Identification

UMIS Number BG16RFOP001-8.002-0002-C11
Project Name Budget line of Department „Coordination and evaluation“
Beneficiary 831661388 MRRB
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 01.12.2015
Start Date 01.12.2015
End Date 31.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към осъществяване на дейности свързани с ефективното управление и изпълнение на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. Ще бъдат подкрепяни дейности за техническа подкрепа при изпълнението, изготвянето на оценки, в съответствие с разработения план за оценка на програмата, дейности свързани с мерки за информация и публичност, подобряване и повишаване на административния капацитет на УО на ОПРР, включително участие в различни мероприятия на европейско и национално ниво.
Activities
  • Activity: 1.1 Техническа подкрепа, консултации, изследвания, анализи, проучвания и др., необходими за правилното управление, изпълнение, наблюдение, оценка, контрол и функционирането на ОПРР 2014-2020 г.: УО на ОПРР отговаря за ефективното, ефикасното и правилното изпълнение на Оперативната програма в съответствие с принципа за икономическото, социалното и териториалното сближаване п и съгласно разпоредбите, които се съдържат в Регламент 1303/ 2013 на ЕС. Наемането на външни експерти, сътрудници, подпомагащи дейността на УО на ОПРР ще подобри ефективността и ще оптимизира процесите по изпълнение , мониторинг, оценка , финансово управление и контрол, и законосъобразност на процедурите по ОПРР. Изключително големият обем от работа, свързан с подготовката, изпълнението и контрола на дейностите по ОПРР, както и натовареността на служителите, много често водят до забавяне на сроковете в изпълнението на ОПРР. Необходимостта от специфичен опит в определени области, свързани с управление и изпълнение на ОПРР, налага наемане на външни експерти със специфична експертиза в конкретни области и съгласно конкретните нужди на всеки отдел. В допълнение, в процеса на изпълнение на ОПРР, нараства обемът на документация, който трябва да бъде обработен в много кратки срокове в ГД "СППРР" и необходимостта от техническа помощ и подкрепа, за да се постигне качествено и ефективно изпълнение на ОПРР. Изборът и наемането на външни експерти ще допринесе за цялостно оптимизиране на процесите и спазване на сроковете по изпълнение и управление на ОПРР 2014 - 2020 г. Конкурсите за избор на външни експерти ще се провеждат, съгласно разписана процедура в "Методологията за избор и назначаване на външни специалисти, оказващи подкрепа на УО на ОПРР 2014 - 2020 г.", която ще се утвърждава от ръководителя на УО на ОПРР, Contracted Amount: 284 455.65 , Reported Amount: 111 347.91
  • Activity: 1.2 Закупуване, доставка и поддръжка на компютри (хардуер и софтуер) и на офис оборудване, необходимо за нуждите на УО на ОПРР 2014-2020 г.: Дейността е необходима за подобряване на условията на работа на служителите в УО на ОПРР. Повишаване на ефективността на работния процес. Осъвършенстване и осъществяване на своевременна комуникацията (електронна и мобилна) между отделните звена на УО на ОПРР, както и с всички заинтересовани страни, включително бенефициентите по програмата. По-голяма възможност за съхранение на електронна информация, свързана с работния процес., Contracted Amount: 4 132 973.90 , Reported Amount: 669 370.56
  • Activity: 1.3 Оценка на изпълнението на ОПРР 2014-2020 г. (включително текущи оценки): Дейностите по оценки на ОПРР 2014-2020 ще се изпъляват в съответствие с разработения План за оценка на програмата. Планът за оценка се предвижда да бъде разгледан и одобрен от Комитета за наблюдение на ОПРР 2014-2020 до края на 2015 г. Всички дейности по оценка на ОПРР 2014-2020, предвидени в плана за оценка, имат за цел подобряване на качеството на изпълнението на програмата чрез набавяне, систематизиране и анализ на информация, свързана с изпълнението на програмата, в т.ч. по отношение на нейните ефикасност, ефективност и въздействие. , Contracted Amount: 292 400.00 , Reported Amount: 350 880.00
  • Activity: 1.8 Организиране на работата, текущи разходи и обучения на членовете на Комитета за наблюдение на ОПРР 2014-2020 г.: Комитетът за наблюдение и съставът му се определят със заповед на Министъра на регионалното развитие и благоустройството, в която се посочват членовете, техните заместници, правото на глас, както и наблюдателите. Съответните институции и организации определят членове на КН въз основа на предварително дефинирани и съгласувани с Управляващия орган изборни критерии и процедури. , Contracted Amount: 130 520.41 , Reported Amount: 39 299.28
  • Activity: дейността е отпаднала от настоящата бюджетна линия : дейността е отпаднала от настоящата бюджетна линия , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: 1.9.2. Осигуряване на подходящи условия за работа на Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез наемане на сграден фонд извън МРРБ ( вкл. разходи за наем на сграда, режийни разходи (ел. енергия, телефон, топлоенергия, вода, интернет, дизелов агрегат, поддръжка телефонна централа, транспортни разходи и други, свързани с дейността на ОПРР 2014-2020): Изпълнението на тази дейност е с цел ефективно осъществяване на процесите на програмиране, управление, изпълнение, контрол и оценка на ОПРР 2014-2020 и във връзка с правилното усвояване на средствата от ЕСИФ 2014-2020. До 21.01.2016 г. УО на ОПРР има сключен договор за наем № РД-02-37-1/07.02.2013 г. и „Иммобул Бета“ ЕООД. През месец юни 2015 г. е провдена процедура за наемане на сграден фонд за нуждите на ГД „СППРР“ за период от 4 (четири) години, с възможност за обособяване на 145 работни места и е избрана подходяща сграда за нуждите на УО на ОПРР 2014-2020 (Ползване на офис-помещения с обща застроена площ от 2075.15 кв. м., намиращи се в сграда ТАО, бул. „Тодор Александров”  № 109-115 за период от 4 години). , Contracted Amount: 4 773 777.77 , Reported Amount: 1 650 201.64
  • Activity: 1.9.3. Осигуряване на хранилище за документация на хартиен носител по изпълнение на ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. и ОП "Региони в растеж" 2014-2020: Изпълнението на тази дейност е с цел изпълнение на отговорности и задължения на УО на ОПРР за съхранение и архивиране на документите по ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. и ОПРР 2007-2013 г., съобразено с изискванията на Регламентите на ЕС и с Националните нормативни документи за това. Поради огромния обем документация по изпълнението на ОПРР 2007-2013, след проведена процедура за подбор и оценка на оферти , УО на ОПРР е наел сградата на логистичен център „Берс” АД, находящ се в гр. София, с. Казичене за голяма част от документацията по ОПРР 2014-2020, друга част се съхранява в в офис-сградата на ГД „СППРР“. , Contracted Amount: 940 672.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: дейността е отпаднала от настоящата бюджетна линия : дейността е отпаднала от настоящата бюджетна линия , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: 2.1 Изготвяне и поддръжка на интернет страница, участия в медиите, информационни филми и клипове по телевизията, реклами и други контакти с пресата: Осигуряване на публичност и прозрачност на Напредъка и постиженията по ОПРР 2014 - 2020 г., развитие и утвърждаване на положителния имидж на ОПРР, финансовият принос на ЕФРР и ролята на ЕС. Привличане на интереса на широката общественост към дейностите и постигнатите резултати по ОПРР и усвоените средства от ЕС. Предоставяне на подробна информация на бенефициентите и заинтересованите страни за изискванията и възможностите за кандидатсвтане по ОПРР. Предвижда се оптимизиране на функциалността или разработване на нова интернет страница на ГД „СППРР” и поддържането на интернет страницата с актуализираните изисквания са задължителни елементи на информацията за проекти и бенефициенти съгласно член 115 от Регламента на ЕС 1303/2013. , Contracted Amount: 1 641 407.41 , Reported Amount: 1 298 822.82
  • Activity: 2.2 Изготвяне на публикации, бюлетини, брошури, постери, наръчници и други информационни и рекламни материали, общо: България, като държава-членка на Европейския съюз (ЕС), е задължена да информира своите граждани по най-подходящия начин за помощта, предоставена от фондовете на ЕС, както и за ефекта, който ще има върху страната, даден регион, общност или отделна личност, осъществяването на отделни приоритети, мерки или проекти. В изпълнение на Националната комуникационна стратегия трябва да се повиши информираността на целевите групи за визията и приоритетите на Споразумението за партньорство, на бенефициентите и потенциалните бенефициенти, относно възможностите, предоставяни от Общността, както и общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите. , Contracted Amount: 510 289.85 , Reported Amount: 304 618.95
  • Activity: 2.3 Организиране на конференции, „пътуващи“ изложби и семинари, информационни кампании, анализи на общностите, кръгли маси и фокус групи, публикации, анкети, проучвания, семинари за стимулиране на гражданската подкрепа и отговорност за предлаганите инвестиции : В рамките на изпълнението на Националната комуникационна стратегия на СП и на Годишните планове за действие на ОПРР, ще бъдат застъпени и използвани комуникационни дейности и канали, съобразени с подходящите начини за достигане до съответната целева или под­група, както и спрямо целите на комуникацията. Ще спомогне да бъде привлечен обществения интерес и да се повиши обществената информираност за обхвата, целите и резултатите по ОПРР 2014-2020, като ще бъде подчертан финансовия принос на ЕФРР и приноса на Европейския съюз., Contracted Amount: 1 061 761.47 , Reported Amount: 861 615.72
  • Activity: 3.2 Обезпечаване на командировки на служители, пряко участващи в планирането, управлението, изпълнението, наблюдението, оценката и контрола на ОПРР 2014-2020 г.: Под-дейността е насочена към по-нататъшно укрепване на административния капацитет на ГД „СППРР”, за да може ефективно да изпълнява функциите си на Управляващ орган, свързани с планирането, управланието, изпълнението, наблюдението, оценката и контрола на ОПРР, както и към повишаване на информираността и капацитета на бенефициентите и потенциалните бенефициенти на ОПРР 2014-2020 за изпълнение на подкрепяните от програмата политики в областта на устойчивото и балансирано градско и регионално развитие и постигане на мерките за енергийна ефективност.. , Contracted Amount: 516 703.45 , Reported Amount: 41 843.37
  • Activity: 3.3.Разработване и изпълнение на програми за обучение (наемане на експерти, организиране на обучения, учебни материали и др.) за улесняване на изпълнението на ОПРР 2014-2020 г.: За повишаване квалификацията и укрепи капацитетът на служителите на Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и регионалните му отдели за ефективно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, изпълнението, наблюдението, оценката и контрола на оперативната програма съгласно разпоредбите и предписанията на регламентите на Европейския съюз за Структурните фондове., чрез осъществяване на специализирани обучения. Изпълнението на под-дейността ще допринесе и до изпълнение на една от основните отговорности на Управляващия орган, а именно: да гарантира, че служителите, участващи в прилагането и управлението на дейностите по оперативната програма притежават достатъчен капацитет и имат готовност да изпълняват задълженията си по време на процеса на изпълнение на програмата; да изгради достатъчен капацитет за реализацията на програмата на всички нива, на управление. Служителите на Управляващия орган (включително неговите регионални отдели), отговарящи за изпълнението и управлението на средствата от ЕС, трябва да получават непрекъснато обучение по време на работния процес, както при изготвянето на ОПРР, така и при разработването на административните процедури за нейното изпълнение. , Contracted Amount: 207 500.00 , Reported Amount: 207 500.00
  • Activity: 3.4 Обучение на персонала на УО на ОПРР 2014-2020 г. и бенефициентите (работни срещи, семинари, обмен на добри практики и опит и др.) с оглед ефективното и ефикасно управление и изпълнение на ОПРР 2014-2020 г. : Под-дейността е насочена към по-нататъшно укрепване на административния капацитет на ГД „СППРР”, за да може ефективно да изпълнява функциите си на Управляващ орган, свързани с изпълнението, наблюдението, оценката и контрола на ОПРР. В тази връзка се предвижда, като основно под-дейността финансовото да обезпечи участието на служителите на УО в съвместни работни групи, работни срещи, обучения, семинари, конференции, комисии, комитети, форуми, мероприятия за обмен на добри практики и опит, други мероприятия с подобен характер организирани на централно и регионално ниво в страната от външни на ГД „СППРР” институции и организации, държавни агенции, регионални съвети за развитие и икономически и социални партньори на централно, регионално и местно ниво, европейски институти в областта на публичната администрация, както и др. организирани обучения, семинари, работни срещи и др. мероприятия, които са пряко свързани с изпълнение на основните задължения на експертите и повишаване, надграждане на компетентността им и институционолния/административния капацитет. Ще бъде подпомогнато участието в обучения и мероприятия в сраната, както на служителите на централно ниво така и на регионалните отдели на дирекцията, разположени в центровете на районите на ниво NUTS 2. За укрепване на капацитета на УО на ОПРР в качеството му на бенефициент на ОПРР за успешно участие в изпълнението на ОПРР и усвояване на средствата, отпуснати от Структурните фондове ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП в съответствие със следните принципи: публичност и прозрачност; свободна и лоялна конкуренция; равнопоставеност и недопускане на дискриминация. , Contracted Amount: 165 856.08 , Reported Amount: 154 620.59
  • Activity: 4.2.Разходи за организация и управление на бюджетната линия : 4.2 Разходи за организация и управление на бюджетната линия са необходими за наемането на четирима счетоводители, които ще отговарят за различните дейности , като това ще подсигури доброто управление на бюджетните линии, както по-доброто управление и мотиноринг на финансовите операции и анализи на цялостната безвъзмедна помощ, предоставена от ЕС. По този начин се осигурява външен одит и обективното ръководене на счетоводните дейсности по проектите, като това гарантира прозрачност и експертност на високо равнище. По отношение на мерките за информация и публичност на бюджетната линия ще се спазват всички задължителни изисквания на ЕС, в съответвие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Contracted Amount: 70 006.10 , Reported Amount: 58 583.05

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SICON GROUP CONSULT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 745.00
  • Contractor: Izdatelska kashta, Contracted Amount*: 57 000.00 , Reported Amount**: 57 000.00
  • Contractor: bTV group, Contracted Amount*: 289 022.64 , Reported Amount**: 227 413.39
  • Contractor: Ivailo, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 2 973.91
  • Contractor: BULGARIAN NATIONAL TELEVISION, Contracted Amount*: 66 570.00 , Reported Amount**: 75 649.68
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 302 089.20 , Reported Amount**: 302 081.45
  • Contractor: Asya, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 12 960.01
  • Contractor: GDR Systems, Contracted Amount*: 18 295.20 , Reported Amount**: 18 295.20
  • Contractor: Antoniya, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 11 400.00
  • Contractor: Simona, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 12 960.00
  • Contractor: Greta, Contracted Amount*: 13 740.00 , Reported Amount**: 3 435.00
  • Contractor: MC studio, Contracted Amount*: 17 944.00 , Reported Amount**: 6 672.00
  • Contractor: TV Evropa, Contracted Amount*: 147 504.00 , Reported Amount**: 86 880.00
  • Contractor: Alina, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 11 400.00
  • Contractor: EMILIA, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 926.69
  • Contractor: Emilian, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 7 290.83
  • Contractor: Anaili mili, Contracted Amount*: 11 016.00 , Reported Amount**: 11 016.00
  • Contractor: ECORYS SOUTH EAST EUROPE, Contracted Amount*: 259 200.00 , Reported Amount**: 259 200.00
  • Contractor: Krum, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 22 518.84
  • Contractor: Stefka, Contracted Amount*: 5 784.12 , Reported Amount**: 35 519.90
  • Contractor: Darik radio , Contracted Amount*: 101 788.00 , Reported Amount**: 128 016.00
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 1 610.81
  • Contractor: "PRO SYSTEM" LTD, Contracted Amount*: 180 000.00 , Reported Amount**: 51 906.00
  • Contractor: Bulgarian national radio, Contracted Amount*: 23 520.00 , Reported Amount**: 25 920.00
  • Contractor: OPRD: TRAININGS FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND GROWTH ", Contracted Amount*: 249 000.00 , Reported Amount**: 249 000.00
  • Contractor: "GREAT LEVAL CONSULTING" Ltd., Contracted Amount*: 180 000.00 , Reported Amount**: 54 756.00
  • Contractor: MARIANA, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sofia Muvers, Contracted Amount*: 22 368.00 , Reported Amount**: 22 368.00
  • Contractor: Home.bg, Contracted Amount*: 33.87 , Reported Amount**: 352.37
  • Contractor: 24/7 ENTERTAINMENT GROUP, Contracted Amount*: 75 600.00 , Reported Amount**: 75 600.00
  • Contractor: ARGUS BUSINESS CORPORATION, Contracted Amount*: 1 610 560.00 , Reported Amount**: 469 470.72
  • Contractor: Oberon radio max, Contracted Amount*: 39 408.05 , Reported Amount**: 39 408.04
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 12 106.25
  • Contractor: TAO BUILDING LTD., Contracted Amount*: 3 367 032.96 , Reported Amount**: 3 546 932.59
  • Contractor: NEM - GENOV - Georgi Genov, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 4 939.20
  • Contractor: Nikolai, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 10 325.73
  • Contractor: Radiocompany CJ, Contracted Amount*: 70 804.68 , Reported Amount**: 79 294.15
  • Contractor: Todor, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 4 165.74
  • Contractor: Michaela, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 7 599.98
  • Contractor: "BGMAP" Ltd., Contracted Amount*: 420 000.00 , Reported Amount**: 199 925.04
  • Contractor: NOVA TV, Contracted Amount*: 290 732.25 , Reported Amount**: 235 202.53
  • Contractor: Katerina, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 620.62
  • Contractor: Savina, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 11 400.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 11 400.00
  • Contractor: Ralitsa, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 8 007.16
  • Contractor: CENTRE FOR EUROPEAN TRAINING LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 048.00
  • Contractor: Focus nunti LTD, Contracted Amount*: 75 586.80 , Reported Amount**: 99 255.60
  • Contractor: TBM Consulting Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 976.40
  • Contractor: INSTITUTE OF PUBLIC ADMINISTRATION, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 11 940.00
  • Contractor: Kontrax , Contracted Amount*: 457 791.36 , Reported Amount**: 457 791.36
  • Contractor: EKO LOGISTIK A, Contracted Amount*: 49 440.00 , Reported Amount**: 49 440.00
  • Contractor: Lonatex Ltd., Contracted Amount*: 1 106 438.40 , Reported Amount**: 1 083 387.60
  • Contractor: Radostin, Contracted Amount*: 41 300.00 , Reported Amount**: 15 673.47
  • Contractor: OSSMO AD, Contracted Amount*: 1 200 000.00 , Reported Amount**: 131 710.80
  • Contractor: Zetra - Petko Cernev , Contracted Amount*: 39 640.00 , Reported Amount**: 46 200.00
  • Contractor: Black sea TV, Contracted Amount*: 17 820.00 , Reported Amount**: 15 160.00
  • Contractor: Preslav, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: LIREKS OOD, Contracted Amount*: 219 270.00 , Reported Amount**: 251 484.00
  • Contractor: Metroradio Ltd., Contracted Amount*: 82 042.20 , Reported Amount**: 93 666.60
  • Contractor: MINA TRAVEL AND EVENT GROUP LTD, Contracted Amount*: 5 400 000.00 , Reported Amount**: 127 756.39
  • Contractor: Dimitriika, Contracted Amount*: 41 300.00 , Reported Amount**: 18 399.92
  • Contractor: Tsvetelina, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 12 960.00
  • Contractor: Investor.bg, Contracted Amount*: 77 764.50 , Reported Amount**: 76 577.67
  • Contractor: GLOBAL FREIM OOD, Contracted Amount*: 60 000.00 , Reported Amount**: 60 000.00
  • Contractor: Magdalena, Contracted Amount*: 11 400.00 , Reported Amount**: 950.00
  • Contractor: "Mercury 97" LTD, Contracted Amount*: 1 020 000.00 , Reported Amount**: 723 948.11
  • Contractor: radio VT, Contracted Amount*: 5 940.00 , Reported Amount**: 3 939.60
  • Contractor: ECOTEH KONSULT, Contracted Amount*: 42 240.00 , Reported Amount**: 42 240.00
  • Contractor: IB Ventures JSC, Contracted Amount*: 897 000.00 , Reported Amount**: 897 000.00
  • Contractor: Elit Media Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 136 040.00 , Reported Amount**: 60 792.00
  • Contractor: Balkan broadcasting, Contracted Amount*: 10 944.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: BENEVENT LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: SPORTS SKILLS LTD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Trained people from beneficiaries, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 260.00 , Reached amount: 1 525.00
Indicator 2 Извършена техническа подкрепа за правилното управление, изпълнение, наблюдение, оценка и контрол на ОПРР 2014-2020 г., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 21.00
Indicator 3 Сключени и изпълнени договори за консултантски услуги, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Закупени и/или наети дълготрайни материални активи, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 5 Разработени и изпълнени програми за обучение, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Проведени заседания на КН на ОПРР, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 25.00
Indicator 7 Conducted information campaigns and publicity activities, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 35 340.00 , Reached amount: 50 637.00
Indicator 8 Закупено и доставено оборудване, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 402.00 , Reached amount: 322.00
Indicator 9 Извършени оценки, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 17 499 755.87 BGN
Grant 17 499 755.87 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 10 988 610.92 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 270 000.00 0.00 270 000.00 МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 51 000.00 0.00 51 000.00 „МЕРКУРИЙ-97“ ЕООД
Липса на добро финансово управление 1 134 077.31 0.00 1 134 077.31 Project-level financial correction
Липса на добро финансово управление 14 463.23 0.00 14 463.23 БТВ Медиа Груп ЕАД
Липса на добро финансово управление 9 590.40 0.00 9 590.40 Инвестор.бг АД
Липса на добро финансово управление 7 680.00 0.00 7 680.00 ТЕЛЕВИЗИЯ ЕВРОПА АД
Липса на добро финансово управление 1 152.00 0.00 1 152.00 ЕЛИТ МЕДИА БЪЛГАРИЯ ЕООД
Липса на добро финансово управление 28 008.00 0.00 28 008.00 ДАРИК РАДИО АД
Липса на добро финансово управление 14 364.00 0.00 14 364.00 НОВА БРОУДКАСТИНГ ГРУП АД
Липса на добро финансово управление 6 621.60 0.00 6 621.60 "Метрорадио" ЕООД
Липса на добро финансово управление 4 499.94 0.00 4 499.94 РАДИОКОМПАНИЯ СИ.ДЖЕЙ ООД
Липса на добро финансово управление 4 560.00 0.00 4 560.00 ЗЕТРА - ПЕТКО ЧЕРНЕВ ЕТ
Липса на добро финансово управление 23 668.80 0.00 23 668.80 ФОКУС-НУНТИ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Наемане на сграден фонд за нуждите на Главна Дирекция „Програмиране на регионалното развитие” (УО на ОПРР), за период от 4 (четири) години, с възможност за обособяване на 145 работни места”, Estimated Amount: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: “Избор на изпълнител за разработване на подробен сценарий за организиране и участие на предложен/ите водещ/и в образователно-културни събития в до 5 града в страната, като част от кампанията „Моят град е моята крепост“ за популяризиране на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: “Избор на изпълнител за разработване на подробен сценарий за организиране и участие на предложен/ите водещ/и в образователно-културни събития в до 5 града в страната, като част от кампанията „Моят град е моята крепост“ за популяризиране на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”
    Contractor: GLOBAL FREIM OOD
    Contract total funded value: 60 000.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на преносими компютри за Министерство на регионалното развитие и благоустройството (ГД СППРР)“, Estimated Amount: 83 333.00
  • Differentiated position 1: Доставка на преносими компютри за Министерство на регионалното развитие и благоустройството (ГД СППРР)“
    Contractor: LIREKS OOD
    Contract total funded value: 161 070.00
Procedure 4 Subject to due process: „Извършване на екологична оценка и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони на Оперативната програма за развитие на регионите за програмен период 2021-2027 г.“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на екологична оценка и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони на Оперативната програма за развитие на регионите за програмен период 2021-2027 г.“
    Contractor: EKO LOGISTIK A
    Contract total funded value: 49 440.00
Procedure 5 Subject to due process: „Изработване и излъчване на 3D видео mapping за популяризиране на ОПРР 2014-2020 г.“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Изработване и излъчване на 3D видео mapping за популяризиране на ОПРР 2014-2020 г.“
    Contractor: 24/7 ENTERTAINMENT GROUP
    Contract total funded value: 75 600.00
Procedure 6 Subject to due process: „Логистично обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Регионално развитие”, Оперативна програма „Региони в растеж“ и текущата работа по тях“, Estimated Amount: 850 000.00
  • Differentiated position 1: „Логистично обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Регионално развитие“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и текущата работа по тях“
    Contractor: "Mercury 97" LTD
    Contract total funded value: 1 020 000.00
Procedure 7 Subject to due process: „Осигуряване на информационни материали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ , Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на информационни материали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“
    Contractor: "GREAT LEVAL CONSULTING" Ltd.
    Contract total funded value: 180 000.00
Procedure 8 Subject to due process: „Осигуряване на логистична подкрепа за организиране и провеждане на събития за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на логистична подкрепа за организиране и провеждане на събития за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.”
    Contractor: OSSMO AD
    Contract total funded value: 1 200 000.00
Procedure 9 Subject to due process: „Осигуряване на логистично и техническо обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.”, Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на логистично и техническо обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Осигуряване на на логистично и техническо обезпечаване на събития, касаещи реализацията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.”
    Contractor: ARGUS BUSINESS CORPORATION
    Contract total funded value: 1 200 000.00
Procedure 10 Subject to due process: „ОСИГУРЯВАНЕ НА ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020 Г. И ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА РЕГИОНИТЕ“ 2021-2027 Г. В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ И КАНАЛИ“ С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Изработване на аудио и видео материали за популяризиране на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.“, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „ОСИГУРЯВАНЕ НА ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020 Г. И ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА РЕГИОНИТЕ“ 2021-2027 Г. В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ И КАНАЛИ“ С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Изработване на аудио и видео материали за популяризиране на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.“
    Contractor: Izdatelska kashta
    Contract total funded value: 57 000.00
Procedure 11 Subject to due process: „Осигуряване на популяризиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г. в социалните мрежи и канали” с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Създаване, разработване и публикуване на онлайн съдържание чрез популярни лица (инфлуенсъри) в социалните мрежи и канали за Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите” 2021-2027 г.”;, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „Създаване, разработване и публикуване на онлайн съдържание чрез популярни лица (инфлуенсъри) в социалните мрежи и канали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.“ Договор № РД-02-29-121/28.11.2023 г. с изпълнител „ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 71 760.00
Procedure 12 Subject to due process: „Осигуряване на рекламни материали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ , Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Дизайн, изработка и доставка на рекламни материали и сувенири за приоритетни оси „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ и „Регионална пътна инфраструктура““
    Contractor: "BGMAP" Ltd.
    Contract total funded value: 180 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Дизайн, изработка и доставка на рекламни материали и сувенири за приоритетни оси „Регионална образователна инфраструктура“, „Регионална здравна инфраструктура“ и „Регионална социална инфраструктура““
    Contractor: "BGMAP" Ltd.
    Contract total funded value: 240 000.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Дизайн, изработка и доставка на рекламни материали и сувенири за приоритетна ос „Регионален туризъм““
    Contractor: "PRO SYSTEM" LTD
    Contract total funded value: 180 000.00
Procedure 13 Subject to due process: „Осигуряване на техническо оборудване за провеждане на аудио и видео комуникации със заинтересовани страни по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020 г.“, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на техническо оборудване за провеждане на аудио и видео комуникации със заинтересовани страни по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020 г.“
    Contractor: LIREKS OOD
    Contract total funded value: 58 200.00
Procedure 14 Subject to due process: „Разработване и изпълнение на програми за обучение за надграждане на административния капацитет на Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 208 333.00
Procedure 15 Subject to due process: Актуализирана методология за избор на външни експерти, оказващи техническа подкрепа на УО на ОПРР 2014-2020 г., изменена и допълнена от 2017 г. , Estimated Amount: 0.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на компютърни конфигурации за Министерство на регионалното развитие и благоустройството (ГД СППРР)“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: оставка на компютърни конфигурации за Министерство на регионалното развитие и благоустройството (ГД СППРР)“
    Contractor: Kontrax
    Contract total funded value: 444 704.16
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на мобилни принтери, цифрови фотоапарати и дронове, необходими за работата на ОПРР 2014-2020, с три обособени позиции, Estimated Amount: 45 000.00
  • Differentiated position 1: „ДОСТАВКА НА 14 БРОЯ МОБИЛНИ ПРИНТЕРА СЪС СОФТУЕР, С НЕЗАВИСИМО ЗАХРАНВАНЕ (НА БАТЕРИЯ), ПОДСИГУРЕНИ С ВСИЧКИ СЪПЪТСТВАЩИ КОНСУМАТИВИ“;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „ДОСТАВКА НА 14 БРОЯ ЦИФРОВИ ФОТОАПАРАТА, ПОДСИГУРЕНИ С ВСИЧКИ СЪПЪТСТВАЩИ КОНСУМАТИВИ“;
    Contractor: GDR Systems
    Contract total funded value: 18 295.20
  • Differentiated position 3: „ДОСТАВКА НА 7 БРОЯ ДРОНОВЕ, ПОДСИГУРЕНИ С ВСИЧКИ СЪПЪТСТВАЩИ КОНСУМАТИВИ“
    Contractor: Kontrax
    Contract total funded value: 13 087.20
Procedure 18 Subject to due process: заповеди за счетоводна подпомагане за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. по Дейност 1.1. и 2.1., Estimated Amount: 1 000.00
Procedure 19 Subject to due process: избор на външен специалист по Дейност 1.1, Estimated Amount: 0.00
Procedure 20 Subject to due process: Извършване на екологична оценка и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони на изменение и допълнение на Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г., във връзка с нови приоритети по Фонда за справедлив преход, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на екологична оценка и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони на изменение и допълнение на Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г., във връзка с нови приоритети по Фонда за справедлив преход
    Contractor: ECOTEH KONSULT
    Contract total funded value: 42 240.00
Procedure 21 Subject to due process: извършване на счетоводна дейност по под дейност 1.1. и 2.1., Estimated Amount: 2 000.00
Procedure 22 Subject to due process: извършване на счетоводна дейност по под-дейности 1.2; 1.3; 1.9.1; 1.14; 1.8 и 2.3 , Estimated Amount: 2 000.00
Procedure 23 Subject to due process: Извършване на услуга с предмет „Осъществяване на пренос и подредба на документация от архивохранилище на ГД ПРР“, съгласно чл.14, ал.5, т. 2 от Закона за обществените поръчки, Estimated Amount: 0.00
Procedure 24 Subject to due process: Изработване и излъчване на 3D mapping на популяризиране на ОПРР 2014-2020 г., Estimated Amount: 0.00
Procedure 25 Subject to due process: Методология за избор на външни експерти, оказващи техническа подкрепа на УО на ОПРР 2014 - 2020 г., Estimated Amount: 0.00
Procedure 26 Subject to due process: Наем на сграда за нуждите на Главна дирекция „Стратегическо планиране и програми за регионално развитие“ (ГД СППРР), Министерство на регионалното развитие и благоустройството, Управляващ орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007–2013, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014–2020 и Програма „Развитие на регионите” 2021–2027, Estimated Amount: 0.00
Procedure 27 Subject to due process: наемане на 1 бр. външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП" за съгласуване на документи, преписки, материали, Estimated Amount: 11 400.00
Procedure 28 Subject to due process: наемане на 1 бр. външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП", ГД ГРР - м. април 2016 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП", ГД ГРР
    Contractor: Desislava
    Contract total funded value: 11 400.00
Procedure 29 Subject to due process: наемане на 1 бр. външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП", ГД ГРР - м. септември 2016 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: наемане на 1 бр. външен специалист за подпомагане на отдел "ПОИП", ГД ГРР - м. септември 2016 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 30 Subject to due process: наемане на 2 бр. външни специалисти за подпомагане на дейността на отдел „Изпълнение на програмните приоритети“ в "Оценка на проектни предложения" и "Административен сътрудник" към Главна дирекция „Градско и регионално развитие“ , Estimated Amount: 13 740.00
Procedure 31 Subject to due process: наемане на 2 бр. външни специалисти по позиция "Изпълнение на програмните приоритети" за подпомагане на дейността на отдел "ИПП" в Главна дирекция „Градско и регионално развитие“, Estimated Amount: 11 400.00
  • Differentiated position 1: наемане на технически сътрудник за отдел ИПП, ГД ГРР - позиция 2 от обявата
    Contractor: Emilian
    Contract total funded value: 11 400.00
  • Differentiated position 2: наемане на технически сътрудник за отдел ИПП, ГД ГРР - позиция 3 от обявата
    Contractor: Michaela
    Contract total funded value: 11 400.00
Procedure 32 Subject to due process: наемане на 3 бр. външни специалисти за отдел "Финансово управление и контрол" - за сектор "Финансов контрол" - 2 бр. и сектор "Счетоводна отчетност, разплащания и лоши вземания" за подпомагане на дейността на отдела в ГД "ГРР" , Estimated Amount: 12 960.00
Procedure 33 Subject to due process: наемане на 3 бр. външни специалисти по позиции "Предварителен контрол" - 2 бр. и "Мониторинг" - 2 бр. за подпомагане на дейността на отдел "Предварителен контрол и мониторинг", ГД "ГРР", Estimated Amount: 11 400.00
Procedure 34 Subject to due process: наемане на 3 бр. външни специалисти по позиция "Сигнали за нередности" - 2 бр. и "Административен сътрудник" -1 бр. за подпомагане на дейността на отдел „Законодателство, оценка на риска и нередности” в Главна дирекция „Градско и регионално развитие“ , Estimated Amount: 12 960.00
Procedure 35 Subject to due process: наемане на външен специалист - експерт в МРРБ, съгласно Методологията за избор на външни специалисти, Estimated Amount: 6 000.00
Procedure 36 Subject to due process: наемане на външен специалист да осъществява дейност – технически асистент за подпомагане дейността на отдел „Програмиране, оценка, информация и публичност“ в Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие“ , Estimated Amount: 12 960.00
Procedure 37 Subject to due process: наемане на външен специалист за подпомагане на дейността на отделите на Главна дирекция "Градско и регионално развитие", Estimated Amount: 11 400.00
Procedure 38 Subject to due process: наемане на външен специалист за подпомагане на деловодната дейност на отделите в Главна дирекция „Градско и регионално развитие“ , Estimated Amount: 0.00
Procedure 39 Subject to due process: осигуряване на необходимия сграден фонд за нуждите на ГД "СППРР" за 3 години от деня на подписване на протокола , Estimated Amount: 897 000.00
Procedure 40 Subject to due process: Осигуряване на рекламни и информационни материали за Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите” 2021-2027 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на рекламни и информационни материали за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и Програма „Развитие на регионите“ 2021-2027 г.“.
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 230 329.20
Procedure 41 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и в чужбина, хотелско настаняване, организиране на мероприятия и събития и предоставяне на съпътстващи услуги за нуждите на Министерство на регионалното развитие и благоустройството, Estimated Amount: 4 500 000.00
Procedure 42 Subject to due process: ОСИГУРЯВАНЕ НА САМОЛЕТНИ БИЛЕТИ ЗА ПРЕВОЗ ПО ВЪЗДУХ НА ПЪТНИЦИ И БАГАЖ ПРИ СЛУЖЕБНИ ПЪТУВАНИЯ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА ЗА НУЖДИТЕ НА ГД „СППРР“ И ДИРЕКЦИЯ „УТС“ В МРРБ“, Estimated Amount: 410 560.00
  • Differentiated position 1: ОСИГУРЯВАНЕ НА САМОЛЕТНИ БИЛЕТИ ЗА ПРЕВОЗ ПО ВЪЗДУХ НА ПЪТНИЦИ И БАГАЖ ПРИ СЛУЖЕБНИ ПЪТУВАНИЯ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА ЗА НУЖДИТЕ НА ГД „СППРР“ И ДИРЕКЦИЯ „УТС“ В МРРБ“
    Contractor: ARGUS BUSINESS CORPORATION
    Contract total funded value: 410 560.00
Procedure 43 Subject to due process: ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ОЦЕНКА НА ВЪЗДЕЙСТВИЕТО НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020“ , Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на оценка на въздействието на ОПРР 2014-2020
    Contractor: ECORYS SOUTH EAST EUROPE
    Contract total funded value: 259 200.00
Procedure 44 Subject to due process: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Oberon radio max
    Contract total funded value: 27 574.85
  • Differentiated position 2: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Darik radio
    Contract total funded value: 19 900.00
  • Differentiated position 3: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Investor.bg
    Contract total funded value: 29 812.50
  • Differentiated position 4: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: BULGARIAN NATIONAL TELEVISION
    Contract total funded value: 66 570.00
  • Differentiated position 5: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: TV Evropa
    Contract total funded value: 39 600.00
  • Differentiated position 6: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Metroradio Ltd.
    Contract total funded value: 24 999.00
  • Differentiated position 7: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Elit Media Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 40 040.00
  • Differentiated position 8: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: NEM - GENOV - Georgi Genov
    Contract total funded value: 5 000.00
  • Differentiated position 9: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Zetra - Petko Cernev
    Contract total funded value: 10 000.00
  • Differentiated position 10: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: bTV group
    Contract total funded value: 97 716.24
  • Differentiated position 11: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Radiocompany CJ
    Contract total funded value: 19 948.68
  • Differentiated position 12: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: radio VT
    Contract total funded value: 5 940.00
  • Differentiated position 13: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: MC studio
    Contract total funded value: 8 320.00
  • Differentiated position 14: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: Bulgarian national radio
    Contract total funded value: 12 000.00
  • Differentiated position 15: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии - процедура 2019 г.
    Contractor: NOVA TV
    Contract total funded value: 99 896.25
Procedure 45 Subject to due process: Популяризиране на изпълнението и напредъка на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в електронни медии- радиа, Estimated Amount: 436 175.00
Procedure 46 Subject to due process: Популяризиране на напредъка и изпълнението на ОПРР 2014-2020 и провеждане на информационна кампания "Моят град е моята крепост", Estimated Amount: 736 686.13
Procedure 47 Subject to due process: Приемане на оферти за отдаване под наем на помещения за съхранение на документи на хартиен носител по изпълнение на ОПРР 2007-2013 и ОПРР 2014-2020., Estimated Amount: 0.00
Procedure 48 Subject to due process: процедура за избор на външни сътрудници - 2 бр. през 2017 г. - административен сътрудник на Главен директор на ГД "ГРР" и технически сътрудник към отдел "ПКМ", ГД "ГРР", Estimated Amount: 30 000.00
Procedure 49 Subject to due process: процедура за избор на външни сътрудници _МРРБ, Estimated Amount: 5 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN