Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-3303-C02
Project Name “New jobs in Dansy Food Ltd”
Beneficiary 200883709 „Dansy Food” Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.02.2017
Start Date 01.03.2017
End Date 01.04.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Кюстендил, Невестино, с.Четирци

Description

Brief description
Интеграцията на една от най-уязвимите групи на пазара на труда – младежите до 29 г. вкл. е едно от най-големите предизвикателства за работната сила в нашето съвремие - равнището на безработица в страната продължава да бъде над средното за ЕС-28 (10.0%), а младежката безработица 17,7%. Целите на настоящият проект адресират основният проблем на тази група – липсата на висококвалифицирани и ресурсно осигурени работни места на пазара на труда, предлагащи възможности за устойчиво и дългосрочно развитие.
Целева група са безработни и неактивни лица, с образователен профил, отговарящ на критериите за консултанти по управлението: Безработни младежи до 29 г. вкл. (приоритетна група) и безработни / неактивни лица над 29 г.
Общата цел на настоящото проектно предложение е създаване на устойчиви работни места за 6 лица от целевата група на длъжността „Консултант по управление на европейски проекти“.
Специфични цели:
- Интеграция на представителите на целевата група на пазара на труда, чрез наемане на безработни и/или неактивни лица до 29 г. вкл. за период от 12 месеца;
- Ресурсно осигуряване на 6 високо квалифицирани работни места за новонаетите лица, чрез закупване на офис и мобилно оборудване;
- Осигуряване на устойчива заетост на новозаетите лица от целевата група след приключването на проекта, чрез запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от тях.
Очаквани резултати:
- Осигурена заетост на 6 лица от целевите групи за период от 12 месеца;
- Ресурсно осигурени 6 нови работни места за консултанти по управлението на европейски проекти;
- Увеличен човешки ресурс и осигурена устойчива заетост в компанията след приключването на проекта.
Основни дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта;
Дейност 2: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места;
Дейност 3: Наемане на безработни и/или неактивни лица до 29 г. вкл. за период от 12 месеца;
Дейност 4: Информация и публичност.
Activities
  • Activity: „Организация и управление на проекта“: За успешната подготовка и реализация на проекта, „ДАНСИ ФУУД“ ЕООД ще предприеме действия за осигуряване на адекватен експертен екип и организация на дейността му. Екипът ще е отговорен за цялостното изпълнение на проекта и за неговото отчитане, за подготвянето и изпращането на доклади за напредък по проекта, искания за плащане и други документи, свързани с изпълнението на проекта, за комуникацията с УО. Екипът за управление на проекта /ЕУП/ ще бъде предоставен от външен изпълнител, избран по реда на ПМС 118/2014, с опит в областта на управлението на проекти. Дейността включва: • Осигуряване на 3-членен екип за управление на проекта; • Сключване на договор за услуги по управлението на проекта с външен изпълнител; • Изготвяне на подробен план-график за изпълнение на проекта; • Изготвяне на регулярни доклади на екипа за напредъка на изпълнението; • Подготовка на документация, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане. Етапи за реализиране на дейността: Етап 1 – Подготвителен (месец 1): • Осигруяване на Екип за управление на проекта, работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите; • Избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта. Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1-13): • Изпълнение и мониторинг на договорите с външни изпълнители по проекта; • Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението; • Подготовка и изпълнение на дейности по информация и публичност. Етап 3 – Заключителен етап (месец 13), включващ: • Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати., Contracted Amount: 8 505.00 , Reported Amount: 8 505.00
  • Activity: „Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места“: Целта на дейността е оборудване на новите работни места за представителите от целевата група и мобилни устройства за дистанционна работа за всяко новоназначено лице. Дейността включва: - доставка на оборудване - 6 бр. мобилни телефони (смартфон), 6 бр. професионални таблета; 1 бр. цветно мултифункционално устройство; 1 бр. сървър; . Предвид спецификите на оборудването, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г. и ПМС160, дейността ще бъде реализирана в рамките на първия месец. Дейността ще се извърши в следните етапи: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Проучване и запитвания за оферти за доставка и въвеждане в употреба на оборудване, съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г., ПМС160 и УО; 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1): Сключване на договори с избрани доставчици и доставяне на оборудването: • 2 бр. професионални таблети за всеки новозает служител; • 2 бр. GPS устройства за идентификация, очертаване на имоти и определяне на площи; • 1 бр. дигитален рН метър- влагомер на почвата; • 1 бр. уред за измерване на киселинност на почвата; • 6 бр. мобилни телефони (смартфон) за дистанционна работа и управление на комуникационните канали; • 1 бр. цветно мултифункционално устройство за нуждите и спецификите на работата. • 1 бр. сървър за информационно и облачно обезпечаване на теренната работа на експертите. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 1): Въвеждане в експлоатация на оборудването., Contracted Amount: 27 120.00 , Reported Amount: 27 120.00
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица до / над 29 години включително, за период от 12 месеца: Целта на дейността е предоставяне на възнаграждения (заплати) в размер на минималния осигурителен доход за съответната икономическа дейност на фирмата („Консултантска дейност по стопанско и друго управление“ с код 70.22 по КИД – 2008) и съответната квалификационна група професии (6 бр. „Консултант по управление на европейски проекти“) за периода на проектната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. Дейността включва: - Наемане на лицата от целевата група: С разрастването на предприятието се налага повишаване на работния капацитет, именно затова целим назначаването на 6 броя лица. След преминаване на вътрешно обучение, лицата ще бъдат активно включени в дейностите на фирмата и по-този начин ще повишат административния и работен капацитет, за да отговаря предприятието на нуждите на пазарния дял, който заема. Тенденцията за разрастване на предприятието създава предпоставки за устойчиво и дългосрочно развитие на служителите в него. - Осигуряване на трудова медицина за лицата от целевата група в рамките на продължителността на проекта. Дейността ще се извърши на следните етапи: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Подбор на лица, които да бъдат наети на длъжности от групата професии 6 бр. 24216008 Консултант по управление на европейски проекти. Селекцията ще се осъществи на база предварително изготвени качествени критерии, както и на база индивидуалния професионален опит на кандидатите. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 1-13): Сключване на срочни трудови договори по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с лицата от целевата група, избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Прекратяване на субсидираната заетост, обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група., Contracted Amount: 55 246.80 , Reported Amount: 53 289.45
  • Activity: Информация и публичност: Дейността цели да осигури публичност на проекта, неговите цели, дейности и резултати. В рамките на дейността се предвижда предоставяне на информация на широката общественост като се използват адекватни комуникационни инструменти и канали. Всички текстове, документи (вътрешни или външни), технически средства за комуникация и информация, материали и артикули ще бъдат изготвяни, стриктно, съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г.“ Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен: (месец 1): избор на външен изпълнител по ПМС № 118/20.05.2014г. - изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение: Информиране на обществеността (месеци 2-13) чрез разпространение на прессъобщения; разпространение на плакати и дипляни. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Реализиране на заключителни мерки по информиране – разпространение на прессъобщения и публикации до медиите за приключването на проекта и постигнатите резултати., Contracted Amount: 1 846.80 , Reported Amount: 1 539.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: THE NET, Contracted Amount*: 12 480.00 , Reported Amount**: 12 480.00
  • Contractor: SKY MOBIL, Contracted Amount*: 6 480.00 , Reported Amount**: 6 480.00
  • Contractor: FLOW INVEST LTD, Contracted Amount*: 8 160.00 , Reported Amount**: 8 160.00
  • Contractor: PREMIUM CONSULTING Ltd., Contracted Amount*: 5 265.00 , Reported Amount**: 5 265.00
  • Contractor: STM - Zdrave - 2 Ltd., Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 3 240.00 , Reported Amount**: 3 240.00
  • Contractor: FRUIT, Contracted Amount*: 1 539.00 , Reported Amount**: 1 539.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 8.00

Financial Information

Total Project cost 92 718.60 BGN
Grant 92 718.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 90 339.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Изпълнение на доставки в рамките на Дейност 2: „Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места", Estimated Amount: 22 600.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: Доставка на компютърни и офис машини - 2 бр. професионални таблети, 1 бр. сървър (NAS) и 1 бр. цветно мултифункционално устройство
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2: Доставка на 6 бр. мобилни телефони (смартфони)
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Об. позиция 3: Доставка на 2 бр. GPS устройства
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Об. позиция 4: Доставка на 1 бр. дигитален pH-метър/комбиниран влагомер за почва и 1 бр. уред за измерване на киселинността на почвата
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Предоставяне на информационни материали и услуги в рамките на Дейност 4 „Информиране и публичност“ - 10 бр. плакати, 300 бр. дипляни, 14 бр. стикери, 1 бр. банер, Estimated Amount: 1 539.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: „Информационни материали и услуги в рамките на Дейност 4 „Информиране и публичност“ - 10 бр. плакати, 300 бр. дипляни, 14 бр. стикери, 1 бр. банер“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Предоставяне на услуги по трудова медицина за срок от 12 месеца на лицата от целевата група по проекта, Estimated Amount: 480.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: „Предоставяне на услуги по трудова медицина за срок от 12 месеца на лицата от целевата група по проекта“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Предоставяне на услуги по управление на проекта, в рамките на Дейност 1 „Организация и управление на проекта", Estimated Amount: 5 265.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1: „Предоставяне на услуги по управление на проекта, в рамките на Дейност 1 „Организация и управление на проекта“
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN