Identification

UMIS Number BG16M1OP002-5.004-0010-C04
Project Name "Improvement of ambient air quality through the establishment of environmentally friendly public electric transport in Pernik"
Beneficiary 000386751 Municipality of Pernik
Funding CF ==> Environment
Date of the Contract/Order 22.04.2020
Start Date 07.05.2020
End Date 28.05.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Перник

Description

Brief description
Проектът включва закупуване на 5 бр.електробуси със зарядни станции и допълнително оборудване за обслужване на линия №16, която е включена в системата за контрол, билетна и информационна системи, изграждани по проект "Интегриран градски транспорт на гр.Перник", като оборудване е осигурено и за автобусите по линия 16. Ще бъдат изградени кабелни трасета за захранване на зарядните станции и покрито хале за престой и зареждане на ел. автобуси в депото в кв. Църква, Акт за публ. общ. собственост № 9907/2015г. Основните дейности са: Подготовка на проектното предложение, в т. ч.  изготвяне на Анализ разходи-ползи; Доставка на 5 бр. нови електрически единични автобуси с дължина не повече от 12 000 mm ± 200 mm и допълнително оборудване към тях, в т. ч. 5 бр. зарядни станции за бавно зареждане и 1 бр. двойна бързозарядна станция; ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане кабелни трасета за захранване на зарядните станции и покрито хале за престой и зареждане на ел.автобуси; Първоначална регистрация и застраховки на новия подвижен състав; Надзор по време на строителството; Организация, управление и мерки за информация и комуникация на проекта; Финансов одит – недоп.дейност. С изпълнение на проекта ще се постигне удовлетворяване на потребностите на целевите групи - население на гр. Перник – 70 888 жит. по данни от НСИ); туристи и гости на гр.Перник; фирми и организации с дейност на територията на Перник; подобряване качеството на въздуха чрез намаляване на емисиите на ФПЧ10 и NОx от обществения транспорт с 0,08 т/год.; създаване на по-ефективен и екологичен обществен транспорт с по-малко потребление на енергия и възможности за алтернативни форми на транспорт; принос за постигане на Специфична цел „Намаляване замърсяването на атмосферния въздух чрез понижаване количествата на ФПЧ10/NOx" по Приоритетна ос 5 на ОПОС 2014-2020г.


Проектът надгражда проект „Интегриран градски транспорт на гр.Перник“ по ОПРР 2014-2020.
Activities
  • Activity: Подготовка на проектното предложение, в т.ч. изготвяне на Анализ разходи-ползи: Дейността включва изготвяне на проектно предложение, съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG16M1OP002-5.004. В рамките на възлагането се извършват следните основни дейности и услуги: • Идентифициране и описание на основните дейности, които да залегнат в проектното предложение • Изработване на бюджет • Изготвяне на прогнозен график за провеждане и възлагане на обществени поръчки • Изчисление и описание на индикатори за изпълнение на проекта • Анализ относно остойностяване на дейностите • Изготвяне на Анализ разходи-ползи Съгласно европейските и национални ръководства и изисквания и насоките за кандидатстване по процедура № BG16M1OP002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух“ по приоритетна ос 5 „Подобряване качеството на атмосферния въздух” на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.” АРП обхваща: (1) Представяне на контекста (2) Определяне на целите (3) Идентификация на проекта (4) Анализ на търсенето и на вариантите (5) Финансов анализ (6) Оценка на риска , Contracted Amount: 35 820.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на 5 броя нови електрически единични автобуси и допълнително оборудване към тях, в т. ч. 5 броя зарядни станции за бавно зареждане и 1 брой двойна бързозарядна станция : Дейността включва доставка на 5 нови 12 метрови електрически единични автобуси и допълнително оборудване към тях, в т. ч. 5 броя зарядни станции за бавно зареждане и 1 брой двойна бързозарядна станция. • Електробусите трябва да отговарят на следните технически характеристики Тип на превозното средство: новопроизведени, в серийно производство (неограничена серия), нископодови, единични градски автобуси, с две оси, категория М3, клас I, отговарящи на изискванията определени в Регламент (ЕО) № 661/2009 относно изискванията за одобрение на типа по отношение на общата безопасност на моторните превозни средства, техните ремаркета и системи, компоненти и отделни технически възли, предназначени за тях или Правило на ИКЕ на ООН № 107. Автобусите трябва да притежават сертификат за ЕО одобряване на типа на превозно средство издаден от компетентен орган по одобряване на типа, в съответствие с директива 2007/46/ЕО или Наредба № 60 от 24.4.2009 год. на МТИТС за одобряване на типа на нови моторни превозни средства и техните ремаркета. Основни технически данни и изисквания: • Габарити o Външна дължина: не повече от 12 000 mm ± 200 mm; o Външна широчина: не повече от 2 500 mm. ± 50 mm /без да се включват външните огледала за обратно виждане/; o Височина: не повече от 3500 mm. ± 50 mm; • Минимум 3 броя врати за пътници – двукрили; • Седалки за пътниците: минимум 27 бр.. от които минимум 4 затрудно подвижни лица (приоритетни седалки); • Общ брой места за пътници-седящи+ правостоящи: не по-малко от 70; • Климатизация - превозното средство (кабината за водача и пътническия салон) да е напълно климатизирано; • Пробегът на всеки от електробусите през целия му експлоатационен живот е 800 000 км.; • разход на електрическа енергия в (kWh/km) (съгласно условия за изпитване SORT 2) - А =0,79 kWh/km; При електробусите с акумулаторни батерии, пробегът е лимитиран от състоянието на заредената през нощта батерия, като с течение на времето капацитетът й намалява. Системата да позволява в предната част на пулта на водача да се монтират (с прилежащото окабеляване) GPS приемо-предавателно устройство и автоматизирана система за управление и контрол в честотен диапазон 300 - 500 MHZ. 12V. мах 20 А. • Доставка и монтаж на зарядни станции - 5 броя зарядни станции за бавно зареждане (допълнителното оборудване към електробусите) и 1 брой двойна бързозарядна станция ...................................................................................................... ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯТА ЗА ДЕЙНОСТ "Доставка на 5 броя нови електрически единични автобуси и допълнително оборудване към тях, в т. ч. 5 броя зарядни станции за бавно зареждане и 1 брой двойна бързозарядна станция" Е ДОБАВЕНА В ПРИЛОЖЕНИЕ 4.1, КЪМ Т. 12 , Contracted Amount: 6 187 200.00 , Reported Amount: 6 000 000.00
  • Activity: ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на кабелни трасета и на покрито хале : Дейността ще се изпълнява на инженеринг и включва: проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни трасета за захранване на зарядните станции и покрито хале за престой и зареждане на електрически автобуси. Целта на тази дейност е да осигури необходимата инфраструктура за експлоатацията на новопридобитите превозни средства. В рамките на дейността, избраните Изпълнители: 1. Ще изготвят работни инвестиционни проекти за изграждане на кабелни трасета и хале за престой и зареждане на електробуси, съгласно задания за проектиране и технически спецификации на Възложителя, изискванията на Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, изискванията на ЗУТ и НК по настоящата процедура; 2. Съгласуване на инвестиционните проекти с експлоатационните дружества и др., съгласно чл.143, ал.1 от ЗУТ. Одобряването на работните проекти ще се извърши по реда на ЗУТ - разглеждане и одобряване от главния архитект на Общината, след което ще се издадат разрешения за строеж; 3. Изпълнение на СМР, съгласно одобрените инвестиционни проекти; 4.Осъществяване на АН по време на строителството. Ще се осъществи контрол върху точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с одобрения инвестиционен проект. Предписанията на проектантите ще бъдат вписвани в заповедната книга за строежа и ще бъдат задължителни за всички участници в строителството. След приключване на строително-монтажните работи, проектантите ще заверят съответната екзекутивна документация. Поддейност 3.1.: ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на покрито хале за престой и зареждане на електрически автобуси Поддейността включва изготвянето на проектна документация и изграждане на хале съгласно Наредба №4/ 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за съответната фаза за проектиране. Проектирането и последващото изграждане е с цел спазване на изискванията за правилно съхранение, експлоатация и защита от неблагоприятни външни условия на електробусите и бавнозарядните станции. Покритото хале, под което ще бъдат монтирани зарядните станции ще бъде разположено на територията на депото в кв. Църква, намиращо се на ул. „Владайско въстание“ 1 / вход откъм ул. „Петър Пенчев“, Акт за публична общинска собственост № 9907/2015 г., на съществуващата площадка и ще служи за престой и зареждане на електрически автобуси. Предвижда се да бъде изградено до съществуващо хале, предвидено за гараж и ремонт на автобусите, доставени по проект „Интегриран градски транспорт на град Перник“, финансиран по ОПРР 2014-2020. Халето ще бъде с размери 41 м х 15 м и височина 6 м, като проектното решение следва да е съобразено с броя зарядни станции и броя автобуси, които ще се зареждат на тях, както и транспортната им схема и организация на разположение. Предвижда се да бъде изпълнено от носеща стоманена конструкция, ограждане и покритие, всички завършващи профили на сградата – затварящи ъгли, билни елементи, обкантващи профили около отвори, улуци и водосточни тръби до нивото на терена, и др. Светлата височина на покривната едноскатна конструкция ще бъде около 5-6 м. Покривните и стенните покрития се предвижда да бъдат от термопанели. Поддейност 3.2. ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на кабелни трасета за захранване на зарядните станции ...................................................................................................... ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯТА ЗА ДЕЙНОСТ "ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на кабелни трасета и на покрито хале " Е ДОБАВЕНА В ПРИЛОЖЕНИЕ 4.2, КЪМ Т. 12, Contracted Amount: 639 600.00 , Reported Amount: 12 000.00
  • Activity: Първоначална регистрация и застраховки на новия подвижен състав – 5 бр. електрически автобуси : Съгласно българското законодателство моторните превозни средства се регистрират в 14-дневен срок от придобиване на собствеността. Електробусите както всички превозни средства се регистрират по идентификационен номер (VIN), категория, марка, модел и други данни. За всяко регистрирано превозно средство се издава свидетелство за регистрация и се предоставят табели с регистрационен номер. Застраховка гражданска отговорност е задължителна за всяко превозно средство което е регистрирано или подлежи на регистрация съгласно българското законодателство и има за цел да обезщети имуществените и неимуществените вреди, които водачът на застрахованото моторно превозно средство е причинил вследствие на ПТП по негова вина на трети лица. В това число влизат всички участници в движението, както и пешеходци и велосипедисти. На автобусите ще бъде сключена и КАСКО застраховка, която покрива следните рискове: • пожар и природни бедствия • пътнотранспортно произшествие • сблъскване с и/или удар от други физически тела (в случаите, когато това не е ПТП) • злоумишлени действия на трети лица (вандализъм) • щети на паркинг • кражба на цялото МПС., Contracted Amount: 72 000.00 , Reported Amount: 40 007.90
  • Activity: Надзор по време на строителството и оценка на съответствието на проекта: Дейността е свързана с реализирането на Дейност 3 ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на кабелни трасета и на покрито хале“ от раздел 7 и включва: - Оценяване на съответствието на изготвеният работен проект, съгласно чл. 142, ал. 6, т. 2 и ал. 11 от ЗУТ; - Осъществяване на строителен надзор съгласно чл. 168 от ЗУТ; - Контролиране качеството на доставените и влагани в строежите строителни материали и продукти; - Упражняване на контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР; - Следене и документиране на всички обстоятелства, свързани със строежа. За изпълнение на задълженията си изпълнителят ще изготвя и предоставя на Възложителя междинни доклади за напредък; - Отчитане на дейността си чрез междинни и окончателен доклади и протокол за заплащане на услуга; Дейността има за цел: - Изготвен комплексен доклад за оценка за съответствието на инвестиционните проекти по чл. 142, ал. 6, т. 2, ал.10 и ал. 11 от ЗУТ. - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Контрол по спазването на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството. Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория/категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Подробно и задълбочено проучване на проектната документация във всичките й части. - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба №3 от 31.07.2003 г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; - Координиране взаимоотношенията между участниците в инвестиционния процес - изпълнител на СМР, авторски надзор, местна администрация и държавните контролни органи, сдружение на собствениците. - Съвместно с изпълнителя на СМР, организира контролните замервания и тестовете на независимите и оправомощени институции; - Следене и контрол по изпълнението на договора за инженеринг в съответствие с графика за изпълнение на дейностите, линейния календарен график за изпълнение на СМР и при изоставане изисква от тях предприемане на мерки за спазване на крайния срок. - При необходимост изготвя оценка за съответствие за съществени изменения на инвестиционния проект по смисъла на чл. 154 от ЗУТ; - Изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт на обекта. След приключване на СМР, упражняващите строителен надзор ще изготвят окончателни доклади до Възложителя, както и ще съгласуват констативните актове по чл.176, ал.1 от ЗУТ. Строителният надзор ще носи отговорност и за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството. В случай, че АДБФП бъде сключен през м. март 2020, се предвижда обявяването на процедурата за избор на изпълнител да стартира през м. ноември 2020, а договорът да бъде сключен през м. април 2023 г. , Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Организация, управление и мерки за информация и комуникация на проекта: Дейността е избрана с цел: - Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели; - Оптимизиране на използването на проектните ресурси;- Постигане на ефективна координация и комуникация с подизпълнители; - Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта;- Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението. Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Ролята на мерките за информация и комуникация е да разяснят целта на проекта, ползата му за обществеността и да популяризират приноса на фондовете на ЕС и на оперативната програма на ЕС за осъществяването му. Дейността се състои от две поддейности: 1. Организация и управление и 2. Мерки за информация и комуникация на проекта. Предвид, че се предвижда сформиране на смесен екип за управление на проекта, съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване, БФП ще бъде предоставена под формата по чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗУСЕСИФ (финансиране с единна ставка, определено чрез прилагане на процент към една или няколко определени категории разходи), която е в размер на 3,64%. Поддейност 1. Организация и управление на проекта. След сключване на АДБФП, бенефициентът ще сформира Екип за управление на проекта /ЕУП/. Структурата на ЕУП ще се състои от служители на Община Перник, партньора (при установена необходимост съгласно Споразумение за партньорство №1 от 26.08.2019 г.) и външни експерти, избрани в съответствие с националното законодателство. Управлението ще се осъществява през целия период на физическото изпълнение на проекта. ЕУП ще организира, координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта, респективно степента на постигане на заложените цели; ще отговаря за техническото и финансово администриране на дейностите; ще носи отговорност за качественото изпълнение на дейностите и правилното изразходване на предвидените в бюджета средства; спазване на приложимите механизми за вътрешна оценка и контрол; извършване на мониторинг върху напредъка и предприемане на корективни мерки при необходимост; изготвяне на отчетна документация. Сформираният ЕУП ще се състои от следните експерти: 1. Ръководител проект - вътрешен член на ЕУП 2. Координатор - вътрешен член на ЕУП 3. Счетоводител - вътрешен член на ЕУП, 4. Експерт Подвижен състав - вътрешен член на ЕУП, 5. Експерт СМР - вътрешен член на ЕУП, 6. Специалист “Контрол и съхранение на документацията” - вътрешен член на ЕУП, 7. Експерт – Тръжни процедури - външен член на ЕУП, 8. Експерт–Финансист - външен член на ЕУП, 9. Експерт- Електроинженер - външен член на ЕУП, 10. Експерт- Мониторинг и докладване - външен член на ЕУП, 11. Експерт- Изпълнение на мерките за информация и публичност - външен член на ЕУП. За целите на организацията и управлението на проекта и провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани помещения в административната сграда на Община . Перник, определени за офис на проекта. За протичане нормалната работа на ЕУП по проекта, под-дейносттавключва и доставката на материали, консумативи и оборудване на стойност 9600,00 лв. с ДДС, за които няма да бъде обявявана обществена поръчка, тъй като бенефициентът има сключен договор с доставчик, който ще извърши и доставките по проекта след предварително подадена заявка. Поддейност 2. Мерки за информация и комуникация на проекта ...................................................................................................... ЦЯЛАТА ИНФОРМАЦИЯТА ЗА ДЕЙНОСТ "Организация, управление и мерки за информация и комуникация на проекта " Е ДОБАВЕНА В ПРИЛОЖЕНИЕ 4.3, КЪМ Т. 12, Contracted Amount: 234 750.00 , Reported Amount: 181 545.29
  • Activity: Финансов одит - недопустима дейност по проекта: Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по АДФП, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Дейността завършва с изразяване на независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети по проектите, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Формата на докладване е във формат, съобразен с образеца на Одит за фактически констатации и Указанията на ЕК., Contracted Amount: 3 600.00 , Reported Amount: 3 600.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: „GRADSKI TRANSPORT – PERNIK“ LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: INFRAPROEKT CONSULT LTD, Contracted Amount*: 29 850.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Gabriela, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STEFAN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mario, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Agnica, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Verginiya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ARMEEC INSURANCE JOINT STOCK COMPANY, Contracted Amount*: 40 007.90 , Reported Amount**: 40 007.90
  • Contractor: IK "Sv. Georgi Pobedonosec" LTD, Contracted Amount*: 1 476.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: A and V Build LTD, Contracted Amount*: 532 800.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: BIM CONSULTING LTD, Contracted Amount*: 107 988.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Irena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BIOGROG CZ LTD, Contracted Amount*: 6 000 000.00 , Reported Amount**: 6 000 000.00
  • Contractor: Perfect odit consult BT LTD, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 3 600.00
  • Contractor: Mario, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Evelina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Zarata LTD, Contracted Amount*: 8 388.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VEDIPEMA LTD, Contracted Amount*: 9 950.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Population benefitting from the measures to reduce PM10/NOx quantities, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 70 888.00 , Reached amount: 66 991.00
Indicator 2 Projects for lowering the quantities of PM10 and NOx, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Доставени екологични електрически превозни средства на обществения транспорт, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 4 Quantity of PM, Measure Unit: т/год., Base Value: 0.56 , Target amount: 0.48 , Reached amount: 0.08

Financial Information

Total Project cost 4 972 137.19 BGN
Grant 4 972 137.19 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 972 137.19 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 250 000.00 0.00 250 000.00 БИОФРОГ ЦЗ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 36 000.00 0.00 36 000.00 А и В Билд ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 75 000.00 0.00 75 000.00 А и В Билд ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на кабелни трасета и на покрито хале“ с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на кабелни трасета за захранване на зарядни станции Обособена позиция 2: Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на покрито хале за престой и зареждане на електрически автобуси ПРЕКРАТЕНА , Estimated Amount: 483 000.00
  • Differentiated position 1: 1. Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на кабелни трасета за захранване на зарядни станции
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на покрито хале за престой и зареждане на електрически автобуси
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: „Изпълнение на дейности за подобряване качеството на атмосферния въздух на Община Перник чрез доставка на 5 броя нови електрически единични автобуси и специализирано допълнително оборудване към тях, в т. ч. 5 броя зарядни станции за бавно зареждане и 1 брой двойна бързозарядна станция” в рамките на проект № BG16M1OP002-5.004-0010 „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 5 156 000.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на дейности за подобряване качеството на атмосферния въздух на Община Перник чрез доставка на 5 броя нови електрически единични автобуси и специализирано допълнително оборудване към тях, в т. ч. 5 броя зарядни станции за бавно зареждане и 1 брой двойна бързозарядна станция” в рамките на проект № BG16M1OP002-5.004-0010 „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г.”
    Contractor: BIOGROG CZ LTD
    Contract total funded value: 6 000 000.00
Procedure 3 Subject to due process: „Осигуряване на услуга по застраховане за сключване на застраховки „Каско“, и „Гражданска отговорност“ на 5 броя нови електрически единични автобуса при първоначална регистрация“, Estimated Amount: 59 600.00
  • Differentiated position 1: Услуги по застраховане на имуществените и неимуществените интереси на Градски транспорт – перник ЕООД, чрез сключване на застраховки „Гражданска отговорност“ и „Каско” на сухопътни превозни средства
    Contractor: ARMEEC INSURANCE JOINT STOCK COMPANY
    Contract total funded value: 40 007.90
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за Дейности по осигуряване на публичност, информация и комуникация в рамките на проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“, финансирана по Оперативна програма „Околна среда“ 2014 – 2020 г.”, Estimated Amount: 9 500.00
  • Differentiated position 1: Дейности по осигуряване на публичност, информация и комуникация в рамките на проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“, финансирана по Оперативна програма „Околна среда“ 2014 – 2020 г.”
    Contractor: Zarata LTD
    Contract total funded value: 8 388.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за Дейности по осигуряване на публичност, информация и комуникация в рамките на проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“, финансирана по Оперативна програма „Околна среда“ 2014 – 2020 г.” по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за Дейности по осигуряване на публичност, информация и комуникация в рамките на проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“, финансирана по Оперативна програма „Околна среда“ 2014 – 2020 г.” по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Contractor: IK "Sv. Georgi Pobedonosec" LTD
    Contract total funded value: 1 476.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за Консултантски услуги във връзка с изготвяне на анализ разходи - ползи и проектно предложение на община Перник и Градски транспорт ЕООД по процедура за директно предоставяне на БФП BG16M1OP002-5.004 "Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух" на ОП "Околна среда" 2014-2020г. и консултантски услуги, свързани с процеса на оценка и одобрение на Проектното предложение., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Консултантски услуги във връзка с изготвяне на анализ разходи - ползи и проектно предложение на община Перник и Градски транспорт ЕООД по процедура за директно предоставяне на БФП BG16M1OP002-5.004 "Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух" на ОП "Околна среда" 2014-2020г. и консултантски услуги, свързани с процеса на оценка и одобрение на Проектното предложение.
    Contractor: INFRAPROEKT CONSULT LTD
    Contract total funded value: 29 850.00
Procedure 7 Subject to due process: Изготвяне на оценки на съответствие на инвестиционните проекти (ОСИП) и упражняване на строителен надзор (СН) при изпълнение на проект проект № BG16M1OP002-5.004-0010 „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“ по Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г.” за обекти по обществена поръчка с предмет: "ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане кабелни трасета и на покрито хале" с две обособени позиции: ОП1: ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на кабелни трасета за захранване на зарядните станции ОП2: ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на покрито хале за престой и зареждане на електрически автобуси. , Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на оценки на съответствие на инвестиционните проекти (ОСИП) и упражняване на строителен надзор (СН) при изпълнение на проект проект № BG16M1OP002-5.004-0010 „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“ по Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020 г.” за обекти по обществена поръчка с предмет: "ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане кабелни трасета и на покрито хале" с две обособени позиции: ОП1: ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на кабелни трасета за захранване на зарядните станции ОП2: ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на покрито хале за престой и зареждане на електрически автобуси.
    Contractor: VEDIPEMA LTD
    Contract total funded value: 9 950.00
Procedure 8 Subject to due process: Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на кабелни трасета и на покрито хале“ с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на кабелни трасета за захранване на зарядни станции Обособена позиция 2: Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за изграждане на покрито хале за престой и зареждане на електрически автобуси, Estimated Amount: 483 000.00
  • Differentiated position 1: ОП1 ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на кабелни трасета за захранване на зарядните станции
    Contractor: A and V Build LTD
    Contract total funded value: 172 800.00
  • Differentiated position 2: ОП2: ИНЖЕНЕРИНГ (проектиране, авторски надзор и строителство) за изграждане на покрито хале за престой и зареждане на електрически автобуси
    Contractor: A and V Build LTD
    Contract total funded value: 360 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Осигуряване на експерти за организация и управление на проект № BG16M1OP002-5.004-0010-C01 „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“, финансирана по Оперативна програма „Околна среда“ 2014 – 2020 г.”, Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: сигуряване на експерти за организация и управление на проект № BG16M1OP002-5.004-0010-C01 „Подобряване качеството на атмосферния въздух чрез въвеждане на екологосъобразен обществен електротранспорт в Перник“, финансирана по Оперативна програма „Околна среда“ 2014 – 2020 г.”
    Contractor: BIM CONSULTING LTD
    Contract total funded value: 107 988.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN