - CAR LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 854.94
  • Contractor: TOP DRIVE LTD, Contracted Amount*: 59 990.00 , Reported Amount**: 3 318.55
  • Contractor: DARZHAVNA AGENTSIYA "ARHIVI", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 215.00
  • Contractor: Venelin, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 500.00
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 880.00
  • Contractor: INTELLIGENT TRAFFIC SYSTEMS AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 843.00
  • Contractor: Irina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 462.50
  • Contractor: Sonya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 500.00
  • Contractor: JSIC OZK-Insurance AD, Contracted Amount*: 8 919.12 , Reported Amount**: 4 884.51
  • Contractor: MULTIFORCE A.S., Contracted Amount*: 1 520 640.00 , Reported Amount**: 337 661.32
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 300.00
  • Contractor: KOREKT - PREMESTVANE OOD, Contracted Amount*: 2 158.00 , Reported Amount**: 2 589.60
  • Contractor: AIFEST, Contracted Amount*: 56 854.00 , Reported Amount**: 9 760.80
  • Contractor: Nova Globe, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 347.63
  • Contractor: TRANSLINGVA-EUROPA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 494.00
  • Contractor: Miroslav, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 120.00
  • Contractor: CARIO OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 49.00
  • Contractor: UNIKEN, Contracted Amount*: 27 438.40 , Reported Amount**: 19 427.83
  • Contractor: ZK LEV INS AD, Contracted Amount*: 3 893.44 , Reported Amount**: 12 725.17
  • Contractor: Bulgarian Posts Plc, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 59 884.44
  • Contractor: MOTO-PFOHE EOOD, Contracted Amount*: 307 200.00 , Reported Amount**: 310 477.26
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 643.72
  • Contractor: Ministry of Electronic Governance, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 81 516.41
  • Contractor: STOLICHNA OBCHTINA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 887.19
  • Contractor: Joint - Venture " BIM EUROPRO 2022 ", Contracted Amount*: 102 000.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 63.00
Indicator 2 Доставени машини/съоръжения/транспортни средства, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 3 Доставени консумативи/материали, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 43.00 , Reached amount: 47.00
Indicator 4 Provide utilities services, Measure Unit: months, Base Value: 0.00 , Target amount: 350.00 , Reached amount: 338.00

Financial Information

Total Project cost 1 156 062.04 BGN
Grant 1 156 062.04 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 156 062.04 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на фабрично нови моторни превозни средства за нуждите на Управляващия орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.“ със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на два броя нови МПС 6+1 места с висока проходимост“; Обособена позиция 2: „Доставка на един брой ново МПС 8+1 места“., Estimated Amount: 256 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на фабрично нови моторни превозни средства за нуждите на Управляващия орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.“ – Обособена позиция 1: „Доставка на два броя нови МПС 6+1 места с висока проходимост“
    Contractor: MOTO-PFOHE EOOD
    Contract total funded value: 238 800.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на фабрично нови моторни превозни средства за нуждите на Управляващия орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.“ – Обособена позиция 2: „Доставка на един брой ново МПС 8+1 места“
    Contractor: MOTO-PFOHE EOOD
    Contract total funded value: 68 400.00
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на канцеларски материали, копирна хартия и специализирана литература за нуждите на Управляващия орган по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.“ , Estimated Amount: 259 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 3 Subject to due process: Консултантски услуги по изготвяне или актуализация на документи. Хамалски услуги.Наемане/използване на специализирана експертиза и/или използване на лабораторни анализи и тестове., Estimated Amount: 543 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на хамалски услуги за нуждите на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Contractor: HAMALIBG OOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Предоставяне на консултантски услуги по подготовка на схема за подпомагане на интермодални оператори
    Contractor: Joint - Venture " BIM EUROPRO 2022 "
    Contract total funded value: 102 000.00
Procedure 4 Subject to due process: Консумативи за поддръжка, обслужване и експлоатация на транспортните средства, доставени по настоящата бюджетна линия. Застрахователни, нотариални, данъчни, куриерски и транспортни услуги, с изключение на транспортните разходи, необходими за провеждане на заседанията на КН на ОПТТИ. Доставка на електрическо превозно средство., Estimated Amount: 268 000.00
  • Differentiated position 1: Техническо обслужване, ремонтни дейности, доставка и монтаж на резервни части и консумативи на моторни превозни средства ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Contractor: CARIO OOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Застраховане на автомобилите, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията със застраховки „Автокаско“, „Злополука на лицата в МПС“ и задължителна застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите
    Contractor: JSIC OZK-Insurance AD
    Contract total funded value: 4 884.51
  • Differentiated position 3: Техническо обслужване, ремонтни дейности, доставка и монтаж на резервни части и консумативи на МПС, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Contractor: TARA - CAR LTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Застраховане на автомобилите, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията със застраховки „Автокаско“, „Злополука на лицата в МПС“ и задължителна застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите"
    Contractor: JSIC OZK-Insurance AD
    Contract total funded value: 4 034.61
  • Differentiated position 5: Застраховане на автомобилите, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията със застраховки „Автокаско“, „Злополука на лицата в МПС“ и задължителна застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите"
    Contractor: ZK LEV INS AD
    Contract total funded value: 3 893.44
  • Differentiated position 6: Техническо обслужване на моторни превозни средства, ползвани от МТИТС
    Contractor: TOP DRIVE LTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 7: Застраховане на автомобилите, ползвани от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията със застраховки „Автокаско“, „Злополука на лицата в МПС“ и задължителна застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите"
    Contractor: ZK LEV INS AD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 8: Техническо обслужване на моторни превозни средства, ползвани от МТИТС
    Contractor: TOP DRIVE LTD
    Contract total funded value: 59 990.00
Procedure 5 Subject to due process: Режийни услуги свързани със: - студена вода; - електроенергия; - отоплителна енергия; - асансьорна поддръжка; - поддръжка на климатична техника; - осигуряване на охрана., Estimated Amount: 665 000.00
  • Differentiated position 1: Абонаментно сервизно обслужване на асансьорните уредби включващо комплексна поддръжка (техническо обслужване) - авариен ремонт и профилактика на два броя асансьорни уредби, ползвани от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията на ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6.
    Contractor: UNIKEN
    Contract total funded value: 10 800.00
  • Differentiated position 2: Извънгаранционно абонаментно обслужване и техническа поддръжка на климатичните и вентилационни системи, обслужващи дирекция „Координация на програми и проекти
    Contractor: AIFEST
    Contract total funded value: 18 550.00
  • Differentiated position 3: Абонаментно сервизно обслужване на асансьори, обслужващи дирекция „Координация на програми и проекти" при МТС на адрес ул."Ген. Йосиф В. Гурко" 6, гр.София
    Contractor: UNIKEN
    Contract total funded value: 9 998.40
  • Differentiated position 4: Охрана на административните сгради и имоти, предоставени за управление на МТИТС
    Contractor: MULTIFORCE A.S.
    Contract total funded value: 672 000.00
  • Differentiated position 5: Осигуряване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на административните сгради и имоти, предоставени за управление на МТС и намиращите се в тях движими вещи
    Contractor: SALAMANDER ASO LTD
    Contract total funded value: 351 552.00
  • Differentiated position 6: Охрана на административните сгради и имоти, предоставени за управление на МТИТС
    Contractor: MULTIFORCE A.S.
    Contract total funded value: 848 640.00
  • Differentiated position 7: Извънгаранционно обслужване и техническо поддържане на климатичните и вентилационни инсталации, обслужващи дирекция „Координация на програми и проекти
    Contractor: AIFEST
    Contract total funded value: 38 304.00
Procedure 6 Subject to due process: Услуги по извършване на устен и/ или писмен превод., Estimated Amount: 175 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на професионални преводачески услуги под формата на писмени и устни (симултанен и консекутивен) преводи за нуждите на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията
    Contractor: TRANSLINGVA-EUROPA EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Осигуряване на устен превод /симултанен и консекутивен/ от български на чужд език и от чужд език на български за служителите на МТИТС
    Contractor: EURO-ALLIANCE Ltd
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Осигуряване на писмен превод от български на чужд език и от чужд език на български за нуждите на МТИТС
    Contractor: EURO-ALLIANCE Ltd
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Извършване на професионални преводачески услуги под формата на писмени и устни (симултанен и консекутивен) преводи за нуждите на МТИТС
    Contractor: ARTE.DOC EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Осигуряване на устен превод /симултанен и консекутивен/ от български на чужд език и от чужд език на български за служителите на МТИТС
    Contractor: Nova Globe
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: ТЕЗА ООД
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN