Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0198-C01
Project Name Patronage care + in Avren municipality
Beneficiary 000093378 Avren municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 31.08.2021
Start Date 02.10.2021
End Date 19.04.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Аврен

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: НАПРАВЛЕНИЕ 1 – дейност Патронажна грижа: Цели: Продължаване на подкрепата по осигуряване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домове на лицата, които са най-застрашени от Корона вируса. Ясни, регламентирани права и задължения на персонала. Равен достъп на лица от целевите групи "хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19“ до услугите, осигуряване на пълна прозрачност при техния подбор. Осигуряване на качествена грижа за потребителите съобразно техните потребности. Повишаване на професионалната компетентност на персонала, снемане на напрежението в трудни работни ситуации. Подобряване качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, живеещи на територията на община Аврен. Услугите ще бъдат предоставяни от следните лица: социален работник, домашни санитари, експерт "психо-социална подкрепа", медицинска сестра, супервайзор, като с тях ще бъдат сключени трудови/граждански договори. В съчетание с информационната кампания в тази дейност през месеци 1-3 лицата от целевите групи ще бъдат информирани относно условията за включване в услугите, персонала, необходими документи за кандидатстване, и ще бъдат подпомагани при тяхното окомплектоване. Ще бъде изготвена „Методика за подбор на потребители” съобразена с предоставената по Компонент 1 "Методика за предоставяне на патронажна грижа". Лицата от целевите групи подават заявления по образец, въз основа на които експертът "психо-социална подкрепа", социалният работник и медицинската сестра извършват оценка на потребностите. Комисия извършва първоначален подбор на 33 лица, а при отпадане на потребител подбор ще бъде извършван и текущо. С подбраните лица се сключват договори с посочени услуги, съобразно оценката на потребностите и предпочитанията на потребителите, изготвя се регистър на потребителите. На база оценка на индивидуалните потребности се изготвят индивидуални планове за потребителите, съдържащи подробно описание на услугите. В зависимост от индивидуалния план в периода 4-15 месец на всеки потребител ще бъдат предоставяни някои от следните услуги: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора- оказване на помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; индивидуални, социални и адмнистративни консултации; организиране на свободното време; медицински прегледи на потребителите с цел установяване на техните здравни потребности, първа и доболнична медицинска помощ, хигиенни грижи, здравни консултации, следене на регулярното вземане на лекарства, мерене на кръвно, организиране и подпомагане посещения на личния лекар, манипулации, помощ при рехабилитационни или други интегрирани услуги, придружаване до болнични заведения. 2. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия- провеждане на психологична рехабилитация, мотивационна работа, подкрепа при кризи, ресоциализация, индивидуална супервизия. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). Продължителността на дейността е 15 месеца, като първите 3 месеца са подготвителни, а предоставянето на услугата е 12 месеца., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 51 306.37

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 33.00 , Reached amount: 36.00
Indicator 2 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 33.00 , Reached amount: 36.00

Financial Information

Total Project cost 71 826.19 BGN
Grant 71 826.19 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 71 826.19 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN