Identification

UMIS Number BG16RFOP001-2.001-0159-C01
Project Name Implementation of energy efficiency measures in the administrative building of the municipality of Botevgrad
Beneficiary 000776089 Botevgrad Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 11.10.2016
Start Date 11.10.2016
End Date 16.11.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Окръг, Ботевград, гр.Ботевград

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на Община Ботевград“ е по приоритетна ос 2 ,,Подкрепа за енергийната ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на ОП ,,Региони в растеж“. В рамките на проекта за административната сграда на Община Ботевград ще бъдат предприети и изпълнени мерки за повишаване на енергийната й ефективност и мерки, свързани с подобряване достъпа на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на Наредба № 4/01.07.2009 г. и други мерки, предвидени в техническия паспорт на сградата. Необходимите енергоспестяващи мерки за сградата са отразени в доклад от обследване за ЕЕ, придружен с валиден сертификат за енергийни характеристики, направени от лицензирано за това лице. Ще бъдат изпълнени задължителни и препоръчителни мерки, предвидени в Техническия паспорт на сградата. Мерките целят повишаване на класа на енергопотребление, увеличаване на енергийни спестявания и осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение. Сградата, обект на интервенция е в лошо техническо състояние. Сградата е построена през 1971 година и оттогава основни ремонти не са правени. В резултат от изпълнение на проекта на територията на Общината в административната сграда на Община Ботевград ще се създадат по-добри условия за работа на работещите в сградата и по-добри условия за посетителите на сградата, а именно  на 35 279 жители на Община Ботевград (голяма част от тях ползват услугите на общинската администрация и библиотеката), както и на собственици на недвижими имоти на територията на Община Ботевград. Сградата реконструирана и обновена ще отговаря на съвременните изисквания за административни сгради. Ще се намали енергопотреблението и загубата на топлина през зимния сезон и разходите за отопление и климатизация. Ще се подобри външния облик не само на сградата, но и на централната градска част, където е ситуирана тя.
Activities
  • Activity: Провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители, съгласно изискванията на ЗОП: За успешното изпълнение на проектното предложение Бенефициентът – Община Ботевград ще сключи договори с изпълнители за осъществяването на дейностите по проекта. При избора на изпълнители Община Ботевград ще приложи Закона за обществените поръчки и съответните нормативни актове по прилагането му. Ще бъдат проведени пет процедури за избор на: 1. Изпълнител на инженеринг (проектиране и строителство) 2. Изпълнител на строителен надзор 3. Екип за управление на проекта 4. Избор на изпълнител на мерки по информация и публичност 5. Избор на одитор на проекта. Предмет на интервенция по настоящия проект е сграда на общинската администрация на Община Ботевград. Ако съответната обществена поръчка е включена в план – графика на Община Ботевград за съответната година ще се пристъпи към провеждането й. Ако поръчката не е включена в план-графика на община Ботевград при необходимост ще се вземе решение за нейното възлагане. Решението за възлагане на обществената поръчка и обосноваването на необходимостта от провеждането й се взима от ръководителя на екипа по проекта съвместно с юриста по проекта. Подготовката и провеждането на всяка конкретна процедура започва с изготвяне на технически спецификации, пълно описание на обекта на поръчката, както и прогнозната стойност на обществената поръчка, определена съгласно разпоредбите на чл. 21 от ЗОП. Прогнозната стойност на обществената поръчка се определя към датата на решението за нейното откриване и включва всички плащания без ДДС към бъдещия изпълнител на поръчката. Юристът (административен и помощен персонал) от екипа определя вида на процедурата съгласно ЗОП и изготвя документацията за участие, обявлението за обществената поръчка, решението за откриване на обществена поръчка и проект на договор. Съгласно чл. 31 от ЗОП документацията за участие има следното задължително съдържание: 1. техническите спецификации; инвестиционните и други проекти, когато се изискват за подготовката на офертата (ако е приложимо за съответната процедура); методиката за определяне на комплексната оценка на офертата, когато е приложимо; образци на документи, както и указание за подготовката им; проект на договор. Юристът по проекта ще отговаря и организира своевременното изпращане на документите, в зависимост от вида на процедурата в „Официален вестник” на Европейския съюз, Регистъра на обществените поръчки и качването им в профила на купувача. В случай, че са поискани писмено разяснения по условията на процедурата при спазване на разпоредбата на ЗОП, юристът ще отговаря и организира своевременното им изпращане. След изтичане на крайния срок за получаване на оферти, със заповед възложителят назначава комисия по реда на чл.103 от ЗОП. Действията на комисията се протоколират, като резултатите от работата й ще се отразяват в доклад. В 10-дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител. Община Ботевград сключва договора в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител, но не преди изтичане на 14-дневен срок от уведомяването на заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за административната сграда на Община Ботевград, находяща се на пл. ,,Освобождение“ 13: В рамките на настоящата дейност избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект, на фаза работен проект за строителство. РП ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включват проектни части: части съгласно Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината, след изготвяне на доклад за съответствието му със съществуващите изисквания на строежите и ще послужи за издаване на разрешение за строеж. Адм. сграда, обект на настоящата интервенция е с обща разгъната площ 8 719.00 м2. Въведена в експлоатация през 1971 г. Предвижда се изпълнението на следните задължителни мерки: Подмяна на всички дограми (прозорци, врати, витрини и др.), неотговарящи на изискванията на Наредба № 7 за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради. Съгласно изискванията на ЗЕЕ и Наредба № 7: Задължително топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, тавани и подове). С цел запазване на досегашния архитектурен облик на сградата, топлоизолацията трябва да се постави от вътрешната страна на стените. Ремонт на мита бучарда. Да се извършат всички РСМР след преминаване (монтиране) на новоизградени електро инсталации, системи за отопление, вентилация, вътрешно водоснабдяване, отводняване и подмяна на дограми. Включващи: демонтажни работи, инсталационни (монтажни) мазачески, шпакловъчни, бояджийски, облицовъчни и настилъчни за възстановяване (подобряване) на съществуващото положение. Прогонване и боядисване с боя на всички метални и дървени повърхности. Обрушване и измазване на подкожушена и липсваща мазилка по фасадите. Почистване на фасадната каменна облицовка, захабена от дългогодишна експлоатация. Възстановяване на липсващи плочи. Цялостен ремонт на дървената покривна конструкция, металните обшивки на покрива и водоотвеждащите елементи. Климатиците да бъдат разположени на покрива на сградата или в една линия по фасадата. Да се предвидят мерки за привеждане на сградата към изискванията на Наредба № 4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението. Ремонт на компрометираните настилки около сградата, така че да са водонепропускливи, за да се спре проникването на атмосферни води към основите и сутерена на сградата. След изпълнението на тези мерки от клас „G” на енергопотребление сградата ще принадлежи към клас на енергопотребление „C”, а дела на спестяванията e 71.63%, разхода за отопление ще се намали с 1081458 kWh/год. с екологичен еквивалент 267.37 тона спесетени емисии СО2. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени: всички енергостестяващи мерки: изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно ТП на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследане; изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до клас на енергопотребление „С“ и препоръчителните мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно ТП на сградата)., Contracted Amount: 1 402 212.41 , Reported Amount: 1 676 389.83
  • Activity: Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект, изпълнение на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация: След изготвянето на инвестиционния проект от изпълнителя на инженеринга избраният консултант на строителен надзор и оценка на съответствието ще изготви доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект, подписан от управителя на фирмата консултант и от всички квалифицирани специалисти, извършили оценката. На базата на този доклад Гл. архитект съгласува работния проект и издава разрешението за строеж. След влизането в сила на разрешението за строеж консултантът, избран да упражнява строителен надзор след съгласуване с възложителя, ще състави акт образец 2 и 2а за законосъобразно започване на строежите, с които строителството по сградите може да започне. По време на изпълнението на строително-монтажните работи, строителният надзор, въз основа на писмения договор с възложителя ще: 1. Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 2. Ще спира строежа, когато той не се изпълнява при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; 3. Осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. следи за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Като част от изпълнението на дейността лицето, което упражнява строителен надзор ще изготви нов технически паспорт на сградата. Техническият паспорт е документ, който включва техническите характеристики на елементите на строежа, свързани с изпълнението на съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 на ЗУТ, инструкции за експлоатация, обслужване, обследване, поддържане и ремонт и отразява всички извършени строителни и монтажни работи след въвеждането на строежа в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор изготвя окончателен доклад до възложителя. Окончателният доклад служи за въвеждане на обекта в експлоатация при спазване разпоредбите на Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Инвеститорският контрол ще се извърши от експерти на Община Ботевград, които не са част от екипа на проекта и за тях разходи не са предвидени, тъй като инвеститорския контрол е основна част от задълженията им по длъжностна характеристика в Общината. Основните дейности, които инвеститорския контрол изпълнява са свързани с: • предотвратяване на излишни разходи • контрол върху качеството на строително-ремонтните работи и влаганите материали • контрол върху качеството и количеството на вложените материали • контрол върху оферти и актове • контрол и проверка на комплектността на проектната, конструктивната и архитектурна документация, свързана с изпълнението на строителните работи • контрол за изпълнението на проектната документация. • Изготвяне на линейни графици за строителния процес и контрол за тяхното изпълнение; • осъществяване на организационни връзки и взаимоотношения с органите на строителния надзор, строителните техници на обекта, както и с ръководители от други специалности., Contracted Amount: 33 658.75 , Reported Amount: 48 464.60
  • Activity: Организация и управление на проекта. Ресурсно осигуряване.: За безпроблемно изпълнение и координация на дейностите по проекта „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на Община Ботевград“ е необходимо създаването на екип, който ще извърши организацията и управлението на проекта. Екипът за управление ще се легитимира със заповед на Кмета на община Ботевград. Екипът за управление (ЕУ) на проекта ще изготви: а) система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване, б) подробен работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници, в) механизъм на взаимодействие и координация между членовете на екипа по проекта. Екипът ще се събира на ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. Членовете на сформирания екип ще са експерти с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Позициите на екипа за управление са: ръководител на проекта - 1, който ще следи за цялостното изпълнение на дейностите по проекта и ще координира и контролира работата на останалите членове от екипа, счетоводител, служител на общината (технически и финансов персонал), който ще отразява разходите в счетоводството на общината и ще следи за правилното разходване на средствата по програмата. Екипът на общината ще бъде подпомаган от външен/и експерти – юрист и координатор (административен и помощен персонал), които ще подпомагат екипът по проекта в подготовката обществените поръчки и изготвянето на задължителната информация до УО на Оперативна програма „Региони в растеж”. Външните експерти ще бъдат избрани след спазване на необходимите нормативни изисквания съгласно закона за обществени поръчки. ЕУ ще управлява реализирането на дейностите по проекта за постигане на резултати и изпълнение на индикаторите, при спазване принципите на добро управление – икономичност, ефикасност и ефективност. ЕУ носи отговорност за изпълнение на проекта, следи за разходването на средствата в съответствие с условията на подписания договор за БФП, за законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта. При установяване на отклонения от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за тях и ще се вземат мерки за отстраняването им. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на междинни шестмесечни технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. ЕУ изготвя и искане за възстановяване на средства за междинни плащания до УПРАВЛЯВАЩИЯ ОРГАН, съгласно исканията за плащане през ИСУН 2020 или на опростени възможности за финансиране, съгласно чл.67, параграф 1, първа алинея, букви б) , в) и г) на Регламент (ЕС) №1303/2013. Дейността ,,Организация и управление на проекта“, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати. , Contracted Amount: 28 710.00 , Reported Amount: 30 758.78
  • Activity: Информация и публичност. : За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира информационна кампания. Мерките за информиране и публичност ще бъдат съобразени с изискванията и условията, посочени в Регламент № 1303/2013 на ЕП и Единен наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Настоящата дейност по информация и публичност ще гарантира прозрачност при разходването на средствата и максимална информираност на обществеността за финансирането от ЕФРР. Ще осведомява всички заинтересовани страни за идеята, целите на проекта, етапите на реализация, постижения и отчет за правилното разходване на средствата. Дейността ще се изпълнява, съгласно предварително разработен план (в Дейност 1) за информация и публичност. Информационната кампания ще се разгърне по следните основни линии: визуализация; информационни събития и информационни материали. Бенефициентът – община Ботевград не разполага с подходящо оборудване и умения за изработката на информационните материали. По тази причина ще бъде избран външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП за дизайн, предпечатна подготовка и печат. В рамките на проекта ще бъдат изработени следните материали: Изработка на временни и постоянни табели/ билборд – 2 бр. Временният билборд се поставя по време на строителството на видно място – 1 бр.. Постоянната табела се поставя след приключването на обектите – 1 бр. И двата вида информационни табели ще бъдат за външен монтаж. • Плакат с информация за проекта – 100 бр. Плакатите ще бъдат поставени на видно място в сградите на общинската администрация, местата за информационни афиши в града. Той ще информира за целите, дейностите и резултатите от проекта и ще гарантира максимална публичност на местно ниво. •Заснемане и обработка на репортаж за изпълнението на проекта - максимум 3 мин – 1бр. Телевизията е най-масовият канал за разпространение на информация. Поради тази причина възложителят ще предвиди изработката на рекламен репортаж за изпълнението на проекта с кадри от самите обекти, интервюта, кадри от събития по проекта и др. •Излъчване на рекламен репортаж в местна телевизия – изработеният рекламен репортаж ще бъде излъчен минимум 3 пъти в местна телевизия; •Излъчване на рекламен репортаж в национална телевизия – изработеният рекламен репортаж ще бъде излъчен поне 1 път в национална телевиция, за по-широка обществена разгласа. •Изработка на баннер за събития по проекта – в рамките на проекта ще бъде изготвен и доставен 1бр. рекламен банер, който ще се ползва за провеждане на публични събития по проекта и ще стои на партера на сградата на Община Ботевград •Изработка на шалчета за жените, служителки в общината, библиотеката и ОбС – 100бр. •Изработка на вратовръзки за мъжете, служители в общината и ОбС – 100бр. •Информиране на гражданите чрез непрекъснато актуализиране на информацията за проекта на интернет страницата на общината. Интернет страницата ще е полезна като място за справка и информационно средство, както за тези, които ще присъстват на събитията, така и за медиите и всички заинтересовани страни.В рамките на дейността ще бъдат изпълнение официално церемония ,,Първа копка“ при стартиране изпълнението на дейностите по строителството и откриваща пресконференция за 20 души и закриваща пресконференция за 20 души. Пресконференциите ще се проведат в зала на общината и ще бъдат отворени за журналисти, местни НПО и активисти. Визуализацията на материалите за информация и публичност е съгласно правилата, указани в Единен наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация., Contracted Amount: 13 075.00 , Reported Amount: 15 381.00
  • Activity: Изпълнение на одит на проект "Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на Община Ботевград“: Съгласно изискванията на програмата Община Ботевград ще наеме външен експерт счетоводител за извършване на финансов одит съгласно изискванията на програмата и закона за независимия финансов одит. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одиторът трябва да се увери: - че всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Одиторът изготвя Доклад за фактически констатации. Докладът включва минимум следното съдържание: дата на издаване на доклада, пореден номер на доклада, оперативна програма, по която се финансира проектът, наименование на проверявания проект, източници и размер на финансиране на проекта, период, в който е извършена окончателната проверка, одитор/одиторски екип, извършил ангажимента, целите на ангажимента, обхват, цели и обекти на проверката, таблица с всички констатации и препоръки във връзка с тях, групирани по същественост, подробна рекапитулация на отчетените допустими разходи по проекта и исканата от бенефициента сума, сключен договор за услуга № ....от г. след проведена процедура за избор на изпълнител (посочва се вида на процедурата и нейния предмет), цитиране на стандартите, по които е извършен ангажиментът, подробно описание на изпълнените процедури във връзка със зададения обхват на проверката, списък с основните прегледани документи, таблично приложение с проверяваните разходи, съдържащо най-малкото описание на разхода, сума, допустимост на разхода (допустим/недопустим), описание на установените пропуски и направените препоръки за тях, както и направения коментар от страна на ръководството на проекта/бенефициента и предприетите действия за тяхната реализация (посочват се изпратените вътрешни писма, ако има такива, до ръководството на проекта/бенефициента с направени констатации за слабости, пропуски и грешки и респ. препоръки за отстраняване и подобрение), , Contracted Amount: 6 800.00 , Reported Amount: 8 100.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: IRINA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 402.66
  • Contractor: ANDREAN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 876.12
  • Contractor: GLOBAL ACCOUNTING Ltd., Contracted Amount*: 8 100.00 , Reported Amount**: 8 100.00
  • Contractor: ALTECH LTD, Contracted Amount*: 8 100.00 , Reported Amount**: 8 181.00
  • Contractor: BEBRESH 2017, Contracted Amount*: 1 672 210.24 , Reported Amount**: 1 676 389.83
  • Contractor: BNI Studio Ltd., Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 7 200.00
  • Contractor: ADORIA CONSULT LTD, Contracted Amount*: 12 480.00 , Reported Amount**: 12 480.00
  • Contractor: "TECHNOSTROI - INVESTCONSULT" Ltd., Contracted Amount*: 92 169.61 , Reported Amount**: 112 766.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: BILDING KOMFORT LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: STROY KONTROL INVEST LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: PLAN CONCEPT LTD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Decrease of annual primary energy consumption of public buildings, Measure Unit: kWh/година, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 340 288.00 , Reached amount: 1 349 462.00
Indicator 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 267.37 , Reached amount: 276.42

Financial Information

Total Project cost 1 665 787.47 BGN
Grant 1 665 787.47 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 665 787.47 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 405.00 0.00 405.00 АЛТЕХ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 360.00 0.00 360.00 БИ ЕН АЙ СТУДИО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 80 576.56 0.00 80 576.56 ДЗЗД БЕБРЕШ 2017
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 344.24 0.00 1 344.24 ТЕХНОСТРОЙ - ИНВЕСТКОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 624.00 0.00 624.00 АДОРИА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 677.43 0.00 1 677.43 ТЕХНОСТРОЙ - ИНВЕСТКОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 810.00 0.00 810.00 ГЛОБЪЛ АКАУНТИНГ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Андреан Ваньов - ръководител на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Андреан Ваньов - ръководител на проекта
    Contractor: ANDREAN
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сгради от държавната и общинска инфраструктура в гр.Ботевград по ОПРР 2014 - 2020, Estimated Amount: 1 402 212.41
  • Differentiated position 1: 1: Изпълнение на инженеринг за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на Община Ботевград
    Contractor: BEBRESH 2017
    Contract total funded value: 1 672 210.24
Procedure 3 Subject to due process: Изпълнение на мерки за информация и публичност по проекти на Община Ботевград по ОП „Региони в растеж” 2014 - 2020, с две обособени позиции, Estimated Amount: 13 075.00
  • Differentiated position 1: 1: Изработване и доставка на промоционални материали за информация и публичност по осем проекта, с бенефициент Община Ботевград по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., запазена по чл. 12 от Закона за обществените поръчки
    Contractor: ALTECH LTD
    Contract total funded value: 8 100.00
  • Differentiated position 2: 2: Организиране на пресконференции, заснемате и излъчване на репортажи за популяризиране, прозрачност и информиране на общностите за дейностите по осем проекта, с бенефициент Община Ботевград по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Contractor: BNI Studio Ltd.
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 4 Subject to due process: Изпълнение на независим финансов одит по проекти на Община Ботевград по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 с бенефициент Община Ботевград”, с осем обособени позиции, Estimated Amount: 6 800.00
  • Differentiated position 1: 1: Изпълнение на независим финансов одит по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на Община Ботевград“
    Contractor: GLOBAL ACCOUNTING Ltd.
    Contract total funded value: 8 100.00
Procedure 5 Subject to due process: Ирина Григорова - счетоводител на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Ирина Григорова - счетоводител на проекта
    Contractor: IRINA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл. 48 от Закона за енергийна ефективност и обследване на сгради за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-7 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ на жилищни и административни сгради на територията на гр. Ботевград, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020” в две обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл. 48 от Закона за енергийна ефективност на жилищни и административни сгради на територията на гр. Ботевград, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020”
    Contractor: "TECHNOSTROI - INVESTCONSULT" Ltd.
    Contract total funded value: 26 884.81
  • Differentiated position 2: Извършване на обследване на сгради за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-7 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ на жилищни и административни сгради на територията на гр. Ботевград, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020”
    Contractor: "TECHNOSTROI - INVESTCONSULT" Ltd.
    Contract total funded value: 26 884.80
Procedure 7 Subject to due process: Подпомагане управлението на проектни предложения по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 с бенефициент Община Ботевград” със седем обособени позиции, Estimated Amount: 10 440.00
  • Differentiated position 1: 1: Подпомагане управлението по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на Община Ботевград“
    Contractor: ADORIA CONSULT LTD
    Contract total funded value: 12 480.00
Procedure 8 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги по чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията - извършване на оцeнка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация, по проекти на Община Ботевград по ОП „Региони в растеж” 2014-2020, с осем обособени позиции, Estimated Amount: 33 658.75
  • Differentiated position 1: 1: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект, упражняване на строителен надзор и въвеждане на обекта в експлоатация по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда на Община Ботевград“
    Contractor: "TECHNOSTROI - INVESTCONSULT" Ltd.
    Contract total funded value: 38 400.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN