Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2650-C01
Project Name 20 new work places
Beneficiary 114123081 MOBIL EXPRESS LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 20.04.2017
Start Date 20.04.2017
End Date 20.06.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
Основната цел на настоящето проектно предложение е да се създадат устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Тази цел е разделена на две специфични: 1) сформиране и функциониране на екип за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти и 2) създаване на подходящи и безопасни условия на труд на наетите лица. За постигането на тези цели ще бъдат изпълнени и съответните дейности. Със съдействието на Бюрото по труда-Плевен и чрез обяви в jobs.bg ще бъде направен подбор на безработни и неактивни лица за включване в проекта, като с приоритет са младежи до 29-годишна възраст, лица над 54-годишна възраст, трайно безработни на възраст между 30 и 54 години и лица с ниска степен на образование. С 20 от кандидатите ще бъдат сключени срочни трудови договори за период от 12 месеца. Тези 20 наети лица съставляват персонала за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти. За някои от позициите в проектното предложение ще се приложи т.нар. „споделено работно място“, при което заетост има както за млад и неопитен работник, така и за възрастен с опит.  За създаване на подходящи условия на труд всяко работно място ще бъде обзаведено и оборудвано. За осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд ще се сключи договор и ще се съблюдават предписанията на служба по трудова медицина. Всички договори с външни изпълнители ще бъдат сключени без провеждане на процедура, съгласно условията и реда, регламентирани в ПМС 118/20.05.2014 г. 
Чрез правилното управление на проекта ще се достигне до постигане на планираните резултати, а именно: осигуряване на 12-месечна заетост на 20 безработни и неактивни лица при подходящи, безопасни и здравословни условия на труд. След приключване на проекта на 11 от тях ще бъде осигурена постянна заетост.
Чрез дейностите по информация и публичност обществеността ще бъде информирана за финансовия принос на ЕСФ чрез ОП РЧР към изпълнението на проекта.
Activities
  • Activity: Осигуряване на трудова заетост на 20 безработни и неактивни лица за срок от 12 месеца: Дейността цели да се сформира екип за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти и той да функционира в продължение на поне 12 месеца. (дейност, свързана с постигане на специфична цел 1 на проектното предложение). Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: Първи етап: Обявяване на 20 свободни работни места в Бюрото по труда – Плевен и в портала jobs.bg. Обявите ще са със срок на активност 20 дни. С тези две действия проектът цели да обхване както безработните, така и неактивните лица на пазара на труда. Втори етап: След изтичането на 20-дневния период на първия етап ще се направи подбор на най-подходящите кандидати и ще се проведе среща и интервю с тях. Срок – 10 дни Трети етап: Сключване на срочни трудови договори за 12 месеца с 20 от подбраните кандидати. Срок – до края на втория месец от проекта. Четвърти етап: Работа на сформирания екип за обслужване на общежитие за чуждестранни струденти. Продължителност – 12 месеца По време на изпълнение на дейността кандидатите ще бъдат информирани, че участват в проект, финансиран от ЕСФ чрез ОП РЧР. , Contracted Amount: 134 154.37 , Reported Amount: 114 558.11
  • Activity: Обзавеждане и оборудване на работните места на новонаетите лица: Целта на дейността е да се създадат подходящи, безопасни и здравословни условия на труд. (дейност, свързана с постигане на специфична цел 2 на проектното предложение) Всяко новоразкрито работно място (като физическо понятие) ще бъде обзаведено с необходимите мебели, ще бъде оборудвано с необходимата техника, инструменти и софтуер. Някои работни места ще бъдат използвани от повече от едно новонаето лице. С изключение на управителя на общежитието и домакина, на другите новонаети лица ще бъде предоставено подходящо работно облекло. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: Първи етап: Подготовка и сключване на договори с външни изпълнители за доставка на стоки. Възлагането ще бъде без провеждане на процедура, съгласно реда и условията, регламентирани в ПМС №118/20.05.2014 година. Ще бъдат сключени договори за доставка със следните предмети: 1. Договор №1 - Доставка на мебели за обзавеждане на новоразкити работни места; 2. Договор №2- Доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства; 3. Договор №3- Доставка на касови апарати и софтуерни продукти 4. Договор №4- Доставка на технически инструменти и уреди 5. Договор №5- Доставка на почистващи уреди и инструменти 6. Договор №6 - Доставка на работно облекло Срок: Първи месец Втори етап: Изпълнение на сключените договори за доставка Срок: Втори месец Трети етап: С цел осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд ще бъде сключен договор със служба по Трудова медицина за период от 12 месеца за обслужване на новонаетите лица Срок: Трети месец, Contracted Amount: 15 084.00 , Reported Amount: 3 919.13
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се осигурят условия за успешно, правилно и прозрачно изпълнение на дейностите, предвидени в проекта. Екипът на проекта включва две позиции: ръководител проект на 4 часов работен ден и счетоводител по проекта с 1 час работа на ден. Етапите на изпълнение на дейността следват етапите на изпълнение на останалите дейности. През първия месец ръководителят на проекта ще подготви необходимите обяви и заявки към jobs.bg и Бюрото по труда- Плевен. Ще участва активно в набирането и подбора на лицата, обхванати от проекта. Счетоводителят ще сключи с избраните лица трудови договори. Ще съхранява и води трудовите досиета на персонала. Ръководителят на проекта ще подготви и сключи договори за доставка на обзавеждане, оборудване, софтуер, работно облекло и изработка на информационни материали. Ще следи за тяхното изпълнение, отчитане и плащане. Счетоводителят на проекта ще извърши тяхното разплащане и осчетоводяване. Ежемесечно счетоводителят по проекта ще изготвя ведомост за заплати и всичките други платежни документи към НАП, свързани с осигуровките на наетите по проекта лица и ще изплаща трудовите възнаграждения. Екипът по проекта ще извършва и подава междинни и окончателен отчети и искания за възстановяване на средства по проекта. По време на изпълнение на проекта Ръководител проект е отговорен за поддържане на комуникацията с Договарящия орган и всички други комуникационни нива на програмата. , Contracted Amount: 15 931.30 , Reported Amount: 13 881.34
  • Activity: Информация и публичност: Дейността цели да информира целевите групи и обществеността за финансовата подкрепа на проекта от ЕСФ чрез ОП РЧР. При публикациите в интернет и в печатните медии, както и при изработката на всички информационни материали ще бъдат спазени изискванията, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Всички бланки по проекта – трудови договори, длъжностни характеристики, заповеди, отчети и т.н. ще бъдат визуализирани според Наръчника. За постигане на максимална информираност за проекта и финансовия принос на ЕСФ към неговото изпълнение ще бъдат изработени следните материали: - Информационна табела 50/70 см, която ще бъде поставена във фоайето на общежитието; - информационни стикери, с които ще бъде обозначено закупеното обзавеждане и оборудване със средства по проекта; - Картонени папки, в които ще се съхранява документацията по проекта; - Тефтери; - Химикалки от биоразградим материал; - Стъклени матирани чаши. Ще бъдат подготвени две публикации: една, която ще информира за наемането на 20 лица (в края на втория месец от стартирането на проекта) и една, която ще информира за приключването на проекта и резултати от него (в края на 14-я месец). Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. Бланките по проекта ще бъдат разработени със стартирането на проекта. Всички информационни материали ще бъдат изработени до края на третия месец от стартирането на проекта. През втория и четиринадесетия месец ще бъдат направени публикации в местна печатна медия. , Contracted Amount: 1 010.00 , Reported Amount: 1 010.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BULTEX 99, Contracted Amount*: 1 275.13 , Reported Amount**: 1 275.13
  • Contractor: Nuton Consult Ltd., Contracted Amount*: 4 820.00 , Reported Amount**: 2 140.00
  • Contractor: ITTS Ltd., Contracted Amount*: 9 020.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IVAN TODOROV 98, Contracted Amount*: 1 010.00 , Reported Amount**: 1 010.00
  • Contractor: PLEVEN PROJECT CONSULT LTD=, Contracted Amount*: 504.00 , Reported Amount**: 504.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 11.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 23.00

Financial Information

Total Project cost 166 179.67 BGN
Grant 166 179.67 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 118 291.46 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Абонаментно обслужване от Служба по Трудова медицина, Estimated Amount: 504.00
  • Differentiated position 1: Абонаментно обслужване от Служба по Трудова медицина
    Contractor: PLEVEN PROJECT CONSULT LTD=
    Contract total funded value: 504.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на мебели за обзавеждане на нови работни места, Estimated Amount: 2 140.00
  • Differentiated position 1: Доставка на мебели за обзавеждане на нови работни места
    Contractor: Nuton Consult Ltd.
    Contract total funded value: 2 140.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на работно облекло, Estimated Amount: 2 080.00
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло
    Contractor: BULTEX 99
    Contract total funded value: 1 275.13
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на технически и почистващи уреди и инструменти, Estimated Amount: 1 340.00
  • Differentiated position 1: Доставка на технически и почистващи уреди и инструменти
    Contractor: Nuton Consult Ltd.
    Contract total funded value: 2 680.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на хардуер и софтуер по обособени позиции , Estimated Amount: 9 020.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Компютърна конфигурация и МФУ
    Contractor: ITTS Ltd.
    Contract total funded value: 9 020.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Касови апарати
    Contractor: ITTS Ltd.
    Contract total funded value: 9 020.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3:Управленски софтуери
    Contractor: ITTS Ltd.
    Contract total funded value: 9 020.00
Procedure 6 Subject to due process: Осигуряването на мерки за информация и публичност по обособени позиции, Estimated Amount: 1 010.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Рекламни и информационни печатни материали
    Contractor: IVAN TODOROV 98
    Contract total funded value: 1 010.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Медийни публикации
    Contractor: IVAN TODOROV 98
    Contract total funded value: 1 010.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN