Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.001-0085-C01
Project Name Providing a warm meal in the municipality of Elena
Beneficiary 000133762 Municipality of Elena
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 05.08.2015
Start Date 01.09.2015
End Date 31.12.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Елена

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд в община Елена
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Съгласно чл. 14, ал.5, т.2 от ЗОП за доставки или услуги под 20 000 лв. без ДДС, възложителите не са длъжни да прилагат процедурите по ЗОП и реда на Глава осма „а”. В тези случаи възложителя директно си избира изпълнител, с който ще сключи писмен договор, чрез така нареченото директно възлагане. Договорът ще се сключи след одобрение на проектното предложение и ще влезе в сила пет работни дни, преди реалното предоставяне на услугата топъл обяд. За целта социалният работник на Домашен социален патронаж, предварително изготвя меню за следващата седмица. На база на изготвеното меню се прави списък на хранителните продукти, които са необходими за приготвянето на храната. Заявката се подава по телефона на избрания изпълнител, който доставя продуктите в последния работен ден предхождащ седмицата на предоставянето на услугата топъл обяд. След заявяване на необходимите количества хранителните продукти, същите ще се доставят в кухненската база на Домашен социален патронаж от фирмата изпълнител. Материално отговорното лице на ДСП ще ги приема, засклажда и изписва за приготвяне на ястията. Приемането на храните се извършва по начин, който не допуска замърсяването им. Приемат се само храни със запазени опаковки, незамърсени, етикетирани и маркирани. Съхранението на продуктите и храните ще става в складовото помещение, по групи и видове - в съответствие с препоръчания температурен режим. За осигуряване на безопасно, разделно съхранение на хранителни продукти изискващи ниски температури, в склада на ДСП са разположени вертикална хладилна витрина и 3 броя фризери. Продуктите, които не изискват специални температурни условия на съхранение ще се складират на обособени стелажи и защитени от достъп на вредители. В склада за съхранение продуктите, храните се подреждат разделно, като не се допуска смесване и взаимно замърсяване. Разходно оправдателните документи за закупените хранителни продукти ще бъдат издавани на Община Елена, която ще извършва разплащането с доставчиците по банков път. С цел осигуряване на балансирано и качествено хранене ще се доставят основните типове храни: меса, млечни продукти, бобови, зеленчуци и плодове, които ще са придружени със сертификат за произход, качество, срок на годност. , Contracted Amount: 5 796.00 , Reported Amount: 6 056.46
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: област Велико Търново, община Елена, град Елена, ул. „арх. Миланов „ № 3, Contracted Amount: 289.80 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Социалният работник от персонала на Домашен социален патронаж изпълнява и други съпътстващи услуги, освен основните си задължения. Периодично веднъж месечно обхожда потребителите на ДСП, като следи за тяхното здравословно състояние, закупува необходимите им медикаменти, посредничи с личните им лекари, плаща сметките им, организира честването на лични тържества и др. Капацитета за предоставяне на съпътстващите мерки е един социален работник. Социалният работник ще отчита извършените от него дейности с изготвянето на протоколи за всеки един консултиран потребител., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00

Financial Information

Total Project cost 6 056.35 BGN
Grant 6 056.35 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 6 056.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN