Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.096-0078-C02
Project Name Establishment of a children's center for children of employees of Botevgrad Municipality
Beneficiary 000776089 Botevgrad Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 11.06.2021
Start Date 01.07.2021
End Date 14.06.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412), Ботевград, гр.Ботевград

Description

Brief description
Проектът предвижда осигуряване на социална придобивка за 25 служители на общинска администрация на Община Ботевград , посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за детски кът за полагане на почасови грижи за деца в сградата на Община Ботевград. Детският кът ще предоставя почасови грижи за 28 деца на общински служители на възраст 3 - 12 г.
Проектът включва дейности за адаптиране и обзавеждане на помещението, в което ще се помещава детския кът, ремонт на прилежащите санитарни помещения; подбор на персонал -  5 безработни лица, регистрирани в ДБТ Ботевград, за почасово или целодневно полагане на грижи за деца за период от 12 месеца; предоставяне на обучение на назначените лица (в случай на необходимост).
В резултат от изпълнението на проекта ще бъде създаден и оборудван детски кът - социална придобивка, която ще улесни съчетаването на родителската отговорност с успешната трудова реализация на включените служители. Чрез създаване на условия за достъп до услуги за полагане на грижи за децата им, служителите на администрацията ще получат възможност по-добре да съвместяват семейния и професионалния си живот, в унисон със заложените принципи в Европейския стълб за социални права. Посредством изпълнението на дейностите по проекта, на включените служители ще се осигури пълноценна грижа за техните деца в сигурна среда, в непосредствена близост до работното място,  дори при настъпване на форсмажорни обстоятелства, в резултат на които служители срещат затруднение да изпълняват служебните си задължения. 
Заложените дейности ще окажат преки ползи за Община Ботевград като работодател, изразяващи се в осигуряването на по-голям ресурс от кадри, по-мотивирана и по-производителна работна сила. Не на последно място, в рамките на проекта ще се осигури заетост на 5 безработни лицa в рамките на 12 месеца.
Activities
  • Activity: Обособяване на детски кът за почасови грижи за деца на служители на ОбА Ботевград: Проектът предвижда осигуряване на социална придобивка за 25 служители на общинска администрация на Община Ботевград (кът за почасова грижа за деца на служители на ОбА Ботевград на възраст 3-12 г.), посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца в сградата на Община Ботевград. Детският кът ще предоставя почасови грижи за 28 деца на общински служители на възраст 3 - 12 г. С цел осигуряване на безопасност и достъпност за всички ползватели на детския център, се предвижда помещението да се адаптира за целите на създаване на детски кът, което се изразява в поставяне на ударопоглъщаща подова настилка с нехлъзгава повърхност, устойчива на дезинфекционни разтвори и удобна за лесно почистване така, че да не се създават условия за развитие на организми, паразити и насекоми; Съобразно изискванията на Условията за кандидатстване, намиращият се в непосредствена близост до детския кът санитарен възел е пригоден за изпозване от деца, без да се налага извършване на ремонтни деуйности. Помещението, предвидено за обособяване на детски център, ще бъде предназначенo за ползване от няколко възрастови групи (3 г.-5 г., 6г.-9г., 10г.-12 г.). По тази причина се предвижда обособяване на три отделни зони за всяка възрастова група, със съответните за нея оборудване, обзавеждане, пособия за занимания и игра. Предвиденото обзавеждане и оборудването на помещението ще бъде съобразено с броя и възрастта на децата. За обосяване на отделните зони в детския кът се предвижда закупуване минимум на следните артикули: Обзавеждане: детски столове, модулни масички, етажерки и шкафчета за съхранение на занимателните пособия; работни бюра, закачалка за дрехи, шкаф за обувки и др. необходими за функционирането на детския кът артикули Оборудване: два работни лаптопа за персонала, проектор и екран за проектор (за интерактивни занимания), ударопоглъщаща вътрешна настилка (килим) и др. необходими за функционирането на детския кът артикули. Планирано е закупуването на дидактически и занимателни материали и пособия за игра - пособия за занимателни книжки, сборник с народни приказки, пъзели, пособия за рисуване и ръчно творчество (цветни моливи, флумастри, четки, бои, скицници, гланцово блокче, пластилин, лепило и ножици), логически и бордови игри. Ще бъдат осигурени необходимите материали за почистване и дезинфекция и спазване на здравните изисквания (маски/шлемове, дезинфектанти, течен сапун, хартия за подсушаване на ръцете, алкохолни влажни кърпички, продукти за почистване и дезинфекция, ръкавици и др.) Предвидените за закупуване артукули ще обезпечат функционирането на детския кът, като по този начин ще се осигурят необходимите условия за работа и комфортна среда за полагане на почасови грижи за деца от различни възрастови групи. Детският кът ще бъде отворен за посещения според детайлен седмичен график за работа на персонала, който ще бъде изготвян на база предварителни заявки от страна на включените служители. Графикът на работа ще бъде отворен за последващи корекции., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Подбор на персонал за почасова работа в детския кът : В рамките на дейността ще се извърши подбор на безработни лица, регистрирани в ДБТ, които ще бъдат наети за изпълнение на дейността, свързана с полагане на грижи за децата в детския кът. Предимство при подбора ще имат лица, които притежават образователна степен или професионална квалификация в сферата на образованието, социалните услуги за деца, здравеопазване или такива, които са преминали обучение за полагане на грижи за деца. Ще бъдат назначени 5 лица за почасово и целодневно полагане на грижи за деца за период от 12 месеца - при покриване на средна брутна месечна заплата на наетите лица за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за последната година /по данни на НСИ/ и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгл. изискванията на КТ и КСО. В случай, че някое от наетото лице не притежава необходимата квалификация, то ще бъде включено в обучение за полагане на грижи за деца, в рамките на текущата дейност. В този случай обучението на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца или за надграждане на знанията им ще обхваща минимум темите, посочени в т.12.2 от Условията за кандидатстване. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на почасови грижи за деца на служители на ОбА Ботевград: Предоставянето на почасова и целодневна грижа за деца на служители на ОбА Ботевград от квалифициран персонал ще стартира след приключване на предвидените ремонтни дейности, оборудването и обзавеждането на помещението и назначаването на персонала. Лицето, което ще бъде назначено на позицията "Координатор" на проекта ще отговаря за организиране и координиране работата на детския кът. За фукнционирането на детския кът са предвидени режийни разходи за помещението, застраховка на закупеното по проекта оборудване. Работата на наетите служители ще се извършва според предварителен график. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 96 251.11

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Заети/родители/, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 45.00
Indicator 3 Безработни лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 7.00
Indicator 4 Брой предприятия, получили подкрепа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Брой заети лица /родители/ с осигурено съвместяване на семейния и професионалния живот, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 45.00
Indicator 6 Безработни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 134 751.55 BGN
Grant 134 751.55 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 134 751.55 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN