Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0242-C03
Project Name New jobs for kitchen and catering
Beneficiary 201843849 Joe Catering EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 28.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 01.08.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Кандидатът Джое Кетъринг ЕООД приготвя и предоставя храна за училищни столове и предлага индустриален и събитиен кетъринг. Дейността непрекъснато се развива и увеличава като обем. За поддържане високо качество на услугите предприятието планира разширяване на кухнята и подобряване на обслужването. Целта на проектното предложение е наемане на персонал и създаване на качествени работни места, за да се осигури човешки ресурс за планираното. Предвижда се наемане на 26 безработни и/или неактивни лица, представители на целевите групи по проекта, в голямата си част без специална квалификация. Планираме наемане предимно на незаети млади хора до 29 год. и безработни в предпенсионна възраст и да дадем възможност на първите да започнат работа и да се развиват, а на вторите да имат работа, доходи и стаж за пенсиониране. За част от длъжностите не се изисква квалификация и това дава шанс за ниско квалифицирани уязвими безработни да получат работа, доходи и осигуряване. На новонаетите работници се осигурява заетост до 12 месеца и възможност да продължат да работят в предприятието и след това. Ще им се закупи работно облекло и лични предпазни средства и ще им се осигури обслужване от Служба по трудова медицина с цел опазване на здравето и живота им на работното място и спазване на законовите разпоредби. За ново наетите работници ще се закупят машини, съоръжения и инвентар, необходими за оборудване на работните им места и за изпълняване на работните задължения. Всичко това ще повиши качеството на новите работни места. Проектът ще се управлява от външен изпълнител, разполагащ с нужния опит и капацитет. Ще се осигури публичност на проекта. 
Наетите безработни лица в периода на изпълнение на проекта ще могат да добият опит, трудови навици и умения, което е предпоставка за по-нататъшната им устойчива заетост и за устойчивост на работните места. С това Проектът ще спомогне за постигане на целите си и на целите и приоритетите на оперативната програмата.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца за новоразкритите работни места и осигуряване на трудова медицина за новонаетите работници за срока на изпълнение на проектните дейности: Дейността включва подбор на работници от целевите групи по проекта и назначаването им на трудов договор до 12 месеца. Дейностите по трудова медицина включват: обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, измерване факторите на работната среда, оценка на риска на работните места, извършване на първоначални и профилактични медицински прегледи, наблюдение на здравословното състояние на работещите и анализ, обучения по ЗЗБУТ, приложимата документация и други. За осигуряване на персонал, с който да се обезпечи разширяването на кухненското производство и увеличените обеми на продажби се разкриват нови работни места. Минимум половината от работните места, създадени по проекта, ще се запазят най-малко за една година след приключване на проектните дейности. За част от длъжностите търсенето на нови работници сред целевите групи е много подходящо, особено за тези, за които не се изисква специална квалификация и образование. За длъжностите готвач и шофьор има добра възможност за завършилите специализираните училища младежи да започнат работа по придобитата си професия. Предвижда се назначаване на нови хора на следните длъжности: * готвач и помощник готвач (група 5 от НКПД) - 6 бр. * мияч (група 9 от НКПД) - 4 бр. * продавач (група 5 от НКПД) - 8 бр. * шофьор (група 8 от НКПД) - 3 бр. * общ работник (група 9 от НКПД) - 5 бр. ОБЩО: 26 човека Дейностите по трудова медицина ще се възложат на външен изпълнител. Обосновка на дейността: Дейността на "Джое кетъринг" ЕООД непрекъснато се развива и се увеличава обемът на продажбите. Фирмата приготвя и предоставя храна за ученически столове и училищни лавки, като всяка година броят им се увеличава. Непрекъснато се увеличава и броят на клиентите, които ползват кетъринг услугите на дружеството. За обезпечаване на увеличения капацитет и намерението да се разшири кухнята и кухненското производство, дружеството планира да разкрие нови работни места и да набере персонал от целевите групи по проекта. Наемането за ниско квалифицираните длъжности ще даде възможност на хората без квалификация и /или образование да започнат работа, да имат доходи и осигуряване. За квалифицираните длъжности ще се търсят и ще могат да кандидатстват младежи със съответното образование и компетентност и хора в по-напреднала възраст, които имат опит и умения. Изпълнението на дейността особено ще подпомогне неактивни младежи и безработни в предпенсионна възраст, които групи са най-уязвими на пазара на труда, а работодателят ще може да ги обучи и въведе в работата и в професията в работна среда. Осигуряването на трудова медицина е необходимо за опазване живота и здравето на новонаетите работници, повишаване на безопасността на работното място и спазване изискванията на законодателните разпоредби. Включването в проекта на лица от различни възрастови групи ще обогати дейността на фирмата и ще създаде условия за приемственост и устойчивост. Включването в операцията "Ново работно място 2015" ще бъде голяма подкрепа за кандидата и ще му даде възможност по-спокойно и по-добре да се справи с разширяването на дейността си и да създаде добра работна среда и сплотен екип. Резултатите от изпълнението на дейността ще допринесат за постигане на целите на проекта и на операцията., Contracted Amount: 177 920.00 , Reported Amount: 178 810.62
  • Activity: Закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, оборудване и обзавеждане и стопански инвентар за новосъздадените работни места и застраховане на придобитото оборудване: Тази дейност обхваща подготвяне на нови качествени работни места, като за тази цел ще се закупят необходимите машини, оборудване и стопански инвентар, които ще се застраховат за периода на проекта. В резултат на изпълнението на дейността ще се създаде добра работна среда и устойчива заетост на новонаетите работници. За разширяване на кухненското производство и наемането на нови работници и за изпълнение на трудовите задълженията, за различните длъжности ще се закупи следното оборудване: За работниците в кухня и кетъринг: - товарен хладилен микробус, 1 бр. - термо съдове за транспорт и съхранение на храна, 8 бр. - кухненски конвектомат, 1 бр. - миялни машини, 2 бр. - газов котлон (хокер), 3 бр. - зеленчукорезачка, 1 бр. - картофобелачка, 1 бр. - саламандър (скара за сандвичи), 2 бр. - хладилен шкаф, 2 бр. - месомелачка, 1 бр. - електрическа тръбна скара, 1 бр. - втасвател, 1 бр. - стопански инвентар, кухненска посуда и други, както следва: транжорен труп-1бр.; тави с капаци-15 бр.; количка за тави- 2 бр.; стелаж за тави-1 бр.; количка товарна-4 бр.; сладкарски тави-10 бр.; дъски за рязане-6 бр.; ножове универсални и за обезкостяване-10 бр.; термокутии-14 бр.; За продавачите в училищните лавки: - касов апарат, 4 бр. - работен щанд, 6 бр. - складов софтуер, 5 бр. В рамките на настоящата дейност се предвижда и закупуване на работно облекло и лични предпазни средства за новонаетите работници. Обосновка на дейността: С изпълнението на тази дейност ще се повиши качеството на новосъздадените по проекта работни места, което е част от целите на операцията. Ще се осигурят средства на труда за новонаетите работници за изпълнение на работните си задължения, за които са наети. С разширяването на кухненското производство и увеличаване броя на клиентите, се увеличава и обемът на доставяната храна. По тази причина планираме назначаване на още шофьори и закупуване за тях на товарен хладилен микробус, който ще превозва храна съгласно законовите изисквания. Предприятието не разполага с превозни средства за планираните за назначаване нови шофьори, а те са тяхното реално работно място. Със закупуването на товарен микробус ще им се осигури средство за изпълнение на длъжностните си задължения и качествено работно място. Със закупеното кухненско оборудване ще се обзаведат работните места за новонаетите кухненски работници. Така те ще има къде и с какво да работят и добре да си изпълняват трудовите задължения, за които са назначени на работа. Кухненската посуда и друг инвентар също са необходими за работата на новонаетите лица за кухня и кетъринг. Работните места за продавачите в лавките ще се оборудват с качествени касови апарати и със складов софтуер, като по този начин те ще могат бързо да обслужват учениците през късите междучасия. Ще се подобри и отчетността на тези работни места. За предпазване от загуби и щети от увреждане и погиване на придобитото оборудване, то ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта. Дейността спомага за постигане на заложените цели на проекта., Contracted Amount: 94 000.00 , Reported Amount: 99 471.67
  • Activity: Осигуряване на публичност на проекта: Дейността обхваща осигуряването на публичност на проекта сред обществеността и всички участници в него. Ще се изработят и поставят информационни табла/плакати на местата на изпълнение на проекта. Ще се отпечатат информационни стикери за закупените машини и оборудване. Ще се изработят информационни и промоционални материали като брошури, шапки, тениски и други и ще се използват по подходящи за целта начини. Ще се проведе една пресконференция. Всички материали и цялата документация по проекта ще съдържат информация и визуализация съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 с включени знаците и текстовете на финансиращите фондове и на оперативната програма. Обосновка на дейността: Тази дейност е задължителна и вследствие на изпълнението и ще се популяризират дейностите и целите на проекта. С изпълнението на дейността обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат запознати с приноса на финансиращите фондове и на програмата в подкрепа на работодателите от малкия и среден бизнес в България. Графичните знаци и надписи, изработени по стандартни образци, описани в наръчника, способстват за разпознаваемостта и популяризирането на европейските фондове и програми за периода 2014-2020. Предвид мащабността на проекта ще се проведе една пресконференция за достигане на информацията за проекта до още по-голяма аудитория. , Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 2 961.86
  • Activity: Организация и управление на настоящия проект: Дейността обхваща организиране и контролиране на изпълнението на дейностите по проекта и успешното му и в срок приключване и отчитане. Екипът за управление на проекта извършва следното: - Изготвяне на план за изпълнение на проекта; - Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност от проекта, изпълнявана от кандидата; - Текущ мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите; - Осъществява контрол за съответствие на направените разходи с бюджета и изискванията; - Осигурява аналитично счетоводно отчитане на проекта; - Осигурява спазването на сроковете по изпълнението, промените (ако има такива) и отчитането на проекта; - Подготовка на отчети и доклади и окомплектоване на цялата документация за искания за междинни и балансово плащане; - Наблюдава комплектното и коректно изготвяне и съхранение на досие на проекта; - Консултации и представителство във връзка с изпълнението на договора за финансиране. Обосновка на дейността: Постигането на добро управление на проекта изисква професионален подход към неговото изпълнение. Изпълнението на посочените дейности от Екипа за управление ще допринесе за осигуряване доброто управление на проекта. Значимостта на доброто управление на проекта е голяма с оглед мащабността на проекта. Професионалната организация и управление на проекта гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и успешното приключване на проекта., Contracted Amount: 29 500.00 , Reported Amount: 27 528.46

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TOMEKO LTD, Contracted Amount*: 692.30 , Reported Amount**: 692.30
  • Contractor: VIKTORIA SOFT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 961.86
  • Contractor: GRATEL LTD., Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: MISTRAL SOFTWARE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 500.00
  • Contractor: AUTO FRANCE 3000 LTD, Contracted Amount*: 38 990.00 , Reported Amount**: 38 990.00
  • Contractor: EU FUNDS CONSULT LTD, Contracted Amount*: 24 000.00 , Reported Amount**: 26 284.95
  • Contractor: TIROL SERVICE LTD, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 5 000.00
  • Contractor: Diliyana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MARVIK 8883 LTD, Contracted Amount*: 3 655.37 , Reported Amount**: 5 515.37
  • Contractor: IALTA-1, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 980.00
  • Contractor: INT IMPEX LTD, Contracted Amount*: 26 891.00 , Reported Amount**: 26 891.00
  • Contractor: DENIMED LTD., Contracted Amount*: 1 378.00 , Reported Amount**: 1 378.00
  • Contractor: TELKOM LTD, Contracted Amount*: 5 923.00 , Reported Amount**: 5 923.00
  • Contractor: SUPER SAFETI LTD, Contracted Amount*: 6 132.00 , Reported Amount**: 7 980.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 26.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 31.00

Financial Information

Total Project cost 304 420.00 BGN
Grant 304 420.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 275 235.67 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 747.50 0.00 9 747.50 АУТО ФРАНС 3000 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 6 722.74 0.00 6 722.74 ИНТ ИМПЕКС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 250.00 0.00 1 250.00 ТИРОЛ СЕРВИЗ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 1 480.74 0.00 1 480.74 ТЕЛКОМ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 173.08 0.00 173.08 ТОМЕКО ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Осигуряване на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина“ , Estimated Amount: 1 400.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина“
    Contractor: DENIMED LTD.
    Contract total funded value: 1 378.00
Procedure 2 Subject to due process: ДОСТАВКА НА 1 бр. ЛЕКОТОВАРЕН АВТОМОБИЛ ТИП ФУРГОН С ХЛАДИЛНО ОБОРУДВАНЕ, Estimated Amount: 39 000.00
  • Differentiated position 1: ДОСТАВКА НА 1 бр. ЛЕКОТОВАРЕН АВТОМОБИЛ ТИП ФУРГОН С ХЛАДИЛНО ОБОРУДВАНЕ
    Contractor: AUTO FRANCE 3000 LTD
    Contract total funded value: 38 990.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на 14 броя термо – кутии за транспортиране и съхранение на храна, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 14 броя термо – кутии за транспортиране и съхранение на храна
    Contractor: TOMEKO LTD
    Contract total funded value: 692.30
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на електронни касова апарати с фискална памет, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на електронни касова апарати с фискална памет
    Contractor: GRATEL LTD.
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на кухненско оборудване и обзавеждане и кухненски инвентар за нуждите на „Джое Кетъринг” ЕООД и в изпълнение на проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в „Джое Кетъринг” ЕООД”, финансиран по ОП ПЧР, процедура „Ново работно място 2015”, договор № BG05M9OP001-1.003-0242-С02 с 6 обособени позиции, както следва: - Обособена позиция 1 „Доставка на 1 брой конвектомат с директна пара, програмируем” - Обособена позиция 2 „Доставка на 1 брой съдомиялна машина с предно зареждане” - Обособена позиция 3 „Доставка на 1 брой миялна машина с размери 60/60/83” - Обособена позиция 4 „Доставка на кухненско оборудване и обзавеждане” - Обособена позиция 5 „Доставка на кухненски стопански инвентар и посуда” - Обособена позиция 6 „Доставка на 14 броя термо – кутии за транспортиране и съхранение на храна”, Estimated Amount: 38 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Доставка на 1 брой конвектомат с директна пара, програмируем”
    Contractor: INT IMPEX LTD
    Contract total funded value: 26 891.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Доставка на 1 брой съдомиялна машина с предно зареждане”
    Contractor: INT IMPEX LTD
    Contract total funded value: 26 891.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 „Доставка на 1 брой миялна машина с размери 60/60/83”
    Contractor: TIROL SERVICE LTD
    Contract total funded value: 5 000.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 „Доставка на кухненско оборудване и обзавеждане”
    Contractor: INT IMPEX LTD
    Contract total funded value: 26 891.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5 „Доставка на кухненски стопански инвентар и посуда”
    Contractor: TELKOM LTD
    Contract total funded value: 5 923.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6 „Доставка на 14 броя термо – кутии за транспортиране и съхранение на храна”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на нови работни щандове за търговско оборудване на новоразкрити работни места за продавачи на напитки и закуски, Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нови работни щандове за търговско оборудване на новоразкрити работни места за продавачи на напитки и закуски
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на нови работни щандове за търговско оборудване на новоразкрити работни места за продавачи на напитки и закуски
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на нови работни щандове за търговско оборудване на новоразкрити работни места за продавачи на напитки и закуски
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на работно облекло за 26 новоназначени работници и служители , Estimated Amount: 6 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло за 26 новоназначени работници и служители
    Contractor: SUPER SAFETI LTD
    Contract total funded value: 6 132.00
Procedure 8 Subject to due process: Застраховане на ново закупено оборудване и обзавеждане, Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Застраховане на новозакупено оборудване и обзавеждане
    Contractor: MARVIK 8883 LTD
    Contract total funded value: 3 655.37
Procedure 9 Subject to due process: Застраховане на новозакупено оборудване и обзавеждане, Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Застраховане на новозакупено оборудване и обзавеждане
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Избор на изпълнител за дейността "Организация и управление", Estimated Amount: 24 200.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за дейността "Организация и управление"
    Contractor: EU FUNDS CONSULT LTD
    Contract total funded value: 24 000.00
Procedure 11 Subject to due process: Избор на координатор по проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в Джое Кетъринг ЕООД” , Estimated Amount: 8 640.00
  • Differentiated position 1: Избор на координатор по проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в Джое Кетъринг ЕООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 12 Subject to due process: Избор на счетоводител по проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в Джое Кетъринг ЕООД” , Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на счетоводител по проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в Джое Кетъринг ЕООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 13 Subject to due process: Изработка и доставка на информационни табели, промоционални материали и организиране на пресконференция, Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на информационни табели, промоционални материали и организиране на пресконференция
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Изработка и доставка на информационни табели, промоционални материали и организиране на пресконференция
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN