Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2913-C01
Project Name New jobs - successful realization
Beneficiary 160132071 TS Market Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 22.03.2017
Start Date 01.04.2017
End Date 01.07.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив

Description

Brief description
"ТС-Маркет" ООД е развиваща се  в сферата на търговията. Търговският обект на фирмата е ситуиран в с.Брестовица в материална база състояща се от магазин - супермаркет и складова база. Развитието на компанията и увеличеният брой клиенти води до разрастване и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните търговски взаимоотношения с клиентите. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране както на младежи до 29 г., така и на безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и над 54 год. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 13 лица на различни длъжности. Предвижда се 8 лица да бъдат на възраст до 29 години, 3 лица на възраст от 30 до 54 г. и 2 лица на възраст над 54 г.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъдат закупени автомобил, система за видеонаблюдение, мобилен терминал и преса за балиране на отпадъци, които ще се ползват от новоназначените лица за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 7 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение, чрез подбор между лицата от целевата група.
Планираните по проекта дейности включват: Подбор на лицата от целевата група; Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Организация и управление и Информиране и публичност.
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Activities
  • Activity: Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане., Contracted Amount: 13 344.48 , Reported Amount: 10 061.15
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на оборудване. Компанията разполага с оборудване, което не е достатъчно за обезпечаване на работния процес за ново разкритите работни места. Това налага необходимостта от покупка на: - лек автомобил, който ще обезпечи работните места за Търговски агент - мобилен терминал за стоки, който ще се обезпечи работното място за Началник склад - система за видеонаблюдение , която ще се обезпечи работните места за Сътрудник, охрана - преса за балиране на отпадъци, която ще обезпечи работното място за Събирач, отпадъци разделни На предвидените 2 лица Касиер и 2 лица Продавач-консултант компанията ще осигури за своя сметка необходимото оборудване за трудовия им процес. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползва ново закупеното оборудване с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства., Contracted Amount: 46 350.00 , Reported Amount: 46 130.00
  • Activity: Подбор на представители на целевата група: Включване на лица от целевата група в изпълнение на дейностите по проекта. Предотвратяване на продължителен престой на пазара на труда на лицата от целевата група, чрез включването им в заетост. Дейността ще бъде осъществена на следните етапи: - проучване и идентифициране на всички лица, които отговарят на възрастовите изисквания на целевата група; - подбор на 13 лица, отговарящи на изискванията на целевата група;, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 1 074.40
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "ТС-Маркет" ООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места както за търговската дейност - Търговски агент, Касиер, Продавач консултант и Началник склад, така и за други дейности - Сътрудник охрана и Събирач, отпадъци разделни. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 13 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица в производствения процес ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "ТС-Маркет" ООД., Contracted Amount: 115 932.24 , Reported Amount: 114 851.55
  • Activity: Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 750 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в компанията., Contracted Amount: 3 125.00 , Reported Amount: 3 030.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Plamen, Contracted Amount*: 5 370.00 , Reported Amount**: 5 369.52
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 2 938.98 , Reported Amount**: 2 745.18
  • Contractor: SPRING - DESIGN Ltd., Contracted Amount*: 3 030.00 , Reported Amount**: 3 030.00
  • Contractor: SAFETY GAS Ltd., Contracted Amount*: 22 150.00 , Reported Amount**: 22 150.00
  • Contractor: Boriana, Contracted Amount*: 5 035.50 , Reported Amount**: 1 946.45
  • Contractor: SOFIA FRANCE AUTO- PLOVDIV LTD, Contracted Amount*: 23 980.00 , Reported Amount**: 23 980.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 7.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 20.00

Financial Information

Total Project cost 178 751.72 BGN
Grant 178 751.72 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 168 790.77 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на автомобил, Estimated Amount: 24 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобил
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на автомобил
    Contractor: SOFIA FRANCE AUTO- PLOVDIV LTD
    Contract total funded value: 23 980.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване по проект „Нови работни места-успешна реализация” с 3 обособени позиции, Estimated Amount: 22 350.00
  • Differentiated position 1: Мобилен терминал за стока - 1 брой
    Contractor: SAFETY GAS Ltd.
    Contract total funded value: 3 400.00
  • Differentiated position 2: Система за видеонаблюдение - 1 брой
    Contractor: SAFETY GAS Ltd.
    Contract total funded value: 4 250.00
  • Differentiated position 3: Преса за балиране на отпадъци - 1 брой
    Contractor: SAFETY GAS Ltd.
    Contract total funded value: 14 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN