Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0019-C03
Project Name "Functioning provision of regional information centre - Gabrovo"
Beneficiary 000215630 Gabrovo Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 24.02.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово

Description

Brief description
Проектът има за цел да се повиши информираността на гражданите на Габровска област, достъпността до информация и популяризиране на възможностите, които ЕС предоставя през програмен период 2014-2020. В ОИЦ-Габрово работи експертен екип от три лица. Проектът има следните целеви групи: служители на ОИЦ, кандидати и бенефициенти; УО и МЗ на програмите, финансирани от ЕСИФ; общественост. По проекта ще бъде закупена нова техника (компютри и фотоапарат), което ще повиши качеството на работа на центъра и ще подобри отразяването на проведените събития и ще бъдат монтирани шкаф и етажерка, което ще улесни и подобри организацията на работа. Предвижда се текущ ремонт, включващ  цялостно боядисване на помещенията, боядисване на външни кръгове, символизиращи логото на ОИЦ, монтиране на защитна лента от MDF на стената зад столовете на експертите и изолация на мокро помещение.  За нуждите на ОИЦ-Габрово ще бъдат осигурени материали и консумативи, както и кафе, вода, дребни сладки, което ще даде относителна свобода на екипа самостоятелно да  провежда събития. По проекта ще бъдат изработени и разпространени: печатно издание "5 години ОИЦ-Габрово" за дейността на ОИЦ-Габрово и за популяризиране на дейностите с европейско финансиране в Габровска област, флаери и клипове за LED екрани, които ще бъдат свързани с големите събития. ОИЦ-Габрово ще проведе всяка година: 2 публични информационни събития на територията на всяка община в областта, 2 събития с медиите и ще участва в поне 1 обща кампания на мрежата на ОИЦ. ОИЦ-Габрово ще продължи да провежда ежегодно мащабно събитие на значима тема с национално и международно признати лектори и модератори. При наличие на заявен интерес, експертите на ОИЦ-Габрово ще предоставят консултиране на място, в открити приемни и по всички други начини за информиране. Публичност на проекта ще се постигне с разпространението на брандирани портативни батерии за мобилни устройства. Управлението на проекта ще се осъществява от ръководител и счетоводител проект.
Activities
  • Activity: Експертно осигуряване функционирането на ОИЦ-Габрово: Екипът на Областен информационен център – Габрово се състои от 3 три лица на следните позиции - ръководител „Областен информационен център”, експерт „Комуникация, информация и логистика”, експерт „Информационно обслужване и услуги”, които ще работят съобразно разписаните, за съответната позиция, длъжностни характеристики, като правата и задълженията им са регламентирани в трудови договори за периода на проекта с възможност за удължаване. Управителят на ОИЦ-Габрово отговаря за ефективното изпълнение на дейностите по предоставяне от центъра на информационни, комуникационни, експертни и логистични услуги. Управителят ръководи екипа на ОИЦ-Габрово, организира и разпределя работата, в рамките на утвърдените насоки и указания, след съгласуване с Централния информационен и координационен офис (ЦИКО) може да взема решения на оперативно ниво, при необходимост дава становища, мнения, анализи и препоръки. Експертът „Комуникация, информация и логистика” отговаря за ефективното изпълнение на дейности по предоставяните от ОИЦ информационни, комуникационни и логистични услуги, а експертът „Информационно обслужване и услуги” отговаря за ефективното изпълнение на дейности по предоставяните от ОИЦ набор от информационни и експертни услуги, като и двамата вземат самостоятелни решения относно оперативната работа в своята сфера на дейност, свързани с преките им задължения и експертиза. При работата си екипът на ОИЦ-Габрово неизменно ще съблюдава Общите вътрешни правила за организацията и дейността на ОИЦ, Процедурен наръчник за работата на 27-те ОИЦ и Правилата за поведение на работното място на служителите на ОИЦ (с принципи за етично и професионално поведение, което да постигне и гарантира качество на обслужването, точност на предоставяната информация и свободен достъп до нея). Екипът на ОИЦ-Габрово, както и до момента в своята работа ще спазва указанията на ЦИКО и ще поддържа работно взаимодействие с останалите ОИЦ в страната, като ефективно ползва възможностите за обмен на информация на общото Интранет пространство. При дейността си ОИЦ-Габрово ще работи в непрекъсната коодинираност на действията с ЦИКО, като спазва създадените правила за работа по отношение на комуникация и поддържане на връзки с областна администрация, общини, социални партньори, правилата относно документооборота на центъра и съгласува организирането и провеждането на общите инициативи на мрежата от информационни центрове в страната и организирането и провеждането на планирани и специално организирани събития. При необходимост от промяна в експертния състав на ОИЦ-Габрово УО и ЦИКО ще бъдат надлежно уведомявани, като при подбор на нов експерт ще се прилагат правилата за подбор на персонал. При работата си експертният екип на ОИЦ-Габрово ще поддържа високо ниво на професионална компетентност и актуалност на информацията, която предоставя, като се информира по всички възможни начини за случващото се и предстоящо в рамките на ЕСИФ - на първо място посредством информация, предоставяна от ЦИКО, но също и като посещава всякакви форми на информационни инициативи, организирани от УО или други органи и институции с отношение към ЕСИФ, участва в обучения, посещения, квалификационни форми, събития, организирани от други ОИЦ и т. н. При ежедневната си работа екипът на ОИЦ-Габрово ще спазва изискванията хоризонтални политики, а именно: за насърчаване на равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност, като всички потенциални бенефициенти се третират равнопоставено; за партньорство, като се работи със и се консултират всички заинтересовани страни, за устойчиво развитие, като се подпомага развитието на екологосъобразна администрация и се работи за подобряване на условията за бизнес, особено за малки и средни предприятия (МСП), помагат се потребителите да правят добре осведомен избор. , Contracted Amount: 136 071.00 , Reported Amount: 167 082.83
  • Activity: Материално обезпечаване функционирането на ОИЦ-Габрово: Материалното обезпечаване на ОИЦ-Габрово е необходимо за неговото ефективно функциониране и предоставяне на качествени услуги на занитересованите страни. ОИЦ-Габрово е разположен в част от западното крило (площ 95,97 кв.м.) на административната сграда на Община Габрово в идеален, административен център на града. ОИЦ-Габрово е на партерния етаж, осигурен със самостоятелен вход и разполага със следните помещения: зала за провеждане на информационни събития, офис и сервизни помещения (една клетка, пригодена за хора с увреждания). След осъщественото СМР, обзавеждане и оборудване, в резултат на активната работа на Екипа на ОИЦ-Габрово, центърът се превърна в разпознаваемо, често посещавано място, търсен партньор, източник на актуална информация и професионално съдействие при работата със СКФ (в рамките на проект 0060-ОГО-3.3.„Изграждане и функциониране на областен информационен център в Община Габрово”. Изграденият имидж и спечеленото доверие следва да се поддържат и развиват, което до известна степен зависи и от съпътстващите дейността условия на работа. Възможността за ремонт на помещенията на центъра ще бъде използвана за освежаване на работната среда на служителите и за създаване на приветлива обстановка за посетители и участници в събития и мероприятия, провеждани на място в ОИЦ-Габрово. Закупуването на нова техника и фотоапарат ще допринесе за повишаване качеството на работа на експертите в центъра и ще подобри отразяването на организираните и проведени от ОИЦ-Габрово събития. Закупуването на нови компютри е от изключителна важност за постигане ефективно функциониране на ОИЦ-Габрово, тъй като е определящо за качеството на ежедневната работа на експертите и предоставяните от тях услуги. Настоящата техника (предоставена само за ползване през август 2012 г.) е вече морално остаряла и до голяма степен амортизирана, в резултат на продължителна употреба. Осигуряването на нови компютри е от ключова необходимост за поддържане нивото на експертиза и информираност на експертите на ОИЦ-Габрово не само високо, но и адекватно и съответно на нуждите и изискванията на потребителите. По този начин, ще бъде осигурена ефективност в работата на офиса и ще се отговори на вече установените очаквания у потенциалните потребители да получават висококачествени услуги в ОИЦ-Габрово. Следва да се отбележи, че от създаването на ОИЦ-Габрово, Община Габрово е ползвала всяка възможност да подобри и разшири средствата на работа и средата, в която се предоставят услугите на центъра с цел повишаване на тяхното качество, надграждането и обогатяването им (напр. закупена видеостена, изработени конструкции за публични изложби, закупен автомобил). ОИЦ-Габрово, с всички свои прояви при функционирането си, неизменно гради имидж на модерна информационна структура, ползваща актуални средства, който ще бъде естествено допълнен със закупването на нови компютри. Монтирането на допълнителен шкаф и етажерка за информационни материали ще улесни и подобри организацията на работа. Осигуряване на материали и консумативи за нуждите на ОИЦ-Габрово и кафе, вода, дребни сладки ще дадат относителна свобода на екипа да организира и провежда събития и мероприятия със собствени средства и организация. Това ще включва: подготовка на необходимите материали с техниката на офиса; осигуряване провеждането на публичните събития с консумативи и кафе паузи. При организирането и провеждането на тези събития ще се ползват знанията и експертизата на самите служители на центъра, които вече са преминали значителен брой обучения за презентиране на информация относно ЕСИФ, като се отчита и факта, че благодарение на общото Интранет пространство и информацията, предоставяна от ЦИКО, ще имат най-актуални сведения относно новостите, касаещи целевите групи. , Contracted Amount: 44 367.10 , Reported Amount: 59 035.17
  • Activity: Разработване и разпространение на информационни материали: Посредством разработването и разпространението на планираните в рамките на проекта информационни материали ще се постигне информиране на целевите групи относно ЕСИФ и относно дейността на ОИЦ-Габрово, по-конкретно за възможността, която центърът може да предостави на потенциалните бенефициенти за по-детайлна, точна и конкретна информираност, а оттам и за по-добър и лесен достъп до мерките по фондовете. Планираното изготвяне на информационни материали е основано на опита, натрупан при изпълнението на проект 0060-ОГО-3.3.„Изграждане и функциониране на областен информационен център в Община Габрово”, както при дейностите за изготвяне и разпространение на печатни и аудиовизуални материали, така и при цялостната дейност на ОИЦ-Габрово, при която при организирането на мащабни събития, при подготовката и провеждането на различни инициативи са изготвяни и разпространявани различни по характер материали. Планираните за изработване и разпространение материали ще бъдат изцяло съобразни с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Концепция за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове в България. Изработването и разпространяването на печатно издание "5 години ОИЦ-Габрово" ще представя дейността на ОИЦ-Габрово до момента и ще популяризира дейностите, осъществени с европейско финансиране в Габровска област, които имат значителен характер. Това издание-каталог ще бъде с атрактивен дизайн и луксозна изработка и включването на определено събитие и/или проект в него ще донесе допълнително удовлетворение на участниците/създателите му, поради възможността за популяризиране, отличаване и признаване на достиженията. Като добавена стойност издание с такъв характер ще има активираща и мотивираща роля за целевите групи, както по отношение на участие в мерки и инициативи по ЕСИФ, така и по отношение активното бъдещо използване на ресурсите на ОИЦ-Габрово. Изготвяне и разпространение на флаери е най-лесният и достъпен начин за достигане до целевите групи, при минимален разход на хартия и ресурси, с което се спазва хоризонталната политика за Устойчивото развитие, като се постига опазване на околната среда. Това е валидно в още по-голяма степен за планираните по проекта клипове на LED екрани. Тези два материала - флаери и клипове на LED екрани са изготвяни и разпространявани в рамките на проект 0060-ОГО-3.3. и са произвели интерес, реакция и ефект. Освен посочената хоризонтална политика за устойчиво развитие, с изготвянето и разпространението на планираните материали се отговаря и на други хоризонтални политики - за обществените поръчки, която ще се спазва при избора на изпълнители; за равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация, посредством осигуряване на всеобща достъпност до материалите от всички заинтересовани лица, независимо от техните личностни характеристики, принадлежности и предпочитания., Contracted Amount: 5 080.20 , Reported Amount: 4 719.33
  • Activity: Организиране, провеждане и участие в информационни събития и работа с медии: Съгласно Процедурен наръчник за работата на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на ЕСИФ в България, ОИЦ-Габрово, както и останалите центрове в страната, ще предоставя на място на заинтересованите страни информация/насоки за ползване на такава по Кохезионната политика на ЕС, НСРР/СП, обхвата на програмите, съ-финансирани от СКФ/ЕСИФ, механизмите на функциониране, изпълнението и управлението на финансирането от СКФ/ЕСИФ, специфично българско и европейско законодателство в тази сфера, както и конкретна информация за отворени покани за кандидатстване, за изпълнението на проекти, достъп до специализирана литература и информационни материали. Запитвания, както и до момента, ще бъдат отправяни на място, по телефон, по поща, чрез мейл, факс. В рамките на настоящото проектно предложение, в съответствие с насоките за кандидатстване по процедурата, ОИЦ-Габрово ще организира и проведе всяка година: две публични информационни събития на територията на всяка община в областта (Габрово, Севлиево, Трявна, Дряново), две събития с медиите и ще участва в поне 1 обща кампания на мрежата на областните информационни центрове. Както и досега, ОИЦ-Габрово ще организира ежегодно мащабно събитие на значима тема с национално и международно признати лектори и модератори, като част от задължителните събития, които ще бъдат проведени в община Габрово. При наличие на заявен интерес от страна на заинтересовани страни, експертите на ОИЦ-Габрово ще предоставят консултиране на място, в открити приемни и по всички възможни и допустими начини, с които биха могли да осигурят достатъчно пълна информираност и да отговорят на специфичните нужди на конкретния потенциален бенефициент. При необходимост от провеждане на допълнителни събития за предоставяне на информация по конкретна процедура, към която има проявен явен интерес, както и при допълнителни инициативи от страна на УО, ЦИКО и други органи, които биха могли да инициират информационни мероприятия, ОИЦ-Габрово ще организира и провежда събития, които не са предвидени към момента на кандидатстване. ОИЦ-Габрово планира актуализиране на информацията, перманентно налична в публичното пространство върху конструкциите за изложба по проект 0060-ОГО-3.3.„Изграждане и функциониране на областен информационен център в Община Габрово”. Новото съдържание на конструкциите ще бъде тематично обвързано с организирането и провеждането на едно от 3-те ежегодни големи събития. Планира се поставяне на диодно осветление на конструкциите, което ще даде добра видимост на изложбата през тъмните часове на денонощието и ще придаде по-модерна, атрактивна и ефектна визия, като обогати ефекта от възприемането на информацията и упражни и по-цялостно и многопосочно въздействие. Друг допълнителен елемент, свързан с организирането и провеждането на публични събития от ОИЦ-Габрово е осигуряването на поп-ъп стена за нуждите на организиране и провеждане на публични събития. Стената има потенциала да бъде ползвана дългосрочно, през целия програмен период, като създава подходяща среда за провеждането на информационни събития. Стената ще бъде изработена и брандирана според изискванията и нуждите на центъра и по начин, който позволява нейното бързо сглобяване/разглобяване и дава възможност за транспортиране, което я прави лесно използваема, многофункционална и напълно приложима при провеждането на информационни събития от всякакъв формат и във всички селища на Габровска област. Разполагането на стената при провеждането на публични инициативи напълно съответства на посланието, което следва да носи ОИЦ-Габрово – да предоставя информация и популяризира ЕСИФ с преимуществото да постига това неусетно, като част от общата атмосфера на дадено събитие. С включването на посочените материали - обновени конструкции и поп-ъп стена работата на ОИЦ-Габрово ще получи допълнителния ефект на леснодостъпно, ненатрапчиво, разбираемо, вариативно, мобилно и оригинално представяне на информация., Contracted Amount: 95 153.71 , Reported Amount: 95 236.46
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Община Габрово ще осъществява планираните мерки за постигане на публичност и информираност за популяризиране изпълнението и резултатите по проекта, финансиран по Оперативна програма „Добро управление“, като популяризира получената финансова подкрепа, посредством която се създават условия за постигане на планираните резултати. Осигуряването на публичност и визуализация на проекта ще бъде систематично и постоянно през целия период на реализация по всички възможни и приложими начини, средства и подходи, както директно с пряко планираните мерки, така и при всички дейности, осъществявани в рамките на проекта, неизменно ще бъда отбелязвано полученото финансиране. Предвид характера на проекта, насочен към предоставяне на информация на целевите групи и популяризиране на ЕСИФ, както и позицията, която ОИЦ-Габрово е заел в публичното пространство, като център предоставящ информация по най-модерни начини и с ползването на съвременни технически средства (мултитъч устройства, видеостена), с настоящото проектно предложение се планира постигането на публичност да се осъществи посредством разпространението на брандирани портативни външни батерии за зареждане на мобилни телефони, таблети и др. Същите ще бъдат съответно брандирани, за предоставяне на необходимата информация относно проекта и неговото финансиране в пълно съответствие с изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Концепция за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове в България. Проектните дейности, които включват ангажиране и участие на широкообхватни целеви групи в събития и различни мерки за информиране за ЕСИФ, съдържат в себе си добавената стойност непреднамерено да информират за проекта и неговата същност, посредством задължителни визуализиращи мерки и неизменното присъствие на информация за проекта във всякакъв вид информационни материали и формати. Дейностите за постигане на публичност и визуализация изпълняват хоризонталната политика за Устойчиво развитие, тъй като в проекта не са планирани изработка и разпространение на обичайните продукти (хартиени папки, бележници, разпечатки на презентации, информационни брошури, рекламни плакати, пластмасови химикалки и др.), а единственият елемент, насочен към постигане на публичност с материален характер - зарядно устройство е изцяло в унисон със смисъла на проекта - да информира модерно, актуално и своевременно. Посредством разпространението на този материал за постигане на проектна публичност се спазва политиката за Обществените поръчки (избора на изпълнител), както и политиката за Равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност, като материалите ще се разпространяват до различни лица, в зависимост от тяхната заинтересованост от проектните дейности., Contracted Amount: 2 828.95 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Energo-Pro Sales AD, Contracted Amount*: 783.33 , Reported Amount**: 4 563.79
  • Contractor: Sevdalina, Contracted Amount*: 17 102.88 , Reported Amount**: 19 474.26
  • Contractor: TEHNOPOLIS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 899.00
  • Contractor: Irena, Contracted Amount*: 46 339.54 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Henry Kune, Contracted Amount*: 5 433.30 , Reported Amount**: 5 433.30
  • Contractor: Pencho, Contracted Amount*: 46 339.54 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BAUERSAX, Contracted Amount*: 12 620.00 , Reported Amount**: 12 620.00
  • Contractor: MOBILTEL , Contracted Amount*: 2 888.20 , Reported Amount**: 1 235.02
  • Contractor: Proektstroy, Contracted Amount*: 6 887.65 , Reported Amount**: 6 887.35
  • Contractor: MINA ELIT ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 455.40
  • Contractor: ELINIKA OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 639.00
  • Contractor: NIM TRANS SERVICE LTD., Contracted Amount*: 2 480.00 , Reported Amount**: 2 406.95
  • Contractor: MAK HD ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 879.98
  • Contractor: Pavlina, Contracted Amount*: 2 552.62 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: herald Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 300.00
  • Contractor: "Asen and Ilya Peikovi" Art Gallery, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 330.00
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 1 160.34 , Reported Amount**: 1 271.22
  • Contractor: PAN-X, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 169.20
  • Contractor: VELMAR 2010 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 358.58
  • Contractor: TELEPOL LTD., Contracted Amount*: 536.73 , Reported Amount**: 856.80
  • Contractor: TECHNICAL UNIERSITY - GABROVO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80.00
  • Contractor: ASPEN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 866.05
  • Contractor: MAK DI ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 459.98
  • Contractor: Office Express Service, Contracted Amount*: 12 600.00 , Reported Amount**: 12 599.97
  • Contractor: Hemusturist , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 792.10
  • Contractor: LUKOIL BULGARIA LTD., Contracted Amount*: 3 505.00 , Reported Amount**: 4 220.81
  • Contractor: Vasilev Musik, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: PRINTREFILL, Contracted Amount*: 550.88 , Reported Amount**: 550.88
  • Contractor: Specialized business systems, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 192.80
  • Contractor: Balkana Hotel Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 560.00
  • Contractor: Glen 2010 LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 105.00
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 14 096.16 , Reported Amount**: 3 162.60
  • Contractor: SOT, Contracted Amount*: 912.00 , Reported Amount**: 518.40
  • Contractor: Marinela, Contracted Amount*: 56 437.21 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 47 184.25 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Creative shower Ltd., Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: DANI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 350.00
  • Contractor: INFO TRAINING LTD., Contracted Amount*: 9 161.95 , Reported Amount**: 8 579.65
  • Contractor: ViK OOD, Contracted Amount*: 60.00 , Reported Amount**: 164.11
  • Contractor: lunch house 1 Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 909.46
  • Contractor: Bulgarian Post Office, Contracted Amount*: 879.00 , Reported Amount**: 1 017.05
  • Contractor: MIG-Miroslav Stoichev ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 728.36
  • Contractor: Top Servis DM OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 38.40
  • Contractor: REST-15 Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 674.27
  • Contractor: Fairnet , Contracted Amount*: 17 160.00 , Reported Amount**: 17 160.00
  • Contractor: Municipal passengers' transport Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 84.00
  • Contractor: IMPERA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 734.05
  • Contractor: Elmazovi Ltd., Contracted Amount*: 21 600.00 , Reported Amount**: 21 600.00
  • Contractor: UNICS LTD., Contracted Amount*: 720.00 , Reported Amount**: 719.33
  • Contractor: INFOCENTRE LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.00
  • Contractor: RG MUSIC ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 350.00
  • Contractor: SOFI RM OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 858.56
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 110.00 , Reached amount: 1 808.00
Indicator 2 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 43.00
Indicator 3 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 4 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 5.58

Financial Information

Total Project cost 296 280.35 BGN
Grant 296 280.35 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 296 280.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на вода и предоставяне на ВиК услуги на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет", Estimated Amount: 77 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на вода и предоставяне на ВиК услуги на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет"
    Contractor: ViK OOD
    Contract total funded value: 60.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на горива (бензин А-95Н, дизелово гориво и автогаз) за зареждане на моторните превозни средства и друга техника на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет чрез периодична покупка от търговки обекти (бензиностанции) с карти за безналично плащане", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива (бензин А-95Н, дизелово гориво и автогаз) за зареждане на моторните превозни средства и друга техника на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет чрез периодична покупка от търговки обекти (бензиностанции) с карти за безналично плащане"
    Contractor: LUKOIL BULGARIA LTD.
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на горива за зареждане на моторните превозни средства и друга техника на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет чрез периодична покупка от търговки обекти (бензиностанции) с карти за безналично плащане", Estimated Amount: 252 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива за зареждане на моторните превозни средства и друга техника на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет чрез периодична покупка от търговки обекти (бензиностанции) с карти за безналично плащане"
    Contractor: LUKOIL BULGARIA LTD.
    Contract total funded value: 1 705.00
Procedure 4 Subject to due process: "Доставка на дребно офис оборудване за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет", Estimated Amount: 120 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на дребно офис оборудване за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет"
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 1 160.34
Procedure 5 Subject to due process: "Доставка на консумативи за принтери, мултифункционални и копирни устройства", Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на консумативи за принтери, мултифункционални и копирни устройства"
    Contractor: PRINTREFILL
    Contract total funded value: 550.88
Procedure 6 Subject to due process: "Извършване на пощенски услуги за нуждите на община Габрово - Универсална пощенска услуга", Estimated Amount: 18 000.00
  • Differentiated position 1: пощенски услуги
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: "Осигуряване на материали за публичност и информационни материали за ОИЦ-Габрово", Estimated Amount: 12 800.00
  • Differentiated position 1: "Осигуряване на материали за публичност и информационни материали за ОИЦ-Габрово"
    Contractor: INFO TRAINING LTD.
    Contract total funded value: 9 161.95
Procedure 8 Subject to due process: "Предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет", Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет"
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 1 615.00
Procedure 9 Subject to due process: „Извършване на денонощна охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на обекти общинска собственост на територията на община Габрово за 2017 г.”, Estimated Amount: 19 200.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на денонощна охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на обекти общинска собственост на територията на община Габрово за 2017 г.”
    Contractor: TELEPOL LTD.
    Contract total funded value: 186.64
Procedure 10 Subject to due process: „Извършване на денонощна охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на обекти общинска собственост на територията на община Габрово”, Estimated Amount: 33 600.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на денонощна охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на обекти общинска собственост на територията на община Габрово”
    Contractor: SOT
    Contract total funded value: 912.00
Procedure 11 Subject to due process: „Осигуряване на компютри за ОИЦ-Габрово“., Estimated Amount: 2 997.00
Procedure 12 Subject to due process: „Осъществяване на услуги по сервизно обслужване и поддръжка на МПС-ва, както и доставка на необходимите авточасти, смазочни материали и гуми по две обособени позиции: Обособена позиция №1 „За нуждите на ОП „Благоустрояване“ и обособена позиция №2 „За нуждите Община Габрово и други второстепенни разпоредители с бюджет“ за 2016/2017 г., Estimated Amount: 220 000.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция №2 „За нуждите Община Габрово и други второстепенни разпоредители с бюджет“ за 2016/2017 г.“.
    Contractor: NIM TRANS SERVICE LTD.
    Contract total funded value: 930.00
Procedure 13 Subject to due process: Достъп до интернет, Estimated Amount: 240.00
  • Differentiated position 1: Достъп до интернет
    Contractor: UNICS LTD.
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 2: Достъп до интернет
    Contractor: UNICS LTD.
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 3: Достъп до интернет
    Contractor: UNICS LTD.
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 14 Subject to due process: логистика, превод и организационна подкрепа, Estimated Amount: 21 600.00
  • Differentiated position 1: логистика, превод и организационна подкрепа
    Contractor: Elmazovi Ltd.
    Contract total funded value: 21 600.00
Procedure 15 Subject to due process: Менторство при провеждане на Gabrovo Innovation Camp 2.0, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Менторство при провеждане на Gabrovo Innovation Camp 2.0
    Contractor: Creative shower Ltd.
    Contract total funded value: 5 000.00
Procedure 16 Subject to due process: осигуряване на ел. енергия, Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: осигуряване на ел. енергия
    Contractor: Energo-Pro Sales AD
    Contract total funded value: 783.33
Procedure 17 Subject to due process: Осигуряване на канцеларски материали и консумативи по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Осигуряване на канцеларски материали, консумативи и тонер за ОИЦ-Габрово“ договор за безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-4.001-0019-С01; проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ- Габрово“; ОП „Добро управление“ 2014-2020 Обособена позиция № 2 „Осигуряване на канцеларски материали и консумативи по проект „Цветен град“ Споразумение за изпълнение № PF 022-038/11.04.2014 г.; проект „Цветен град“; Българо-швейцарска програма за сътрудничество, Estimated Amount: 14 400.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 „Осигуряване на канцеларски материали, консумативи и тонер за ОИЦ-Габрово“
    Contractor: Office Express Service
    Contract total funded value: 12 600.00
Procedure 18 Subject to due process: Осъществяване на услуги по сервизно обслужване и поддръжка на МПС-ва, както и доставка на необходимите авточасти, смазочни материали и гуми по две обособени позиции: Обособена позиция №1 „За нуждите на ОП „Благоустрояване“ и обособена позиция №2 „За нуждите Община Габрово и други второстепенни разпоредители с бюджет“ за 2017/2097 г., Estimated Amount: 310 000.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция №2 „За нуждите Община Габрово и други второстепенни разпоредители с бюджет“ за 2017/2019 г.“.
    Contractor: NIM TRANS SERVICE LTD.
    Contract total funded value: 1 550.00
Procedure 19 Subject to due process: охрана, Estimated Amount: 367.20
  • Differentiated position 1: охрана
    Contractor: TELEPOL LTD.
    Contract total funded value: 350.09
Procedure 20 Subject to due process: Подготовка и провеждане на "Лагер - предприемачът като откривател", Estimated Amount: 12 620.00
Procedure 21 Subject to due process: предоставяне на мобилни телефонни услуги, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: предоставяне на мобилни телефонни услуги
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 720.00
Procedure 22 Subject to due process: предоставяне на мобилни телефонни услуги, Estimated Amount: 36 000.00
  • Differentiated position 1: предоставяне на мобилни телефонни услуги
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 553.20
Procedure 23 Subject to due process: преработка на конструкции за изложба и изработка на pop-up стена , Estimated Amount: 14 300.01
  • Differentiated position 1: преработка на конструкции за изложба и изработка на pop-up стена
    Contractor: Fairnet
    Contract total funded value: 17 160.00
Procedure 24 Subject to due process: работа в ОИЦ-Габрово - експерт, Estimated Amount: 2 552.62
  • Differentiated position 1: работа в ОИЦ-Габрово - експерт
    Contractor: Pavlina
    Contract total funded value: 2 552.62
Procedure 25 Subject to due process: работа в ОИЦ-Габрово - експерт, Estimated Amount: 46 339.54
  • Differentiated position 1: работа в ОИЦ-Габрово - експерт
    Contractor: Irena
    Contract total funded value: 46 339.54
  • Differentiated position 2: работа в ОИЦ-Габрово - експерт
    Contractor: Pencho
    Contract total funded value: 46 339.54
Procedure 26 Subject to due process: работа в ОИЦ-Габрово - експерт, Estimated Amount: 47 184.25
  • Differentiated position 1: работа в ОИЦ-Габрово - експерт
    Contractor: Vanya
    Contract total funded value: 47 184.25
Procedure 27 Subject to due process: работа в ОИЦ-Габрово - управител, Estimated Amount: 56 437.21
  • Differentiated position 1: работа в ОИЦ-Габрово - управител
    Contractor: Marinela
    Contract total funded value: 56 437.21
Procedure 28 Subject to due process: Управление и ръководство на Иновационен лагер Габрово 2018, Estimated Amount: 5 433.30
Procedure 29 Subject to due process: управление на проект - осчетоводяване, Estimated Amount: 14 096.16
  • Differentiated position 1: управление на проект - осчетоводяване
    Contractor: Maria
    Contract total funded value: 14 096.16
Procedure 30 Subject to due process: управление на проект - ръководител, Estimated Amount: 17 102.88
  • Differentiated position 1: управление на проект
    Contractor: Sevdalina
    Contract total funded value: 17 102.88

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN